سایر منابع:
سایر خبرها
امیدوار: کار مربی شهرخودرو ناشایست بود
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار درباره اتفاقاتی که در دیدار شهرخودرو و آلومینیوم اتفاق افتاد، اظهار کرد: این بازی در شرایط مناسبی در ورزشگاه خوب امام رضا(ع) برگزار شد و صحنه هایی نداشت که موجب تنش شود، اما به نظرم تنش هایی که همه اهالی فوتبال دیدند، هدفمند و از قبل برنامه ریزی شده بود؛ شاید به این دلیل اتفاق افتاد که داور مسابقه اولین قضاوت خود را در لیگ برتر داشت. او با تاکید بر
کتک کاری شدید در تبریز بعد از دقیقه90 (عکس)
ی حرکت کرده و کلید درگیری ها زده شد. در ادامه همین دعواها بود که داور بازی داود فعال از ماشین سازی را به دلیل اعتراضات شدید و پس از توصیه یکی از کمک هایش از کنار زمین با کارت قرمز اخراج کرد. این در حالی بود که حمزه حدادی یکی از مربیان نفت و سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی هم در جریان بازی به دلیل اعتراض، از داور بازی اخطار گرفته بودند. سوت پایان فوتبال و آغاز بوکس سوت پا
مومنی: بلبلی به من فحاشی ناموسی کرد!/ این اتفاقات را به عمرم ندیده بودم
جنجال ها بوده، گفت: هر سوتی که داور می زد به ضرر ما بود، تمام سوت ها 60 به 40 به سود نفت مسجد سلیمان بود. بازی درگیرانه بود و آخر بازی هم جو به یکباره بهم ریخت. بازیکنان آنها مدام فحاشی می کردند. کتک می خوردیم، فحش می خوردیم، باز هم داور به ما کارت می داد! کجای دنیا اینگونه قضاوت می کنند. مومنی با اشاره به اتفاقات بازی گفت: من الان یازده سال در لیگ برتر بازی می کنم اما این وضع داوری را
حیدررضایی: چرا داور با فشار نیمکت سپاهان نظرش را عوض کرد؟/ از طریق گوشی به داور اطلاعات بازی را می دادند
بازی را از سرعت انداخت. اصلا تمرکز نداشت و داور چهارم و کمک داور از گوشی به او می گفتند خطا بگیرد. حیدررضایی خاطر نشان کرد: ما فقط نباید برای یک صحنه داور را قضاوت کنیم؛ در طول 90 دقیقه او بار ها اشتباه کرد. وقتی با روان و اعصاب تیمی بازی می شود تمرکز آن تیم به هم می ریزد. تیم ما قبل از این صحنه سوار بر بازی بودیم، اما داور با سوت هایش شیرازه تیم ما را بهم ریخت. انتهای پیام/
اخراج دروازه بان نفت مسجدسلیمان در پایان بازی
خوزستان ورزشی- دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حضور در مسابقه بعدی تیمش محروم شد. به گزارش خوزستان ورزشی، پس از سوت پایان دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، بین بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمد که صحنه های آن را تصویربرداران تلویزیونی و عکاسان حاضر در ورزشگاه ثبت کردند. محمدباقر پورباقر داور این مسابقه به دلیل درگیری پیش آمده
نوازی: داور پنالتی ما را ندید و با سوت های متعددش بازی را از جریان انداخت/ از عملکرد بازیکنان مان راضی ...
