فکری: در مقابل سایپا کار سختی داریم/ سید احمد موسوی مصدوم است
سایر منابع:
سایر خبرها
استقلال| فکری همچنان در حسرت رکورد استراماچونی!
شفقنا _ استقلال در حساس ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر سه امتیاز حساس را از دست داد. به گزارش شفقنا ورزشی، از سری رقابتهای لیگ برتر روز گذشته از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی استقلال تهران میزبان سایپا تهران بود.در این بازی محمود فکری به فکر بدست آوردن سه امتیار این دیدار برای تثبیت صدرنشینی تیمش بود، اما خودروسازان آبی پوشان ترمز استقلال را پس از روند خوبی که طی 11 هفته اخیر داشت و تنها
سرمربی استقلال: پرسپولیس سر وقت بازی می کند اما ما هر 5 روز!
شفقنا _ محمود فکری می گوید تیمش عملکرد خوبی داشته و فرصت کسب سه امتیاز را مقابل سایپا به دلیل عدم تمرکز و عجله بیش از حد، از دست داده است. به گزارش شفقنا ورزشی محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار برابر سایپا که با شکست یک بر صفر این تیم خاتمه پیدا کرد، در گفتگو با برنامه فوتبال برتر بیان کرد: بازی خوبی بود. حیف شد بازی ای که در آن خوب بازی کردیم و می
ترکیب استقلال برای بازی با سایپا
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز برای حفظ صدرنشینی به مصاف سایپا رده دوازدهمی می رود و شاگردان فکری خوب می دانند که در این دیدار کار راحتی پیش روی ندارند. با وجود صحبت هایی که محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از دیدار در مورد استراحت به تعدادی از بازیکنانش داشت، اما تیم او امروز بدون تغییر خاصی نسبت به مصاف هفته گذشته مقابل تراکتور به مصاف
تیم هایی مثل سایپا مقابل بزرگان مظلوم هستند/30 دقیقه سخت مقابل استقلال داشتیم
بهتر باشد. سرمربی تیم سایپا در مورد داوری مسابقه مقابل استقلال عنوان کرد: داوری این بازی خوب بود اما این رسم شده با هر برخوردی نیمکت تیم ها 5-6 نفر اعتراض می کنند. بازی قبلی ما، ذوب آهن از داوری ضرر کرده امسال ولی هفته قبل آنقدر اعتراض کردند که داور در دقیقه88 به اشتباه یک پنالتی گرفت و نزدیک بود بازی را از دست بدهیم. بازی یک بر صفر ما یک-یک شد ولی خدا کمک کرد و به همت بچه ها دقیقه 92-93
فکری: عده ای از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند / نمی دانیم که به چه و کی بنالیم!+فیلم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری پس از شکست استقلال برابر سایپا گفت: بازی خیلی خوبی بود و حیف شد در بازی که می توانستیم برنده شویم. متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم و متاسفانه سه امتیاز را دادیم. متاسفانه زمانی که گل دریافت کردیم بچه ها به خودشان آمدند تا جبران کنند، ولی شاید به دلیل عدم تمرکز یا عجله موقعیت هایی که روی دروازه حریف به وجود اوردیم را از دست دادیم.
مالکی: همیشه این شادی گل را دارم
به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی پس از دیدار استقلال و سایپا در جمع خبرنگاران گفت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم. استقلال تیم خیلی خوبی دارد و با حضور آقای فکری توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او ادامه داد: ما هم امسال تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا نسبت به سال های قبل سایپای متفاوتی ببینید. تمام بچه ها تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.
