چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۶

وزیر بهداشت به مطالبات پرسنل بهداشت و درمان توجه کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزیر بهداشت به مطالبات پرسنل بهداشت و درمان شد. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حسن تامینی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس خطاب به وزیر بهداشت گفت: ما شما را دوست داریم و می دانیم که زحمات زیادی کشیده اید اما لازم است به مطالبات پرسنل بهداشت و درمان به ویژه پرستاران توجه کنید . وی در تذکری به وزیر علوم نیز گفت: آقای وزیر بیشتر به کار درمان می پردازد و لازم است دولت وزیر وزارت علومی معرفی کند نه وزارت بهداشتی. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط