سایر خبرها
نوازی: فشردگی بازی ها به تیم ها ضربه می زند
امیدوارم نکاتی که مهدی رحمتی به بازیکنان گفته را اجرا کنیم و از نقاط ضعف سایپا که شناسایی کردیم به این تیم ضربه بزنیم.وی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: محروم و مصدوم نداریم و شرایط بازیکنانمان خوب است. صادق صادقی به این بازی رسیده است. امیدوارم بتوانیم از شانس های گلزنی که به دست میاوریم نهایت استفاده را انجام دهیم.مربی شهرخودرو درباره فشردگی بازی های لیگ برتر تصریح کرد: از لحاظ کیفیتی و تمرینی
نظر سرمربی سایپا در مورد شهرخودرو/ جوانگرایی تیم علت نتیجه نگرفتن!
به گزارش مشهد فوری ، ابراهیم صادقی درباره دیدار شهرخودرو و سایپا در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم با حضور در شهر مشهد می توانیم به زیارت حرم امام رضا(ع) برویم. برای من جای خوشحالی دارد که هر سال می توانیم به شهر مشهد بیاییم. درباره تیم خودم نکته اساسی این است که باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی می کنیم و به حریف مسلط هستیم، باید سه امتیاز را به دست آوریم. سرمربی سایپا افزود: متاسفانه در
رحمتی:کار سختی مقابل تیم خوب سایپا داریم/شهرخودرو مشکل مالی ندارد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال شهرخودرو اظهار داشت: هفته گذشته یک بازی خیلی سخت را مقابل تراکتور داشتیم و بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و توانستیم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر توپ دقیقه 95 گل می شد با 3 امتیاز به مشهد بر می گشتیم.بازیکنان ما تلاش خود را کردند ولی شانس با ما یار نبود. وی افزود: سایپا تیمی جوان و
تقابل همسایه ها در مشهد
خوب است. صادق صادقی هم به این بازی رسیده . امیدوارم بتوانیم از شانس های گلزنی که به دست می آوریم، نهایت استفاده را ببریم. مربی تیم شهرخودرو درباره فشردگی بازی های لیگ برتر نیز تصریح کرد: از لحاظ کیفیتی و تمرینی تاثیرگذار است. بعد از بازی با تراکتور، یک روز ریکاوری داشتیم و یک روز هم به بازیکنان استراحت دادیم تا از لحاظ تغذیه ای و بدنی به بازی با سایپا برسند و زمان مناسبی برای تمرین نداشتیم. اگر برنامه ریزی درستی داشته باشند، هیچ تیمی ضربه نمی خورد. رفت وآمدها تیم ها را دچار مشکل می کند و این اذیت کننده است. اگر فاصله بازی ها همان 6 یا 7 روز باشد، تیمی ضرر نمی بیند. ...
نوازی: باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد
به گزارش ورزش سه؛ محمد نوازی، مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی امروز تیمش مقابل سایپا که با پیروزی یک بر صفر مشهدی ها همراه بود حضور یافت. صحبت های وی را در ادامه بخوانید: باید حوصله کنیم تا تیم مان به طور کامل شکل بگیرد از بچه های تیم بابت این بازی خوب تشکر می کنم. از هواداران عزیزمان هم تشکر می کنم که با وجود اینکه در ورزشگاه کنار ما نیستند اما روحشان و دعایشان
رحمتی: شهرخودرو مشکل مالی ندارد
/> سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه آیا در بازی تراکتور از بازیکنانش راضی بوده است یا خیر، گفت: تمام بازیکنان عالی بودند و با جان و دل فوتبال بازی کردند. ما دو سه شانس گلزنی داشتیم که اگر خوب از آنها استفاده می کردیم می توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما در جریان بازی موقعیتی به تراکتور ندادیم و حریف فقط به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت های از راه دور بودند.
