سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۵

امارات واکسیناسیون رایگان کرونا را در دبی آغاز کرد

شفقنا- حکومت امارت دبی از آغاز واکسیناسیون رایگان واکسن فایزر- بیونتک از امروز(چهارشنبه) در این شهر خبر داد تا به عربستان سعودی، اولین کشورعربی که واکسن ضد کرونا را هفته گذشته استفاده کرد، بپیوندد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی عربی، این اقدام پس از آن صورت گرفت که استفاده از واکسن چینی سینوفارم توسط امارات و بحرین در اوایل این ماه مطرح شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)