طی 24 ساعت گذشته بیماری کرونا جان 21 نفر را گرفت
سایر منابع:
سایر خبرها
126 بیمار کرونایی در مراکز درمانی البرز تحت درمان قرار گرفتند
دکتر محمد فتحی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: مجموع کل موارد بستری از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به 24 هزار و 462 نفر رسیده است. وی بیان داشت: اکنون 900 نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 461 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد:متاسفانه در 24 ساعت گذشته 11 نفر بر اثر ابتلا به
تعداد فوتی های کرونا در البرز به 2000 نفر نزدیک شد
درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای 421 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است. وی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 21 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 1990 نفر رسیده است. فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 21 هزار و 269 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند. انتهای پیام
تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز از مرز 2 هزار نفر گذشت
و 353 هزار نفر می رسد. وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 84 بیمار دیگر مبتلاء به کرونا بستری شدند بیان کرد: مجموع جانباختگان کرونا در البرز به 2 هزار و 6 نفر رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تأکید به رعایت مقررات و نکات بهداشتی با هدف حفظ سلامت شهروندان بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری 21 هزار و 311 بیمار مبتلاء بهبود یافته و به آغوش خانواده های خود بازگشتند. پایان پیام/ 564
کرونا همچنان برمدار بی رحمی/15 خانواده دیگر داغدار شدند
به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، محمدفتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز درجمع خبرنگاران ضمن تشریح آخرین آمار کرونا گفت:از دیروز تا امروز 24 آبان ماه - 84 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند. وی اظهار کرد: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 24 هزار و 253 نفر می باشد. فتحی
ابتلای 84 البرزی به کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که طی بیست و چهار ساعت گذشته 84 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی البرز بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به 24 هزار و 253 نفر رسیده است. او با بیان این که در حال حاضر تعداد 918 نفر شامل
کرونا 15 خانواده البرزی را دغدار کرد
شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای 419 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است. وی افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 15بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 2006 نفر رسیده است. فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 21 هزار و 312 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند. انتهای پیام/
8 نفر دیگر در اردبیل بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند
داد و گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط برخی شهروندان موجب بحرانی شدن وضعیت این بیماری در اردبیل و شهرستان های دیگر شده است. حبیب زاده با اشاره به آمار بستری شدگان به تفکیک شهرستان های استان، افزود: در شبانه روز گذشته 44 نفر در اردبیل، 11 نفر در مشگین شهر، 8 نفر در پارس آباد، 2 نفر در خلخال و یک نفر در گرمی بر اثر مبتلا به ویروس کرونا بستری شدند. وی از جان
21 البرزی بر اثر کرونا به دیار باقی شتافتند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز 23 آبان 117 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند. دکتر محمد فتحی گفت: مجموع موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان به 24 هزار و 195 نفر است. وی با بیان اینکه در حال حاضر 915 نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در
شناسایی 168 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته/ 9 بیمار جان باختند
نفر در مریوان 15نفر در دهگلان 2 نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. کردستان
شناسایی 168 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان/9 بیمار دیگر در استان جان باختند
نفر در دیواندره، 39 نفر در بیجار، 73 نفر در مریوان، 15 نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد جان باخته اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: تمامی جانباختگان کرونا به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. وی خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. انتهای پیام/2330/ ...
مرگ 801 کردستانی بر اثر ابتلا به کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 247 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شده است. او خاطرنشان کرد: در حال حاضر 807 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. رضاعی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان های استان افزود: آمار
جانباختگان ویروس کرونا در کردستان از مرز 800 نفر گذشت/وضعیت همچنان قرمز است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی بعداز ظهر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج، از شناسایی 247 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد. رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر 807 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند. وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستانهای استان
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 115 مورد جدید کرونا شناسایی کرد
سه هزار و 336 نفر رسید. وی ضمن تاکید مجدد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه علایم بیماری، شهروندان از طریق مراکز منتخب غربالگری کووید 19 شرایط سلامت خود را پیگیری کنند. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: انتقال ویروس در جمع های خانوادگی و اماکن پرتردد اتفاق می افتد و دورهمی خانوادگی مجاز نیست، افراد با علامت سرماخوردگی از نظر ما ابتلا به
کرونا 9خانواده دیگر کردستانی را داغدار کرد
، 39 نفر در بیجار، 73 نفر در مریوان، 15نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. انتهای پیام
شناسایی 247 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان
نفر، قروه 41 نفر، بیجار 41 نفر، کامیاران 45 نفر، دیواندره 20 نفر، بانه 65 نفر، دهگلان 3 نفر و سروآباد 8 نفر است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: حال 110 نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم و در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند. رضاعی از مرگ 8 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون 801 نفر عنوان کرد و گفت
