یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 1 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۹    
مهم ترین چالش های بازار کار، نرخ بیکاری جوانان، نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان، افزایش میانگین سنی جمعیت شاغل، عدم توازن منطقه ای بیکاری و روند فزاینده اشتغال ناقص است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، در تشریح بازدید کمیسیون متبوعش از پژوهشگاه فضایی وزارت ارتباطات، گفت: سال جاری 25 هزار و 300 هکتار برنج در سه استان اصفهان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۸    
در دومین نمایشگاه کار ایران، همراه اول با شعار یک همکاری معتبر و برپایی غرفه ای بزرگ در سالن تهران بوستان گفتگو با خدماتی همچون برگزاری کارگاه با موضوعات متنوع ، ارائه فرصت های شغلی، مشاوره شغلی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل سازمان حمایت گفت: خودروسازان از امروز مکلف هستند فقط خودروهایی را به بازار عرضه کنند که توان تولید آن را دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۵    
در نشست شورای عالی کار، مقرر شد که کمک هزینه مسکن کارگران با افزایش 60 هزار تومانی از 40 هزار تومان به 100 هزار تومان برسد؛ اعمال این افزایش نیازمند مصوبه هیات وزیران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 10 درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریم ها است و 90 درصد آنها هیچ ارتباطی با تحریمها ندارد مگرمی شود که سطح دانش و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۸    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که کاهش تولید اوپک و متحدانش در ماه جاری احتمالا مانع کاهش قیمت نفت می شود ولی به تعادل رسیدن بازار نفت طول خواهد کشید .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۴۸    
برای خرید مسکن در منطقه 11 باید از متری 5 میلیون تا 11 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۱۸    
رشد اشتغال زایی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاهش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۱۸    
رییس اتاق مشترک ایران و ایتالیا با اشاره به ریسک سرمایه گذاری در ایران، ایتالیا را راغب ترین کشور اروپا برای ارتباطات تجاری با ایران دانست و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۱۸    
فیس بوک ممکن است به علت بی توجهی و نقض حریم شخصی کاربران خود با جریمه ای تاریخی در آمریکا مواجه شود که رکورد جریمه قبلی 22.5 میلیون دلاری گوگل را بشکند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۳:۱۸    
تعداد نوزادانی که در چین در 2018 به دنیا آمدند پایین ترین تعداد طی 60 سال اخیر در این کشور بود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۲:۱۸    
براساس آمارها، در آذرماه نسبت به ماه مشابه سال قبل اقلام عمده جهیزیه حداقل 83 درصد افزایش یافته است و در نتیجه، افزایش وام قرض الحسنه ازدواج جوانان ضروری به نظر می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۴۸    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه سال 97 بیش از یک هزار و 882 تن درب آسان باز شوی آلومینیومی برای قوطی های ردیف 76129020 از 4 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۸    
طبق اطلاعات اداره آمار، نرخ بیکاری چین در پایان دسامبر 4.9 درصد بود که نسبت به 4.8 درصد ماه نوامبر افزایش داشت .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۸    
حذف صفر از پول ملی، متروسواری وزیر ارتباطات، واریز بسته حمایتی 200 هزار تومانی و مختومه شدن پرونده انتشار بوی بد در تهران، سوژه طنز بی قانون شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۱۸    
با توجه به تقویت ارزش دلار در برابر ارزهای دیگر، خریدارانی که قصد خرید ملک در خارج از کشور را دارند با گزینه های بهتری روبرو هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۹    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98 از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای بررسی موضوع سهمیه بندی بنزین خبر داد و تاکید کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۵۹    
اتحادیه اروپا اعلام کرده است که پروازهای به مقصد این اتحادیه به مانند سال گذشته خواهد ماند اما تعداد بلیط های صادر شده رشد زیادی داشته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۵    
یک دستگاه آپارتمان 200 متری واقع در فرمانیه، خیابان فروردین با مبلغ 400 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 12 میلیون تومان اجاره، معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۰    
مرتضی افتخاری: انجام عملیات به وسیله پهپاد در هر ساعت حدود 4 میلیون و به وسیله آنتونف در هر ساعت 30 میلیون تومان هزینه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۹    
با تصویب شورای عالی کار حق مسکن کارگران برای سال 98 از 40 هزار تومان به 100هزار تومان افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۷    
