فکری: سایپا را دست کم نمی گیریم / در نیم فصل چند بازیکن جدا می شوند
سایر منابع:
سایر خبرها
فکری: برای صدرنشینی باید سایپا را شکست دهیم/ برخی بازیکنان نیم فصل از استقلال جدا می شوند
استقلال ادامه داد: تعدادی بازیکنان در نیم فصل از ما جدا می شوند و به همان اندازه بازیکن جدید جذب خواهیم کرد تا برای لیگ و آسیا تیممان را تقویت کنیم. فکری گفت: هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت و سایپا تیم محترمی است. حتی اگر سایپا یک امتیاز از ما بگیرد ما 2 امتیاز از دست می دهیم و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم. حتی اگر خط حمله سایپا ضعیف باشد، اما این موضوع را
فکری: برای ما بد است سایپا از استقلال امتیاز بگیرد/ حسرتی 22 ساله بر دلم مانده است
خط دفاعی منسجم تر بازی کرده است و هم در خط حمله قوی تر باشیم تا سه امتیاز را بگیریم. فکری در واکنش به این موضوع که او بهترین مربی استقلال در چند فصل اخیر در بحث نتیجه گیری در شروع فصل بوده است، گفت: این لطف خدا و تلاش مجموعه تیم مخصوصاً بازیکنان بوده است و جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم، اما با صبوری بازیکنان و خواست آنها صدرنشینی رقم خورد و امیدوار
کمبود میلیچ در استقلالی که نیازمند برنامه جدی است!، فکری همچنان در حسرت رکورد استراماچونی
و محمود فکری که در 11 بازی با استقلال، به امتیاز 22 رسیده بود، می توانست تا با کسب امتیاز در این دیدار از رکورد استرا عبور کند که این اتفاق رخ نداد.حالا فکری و استراماچونی از 12 مسابقه ابتدایی فصل به طور یکسان امتیاز گرفتند و سرمربی استقلال می توانست از آن عبور کند ولی همپچنان در حسرت شکست این رکوردمی باشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که فکری می تواند با توجه به رصت های باقی مانده این حسرت را بشکند یا نه؟
صادقی : داوران چهارم باید در اعتراض اول برخورد کنند که این اتفاقات نیفتد
بازی را هم از دست بدهید. تلاش می کنی هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشته باشیم و به این صورت قطعا نتیجه هم می گیریم. تیمی که به معنای واقعی تیم باشد و همه با تمام وجود بخواهند تیمشان برنده باشد قطعا خدا هم کمکشان می کند. انتهای پیام/
مالکی: همیشه این شادی گل را دارم
به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی پس از دیدار استقلال و سایپا در جمع خبرنگاران گفت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم. استقلال تیم خیلی خوبی دارد و با حضور آقای فکری توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او ادامه داد: ما هم امسال تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا نسبت به سال های قبل سایپای متفاوتی ببینید. تمام بچه ها تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.
چمنیان: وقت کشی در فلسفه تراکتور نیست/ شجاعی برای آینده یک ظرفیت بی نظیر است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، عباس چمنیان در نشست خبری بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر، اظهار داشت: جا دارد از مجموعه خوب باشگاه گل گهر تشکر کنم که میزبانی خوبی داشتند و شرایط مناسبی را برای مسابقه فراهم کردند. این پیروزی و دستاوردی که ارزشمند است با خلوص از طرف بازیکنان زحمتکش و کادر خوب تیم تراکتور به هواداران تقدیم می کنیم.
فکری: عده ای از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند / نمی دانیم که به چه و کی بنالیم!+فیلم
/> او ادامه داد: در بازی که می توانستیم برنده باشیم سه امتیاز را دادیم. شاید امروز روی بد فوتبال به ما رو کرده بود. جا دارد به تیم حریف تبریک بگویم که با ارائه بازی خوب سه امتیاز را گرفتند. بازی تمام شد و باید خودمان را سریعتر برای بازی بعدی آماده کنیم. او درباره برنامه مسابقات و داوری گفت: داوری که عادت کردیم. اینکه همیشه به ضرر ما سوت بخورد و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی دانیم
توصیه سید صالحی به فکری برای بهترین سیستم استقلال
سید مهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در ترکیب خود بازیکنان خوبی دارد. اوایل فصل نبود علی کریمی به چشم می آمد و مصدومیت شجاعیان کار را برای استقلال سخت کرده بود. او ادامه داد: استقلال مقابل تراکتور ترکیب هجومی داشت. ترکیب استقلال بسیار ایده آل و منطقی بود. استفاده از مطهری، قایدی و دیاباته خط حمله آبی پوشان را قوی تر کرده است. بهترین سیستم برای
سرمربی استقلال: پرسپولیس سر وقت بازی می کند اما ما هر 5 روز!
