پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه ورزشی لحظه ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳

صادقی : داوران چهارم باید در اعتراض اول برخورد کنند که این اتفاقات نیفتد

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:همیشه همه جا رسانه ها به تیم های پرطرفدار بیشتر توجه می کنند اما به باشگاه هایی مثل سایپا که سازندگی می کنند باید بیشتر توجه شود. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ابراهیم صادقی پس از پیروزی یک بر صفر سایپا مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: با تیم خوب استقلال بازی داشتیم. این تیم 9 هفته باخت نداشت. کادرفنی با سابقه و نفرات خوب و بزرگ و کاملی دارند. بازی خوبی بود. در نیمه اول بازی را کاملا کنترل کردیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)