سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم فردا ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۲۰:۲۱

بانک مرکزی موظف به واریز 20 درصد از صادرات گاز طبیعی به حساب صندوق توسعه ...

قم فردا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را موظف کردند تا 20 درصد ارزش صادرات گاز طبیعی پس از کسب ارزش گاز طبیعی وارداتی را به حساب صندوق توسعه ملی واریز نمایند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)