قدم های خسته مرد تنها در شب سرد آزادی(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شب سرد ورزشگاه آزادی مقابل سایپای تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا 3 امتیاز مهم را در کورس قهرمانی لیگ برتر از دست بدهد. این شکست بیشتر از همه برای محمود فکری سرمربی آبی ها گران تمام شد. بعد از پایان مسابقه استقلال و سایپا اعضای دو تیم چمن ورزشگاه را به سمت رختکن های آزادی ترک کردند و سرمربیان دو تیم برای مصاحبه تلویزیونی در چمن آزادی ماندند. بعد از
جازه بدهید باخت استقلال را من گردن می گیرم
نشینانی دارد که برخی حسرت فیکس داشتن شان را می کشند هم وضعیت تازه ای برای هیچ مدعی قهرمانی، و هیچ قدرتی در هیچ لیگی نیست! پس این که قطعی بگوییم این استقلال با این بازیکنان باید تاکنون فلان می کرد و بهمان نتایج را می گرفت، از یک فوتبال شناس بعید است. این که اگر فرهاد مجیدی بود، یا شفر یا حتی استراماچونی هم... اگر و مگر را هر کس که کاشته جز خیال و توهم درو نکرده! اما نشست های خبری... اما صحبت
فکری: دوستان تمام تلاش شان را می کنند که استقلال را پایین بکشند / مشخص است خیلی ها از صدرنشینی ما را ...
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سایپا اظهار داشت: قبل از شروع صحبت به تیم سایپا تبریک می گویم و جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که زحمت کشیدند. به هر حال بازی، بازی نبود که بازنده باشیم متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم یا اینکه حریف را دست کم گرفتیم. موقعیت هایی که توانستیم در نیمه اول و نیمه دوم به وجود بیاوریم را خوب استفاده نکردیم.
واکنش تند فکری بعد از شکست استقلال
به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری پس از بازی تیمش مقابل سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت های سرمربی استقلال به شرح زیر است: بازی؟ جا دارد به تیم سایپا بابت این برد تبریک بگویم. به بازیکنانم بابت تلاششان خسته نباشید می گویم. بازی به شکلی نبود که ما بازنده بازی باشیم و شاید تمرکز لازم را نداشتیم. شاید حریف را دست کم گرفته بودیم
ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا
. سایپا اگرچه طی این بازی ها 32 گل به ثمر رسانده اما 55 گل هم دریافت کرده و با توجه به دریافت 30 امتیاز در تمامی بازی ها از استقلال، شاهد از دست رفتن 66 امتیاز به سود حریف امروز هم بوده است. استقلال برای مصاف امروز طبق آنچه محمود فکری در نشست خبری اعلام کرد احمد موسوی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این بازیکن برای دومین مصاف پیاپی تیمش را همراهی نخواهد کرد. او همینطور اعلام کرد که ارس
حسین مالکی: گلم را به خدا و روح دایی ام تقدیم کردم
حسین مالکی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال هم امسال با محمود فکری تیم خوبی است که نتایج خیلی خوبی هم گرفته. تیم ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسبت به سال قبل سایپا متفاوتی ببینیم. وی افزود: تمام بچه ها تلاش کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. هافبک تیم سایپا درباره شادی گل
مالکی: گلم را به خدا و روح دایی ام تقدیم کردم
به گزارش وانانیوز، حسین مالکی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال هم امسال با محمود فکری تیم خوبی است که نتایج خیلی خوبی هم گرفته. تیم ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسبت به سال قبل سایپا متفاوتی ببینیم. وی افزود: تمام بچه ها تلاش کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.
