دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۱

20 میلیارد دلار مسکن خالی در ایران وجود دارد

27 میلیارد دلار مسکن قابل مصرف در سال های گذشته به دلیل رشد سفته بازی تخریب شده است. به گزارش جمارن به نقل از اعتماد، حسین عبده تبریزی، مشاور مدیریت و تامین مالی وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب افزود: این حجم ظرفیت خالی مانده در اقتصاد ایران می تواند خطری برای این اقتصاد تلقی شود. وی در توضیح این مطلب افزود: در حالی 20 میلیارد دلار ظرفیت تنها در بخش مسکن خالی مانده است که اقتصاد ایران نیاز مبرمی به نقدینگی و پول دارد و هر دلار در این شرایط برای اقتصاد معنا و مفهوم خاصی یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)