زیباترین شهر خودرو فصل|به بهانه برد شیرین خانگی شاگردان رحمتی
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو در روز پُرحاشیه هفته دهم لیگ برتر فوتبال با تک گل امین قاسمی نژاد به 3 امتیاز حساس دیدار خانگی برابر سایپا دست یافت. شاگردان مهدی رحمتی که 4 هفته بود طعم پیروزی را نچشیده و بعد از پیروزی هفته اول برابر ماشین سازی 8 هفته بود که در مشهد برنده نشده بودند، روز گذشته توانستند بعد از بازی سرد و بی روح در نیمه اول، در نیمه دوم به یک باره نمایشی تماشایی و
چمنیان: ذوب آهن حریف قابل احترامی است/ جابه جایی بازیکنان در فوتبال حرفه ای طبیعی است
اخیر بسیار خوب ظاهر شده است و به همین دلیل فکر می کنم بازی بسیار سختی داریم. البته در برابر ذوب آهن تیم تراکتور با ریشه و قدمت زیاد در فوتبال ایران قرار دارد. مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در دو بازی اخیر برابر صنعت نفت آبادان و شهرخودرو با وجود نمایش خیلی خوب، متأسفانه نتیجه مطلوب ما به دست نیامد و به همین دلیل انگیزه بالایی داریم و تلاش کردیم در فاصله بین بازی با شهرخودرو و ذوب
اشکان دژاگه از ایران رفت!
به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، اشکان دژاگه برای درمان مصدومیتش راهی آلمان شد و از ایران رفت . اشکان دژاگه که در بازی هفته گذشته شاگردان مسعود شجاعی مقابل شهرخودرو از ناحیه چهار سر ران مصدوم شد، غایب قطعی تراکتور مقابل ذوب آهن است. وی پس از این مصدومیت یک روز در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت اما در ادامه برای پیگیری روند درمان خود و دیدار با خانواده اش به آلمان سفر کرد. به همین دلیل اشکان دژاگه
بهترین آبی،آماده داربی
صاحب توپ شد و با حرکت به سمت دروازه حریف دومین گل استقلال را به نام خودش ثبت کرد. آبی پوشان با این پیروزی 18امتیازی شدند و مجددا در صدر جدول قرار گرفتند تا در بهترین شرایط روحی روانی و بدون مصدوم و محروم به استقبال پرسپولیس بروند. در دیگر بازی های دیروز شهرخودرو بعد از چند نتیجه ضعیف توانست سایپا را با یک گل شکست دهد، نفت آبادان با 2گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد و در رتبه دوم باقی ماند، فولاد هم
تقویت خط دفاع دروازه شهرخودرو را بسته نگه داشته است
/> مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: تک تک بازیکنان در این بازی خوب عمل کردند لذا تیم نتیجه مثبت گرفت که اینها همه نتیجه دوندگی تیم است. سرمربی تیم فوتبال سایپا نیز در این نشست گفت: امروز روز خوب تیم شهرخودرو بود و بعد از دریافت گل روند بازی برای ما خوب پیش نرفت با این حال دروازهبان ما خوب عمل کرد. ابراهیم صادقی افزود: پس از دریافت گل تاثیر نبود سه بازیکن اصلی ما مشهود
صادقی: موقعیت های بهتری نسبت به شهرخودرو داشتیم/ گل زدن بیشتر ذاتی است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم صادقی بعد از شکست مقابل شهرخودرو در نشست خبری، اظهارداشت: تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی بود. حتی از نظر موقعیت، ما موقعیت گل بهتری نسبت به شهرخودرو داشتیم اما بعد از گل روند بازی برای ما خوب نبود و حتی حریف موقعیت های دیگری داشت که دروازه بان ما خوب عمل کرد. وی افزود: ترکیب جدیدی که امروز استفاده کردیم در مجموع روز خوب تیم ما نبود
صادقی: غیبت باتجربه ها در شکست مقابل شهرخودرو تاثیرگزار بود
و به مهدی رحمتی و شهرخودرو تبریک می گویم. شهرخودرو یک - سایپا صفر/ سرانجام رحمتی طعم پیروزی را چشید صادقی در پایان افزود: تیم ما در گلزنی خوب نبود. مهاجمان ما جوان هستند. در 3 بازی قبلی موقعیت های خوبی ایجاد می کردیم، اما به گل نمی رسیدیم. گلزنی یک خوی ذاتی است و ما مجبوریم با تمرین به آن برسیم. بعد از گل با 2 مهاجم بازی کردیم و چند موقعیت به حریف دادیم که دروازه بان ما خوب عمل کرد. انتهای پیام/
نوازی: باید بیشتر از این در خط دفاع و حمله کار کنیم
