صادقی : داوران چهارم باید در اعتراض اول برخورد کنند که این اتفاقات نیفتد
سایر منابع:
سایر خبرها
صادقی: تحت فشار گذاشتن داوران استراتژی شده/قربانی صادقانه صحبت کرد
خیلی از رشته ها فعالیت و به ورزش ایران خدمت می کند. سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: فصل قبل هم یقه خیلی از تیم های بزرگ را گرفته و توانستیم از آنها مساوی بگیریم اما این فصل استقلال صدرنشین که 9 هفته نباخته بود و بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوب و باتجربه ای دارد، شکست بدهیم. خدا هم کمک مان کرد زیرا حریف در 30 دقیقه پایانی خیلی فشار آورد اما بچه ها هم تمرکز لازم را داشتند و هم با تمام وجود
اعتراض به داوری جزئی از فوتبال است!
یکی از عجیب ترین بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد جایی که استقلال پذیرای سایپا بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. نکته عجیب این مسابقه مربوط به نتیجه نبود، بلکه اتفاق پایان نیمه اول این دیدار باعث خاص شدن بازی شد. در حالی که همرنگ داور مسابقه به خاطر اعتراض به محمد دانشگر کارت زرد نشان داده بود کماکان بازیکن استقلال به صحبت های تند خود ادامه داد و همین
اعتراض به داوری تبدیل به یک استراتژی شده است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم صادقی درباره اینکه گفته بود تیم های بزرگ با شلوغ کاری قصد دارند داوری را تحت تاثیر قرار دهند گفت: فکر می کنم یک استراتژی است که برخی مواقع اعضای کادر فنی تیم ها با اعتراض به داوری قضاوت را تحت تاثیر قرار می دهند تا داور بازی پنالتی یا خطا بگیرند که به نظرم داوران باید بهتر عمل کنند. سراجی: سایپا با پیروزی مقابل
اخباری: باشگاه ما شب گذشته قصد داشت به خاطر انتخاب سیدعلی بیانیه بدهد
هاشمی نسب، کعبی و غبیشاوی هم در تیم ملی بودند. اگر مصاحبه حریفان قبلی فولاد را ببینید، این تشنج ها وجود داشته، خودم هم فکر نمی کردم. با این اعتراضات مکرر داور کاملاً تحت تأثیر قرار می گیرد. از دقیقه 5 که گل خوردیم دروازه بان آنها مکرراً روی زمین می افتاد که وقت کشی کند. وی افزود: این خوب نیست که در فوتبال ما باب شود. اجازه بدهید داوران راحت تر کار کنند. باشگاه ما شب گذشته قصد داشت به
اخباری: نیمکت فولاد همیشه متشنج بوده است
به گزارش ورزش سه؛ ماشین سازی با قبول باخت مقابل میهمان خود فولاد، متحمل هشتمین شکست فصل خود شد. صحبت های سعید اخباری را در ادامه بخوانید: خیلی زود به خاطر عدم تمرکز تنبیه شدیم من این برد را به فولاد تبریک می گویم و از طرف خودم و بازیکنان از هواداران اصیل ماشین سازی عذرخواهی می کنم. امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود به خاطر عدم تمرکز تنبیه شدیم. بعد از گل خیلی زود به بازی
شان کمیته داوران و هیات فوتبال کرمان این نبود
سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر در مصاحبه پس از بازی با تیم مس کرمان گفت: من از هیات فوتبال استان گلایه دارم. وقتی حضور تماشاگر ممنوع است، چرا 50 یا 100 نفر به ورزشگاه آمدند؟ قاسم شهبا با بیان این که داور تحت تاثیر جو ایجاد شده توسط تماشاگران و نیمکت تیم حریف قرار گرفته بود، گفت: یک هفته پیش با مدیرعامل باشگاه آرمان گهر صحبت کردم تا رایزنی کنند که یک داور در حد و اندازه دربی استان برای این
داور اشتباه کرد چون تحت فشار نیمکت استقلال بود
به گزارش فرهیختگان ، تیم سایپا که به مساوی عادت کرده بود، چند هفته ای است که خوب نتیجه می گیرد. این عملکرد خوب تیم سایپا وقتی بیشتر به چشم می آید که نارنجی پوشان در ورزشگاه آزادی موفق به برتری مقابل تیم استقلال شده و این حریف صدرنشین را شکست دادند. این بازی اما فقط یک شکست ساده برای استقلالی ها و یا حتی یک پیروزی شیرین برای سایپایی ها نبود بلکه حواشی بسیاری داشت که با وجود پایان بازی همچنان ترکش
ریشه یابی درگیری و زد و خوردها در فوتبال کشورمان
