سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
راه امروز ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۸:۱۹

چرا برخی مدعیان با سقوط ترامپ زانوی غم بغل کرده اند؟

غلامرضا بنی اسدی در یادداشتی نوشت: شکستِ موجودی چنین که "فرعون" در او قد کشیده بود و همه جهان را "مصرِ" خویش می خواست، برای همه شیرین است. این که برخی از دوستان بیش از خود ترامپی های آمریکا، ناراحت اند و زانوی غم در بغل دارند را نمی فهمم. این که قاتلِ شهید سلیمانی، به لحاظ سیاسی، سقط شد، جای خوشحالی ندارد آیا؟ این که باعث و بانی سختی های مشقت بار هموطنان مان، در هم شکسته شد، جای شادگویی ندارد؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)