به گزارش برنا؛ محمد نوازی بعد از برتری شهرخودرو مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار داشت: به خاطر بازی خوب از بازیکنان تشکر می کنم. جا دارد از هواداران تشکر کنم، حضور آنها در استادیوم نیست اما دعای آنها همیشه پشت این تیم است. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعد رفته رفته تغییرات خوبی داشته باشیم. او افزود: امروز هم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما دروازه بان سایپا ناجی این تیم شد که توانست
صادقی: موقعیت گل ما بیشتر از شهرخودرو بود/ امروز روز خوب ما نبود
روزنامه گل - ابراهیم صادقی بعد از شکست مقابل شهرخودرو در نشست خبری، اظهارداشت: تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی بود. حتی از نظر موقعیت، ما موقعیت گل بهتری نسبت به شهرخودرو داشتیم اما بعد از گل روند بازی برای ما خوب نبود و حتی حریف موقعیت های دیگری داشت که دروازه بان ما خوب عمل کرد. وی افزود: ترکیب جدیدی که امروز استفاده کردیم در مجموع روز خوب تیم ما نبود. نبود 3 بازیکن اصلی و
شهرخودرو یک - سایپا صفر/ سرانجام رحمتی طعم پیروزی را چشید
لحظات حساس بازی دقیقه 5: شوت معصومی هافبک شهرخودرو به سمت دروازه سایپا توسط اکبر منادی به خوبی مهار شد. دقیقه 43: توپ حسین مالکی با تکل خوب فرشاد فرجی به کرنر رفت. تراکتور صفر - شهر خودرو صفر / تساوی بدون گل شجاعی و رحمتی دقیقه 54: حسین مهربان در گوشه محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک پاس خوب امین قاسمی نژاد را با دروازه بان تک به تک کرد و
فکری: می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم
، بازیکنان می خواهند خود را حفظ کرده تا مصدوم نشوند اما امروز بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند تا سه امتیاز را به دست آوریم و از آنها ممنون هستم. فکری در خصوص گلزنی مهاجمانش در این دیدار، توضیح داد: مهاجمان ما همیشه خوب هستند. مهم برد تیم است و اینکه بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. اینکه چه فردی گلزنی کند، اهمیتی ندارد. خوشبختانه امروز مهاجمان ما، کار تیم را راحت کردند. وی در مورد
ما موقعیت های گل بهتری نسبت به شهرخودرو داشتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابراهیم صادقی بعد از ظهر امروز، در نشست خبری بعد بازی شهرخودرو - سایپا، اظهار کرد: بازی تا قبل از اینکه گلی دریافت کنیم بازی خوبی بود.از نظر موقعیت فکر میکنم ما موقعیت های گل بهتری نسبت به هرخودرو داشتیم. سرمربی تیم سایپا اشاره کرد: ولی بعد از گل روند بازی به سود ما نبوده و حتی آن ها موقعیت های دیگری هم برای گل ایجاد کردند که دروازه بان ما خیلی خوب عمل
مهدی رحمتی: این صحبت ها زشت و زننده است
اینکه احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی هم شب گذشته مصاحبه نسبتا تندی علیه مدیریت و نحوه اداره باشگاه شهرخودرو انجام داده بود در هر صورت رحمتی ضمن اینکه درباره خودش و دوران مربیگری اش پس از سالها بازیکنی صحبت کرد، به این انتقادات پاسخ داد. * شهرخودرو را خیلی تنها دیدم تیم شهر خودرو متعلق به استان خراسان، مشهد و مردم خوب مشهد است و تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ
سه بازیکن باتجربه را در بازی مقابل شهرخودرو نداشتیم
به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم صادقی بعد از شکست تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری گفت: قبل از اینکه گل بخوریم موقعیت های بهتری داشتیم اما بعد اینکه گل را دریافت کردیم شیرازه تیم از هم پاشید. سرمربی سایپا در ادامه افزود: دروازه بان ما در این بازی خوب بود و توانست چندین موقعیت را از حریف بگیرد و با اینکه از این ترکیب استفاده کردیم اما روز خوب ما نبود و تاثیری نداشت. وی با بیان اینکه سه بازیکن باتجربه را در این بازی نداشتیم، گفت: مسلمان، گرامی و ماهینی در این بازی حاضر نبودند، سابقه عقب افتادن از حریف را داشتیم اما می توانستیم به بازی برگردیم. به رحمتی تبریک می گویم. ...
