سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۰

مدعی جدید برای سرخپوشان: من صاحب برند پرسپولیس هستم!

آفتاب : آفتاب: روزنامه دنیای اقتصاد: در شرایطی که سازمان خصوصی سازی در تلاش است تا سهام باشگاه پرسپولیس را واگذار کند، حالا برند سرخپوشان یک مدعی جدید پیدا کرده است! اسماعیل وفایی که هواداران پرسپولیس از سال ها پیش جسته و گریخته اسمش را می شنیده اند، روز گذشته به ایلنا گفت: براساس اسناد من صاحب برند این باشگاه هستم و واگذاری آن ایراد دارد. ما در سال 70-69 باشگاه پرسپولیس را برای خود ثبت کردیم و یک سال هم در اختیار ما بود. بعد هم آقایان رفتند نام پیروزی را برای خود ثبت کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)