. جا دارد به تیم سایپا تبریک بگویم که خوب بازی کردند و سه امتیاز بازی را گرفتند. مبارکشان باشد. این بازی تمام شد و خودمان را باید آماده بازی بعدی کنیم. از فکری در مورد عملکرد داوری پرسیده شد که به خصوص با پایان نیمه اول به آنها معترض بود و در واکنش به این سوال گفت: دیگر عادت کردیم که همیشه داوری و اشتباهاتش بر علیه ما باشد. نمی دانیم داستان چیست. چه خبر است و چه شکلی است؟ باشگاه استقلال
فکری: دوستان تمام تلاش شان را می کنند که استقلال را پایین بکشند / مشخص است خیلی ها از صدرنشینی ما را ...
/> او ادامه داد: دلیلش می تواند مختلف باشد که فضایی به وجود آمد در بازی که می شد برنده باشیم و موقعیت زیادی در نیمه دوم داشتیم، شاید روی تک موقعیتی که حریف روی دروازه ما به وجود آورد و تبدیل به گل شد، هر چه فشار آوردیم، نشد گل بزنیم. در بازی که می شد سه امتیاز را بگیریم و شرایط را حفظ کنیم متاسفانه این سه امتیاز را از دست دادیم. باید خیلی زود آماده بازی با نفت مسجد سلیمان شویم که به امید خدا
صادقی: فشار زیادی را مقابل استقلال متحمل شدیم/ داور با شجاعت قضاوت کرد
رسیم و شاید دو یا سه بازی را هم از دست بدهیم. ما تلاش کردیم در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشته باشیم و می دانستیم نتیجه می گیریم. تیمی که به معنای واقعی تیم باشد و بخواهد پیروز باشد، خدا به آن کمک می کند. *افراد بزرگ و باتجربه ای روی نیمکت استقلال می نشینند که از ما بزرگتر هستند. احترام آنها واجب است، اما طبیعی است که ما یا آنها به داوری اعتراض کنیم. با این حال بی احترامی از سمت ما یا آنها رخ نداد. انتهای پیام/
استقلال فاقد تاکتیک و برنامه بود/ نقطه ضعف مشابه با دربی داشتیم
رضا رجبی در گفتگو با مهر درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: نیمه اول بازی استقلال و سایپا بار فنی چندانی نداشت و نیمه دوم بعد از گل سایپا بازی گرم و استقلال یکپارچه به سوی دروازه سایپا حمله ور شد. نارنجی پوشان از آن به بعد به دنبال ضد حمله بودند. البته در تمام دقایقی که آبی پوشان به سوی دروازه سایپا حمله می کردند، هیچ طرح و برنامه و یا تاکتیک کلاسیکی
واکنش تند فکری بعد از شکست استقلال
به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری پس از بازی تیمش مقابل سایپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت های سرمربی استقلال به شرح زیر است: بازی؟ جا دارد به تیم سایپا بابت این برد تبریک بگویم. به بازیکنانم بابت تلاششان خسته نباشید می گویم. بازی به شکلی نبود که ما بازنده بازی باشیم و شاید تمرکز لازم را نداشتیم. شاید حریف را دست کم گرفته بودیم
باشگاه ایتالیایی خواهان بازگشت مهاجم استقلال
مهاجم گلزن در اندیشه های بنونتو جا پیدا کند. فوگیا، مدیر ورزشی باشگاه بنونتو پس از نتوانستن در خرید پاولتی و یورنته، تصمیم گرفته تا شیخ دیاباته مهاجم اسبق این تیم در فصل 2017-2018 را به خدمت گیرد. شیخ اکنون در تیم استقلال توپ می زند و به یکی از ارکان خط حمله محمود فکری بدل شده است. او تا پایان فصل با آبی ها قرارداد داره و باید دید اندیشه های اینزاگی و بنونتو آیا باعث می شود تا در پنجره زمستانی مهاجم استقلال به سری آ بازگردد؟ انتهای پیام/
