چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه خبر ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۶

کشف یک تن مواد مخدر در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از باندهای مواد مخدر از شش ماه قبل رصد و شناسایی شد. در سه مرحله افراد دیگری که با این باند همکاری می کردند دستگیر شدند به جز رئیس باند که در کشور پاکستان مستقر است. ساجدی نیا گفت: پلیس تهران در هشت ماه نخست امسال 41 دار ودسته مواد مخدر را متلاشی کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)