محمد نوازی: شهرخودرو از نظر روحی به یک برد خوب نیاز دارد
. مربی تیم فوتبال شهرخودرو بیان کرد: امیدواریم بازیکنان بدرخشند. محروم و مصدوم نداریم و صادق صادقی نیز رسیده و شرایط خوب است و امیدواریم در موقعیت های گلزنی خوب کار کنیم. نوازی اظهار داشت: از نظر تمرینی بعد از بازی تبریز نیاز به فرصت بیشتری داشتیم و فاصله کوتاه میان بازی ها بعضا مشکل ساز است و باید فاصله بازی ها بیشتر شود و به 6 تا 7 روز برسد.
مربی تیم شهرخودرو: نقاط ضعف تیم سایپا را شناسایی کردیم
یک روز هم استراحت دادیم. فشردگی بازی ها از نظر تمرینی و کیفیت بازی ها تاثیرگذار است. مربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان این که اگر برنامه ریزی به درستی انجام شود هیچ تیمی ضربه نمی خورد گفت: در صورتی که فاصله بازیها 6 یا هفت روز باشد هیچ تیمی ضرر نمی کند. نوازی در خصوص مصدومان و محرومان تیم شهرخودرو هم گفت: شرایط بازیکنان ما خوب است و مصدوم و محروم نداریم. سرمربی تیم
صادقی: باید یاد بگیریم وقتی خوبیم، ببریم
در مورد تیم ما این است که باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی می کنیم و به بازی مسلط هستیم، سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متاسفانه در سه بازی آخر در عین حال که بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم و این به یک مشکل برای ما تبدیل شده است. روی این موضوع کار می کنیم و حتما باید بازیکنانمان یاد بگیرند که در روزهایی که خوب هستند حداکثر امتیاز را کسب کنند. شهرخودرو به زمان نیاز دارد شهرخودرو، تیم خوبی است و امسال نسبت به سال های گذشته جوان شده و بیشتر به بازیکنان جوان میدان می دهد. شاید به همین دلیل است که نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کن ...
ابراهیم صادقی: شهر خودرو جوان شده و نیاز به فرصت دارد/ باید یاد بگیریم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم
به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: از اینکه در شهر مشهد حضور داریم بسیار خوشحالم. اینکه هر سال می توانیم به مشهد آمده و به زیارت امام رضا (ع) برویم خیلی خوشحال کننده است. اساسی ترین نکته در مورد تیم ما این است که باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی می کنیم و به بازی مسلط هستیم، سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متاسفانه در سه بازی آخر در عین حال
حضور ستاره تراکتور مقابل ذوب آهن در هاله ای از ابهام
آماده بود، در اصفهان به میدان برود. لازم به ذکر است که در جریان نیمه اول بازی تراکتور و شهرخودرو، روی یک ارسال از سمت راست، اشکان دژاگه با حرکتی آکروباتیک می رفت که دروازه تیم شهرخودرو را به زیبایی باز کند اما توپ به خوبی روی پای ستاره تراکتور جفت و جور نشد و روی همین حرکت هافبک تراکتوری ها به شدت مصدوم شود.
مصدومیت ستاره تراکتور جدی نیست/ احتمال حضور دژاگه برابر ذوب آهن
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج ، اشکان دژاگه، ستاره تراکتور در بازی با شهرخودرو از ناحیه استخوان چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شده و با نظر کادرفنی این تیم برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین مسابقه بیرون آمد. در همین راستا، معاینه های اولیه بر روی ناحیه آسیب دیده در پای دژاگه صورت گرفت و پس از انجام تست MRI مشخص شد که مشکل مصدومیت این بازیکن جدی نیست. طبق
مظاهری مستحق پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم ملی فوتبال است
به گزارش شبکه رادیویی ایران، علیرضا واحدی نیکبخت بعد از پایان بازی استقلال و گل گهر سیرجان در گفت و گو با برنامه ورزش ایران رادیو ایران گفت: این برد شیرین را مقابل تیم بسیار خوب گل گهر سیرجان تبریک می گم و به نظرم یکی از پدیده های لیگ امسال تیم گل گهر با امیر قلعه نویی است. نیکبخت ادامه داد: این بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد، نیمه اول که استقلال خیلی خوب و هجومی بازی را آغاز کرد