گلزنی دوباره محمد عباس زاده برای تراکتور
ترکیب اصلی تیمش پیدا کرده، با گلزنی مقابل گل گهر، روند گلزنی خود را ادامه داده و شمار گل های خود در این فصل را به عدد 7رساند. مهاجم تراکتور در محوطه جریمه روی پاس اشکان دژاگه موفق شد با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه گل گهر را باز کند. عباس زاده، یک گل به استقلال، صنعت نفت و پیکان زده و دو بار هم مقابل ذوب آهن گلزنی کرده است. تنها بازی که عباس زاده در این مدت در آن گلزنی نکرده
استقلال فاقد تاکتیک و برنامه بود/ نقطه ضعف مشابه با دربی داشتیم
رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: نیمه اول بازی استقلال و سایپا بار فنی چندانی نداشت و نیمه دوم بعد از گل سایپا بازی گرم و استقلال یکپارچه به سوی دروازه سایپا حمله ور شد. نارنجی پوشان از آن به بعد به دنبال ضد حمله بودند. البته در تمام دقایقی که آبی پوشان به سوی دروازه سایپا حمله می کردند، هیچ طرح و برنامه و یا تاکتیک
زننده گل سه امتیازی سایپا: گلم را به خدا تقدیم می کنم
به گزارش خارگ نیوز، حسین مالکی بعد از زدن گل سه امتیاز به استقلال و پیروزی سایپا بعد از هشت سال مقابل آبی پوشان در ورزشگاه آزادی گفت: استقلال امسال با حاج محمود فکری نتایج خوبی گرفته بود. امسال تمام تلاش خودمان را می کنیم سایپای متفاوتی ببینیم. تمام بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا سه امتیاز را بگیریم. او در واکنش به نوشته روی پیراهن بعد از باز کردن دروازه استقلال گفت: شادی گلم را اول
فکری به ترکیب دفاعی برنده اش دست می زند؟
دفاعی آبی پوشان باشد. از طرف دیگر وریا غفوری و محمد نادری نیز در دفاع های کنار به میدان رفتند. حالا اما با توجه به عملکرد خوب خط دفاع استقلال مقابل تراکتور محمود فکری احتمالا به همین ترکیب دست نخواهد زد. با این شرایط احتمالا 4 بازیکن خط دفاعی آبی ها مقابل سایپا نیز همان نفراتی هستند که مقابل تراکتور به میدان رفتند. در این شرایط عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع وسط آبی پوشان احتمالا همچنان نیمکت نشین هستند تا دانشگر و مرادمند در مرکز خط دفاع به میدان بروند. گفتنی است؛ استقلال از ساعت 16:45 عصر شنبه میزبان سایپای تهران است. ...
فکری: برای ما بد است سایپا از استقلال امتیاز بگیرد/ حسرتی 22 ساله بر دلم مانده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به بازی با سایپا رسیدیم، تیمی که در لیگ امسال نشان داده است می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و به همین دلیل بازی سختی داریم. این تیم تقریباً از همه تیم ها امتیاز گرفته است. وی افزود: برنامه بازی ها به شکلی است که فشردگی ما را اذیت می کند. برای همی
فکری: برای صدرنشینی باید سایپا را شکست دهیم/ برخی بازیکنان نیم فصل از استقلال جدا می شوند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: تیم سایپا در لیگ امسال نشان داده که می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و فردا ما بازی سختی خواهیم داشت. فشردگی مسابقات ما را اذیت می کند و تیم حریف هم یک روز استراحت بیش تری نسبت به ما داشته است. در مجموع سایپا تیم خوبی است و امیدوارم بچه
کورس با سایپا در مسیر صدر!
سخت است، اما امیدواریم بچه های ما اوضاع روحی و جسمی خود را حفظ کنند و اکنون هم در وضعیت خوب خود هستند. سرمربی استقلال در ادامه افزود: ما در هر بازی و بر اساس داشته هایمان سیستم تیم را انتخاب می کنیم. با توجه به فشردگی لیگ، شاید لازم بدانیم به بعضی از نفرات تیم استراحت بدهیم. تا آخرین لحظه نگاه می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد و پس از آن ترکیب را مشخص خواهیم کرد. او درباره اینکه سایپا
آبیها با یک تغییر احتمالی در هفته دوازدهم/ فکری و حفظ ترکیب برنده
ترین مدافع میانی آبی پوشان بوده، با مصدومیتی خفیف مواجه است که به همین دلیل در دقایق پایانی دیدار مقابل تراکتور هم از بازی خارج شد و شاید تنها به همین دلیل فکری ترجیح دهد امروز هم به او استراحت دهد. در این صورت شانس سیاوش یزدانی را برای بازی امروز می توان بیشتر از عارف غلامی دانست. سرمربی استقلال بعید است به ترکیب خط میانی و حمله تیمش دست بزند، به خصوص که آرش رضاوند به طور کامل از بند
سایپا را هم ببر و صدرنشین بمان!