برند و اشتباهات داوران را عامل نتیجه نگرفتن تیم خود می دانند، مقداری تامل کرده و اندکی به رفتارهای خود توجه داشته باشند. مصاحبه علیه داوران پیش از بازی ها، ایراد گرفتن از چینش داوری و اعتراض به سوت های داوران در طول بازی عواملی هستند که به طور کامل در قضاوت داوران، اختلال ایجاد می کنند. رفتار غیر حرفه ای باعث بهم ریختن تمرکز داوران می شود فضای مسابقه و فشار بازی
نظر کارشناس داوری درباره قضاوت دیدار استقلال - سایپا
، اما این صحنه باید برعکس می شد و بازیکن سایپا باید به دلیل شبیه سازی کارت زرد می گرفت. وی درباره اینکه محمود فکری در پایان بازی اعلام کرد به داوری های علیه تیمش عادت کرده و آیا این بازی صحنه تأثیر گذاری وجود داشته یا نه، گفت: همه مربیان این روزها به تصمیمات داوران اعتراض دارند و معتقدند داوری علیه تیم شان بوده، اما یاسر همرنگ تصمیم اشتباهی نداشت که در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. انتهای پیام/
عدالت علیه جذابیت
به گزارش فرهیختگان ، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دو فصل قبل و رویارویی منچسترسیتی با تاتنهام یکی از پرهیجان ترین دیدارهای سال های اخیر فوتبال بود. شاگردان پوچتینو از حریف قدرتمند خود درمجموع پیش بودند و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار داشتند اما یک گل همه چیز را عوض کرد. هواداران سیتی غرق در شادی شدند، چراکه تیم شان راهی مرحله بعد شده بود. تاتنهامی ها می دانستند که در دقایق کم باقی مانده
گوشی بی سیم داوران فوتبال ایران دکوری است؟
گویم مطلوب مدیران رده بالا این است که استقلال و پرسپولیس هر سال حداقل یک جام بگیرند! این عدالت بالسویه ظاهری که در نهانش ظلم به دیگران وجود دارد از فحش خوردن و توهین شنیدن برایشان بهتر است! در این میان داوران فوتبال چنان زیر فشار هستند که بازی شروع نشده دست و پایشان می لرزد. گردانندگان صفحات پرتعداد هواداری در اینستاگرام می روند می گردند که داور این بازی مثلاً یک کرنر را در بازی های قبل
صادقی: آرزوهای بزرگی مقابل استقلال داشتم
ه داور و اینقدر اعتراض می کنند تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد. حتما به نظرم داوران و داور چهارم باید نسبت به همان اعتراض اول تصمیم بگیرند و برخورد کنند تا این اتفاقات نیفتد. اما همیشه تیمهایی مثل ما که طرفدار ندارند مظلوم واقع می شوند. بعضی باشگاه ها بیانیه می دهند و سرمربی و مدیرعامل و ... صحبت می کنند تا تیم داوری هفته بعد تحت تاثیر قرار بگیرد. من به سلامت داوران اعتقاد دارم اما باید اشتباهات کمتر شو
صادقی: فشار زیادی را مقابل استقلال متحمل شدیم/ داور با شجاعت قضاوت کرد
فنی فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتایج بهتری بگیریم. خیلی امیدوارم شرایط مان روز به روز بهتر شود. *داوری خوب بود، اما این رسم شده است که پنج شش نفر از نیمکت تیم ها با هر برخوردی، به داور اعتراض می کنند. بسیاری از اشتباهات داوری علیه ذوب آهن بوده، اما آنها اینقدر در هفته های گذشته اعتراض کردند که داور مسابقه، یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفت! ما یک بر صفر از حریف پیش بودیم که بازی با این
مقابل استقلال خوب بازی کردیم/ نگاه به سایپا تبعیض آمیز است
به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم صادقی پس از پیروزی یک بر صفر امشب سایپا مقابل استقلال تهران گفت: با تیم خوبی بازی داشتیم. آنها 9 هفته نباخته بودند. کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارند. بازی را در نیمه اول کنترل کردیم و در دو سه ضد حمله موقعیت داشتیم اما گل نزدیم. سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران افزود: در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و گل زدیم. پس از آن هم فشار خیلی زیادی آوردند تا نتیجه را
خوش نظر:از ابتدای بازی به داوری اعتراض می شود
