دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۲

اگر تحریم ها برداشته نشود همان بهتر که مذاکره ای صورت نگیرد

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: به نظر من اگر می خواهند مذاکره ای انجام شود، بعد طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند و فقط بنشینند چای و قهوه با هم بخورند اسم این کار را نمی توان مذاکرات هسته ای گذاشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)