. آن ها سه روز بیشتر از ما استراحت کرده اند و فرصت داشته اند به کار های تاکتیکی برسند. امیدوارم بازیکنان استقلال انگیزه ای را که در بازی های قبل داشتند حفظ کنند و به تیم حریف احترام بگذارند. نمی شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. سایپا، تیم محترمی است و حتی اگر آن ها یک امتیاز در این مسابقه بگیرند برای ما بد خواهد بود. تمام تلاشمان را برای گرفتن سه امتیاز انجام می دهیم، حتی اگر خط حمله سایپا در آمار
فکری: حسرت آسیا در دلم مانده است
آی اسپورت - سرمربی استقلال می گوید نباید تیم سایپا را دست کم گرفت و با تمام توان مقابل حریف باید بازی کرد. محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به بازی سایپا رسیدیم. سایپا در این فصل نشان داده که می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و از تمام تیم ها امتیاز گرفته است. این بازی برای ما سخت است. برنامه بازی ها طوری است
فکری: برای ما بد است سایپا از استقلال امتیاز بگیرد/ حسرتی 22 ساله بر دلم مانده است
- اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به بازی با سایپا رسیدیم، تیمی که در لیگ امسال نشان داده است می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و به همین دلیل بازی سختی داریم. این تیم تقریباً از همه تیم ها امتیاز گرفته است. وی افزود: برنامه بازی ها به شکلی است که فشردگی ما
محمود فکری : یک حسرت 22 ساله در دل من در ورزشگاه آزادی مانده چون فینال جام باشگاه های آسیا را از دست ...
محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا در لیگ امسال نشان داده که می تواند از هر تیمی یامتیاز بگیرد و بازی سختی در پیش داریم. این تیم تقریبا از همه تیم ها امتیاز گرفته اما برنامه بازی ها به شکلی شده که ما را هم اذیت یم کند. سایپا 3 روز از ما بیشتر استراحت کرده و فردا کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده باشند. وی
فکری: شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند
به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا اظهار کرد: به بازی با سایپا رسیدیم؛ تیمی که در این فصل نشان داده توانایی امتیاز گرفتن از هر تیمی را دارد و به همین دلیل مسابقه دشواری در انتظار ما است. او با بیان اینکه فشردگی مسابقات لیگ در برخی مواقع ما را هم اذیت می کند، عنوان کرد: سایپا سه روز بیشتر از ما استراحت کرده و فرصت داشته تا به کارهای تاکتیکی برسد ولی در
واکنش محمود فکری به حسرت 22 ساله اش!
محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا در لیگ امسال نشان داده که می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و بازی سختی در پیش داریم. این تیم تقریبا از همه تیم ها امتیاز گرفته، اما برنامه بازی ها به شکلی شده که ما را هم اذیت یم کند. سایپا 3 روز از ما بیشتر استراحت کرده و فردا کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کرده باشند. وی افزود: بازیکنان
فکری: حسرت 22 ساله در دلمان گذاشتند/ برخی بازیکنان از استقلال می روند
در صدر جدول حفظ کنیم. تیم سایپا سه روز بیشتر برای این بازی زمان داشته و تمرین کرده است. بازیکنانم شرایط روحی و انگیزه خود را حفظ کردند و امیدوارم با انگیزه وارد زمین شوند. وی در رابطه با اینکه تیمش با توجه به اینکه در دیدار قبلی خود با سه مهاجم به میدان رفت و موفق بود، آیا امکان دارد فردا هم با سه مهاجم بازی کند، خاطر نشان کرد: ما نسبت به هر بازی و داشته هایمان، ترکیب بازی را مشخص می
میلاد جهانی : از خواب بیدار شدم و دیدم با استقلال توافق کرده ام
. میلاد جهانی هافبک ذوب آهن در مورد اینکه امروز بازی خوبی را مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادند اما نتیجه لازم را نگرفتند، گفت: کل تلاشمان را کردیم. 90دقیقه حمله کردیم ولی بدشانس بودیم. گلی که زدیم اصلا آفساید نبود و بازی مساوی شد. تیم خیلی خوب و بزرگی داریم. فکر می کنم تا نیم فصل دوم به بالای جدول برسیم.