مالکی: گلم را به خدا و روح دایی ام تقدیم کردم/ می خواهیم سایپا نسبت به فصل قبل متفاوت باشد
حسین مالکی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال هم امسال با محمود فکری تیم خوبی است که نتایج خیلی خوبی هم گرفته. تیم ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسبت به سال قبل سایپا متفاوتی ببینیم. وی افزود: تمام بچه ها تلاش کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. هافبک تیم سایپا درباره شادی گل
قدرت نمایی تراکتور در بازی های خارج از خانه
تیم مهمان وارد زمین شده است؛ نکته جالب در این پیکارها، برتری امتیازی تراکتورهای در بازی های خارج از خانه و یا مهمان نسبت به بازی های خانگی و در مقام میزبان می باشد. تیم تراکتور در مجموع 6 بازی که در تبریز و به عنوان میزبان انجام داده، تنها یک برد داشته که در هفته هفتم مقابل پیکان و با نتیجه 3 بر یک رقم خورده است؛ این تیم در سایر بازی های خانگی 2 باخت مقابل سپاهان و استقلال و 3 تساوی
هیچ وقت به جایگاه سرمربی چشم نداشتم/ هنوز با استقلال قرارداد دارم
مجید نامجومطلق بدون شک یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال ایران است. او بعد از پایان دوران بازیگری، مربیگری را به عنوان دستیار در کنار منصور پورحیدری آغاز کرد و در مقاطع مختلفی در استقلال هم کمک مربی بود. نامجومطلق اما فصل گذشته و بعد از استعفای فرهاد مجیدی، در حالی که این باشگاه روی نیمکت با چالشی سخت در آستانه لیگ قهرمانان آسیا روبه رو شده بود، دست به ریسک بزرگی زد و هدایت آبی پوشان را بر
درباره زندگی پیامبری که همنشین ملک الموت بود
گذشته، برای امت پیامبر خاتم(ص) نیز راهگشا و هدایت بخش است؛ زیرا همه انبیاء، با اینکه به شرایط زمان، مکان و استعدادها توجه داشته اند، ولی مخاطبشان نظام فطرت بوده است؛ نظامی که خدا متعال آن را در وجود همة انسان ها قرار داده است. هر پیامبری در کمال ویژگی ها نشانه هایی از اوصاف خداوندی است، اوصافی چون قدرت، علم، عدل و ... که در هر عصری با پیامبر مبعوث شده به منصه ظهور می رسید. اگر این ویژگی ها
فکری: هنوز حسرت 22 سال قبل را می خورم | جدایی چند بازیکن استقلال در نیم فصل
به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به بازی سایپا رسیدیم. سایپا در این فصل نشان داده که می تواند از هر تیمی امتیاز بگیرد و از تمام تیم ها امتیاز گرفته است. این بازی برای ما سخت است. برنامه بازی ها طوری است که فشار روی تیم ما زیاد است اما سایپا از ما استراحت بیشتری داشته است. در مجموع سایپا تیم خوبی
فکری: حسرت 22 ساله در دلمان گذاشتند/ برخی بازیکنان از استقلال می روند
بالاتر از لیگ قهرمانان فکر می کنم. باید تمام برنامه ریزی هایمان را انجام دهیم تا به مراحل بالا تر برسیم و آرزویی که در دلم است را محقق کنیم. سرمربی استقلال در رابطه با برنامه اش برای نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در فهرست جای خالی داریم. البته تعدادی از بازیکنان در نیم فصل از جمع ما جدا خواهند شد و هم برای ادامه لیگ و هم برای لیگ قهرمانان خودمان را تقویت می کنیم. وی در خصوص
فکری:سایپا را نباید دستکم بگیریم/ یکسری بازیکن نیم فصل از ما جدا می شوند/ حسرت 22 ساله ای از آسیا در دلم ...