آمار فوت شدگان ناشی از کرونا در استان از مرز 1500 نفر عبور کرد
هم اکنون 820 نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند. از 140 مورد جدید بستری 119 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری اند. 21 نفر در حوزه علوم پزشکی رفسنجان هستند. طبق این گزارش در 24 ساعت گذشته 22 نفر به دلیل ابتلا به کووید19 در استان کرمان جان خود را از دست داده اند. از این 22 مورد، 13 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی
ثبت 90 فوت ناشی از کرونا در 3 روز | 155 بستری جدید
نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 18 نفر در حوزه علوم پزشکی رفسنجان هستند. 40 نفر نیز در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان حضور دارند. در حوزه علوم پزشکی جیرفت هم 9 مورد جدید کرونا بستری شده است. طبق این گزارش در 24 ساعت گذشته 27 نفر به دلیل ابتلا به کووید19 در استان کرمان جان خود را از دست داده اند. از این 27 مورد، 16 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان
فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی به بیش از 2300 نفر رسید
دکتر جواد آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت و سرعت ابتلا به بیماری کرونا و جان باختن شهروندان بر اثر این بیماری همچنان در استان روند افزایشی دارد و طی 24 ساعت گذشته علاوه بر ثبت 14 فوتی جدید، آزمایش 22 نفر افراد فوت شده روزهای گذشته نیز مثبت اعلام شد. وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری های مربوط به بیماری های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و 659
آمار کرونا البرز 23 آبان؛ 21 فوتی و 117 ابتلای جدید
. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 21 نفر در این استان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید 19 در استان از ابتدا تاکنون به هزار و 990 نفر رسیده است. وی تصریح کرد: تاکنون 21 هزار و 269 نفر در استان البرز با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده اند. فتحی با بیان اینکه در وضعیت کنونی 915 بیمار مشکوک، دارای علامت کرونا ویروس و قطعی در بیمارستان های استان البرز بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد، ابتلای 421 نفر به بیماری کووید 19 تا این تاریخ قطعی شده است. ...
تعداد جانباختگان کرونا در البرز به 1990 نفر رسید
گروه جامعه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی 24 ساعت گذشته 21 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و مجموع جانباختگان به یک هزار و 990 نفر رسیده است.محمد فتحی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد زیادی با علائم مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه کردند که از این تعداد 117 نفر بستری شدند.وی با بیان اینکه در حال حاضر 915 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و
کرونا مرگ 21 نفر دیگر را در البرز رقم زد
دکتر محمد فتحی روز جمعه به خبرنگاران گفت : با مرگ این تعداد، شمار جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در البرز به یک هزارو990 نفر رسیده است. وی بیان داشت : 117 بیمار بدحال کرونایی طی 24 ساعت گذشته به تخت های مراقبتی بیمارستان های البرز انتقال یافتند که اکنون در مجموع 915 بیمارکرونایی تحت مراقبت درمانی قرار دارند. فتحی اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 24 هزارو 195 بیمار با علائم کووید19 در بیمارستان های البرز تحت مراقبت درمانی قرار گرفته که 21هزارو269 بیمار آنان پس از بهبودی ترخیص شده اند. استان البرز در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد. ...
مرگ و میر کرونایی البرز بازهم از 20 نفر گذشت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که از دیروز تا امروز 23 آبان ماه، 117 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی این استان بستری شده اند، گفت: دراین مدت 21بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 1990 نفر رسیده است. او افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل
آمار متوفیان کرونایی آبان ماه در کردستان از 200 نفر گذشت
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، فرزین رضاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 297 بیمار جدید کرونایی بر مبتلایان استان افزوده شده اند. وی افزود: در حال حاضر 841 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 108 نفر آن وخیم بوده و در بخش مراقبت های ویژه هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نسبت به افزایش تعداد مرگ و میرهای کرونایی در
مرگ 41 نفر در اثر کرونا طی 24 ساعت گذشته
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی 24 ساعت گذشته، کرونا جان 41 نفر در استان کرمان را گرفت. مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 تا ساعت 15 امروز خبر داد. او افزود: تعداد فوتی های قطعی ابتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته 41 نفر، شامل
شناسایی 246 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته/ افزایش فوتی های کرونا در کردستان به 793 نفر رسید
، 71 نفر در بانه، 48 نفر در دیواندره، 39 نفر در بیجار، 68 نفر در مریوان، 15 نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد به دلیل ابتلای به کرونا جان باخته اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. انتهای پیام/2330/ ...
شناسایی 246 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان
...، 48 نفر در دیواندره، 39 نفر بیجار، 68 نفر در مریوان، 15 نفر در دهگلان و 2 نفر در سروآباد جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود. انتهای پیام/ ...
فوت 16 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته
در سه شهرستان ابرکوه، خاتم و بافق افزایش داشته و شهروندان در این شهر ها باید بیش از این در رعایت مسائل بهداشتی دقت داشته باشند. وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی درباره وضع کنونی کرونا در استان خاطرنشان ساخت: در ابتدای هفته هزار و 135 مورد بستری در بیمارستان ها داشتیم که امروز به
روز سیاه کرونا؛ مرگ 41 بیمار کرونایی دیگر در کرمان
است. طبق این گزارش در 24 ساعت گذشته 41 نفر به دلیل ابتلا به کووید19 در استان کرمان جان خود را از دست داده اند. از این 41 مورد، 24 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده اند. همچنین 9 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دلیل ابتلا کرونا فوت شد. 4 مورد فوت ناشی از کرونا مربوط به دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است. 4 مورد فوتی نیز مربوط