سایر خبرها
گل محمدی: باید کلنگ بزنیم و ورزشگاه وطنی را تخریب کنیم/ نگران من نباشید، من آرام هستم
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش در برابر نساجی اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردیم با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند. در این وضعیت فقط می توان روی ضربات
انتقاد گل محمدی از زمین نساجی
به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نساجی مازندران، اظهار کرد: برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و به اندازه یک برد تلاش کردیم اما متاسفانه از فرصت ها خوب استفاده نکردیم. با توجه به شرایط جوی و شرایط زمین، تعداد موقعیت خوبی ایجاد کردیم و بازیکنان خوب بازی کردند. در این شرایط فقط روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم می توانیم موفق باشیم که روی ضربه ایستگاهی گل
گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد/ به اندازه یک برد تلاش کردیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: برای پیروزی در بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم، اما متأسفانه از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم. با توجه به شرایط چمن هم به نظرم خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. در این وضعیت فقط می توانیم از روی ضربات ایستگاهی و بازی
یحیی گل محمدی : نگران من نباشید | تنها کمک به ورزشگاه نساجی استفاده از کلنگ است!
به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش در قائمشهر گفت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. بازیکنانم برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کردند و به اندازه یک برد تلاش کردند اما با توجه به شرایط موجود و زمین بازی نتوانستند از موقعیت های که داشتند به خوبی استفاده کنند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این وضعیت فقط می توان روی ضربات ایستگاهی و
تاسف گل محمدی از وضعیت ورزشگاه وطنی
چنین کاری انجام بدهیم؟ فردا هم همین مشکلات و شرایط جوی وجود داشت. فکر می کنم فرقی نمی کرد که بازی فردا برگزار شود. می خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. در کشوری زندگی می کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم. باید در بحث زیرساخت ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند. همه می گویند ورزش امر به معروف است و هزینه کردن در آن هیچ وقت هدر نمی رود. گل
گل محمدی: اینجا را کلنگ بزنید و خراب کنید
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار کرد: برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و به اندازه یک پیروزی سعی کردیم، اما از موقعیت هایمان بهره کافی را نبردیم. با توجه به شرایط جوی و وضعیت چمن ورزشگاه، فکر می کنم ایجاد موقعیت ما در این زمین تعداد خوبی داشت و بازیکنان نمایش قابل قبولی داشتند. او ادامه داد: در این وضعیت زمین چمن فقط می توان روی بازی مستقیم به گل
گلایه سرمربی پرسپولیس از استادیوم آبکی/ نساجی با خطا گل زد
به بازی مستقیم، بازی را درکنترل داشته باشد. سرمربی تیم پرسپولیس تهران ادامه داد، درمجموع برای پیروزی در بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم، اما متأسفانه از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم. گل محمدی گفت، در این وضعیت فقط می توانیم از روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم به گل برسیم که روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و روی بازی مستقیم هم به گل رسیدیم. وی افزود
سیف الله پور: برخی از افراد قصد فراری دادن تیم نساجی از مازندران را دارند
. باشگاه نساجی مجری برگزاری مسابقه نبود. زمین در اختیار ما نیست و برای بازی در ورزشگاه وطنی به اداره کل ورزش استان مازندران مبلغی را می دهیم. جلال مرادی و بنیادی فر مسئولان برگزاری این بازی بودند. تیم نساجی بیشترین آسیب را از داوری دیده است قائم مقام باشگاه نساجی درباره اینکه گل پرسپولیس آفساید بود، گفت: ما درباره داوری صحبت نمی کنیم. موعود بنیادی فر داور بین المللی کشورمان