. *داور پنالتی ما را ندید و صحنه ای که کادرفنی ما توپ را به زمین انداخت در نیمه اول توسط کادر فنی اراکی ها انجام شد، اما داور آن را ندید. این اتفاقات برای شهرخودرو فقط رخ می دهد. *امیدوارم کارشناسان داوری قضاوت داور این بازی را ببینند. ما از داوری ها لطمه می بینیم و این اتفاقات فقط برای تیم ما است، ولی کسی جوابگو نیست. *جا دارد از بازیکنان تیممان تشکر کنم که 10
خطیبی: با یک اشتباه فردی نتوانستیم پیروز باشیم / اتفاقی افتاد که تا باحال در زندگی ام ندیدم
این داور اولین بازی اش را در لیگ برتر امروز قضاوت کرد. صحبتی در مورد داوری نمی کنم باید به داوران جوان کمک کنیم اما یک صحنه ای اتفاق افتاد که در زندگی فوتبالی ام اصلا ندیده بودیم در شرایط ضد حمله بودیم و 4 بر 3 بودیم که توپی را در داخل زمین پرتاب کردند. خطیبی ادامه داد: این مسایل نباید در فوتبال مان باشد فوتبال ما به سمت و سوی حرفه ای می رود و یکی از کشورهای صدرنشین آسیا هستیم اما آنچه
خسروی: آقایان در کمیته و دپارتمان داوران فقط به دنبال رأی جمع کردن هستند/ مشکل، قضاوت 140 داور در 8 هفته ...
آنها کار خودشان را انجام می دهند، ولی این کار ها باعث شده است تا داور ان دلسرد شوند. خسروی همچنین تصریح کرد: متأسفانه داوری که فصل پیش 17 بازی را قضاوت کرده و داوری که فقط یک قضاوت داشته است، در فصل جاری هر دوی آنها دو بازی را سوت زده اند! این موضوع داوران باتجربه ما را دلسرد می کند. آقایان در کمیته داوران و دپارتمان داوری فکرشان فقط این است که رأی جمع کنند و از عدالت و قضاوت غافل شده
مهربان ناجی رحمتی و شهرخودرو شد
که محمد نوازی، مربی شهرخودرو، در نشست خبری پس از بازی نوک پیکان حملاتش را به سمت نیمکت آلومینیوم گرفت و گفت: تیم شخصی شهرخودرو هزینه نمی کند که داوران آزمایشی را برایش بگذارند. این داور آن قدر سوت زد و بازی را از جریان انداخت که ریتم بازی گرفته شد. او پنالتی ما را ندید و صحنه ای که کادر فنی ما توپ را به زمین انداخت، در نیمه اول توسط کادر فنی اراکی ها انجام شد؛ اما داور آن را ندید. این اتفاق ها فقط برای شهرخودرو رخ می دهد. نوازی در ادامه صحبت هایش به اخراج صادقی اشاره و اذعان کرد: اخراج صادقی برنامه های ما را به هم ریخت. ما بعد از اخراج صادقی و در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم. ...
مشورت یا استفاده از VAR
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ مشورت های طولانی مدت داوران در لیگ بیستم در چندین مسابقه دیده شده است. برای مثال در بازی ذوب آهن مقابل پیکان دارو مسابقه ابتدا به اشتباه برای پیکانی ها ضربه پنالتی اعلام کرد اما پس از گفتگو و مشورت زیاد با ناظران و کمک داوران نظر خود را برگرداند و تصمیم درست را گرفت. آخرین آن نیز در دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان رخ
تیم ما از داوری ضرر کرد
به گزارش مشهد فوری ، محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی این تیم با تیم آلومینیوم اراک در مشهد اظهار کرد: تیم ما به خاطر داوری ضرر کرد زیرا داور این بازی، اولین بازی لیگ برتر را قضاوت می کرد و خیلی از سوت ها را به ضرر ما زد. مربی تیم شهرخودرو مشهد افزود: امروز بازی سختی داشتیم و با اخراج صادق صادقی تمام تفکرات ما به هم خورد. وی ادامه داد: داور، بازی را با سوت زنی نامناسب از
فرار شهرخودرو از شکست مقابل آلومینیوم اراک
به گزارش خبرگزاری بسیج پرس نیمه نخست دو تیم شهرخودرو و آلومینیوم در حالی به پایان رسید که تیم اراکی در دقایق 11 و 26 و عنابی پوشان مشهدی در دقیقه 19 به گل رسیدند. پایان نیمه با دریافت کارت زرد توسط رحمتی به دلیل اعتراضات شدید به قضاوت دیدار همراه بود. هنوز داور سوت نیمه دوم را به صدا در نیاورده بود که داور یکی از کادر فنی آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد. شهرخودرو نیمه دوم
اتفاق عجیب در فرار 10نفره شهرخودرو از باخت خانگی
بر عهده احمد محمدی بود که این داور صادق صادقی از شهر خودرو را در دقیقه 44 از زمین اخراج کرد. با وجود این اخراج تیم شهر خودرو موفق شد 10 نفره با ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشاند و از ثبت یک شکست خانگی دیگر خود را نجات دهد. اتفاق عجیب این دیدار در دقیقه 3+90 رخ داد. در حالی که بازیکنان آلومینیوم در حال تدارک ضد حمله ای برای نزدیک شدن به دروازه شهرخودرو بودند تا گل پیروزی را به
اخراج صادقی، تیم رحمتی را هجومی کرد!
