پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۶

جهانگیری: کشور فرصت طلایی وفور درآمد نفت را از دست داد

معاون اول رییس جمهوری در اشاره به عملکرد نادرست اقتصادی دولت پیشین تصریح کرد: متاسفانه کشور فرصت دوران طلایی وفور درآمدهای نفتی را از دست داد و این سوال همچنان باقی است که 950 میلیارد دلار درآمد نفتی کشور در چه محلی هزینه شد و چه سرنوشتی پیدا کرد. به گزارش جماران به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز -چهارشنبه- در ملاقات جمعی از روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)