کرده باشند. وی افزود: بازیکنان ما باید به سایپا احترام بگذارند و امیدوارم در نهایت بازی خوبی ارائه کنیم و 3 امتیاز لازم را بگیریم و تیم را در صدر جدول حفظ کنیم. وی در خصوص استفاده از 3 مهاجم در ترکیب تیمش و اینکه آیا این رویه ادامه دارد یا خیر عنوان کرد: ما نسبت به داشته هایمان وارد زمین خواهیم شد و حتی اگر لازم باشد به برخی از بازیکنان هم استراحت می دهیم تا در کروان بازی ها
همه برای موفقیت استقلال تلاش کنند/ سایپا را دست کم نمی گیریم
نشویم. برای بازی فردا هم تا شب و حتی صبح فردا در مورد ارنج تیم تصمیم گیری می کنیم. وی در خصوص حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هنوز خبر موثقی از طرف باشگاه اعلام نشده ولی در مجموع خودم یک حسرت 22 ساله ای را در دل دارم. یک حسرت 22 ساله در دل من در ورزشگاه آزادی مانده چون فینال جام باشگاه های آسیا را از دست دادیم. تیم العین تیم خوبی است و در این سال ها در این
امسال هدفمان، استفاده از جوانان بومی بوده است
و سرمربیان اشتباهاتی می کنند و این امر طبیعی است. وقتی تعداد اشتباهات داوری زیاد شود، سرمربی و کادر فنی در فکر فرو می روند و به خاطر فشار روانی حاکم بر بازی مجبور می شویم حرف هایی به داور ها بزنیم؛ اما داور ها کار خود را به خوبی انجام می دهند و به آن ها خسته نباشید می گویم. اشکش در مورد هدف استقلال ملاثانی در این فصل لیگ یک (آزادگان) گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بهترین جایگاه را به
فکری: برای ما بد است سایپا از استقلال امتیاز بگیرد/ حسرتی 22 ساله بر دلم مانده است
فکر نکنم مشکل خاصی به آن صورت داشته باشد. فکری در واکنش به این موضوع که او بهترین مربی استقلال در چند فصل اخیر در بحث نتیجه گیری در شروع فصل بوده است، گفت: این لطف خدا و تلاش مجموعه تیم مخصوصاً بازیکنان بوده است و جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم، اما با صبوری بازیکنان و خواست آنها صدرنشینی رقم خورد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. بارها گفته ام مجموعه
فکری: باید به سایپا احترام بگذاریم و برنده شویم
مجموع آنها تیم خوبی دارند و کار سختی در پیش داریم، اما امیدوار هستیم بچه های ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کنند و مطمئنا هم در وضعیت خوب خود هستند. سرمربی استقلال اضافه کرد: امیدوار هستم بازیکنان استقلال انگیزه ای که در بازی های قبل داشتند را حفظ کنند و به تیم حریف احترام بگذارند. امیدوار هستم نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم تا در صدر جدول بمانیم. ادامه دارد...
میلاد جهانی : از خواب بیدار شدم و دیدم با استقلال توافق کرده ام
میلاد جهانی پس از تساوی صفر – صفر ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان در خصوص انتشار خبر توافقش با باشگاه استقلال ، اظهار داشت: امروز خواب بودم، بیدار شدم دیدم همه جا نوشته اند که با استقلال توافق کرده ام! فعلا در اختیار تیم ذوب آهن هستم و قرارداد دارم. اگر اتفاقی می خواهد بیفتد باشگاه ها باید با هم کنار بیایند. در تیم ذوب آهن هستم و تا موقعی که قرارداد دارم به نحو احسن کارم را انجام می دهم
استقلال و حمله های نچسب
نکونام که فولاد را هم برنامه پذیر و متمایل به دانستگی حرکتی کرده است، باید بیشتر گفت! از اصول اعتقادیاش، از استفاده حداکثری از حداقل و حرکت های پا به توپ و حداقل فرصت های خود پدیدآورنده! نکته رازگونه فوتبال فولاد در همین است: حداکثر فایده از حداقل جابه جایی! یک حرف، یک مرد دوم- نکونام، خدا را شاکر است، از این بابت: ...تیمی داشتیم که بچه هایش، قرارداد می بستند نفری 50 و 60 میلیون