به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای مهدی رحمتی و تیم او در مشهد خوب پیش نرفت و او علاوه بر اینکه با نتیجه دو بر یک از مهمان خود عقب افتاد، پاسور تیمش را نیز از دست داد. در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر ایران، تیم های شهرخودرو و آلومینیوم اراک در استادیوم امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید. در این دیدار ابتدا آلومینیوم توسط سعید باقرپسند به گل رسید و در ادامه اکبر صادقی روی پاس صادق صادقی موفق شد با شوتی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه حسین پورحمیدی کند. ...
نبود VAR علت ضعف داوری فوتبال ایران نیست
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عملکرد داوران فوتبال کشورمان تا اینجا ضعیف بوده است. دلیل این ضعف ها فقط نبود VAR نیست. داور قطری که فینال آسیا را سوت زد و کاندید جام جهانی هم هست، اگر VAR نبود بازی را خراب می کرد. در ایران VAR نیست و داوران ما نیز در حد همان داور قطری هستند. پراکندگی داوری ما در این فصل بسیار زیاد بوده است. در هفته های اخیر بیش از 35 داور وسط و 73 کمک داور بازی ها را قضاوت کرده اند
شهرخودرو از شکست برابر آلومینیوم فرار کرد
عهده احمد محمدی بود که این داور صادق صادقی از شهر خودرو را در دقیقه 44 از زمین اخراج کرد. با وجود این اخراج تیم شهر خودرو موفق شد 10 نفره با ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشاند و از ثبت یک شکست خانگی دیگر خود را نجات دهد.
مدیر تیم مس رفسنجان: مرزبان و نیمکت سپاهان به ما توهین کردند
رعایت شود، اظهار داشت: کمک داور خطاهای مقابل خودش را نگرفت، اما مربی ما به او گفت هند را از کجا دیدی که این مربی اخراج شد. شاید تصمیم داوران پس از مشورت با هم درست بوده، اما داوری به شدت روی بازی مؤثر بود و اعصاب تیم را به هم ریخت. از صداوسیما می خواهم اتفاقاتی را که مقابل این کمک داور رخ داد هم نشان دهد. حیدر رضایی درباره محرومیت علیرضا طوفانیان مربی مس رفسنجان تا اطلاع ثانوی تصریح کرد
دیدار شهرخودرو مشهد و آلومینیم اراک به تساوی کشیده شد
به گزارش ایرنا، در دقیقه 11 این بازی سعید باقر پسند اولین گل این دیدار را وارد دروازه شهرخودرو کرد اما در دقیقه 19 اکبر صادقی گل تساوی را وارد دروازه تیم اراک نمود. در ادامه این بازی و در دقیقه 26، مهدی حسینی گل دوم را برای تیم آلومینیم به ثمر رساند و نمیه اول این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم آلومینیم اراک به پایان رسید. سید مهدی رحمتی مربی شهر خودرو به دلیل اعتراضات زیاد به قضاوت این دیدار، ک
خطیبی: اتفاقی که در بازی شهرخودرو افتاد خجالت آور بود
کرد. خطیبی در ادامه درباره اتفاق عجیبی که در صحنه ضدحمله تیمش رقم خورد که از نیمکت حریف با پرتاب توپ به داخل مانع از ادامه زمین شدند، اینطور توضیح داد: صحنه ای اتفاق افتاد که در دوران فوتبالی ام ندیدم. در شرایط ضد حمله بودیم و توپ را از بیرون به داخل زمین انداختند. به نظرم این اتفاقات نباید در فوتبال ما باشد و جزو کشورهایی هستیم که در صدر آسیا هستیم. چیزی که پیش آمد خجالت آور بود و
