چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۷

اردوی استعدادیابی بدمینتون در ساری

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر گفت: اردوی استعدادیابی فدراسیون بدمینتون در ساری برگزار شد. فرشید قدیمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، با بیان اینکه فدراسیون بدمینتون، اردوی استعدادیابی کشور در رده سنی نونهالان را در ساری برگزار کرد، اظهار کرد: در این اردو که با حضور فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی ایران به میزبانی هیات بدمینتون استان در ساری برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)