پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۷

تلاش بی نتیجه صبا برای کریمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئولان صبای قم معتقدند محرومیت فرید کریمی زمان حضورش در تراکتورسازی نباید به ضرر آنها باشد. فرید بهزادی کریمی که اخیرا با پایان دوران سربازی اش در تراکتورسازی به صبای قم بازگشته است در هفته هشتم و بازی با فولاد به دلیل آنچه که داور گزارش کرده بود علاوه بر کارت قرمز دو جلسه محروم شد. او هفته نهم در دیدار تراکتورسازی و سایپا بخاطر کارت قرمزش محروم بود اما دهمین دیدار فصل با ذوب آهن به دلیل نامشخصی یک دقیقه هم به کار گرفته نشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)