پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۱

ارکستر سمفونیک ملی به هیچ قیمتی تعطیل نمی شود/ درخواست بودجه ویژه کردیم

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه احیای ارکستر سمفونیک ملی ایران بعد از 3 سال از افتخارات دولت یازدهم به شمار می رود، اظهار داشت: نمی گذاریم به هیچ قیمتی ارکستر سمفونیک ملی ایران تعطیل شود، از این رو با هیأت دولت مذاکراتی کردیم که برای جلوگیری از تعطیلی آن راهکاری اندیشیده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)