سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹

امیرعبدالهیان: گام هایی برای رایزنی با عربستان برداشته ایم

معاون عربی - آفریقایی وزارت خارجه ایران در پاسخ به سووالی پیرامون دیپلماسی تهران در قبال ریاض به عنوان یکی از بازیگران اثرگذار منطقه، گفت: گام هایی برای شروع رایزنی ها با عربستان به عنوان یک کشور مهم برداشته ایم. به گزارش شفقنا، به نقل از ایرنا، 'حسین امیر عبدالهیان' در باره اینکه 'آیا این گام ها تاکنون نتیجه ای دربرداشته' ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)