دیدار شهرخودرو مشهد و آلومینیم اراک به تساوی کشیده شد
به گزارش ایرنا، در دقیقه 11 این بازی سعید باقر پسند اولین گل این دیدار را وارد دروازه شهرخودرو کرد اما در دقیقه 19 اکبر صادقی گل تساوی را وارد دروازه تیم اراک نمود. در ادامه این بازی و در دقیقه 26، مهدی حسینی گل دوم را برای تیم آلومینیم به ثمر رساند و نمیه اول این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم آلومینیم اراک به پایان رسید. سید مهدی رحمتی مربی شهر خودرو به دلیل اعتراضات زیاد به قضاوت این دیدار، ک
خطیبی: توانایی شکست شهرخودرو را داشتیم
تجربه می کرد. ما باید از داوران جوان حمایت کنیم تا قضاوت خوبی در زمین داشته باشند. او در مورد حرکت غیر حرفه ای مربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: تیم ما در شرایط ضد حمله بود که متاسفانه یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو یک توپ به سمت زمین مسابقه شوت کرد و بازی متوقف شد. این صحنه واقعا خجالت آور بود. درحالی که فوتبال ما به سمت حرفه ای شدن حرکت می کند، نباید شاهد این اتفاقات باشیم. انتهای پیام/
مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم
به گزارش ورزش سه؛ حسین مهربان زننده یکی از گل های شهر خودرو در دیدار تیمش با حریف را کی بود او در خصوص این دیدار با خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود هم تیم ما و هم تیم آلومینیوم اراک برای بردن به زمین آمده بودندو به نظر من داور چنین کار ما را سخت و بازیکن ما را در دقیقه 44 اخراج کرد. در نیمه دوم نکاتی که آقای رحمتی در رختکن گفته بود را انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و بازی را با نتیجه تساوی تمام
توقف شاگردان مهدی رحمتی مقابل آلومینیوم اراک
اراکی را پیشتاز این دیدار کرد تا میزبان مشهدی نیمه اول بازی را با شکست دو بر یک به رختکن برود از دیگر نکات مهم بازی این دو تیم در نیمه نخست می توان به دو کارته شدن صادق صادقی در اواخر نیمه اول و اخراج این بازیکن اشاره کرد. در نیمه دوم هر دو تیم سعی در تغییر نتیجه بازی به سود خود داشتند که در این میان حسین مهربان در دقیقه 56 با استفاده از غفلت خط دفاعی شاگردان خطیبی گل تساوی را به ثمر
شهرخودرو 2-2 آلومینیوم؛ پرگل و پرحادثه
دقیقه 42 بخاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت. * صادق صادقی بخاطر دریافت دو کارت زرد در دقایق 15 و 44 از زمین اخراج شد؛ البته هر دو خطایی که او انجام داد، شدت زیادی داشت و اگر داور سخت گیری می کرد، می توانست حتی روی هر دو خطا کارت قرمز مستقیم نشان دهد. * مربیان شهرخودرو در اواخر نیمه اول و در ادامه نیمه دوم چندین بار به صورت دسته جمعی به داور معترض شدند.