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین خوش نظر سرپرست تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی دیدار این تیم برابر استقلال اظهار داشت: چندین هفته است که در جلسات قبل از بازی بر کنترل نیمکت تیم ها تاکید می شود و برای همین در چند بازی گذشته حتی اجازه صحبت کردن به نیمکت تیم خود را ندادیم در حالی که تیم های دیگر از ثانیه نخست بازی به داور اعتراض می کنند. خوش نظر
صادقی: تعویض های استقلال بسیار هجومی بود
برسیم بعد از به ثمر رساندن گل تیم ما عقب نشست، زیرا تیم ما جوان است و استقلال به شدت مارا تحت فشار گذاشت و تعویض های این تیم همگی هجومی بود البته می توانستیم بهتر بازی کنیم.30 دقیقه پایانی بسیار سخت بود با این حال بازیکنان ما با تمام توان خود بازی کردند. فلسفه ما بازی دادن به جوانان است و در این بازی هم به چند بازیکن جوان بازی دادیم. صادقی ادامه داد:باشگاه سایپا به فوتبال کشور خدمت می کند
صادقی: به کادر استقلال بی احترامی نکردیم/ داور شجاعانه قضاوت کرد
و توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم. در نیمه دوم با صحبت های که انجام دادیم توانستیم خوب و با قدرت شروع کنیم و به گل برسیم. طبیعی بود استقلال ما را تحت فشار قرار دهد و ما توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. بچه های ما با غیرت بازی کردند و در 30 دقیقه پایانی خیلی فشار آوردند. مربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: امروز جوان های دیگری در لیگ بازی دادیم. فلسفه ما میدان دادن به جوانان است و این کار را
صادقی: عقب نشستن تیم ما بعد از گلزنی به استقلال طبیعی بود/ از روند فنی تیمم راضی هستم اما از نتایج نه
) وی افزود: طبیعی بود استقلال خیلی تلاش کند که گل بزند و در این بازی شکست نخورد. ما در این فصل خیلی خوب بازی می کنیم و می توانستیم در سه بازی دیگر هم برنده از زمین بیرون بیاییم، ولی این اتفاق نیفتاده است. ما روز به روز بهتر می شویم و در این بازی نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم. سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: رسالت سایپا ساختن بازیکن برای فوتبال ایران است و می خواهی
صادقی: عقب نشستن تیم ما بعد از گلزنی به استقلال طبیعی بود/ از روند فنی تیمم راضی هستم اما از نتایج نه
) وی افزود: طبیعی بود استقلال خیلی تلاش کند که گل بزند و در این بازی شکست نخورد. ما در این فصل خیلی خوب بازی می کنیم و می توانستیم در سه بازی دیگر هم برنده از زمین بیرون بیاییم، ولی این اتفاق نیفتاده است. ما روز به روز بهتر می شویم و در این بازی نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم. سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: رسالت سایپا ساختن بازیکن برای فوتبال ایران است و می خواهیم
شجاعی قصد خداحافظی ندارد
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شجاعی با ما درباره خداحافظی اش از فوتبال صحبت نکرده و بعید است این کار را انجام بدهد. عباس چمنیان درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این بازی اسیر اشتباهات فردی به ویژه در بخش دفاعی اش شد. کل بازی به ویژه نیمه دوم را دراختیار داشتیم و در این نیمه شرایط جوی اجازه داد سبک خود یعنی بازی مالکانه همراه
رفعتی: استفاده از 150 داور در لیگ برتر اشتباه است
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، داود رفعتی ، رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره شرایط داوران گفت: علت اشتباهات متعدد داوران، کم قضاوت کردن و استفاده از داوران بی تجربه لیگ یک است. او بیان کرد: قضاوت بازی 2 سال قبل صنعت نفت - استقلال را بررسی کردیم. علیرغم ادعای استقلال مبنی بر شرط بندی، چنین چیزی در آن بازی رخ نداده بود. رفعتی گفت: تا الان از 150
لیگ برتر فوتبال| تراکتور و گل گهر به دنبال بازگشت به روز های اوج/ فکری به نتیجه فکر می کند، منتقدان به ...
