پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۶

مدیرکل بهزیستی: معلولان گلستانی صاحب مسکن می شوند

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان گلستان از اختصاص یک هزار و یکصد سهمیه مسکن ویژه معلولان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: پیگیری های لازم برای تهیه زمین با مسئولان استان از جمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن درحال انجام است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)