دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دانا ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۵

خطری به نام خود درمانی در درمان کرونا

با آغاز فصل سرما، علایم سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم یکی پس از دیگری مهمان جان شهروندان می شود؛ همان علایمی که شاید تا دیروز با چند ورق قرص و درمان خانگی می شد از شر آنها رها شد اما امروز آن را باید به حساب کرونا گذاشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)