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (شنبه) با برگزاری دیدار گل گهر و تراکتور پیگیری خواهد شد و از ساعت 16:45 نیز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا خواهد بود. در زیر به طور مختصر به بررسی این دو دیدار پرداخته ایم؛ گل گهر - تراکتور دو تیمی که در هفته های اخیر نتوانسته اند روند خوبی را در پیش بگیرند، امروز با یکدیگر مصاف خواهند کرد
محمدی مهر: امیدوارم مقابل نساجی بدون دغدغه بازی کنیم
به گزارش وانانیوز، فرشاد محمدی مهر درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما در این مسابقه هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداشتیم و خیلی هم خوب بازی کردیم. در طول 90 دقیقه موقعیت های زیادی داشتیم که متأسفانه از دست رفت. البته یکی از آنها را تبدیل به گل کردیم، ولی کمک داور به اشتباه گل ما را مردود اعلام کرد و باز هم بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم. وی درباره ناکامی ذوبی ها در کسب
فریدون اصفهانیان؛ حضور در شهرهای مختلف به جای پاسخگویی/ شائبه سفرهای انتخاباتی رئیس کمیته داوران
مسائل داوری، بسیار زیاد است. از جمله حضور شش داور در هر مسابقه که گفته می شود یک اقدام انتخاباتی است. قضاوت در فوتبال ایران مدتی با حضور شش داور انجام می شد که دو کمک داور اضافه پشت دروازه وظیفه کمک به امر قضاوت را داشتند. چندی بعد گفته شد که این داوران نمی توانند کمکی به قضاوت داور کنند و مجدداً داورها به چهار نفر کاهش پیدا کردند. پس از اعتراض های متعدد به اشتباهات داوران در لیگ این
چمنیان: هفته گذشته شرایط خاصی رقم خورد/ الهویی: مشکلات علیه قلعه نویی است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار مقابل گل گهر اظهار داشت: گل گهر سیرجان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و بازیکنان باکیفیتی دارد. این تیم با شروع خوبی که داشته، به یکی از تیم های مطرح لیگ تبدیل شده است. وی افزود: بازی سختی داریم، اما تلاش می کنیم بهترین کیفیت مان را به نمایش بگذاریم. هفته گذشته شرایط خاصی رقم خورد و نتوانستیم امتیاز
بیانیه باشگاه پالایش گاز ایلام در خصوص داوری های اخیر این تیم
به گزارش هاناخبر ،به نقل از دی اسپورت، باشگاه پالایش گاز ایلام با ارسال بیانیه ای به این خبرگزاری در خصوص داوری دو دیدار اخیر این تیم مقابل وچان کردستان و ملوان بندر انزلی به شرح زیر اعتراض خود را اعلام داشت: کمیته داوران باید این ناحقی را باید جواب بدهد. تیم ما علیرغم مدیریت ضعیف خانم مریم قلی پور داور زمین وکمک های وی، خوب کار کرد و گل زدیم ولی متاسفانه گل ما را مردود اعلام کردند و
لیگ برتر فوتبال| استقلال به دنبال مسیر خوشبختی با سبقت از سایپا
- اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در سیرجان، تیم گل گهر به مصاف تراکتور تبریز می رود و استقلال در ورزشگاه آزادی با سایپا روبه رو خواهد شد. در زیر اشاره ای به این دیدارها می شود: گل گهر - تراکتور شاگردان امیر قلعه نویی در چند هفته ابتدایی لیگ عملکرد خوبی
مدیریت استقلال از اتفاقات فصل قبل عبرت بگیرد/ بهتر از فکری نداریم
و در باره این بازی باید گفت سایپا بر خلاف رتبه جدولی اش، تیمی خوب است و قطعاً شاهد یک بازی با کیفیت بالا از دو تیم خواهیم بود. فکری و شاگردانش نباید این تیم را دست کم بگیرند، چون در این صورت تاوان سختی خواهند داد. اختر در خصوص گلزنی های مهاجمان استقلال در هفته های اخیر گفت: وظیفه مهاجم گل زدن است و وقتی یک تیم خیلی خوب باشد و همه بازیکنان وظایف خود را انجام دهند، مهاجمان هم گل می زنند
حمله شدید باشگاه ذوب آهن به مسئولان کمیته داوران
نصف جهان: باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای به شدت از تصمیمات داوران و کمیته داوران علیه تیم فوتبال این باشگاه انتقاد کرد. هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی دنبال شد که گل تیم فوتبال ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان با پرچمی که کمک داور اول مسابقه به نشانه آفساید بالا برد، مردود شد و آنها برای چندمین بار تا آستانه کسب پیروزی رفتند ولی در رسیدن به آن ناکام ماندند.