چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۹

اولین دوره آموزشی دهیاران و مسئولان امور مالی برگزار شد

مدیرکل دفتر دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: این دوره آموزشی برای 198 نفر از دهیاران و مسئولان امور مالی دهیاری های شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی در فرمانداری بیله سوار برگزار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)