پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۳:۵۰

ماجرای زنده شدن نوزاد 2ماهه در غسالخانه

باشگاه خبرنگاران: مرتضی بیگی، مسئول غسالخانه شهرستان آبدانان استان ایلام درباره زنده شدن نوزاد 2 ماهه توضیح داد. وی گفت: طبق معمول هر روز ، برای غسل جسد به غسالخانه رفتم و با نوزادی 2 ماهه روبرو شدم. هنگام غسل دادن متوجه ضربان نوزاد شدم. با توجه به آموزش هایی که قبلاً در هلال احمر دیدم، نوزاد را احیا کردم و بعد با کمک اورژانس او را به بیمارستان منتقل کردیم. در حال حاضر تنفس نوزاد برگشته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)