باشگاه پرسپولیس اصرار به برگزاری بازی داشت/ روی چمن مصنوعی کاور نمی کشند
است در اینجا حضور دارم و اولین بار است چنین بارندگی داشتیم و آب در زمین مسابقه هیچ وقت جمع نمی شد. او افزود: ساخت سکو های ورزشگاه وطنی قائمشهر پشت دروازه ها به صورتی است که زه کشی ها از بین رفته است و چندین مرتبه مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال مازندران انجام دادیم. همچنین با رنگرز رئیس اداره ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار است روز یکشنبه جلسه اضطراری بگذارد و زه کشی
پارو و تی استادیوم قائمشهر را از باتلاق نجات نداد/چک نوبخت خیس شد
مازندران به عنوان یک استانی که دارای استعدادهای بالا و ورزشکاران از ژنتیک خوبی در رشته های ورزشی برخوردار اما از زیرساخت های لازم وکافی بی بهره هستند، از استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان مازندران درخواست کرد، نسبت به ورزش و فراهم کردن زیرساخت های ورزشگاه ها به ویژه ورزشگاه قائمشهر اهتمام جدی داشته باشند. سامانه زهکشی ورزشگاه خراب شد درهمین حال رئیس هیئت فوتبال شهرستان قائمشهر در
بهروان: نصب چمن طبیعی ورزشگاه وطنی به زمان زیادی نیاز دارد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود از چند ماه قبل چمن ورزشگاه وطنی را از مصنوعی به طبیعی تغییر بدهند. مدت ها مسئولان ورزش استان مازندران دنبال منابع مالی و بودجه این موضوع بودند. نوبخت معاون رئیس جمهور هم اعتبار برای این ورزشگاه تعیین کرد. او ادامه داد: البته به محض اینکه
با ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر شرمنده میزبان و میهمان هستیم
حرفه ای، مانع تحقق ظرفیت های بالقوه است، ادامه می دهد: این در حالیست که استعدادهای مازندران محدود به فوتبال نبوده و در کشتی، والیبال و رشته های دیگر حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما به شرط وجود زیر ساخت هاست که می توان به افتخارآفرینی ها فکر کرد. با کمال تاسف باید گفت در کل مازندران یک ورزشگاه استاندارد وجود ندارد که اصلا در شان این استان نیست. این نماینده مجلس با بیان اینکه از دیدن
وضعیت ورزشگاه شهید وطنی در شان مردم مازندران نیست
حرفه ای، مانع تحقق ظرفیت های بالقوه است؛ این در حالیست که استعدادهای مازندران محدود به فوتبال نبوده و در کشتی،والیبال و حتی ورزش های انفرادی به شرط وجود زیر ساخت ها، افتخار آفرین خواهیم بود. وی بیان کرد: از دیدن تصاویر بازی پرسپولیس و نساجی ، شرمنده باشگاه و بازیکنان تیم همشهری خودم، هواداران عزیز، مردم شریف استان و حتی تیم پرسپولیس به عنوان میهمان شدم، اما مشکل اصلی آنجاست که تیم های
اگر هواداران مان بودند، برنده می شدیم/ با پرسپولیس واترپلو بازی کردیم!
انجام بدهیم. تیم فولاد تیم خیلی خوب و پرمهره ای است. من یکی دو بازی شان را دیدم و خیلی خوب بازی می کنند. ما می خواهیم برویم آنجا که دست پر برگردیم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد. صحبت پایانی؟ جای هواداران در ورزشگاه خالی است. خیلی دوست داشتیم باشند چون دلگرمی ما هستند. اگر اجازه داشتند به ورزشگاه بیایند واقعا با وجودی که هوا بارانی هم بود، ورزشگاه پر می شد و ما هم راحت مقابل پرسپولیس برنده از بازی بیرون می آمدیم. 3/5 پرسپولیس نساجی مازندارن کریم اسلامی
نعمتی: زمین نساجی در حد لیگ برتر نیست
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران بیان کرد: با اینکه نساجی تیم پرطرفداری در لیگ برتر است، اما واقعا زمین ورزشگاه وطنی در حد لیگ برتر نیست. او افزود: بهانه نمی آورم، اما واقعا نمی شد در این زمین بازی کرد و توپ تکان نمی خورد. هافبک پرسپولیس در پایان گفت: نباید در
مسیر دشوار برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا/ ضعف مدیریت در نگهداری اماکن ورزشی مشهود است!
برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا در شرایطی است که به نظر می رسد رسیدن به این هدف بسیار دشوار است. تعدادی از ورزشگاه های ما به واسطه استفاده بیش از اندازه از شرایط ایده آل دور شده و این مسئله از چشم ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دور نخواهد ماند. به عنوان نمونه در بازی تیم های نساجی قائمشهر و پرسپولیس، چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر چنان دچار آب گرفتگی شده بود که بازیکنان نمی
فوری: دربی 22 دی برگزار می شود
به گزارش "ورزش سه"، بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، دربی رفت فصل 1400-1399 لیگ برتر از ساعت 16:35 روز دوشنبه، بیست و دوم دی ماه برگزار می شود. بنابراین برنامه پرسپولیسی ها پیش از انجام دربی، در تاریخ 16 دیماه بازی خود مقابل سپاهان را انجام می دهند و با شش روز استراحت به دربی می رسند.استقلال هم روز 15 دی با آلومینیوم مسابقه دارد و یک هفته تا دربی زمان آماده سازی خواهد داشت.
برنامه هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران مشخص شد
/> هفته یازدهم سه شنبه 23 دی 99 نفت مسجدسلیمان – شهرخودرو مشهد – ساعت 15 – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان جمعه 26 دی 99 نساجی مازندران – ماشین سازی تبریز – ساعت 15- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران – ساعت 15 – ورزشگاه نقش جهان اصفهان آلومینیوم اراک – گل گهر سیرجان – ساعت 15 – ورزشگاه امام خمینی (ره
حیدری: آقایان ستاره ها را فراری دادند
قلم | qalamna.ir : گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید وزارت ورزش در انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه باید بازنگری داشته باشد.سپهر حیدری درباره تسای پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس در دو جبهه جنگید. اول برابر نساجی بازی کرد و بعد با شرایط بد زمین کنار آمد. نساجی به این زمین عادت داشت و این موضوع کار پرسپولیس که بازیکنان تکنیکی دارد را سخت کرده بود.وی افزود
از ضعف مدیریت یک استان تا دشواری های فوتبال در استخر وطنی قائم شهر
شمال نیوز: تیم فوتبال نساجی مازندران یکی از مهم ترین گرانیگاه هایی است که مدیران ورزشی و حتی مدیران سیاسی می توانند با کمک گرفتن از توان و قدرت این تیم، استعدادهای بی شمار فوتبال مازندران را به رخ خوش نشینان ورزش کشور بکشند تا امتیاز ورزشی بیشتری برای جوانان بگیرند. وجود چنین تیمی در هر استانی مانند یک ماشین امضا عمل می کرد تا مدیران ارشد کشوری را مجاب کند که با اختصاص حداقل امکانات
گل محمدی: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم/ نگران من نباشید، مثل قبل آرام هستم
خبرگزاری میزان - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردی. وی افزود: با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی
نگران نباشید آرام هستم/ می توانستیم پیروز بازی باشیم
در بازی معوقه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نساجی به تساوی یک بر یک رسیدند. یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از این بازی اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد.برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردی. با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و
حضور چیلاورت در انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه
ترتیب از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش خبر داد. چیلاورت که سال 2004 بازنشسته شد، در باشگاه های آرژانتینی سن لورنزو و ولز سارسفیلد، ساراگوزای اسپانیا، استراسبورگ فرانسه و پنارول اروگوئه بازی کرده است. این دروازه بان پاراگوئه ای با عملکرد خارق العاده خود در چارچوب دروازه بانی مشهور شد. با مهارت خاصی ضربات آزاد و پنالتی را می زد، او در دوران بازی حرفه ای خود 62 گل به ثمر
منشا: دوست داشتم در فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کنم
بعد از بازی با ذوب آهن با تیم خوب استقلال بازی داریم که تیم خوب و شایسته ای است. اما راجب این موضوع به هیچ وجه فکر نکردم که اگر گل بزنم چه شادی خواهم داشت. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گادوین منشا بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شده است از نظر عشق و علاقه واقعاً دوست داشتم در بازی فینال مقابل اولسان حضور داشته باشم، هیچ فرقی هم برای من نمی کرد