چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۵

سلیمانی: پنالتی اول استقلال درست بود/ پنالتی دوم صحیح نبود

حیدر سلیمانی در گفت وگو با میزان، در خصوص قضاوت اکبریان در نیمه اول دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان اظهار داشت: در نیمه اول دو پنالتی گرفته شد که پنالتی اول کاملا درست بود چون زمانی که حقیقی توپ را از دست داد و مهاجم استقلال توپ را از او گرفت، او پای مهاجم را زد و این صحنه به درستی پنالتی اعلام شد و کارت زرد حقیقی هم صحیح بود. البته این صحنه از دید داور دور ماند و کمک داور پشت دروازه این صحنه را دید و به داور منتقل کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)