خطیبی: کار عضو کادر فنی شهرخودرو خجال آور بود/ جزو تاکتیکی ترین تیم های لیگ هستیم
، بیش تر حاشیه درست می شود. این اولین بازی این داور در لیگ برتر بود و ما باید به داوران کمک کنیم. در این بازی صحنه ای اتفاق افتاد که در دوران فوتبالم ندیده بودم. این اتفاق نباید در فوتبال ما که نام حرفه ای را یدک می کشد، اتفاق بیفتد. چیزی که من دیدم خجالت آور بود. برنامه کمیته داوران، آوردن داوران جوان است و ما هم باید مدارا کنیم تا این داوران پیشرفت کنند. فکر می کنم داور اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت. انتهای پیام
دستیار رحمتی تا اطلاع ثانوی از فعالیت فوتبالی محروم شد
فاصله چندان تا سوت پایان بازی نمانده بود که یک صحنه جنجالی دومین کارت قرمز را در دیدار شهر خودرو و آلومینیوم از جیب داور بیرون کشید؛ کارت اول که در نیمه نخست به صادق صادقی داده شد تقریبا بی حرف و حدیث بود و کارت دوم، تصمیم داور بعد از یک شوت بی موقع و غیرورزشکارانه به داخل زمین . به گزارش فرتاک نیوز ،ماجرا از لحظات آخر بازی شروع شد که حمله شهر خودرو در میان سروصدای کادر فنی این تیم به
شهرخودرو 2- آلومینیوم 2؛ پرگل و پرحادثه،بدون برنده
، ستاره شهرخودرو قبل از شروع بازی با دسته گل به سمت رسول خطیبی، سرمربی سابق خود رفت و از او رخصت گرفت. * حمید عبداللهی، مربی آلومینیوم در دقیقه 42 بخاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت. * صادق صادقی بخاطر دریافت دو کارت زرد در دقایق 15 و 44 از زمین اخراج شد؛ البته هر دو خطایی که او انجام داد، شدت زیادی داشت و اگر داور سخت گیری می کرد، می توانست حتی روی هر دو خطا کارت قرمز مستقیم نشان دهد. * مربیان شهرخودرو در اواخر نیمه اول و در ادامه نیمه دوم چندین بار به صورت دسته جمعی به داور معترض شدند. ...
رحمتی: 10 نفره شدن به ما کمک کرد/ شهرخودرو موش آزمایشگاهی کمیته داوران نیست
پیروزی تلاش کردند و از این بازی روند صعودی خود را ادامه می دهیم. رحمتی در پایان درباره عملکرد داور گفت: درباره داوری صحبت نخواهم کرد اما خواهشی از سهرابی و اصفهانیان دارم. مالک ما از جیبش خرج می کند و مربی تیم ما جوان است. مشهد شهر بزرگی است و ما موش آزمایشگاهی نیستیم که هر داوری را برای قضاوت اول یا دومش، به بازی ما می فرستند. به ما ربطی ندارد که انتخابات است. ببینید که چند داور جدید در این مدت به لیگ برتر آمده اند؟ لیگ برتر جای آزمایش کردن نیست. من درباره اشتباه های داوری نمی خواهم نظری بدهم. انتهای پیام ...
نتیجه دیدار شهرخودرو و آلمینیوم اراک+ ویدئو گل ها|فرار از شکست با یک یار کمتر
گروه ورزش/شهرآرانیوز ، دیدار تیم های شهرخودرو و آلمینیوم اراک با تساوی دو بر دو به پایان رسید. شاگردان رحمتی در این دیدار دو بار از حریف خود عقب افتادند، اما با گل های اکبر صادقی و حسین مهربان از شکستی دیگر گریختند. با اخراج صادق صادقی در دقیقه 37 تیم شهرخودرو در این دیدار 10 نفره شد. همچنین قربانپور، مربی بدنساز شهرخودرو در اعتراض به تصمیم داور مسابقه و برای جلوگیری از ضدحمله آلمینیوم