سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۱

برای بازی با پرسپولیس، 2بار هزینه کردیم

خبرگزاری میزان: سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: چه کسی پاسخگوی هزینه های ما برای این بازی است، آن هم وقتی اصلا دیداری برگزار نشده است. علی شجاعی در خصوص اعتراض باشگاه ذوب آهن به برنامه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران برای هفته های پیش رو لیگ برتر، اظهار داشت: مسلم بود که ما هم به این برنامه اعتراض می کنیم. قبل از حضور پرسپولیس در فینال آسیا، قرار بود ما با این تیم در چارچوب لیگ برتر بازی کنیم، اما درست شب قبل از بازی، این دیدار لغو شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)