امروز علیرغم کاهش بهای طلای جهانی، قیمت انواع طلا و ارز در ایران تا حدودی روند افزایشی داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با فشار فروش سهام رو به رو بودند که بازار بدهی و اوراق اختیار خرید سهام با اقبال همراه شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره به ظهور و گسترش پدیده بلاک چین و ارزرمزها در سال های اخیر تصریح کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق با اشاره به تورم 36 درصدی سال آینده گفت: برای یک خانوار 4 نفره، خط فقر چیزی در حدود 2 میلیون و 255 هزار تومان است و البته این رقم در تهران متفاوت خواهد بود و چیزی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال98 گفت: بر اساس لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت، موضوع نحوه توزیع سوخت در سال 98 مانند سال جاری بوده و این به معنای آن است که دولت در لایحه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی، گفت: حدود 20 میلیارد دلار وام ارزی پرداخت شده که حدود 10.5 میلیارد دلار از این رقم هنوز وصول نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعتراضات مردم برای دریافت خودروی پیش فروش شده به مثابه گریه بر سر قبری است که مرده در آن وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر واگذاری کارشناسانه استقلال و پرسپولیس گفت: کسانی که قبلا می خواستند این دو باشگاه را بخرند، اکنون بزرگترین بدهکاران بانکی و همه زندان هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
دولت آلمان پرواز هواپیماهای شرکت هوایی ماهان ایر ایران را به این کشور ممنوع کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیر کل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از توقف دریافت عوارض خروج از کشور به صورت نقدی در فرودگاه امام (ره) خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرانه مصرف مرغ در کشور رکورد زده است گفت: سرانه مصرف مرغ در کشور به 29 کیلوگرم در سال رسید و در بخش تخم مرغ نیز دارای سرانه 11 کیلوگرمی هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر تقویت بورس نفت و راه اندازی بورس ارز تأکید کرد و گفت:باید تعیین تکلیف سهام عدالت بصورت جدی پیگیری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
محمد ثاقب فردسال 98، سالی دشوار برای اقتصاد ایران خواهد بود. وضعیت تحریم ها و نظام داخلی کسب و کار به گونه ای است که از نظر موانع رشد اقتصادی هم افزایی می کنند و ترکیب رکود و تورم را شدت می بخشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
حسن زاده، گفت: طرح کاپوتاژ داخلی گندم در سه بندر امام خمینی(ره)، چابهار و شهید رجایی به عنوان طرح لجستیک ملی کلید خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: ارزش سرمایه گذاری خارجی در بازار سرمایه از 13 هزار میلیارد ریال عبور کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
سراج با اشاره به بررسی صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور، گفت: کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از 28 بانک عامل تاکنون 16 بانک به تعهداتشان برای واریز بسته حمایتی اقد ام کردند و 12 بانک دیگر امروز نسیت به واریز اقدام می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
فوجی اویل برای نخستین بار از زمان دریافت معافیت واردات نفت از ایران، محموله نفتی از ایران بارگیری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان ملی زمین و مسکن عرضه زمین برای ساخت مسکن 400 هزار مسکن است، از تشکیل ستادهای بازآفرینی استانی و احیاء شورای مسکن در استانها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مهندس هادی اسماعیلی مدیر عامل شرکت خانه از زیر مجموعه های شرکت عمران و مسکن ایران وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به گسترش برنامه های کلان بازاریابی جریانی خاص غیر رسمی در کشور برای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ممنوعیت واردات پوشاک، کفش و سایر کالاهای نهایی حوزه صنایع نساجی و پوشاک که درشرایط حاضر ضرورتی به واردات آنها وجود ندارد، به قوت خودباقی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
طبق اعلام معاون وزیر اقتصاد " تعداد شعب نظام بانکی کشور باید در مجموع 12 هزار شعبه باشد " این درحالی است که هم اکنون 23 هزار و 458 شعبه در کشور با مجوز بانک مرکزی فعال هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
جعفری نسب گفت: میزان انتقال فرآورده های نفتی در ابتدای انقلاب، سالانه شش میلیارد لیتر بود که اکنون به بیش از 56 میلیارد لیتر در سال رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
معاون سازمان ملی استاندارد، نبود مدارک در زمان تمدید تاییدیه های استاندارد را علت تمدید نشدن استاندارد سمند دوگانه سوز EF7 اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۳    
تفاوت قابل توجه مفروضات شرکت ملی نفت ایران و سازمان برنامه و بودجه در پیش بینی حجم صادرات نفت ایران و قیمت آن در سال آینده، یکی از مهم ترین ابهامات بودجه این شرکت در سال 98 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 98، گفت:پیشنهادات مختلفی از سوی نمایندگان برای تعیین سقف حقوق مدیران در سال آتی مطرح شده است که تصمیم لازم در این خصوص در کمیسیون تلفیق اتخاذ می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: صنعت خودرو کشور نیازمند یک مدیریت ویژه است اما تاکنون چنین مدیریتی نبوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۶    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، با بیان اینکه دولت باید سیستم توزیع کالاهای اساسی را اصلاح کند،گفت: قیمت کالاها با افزایش قیمت ارز صعود می کند، اما زمانی که نرخ ارز کاهش می یابد از قیمت کالا کاسته نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
پس از آنکه آمارها نشان داد که فعالیت های پالایشگاهی در چین در سال 2018 به بالاترین رقم خود رسیده است، قیمت نفت امروز به بالاترین رقم از ابتدای سال 2019 رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 مجلس، با بیان اینکه بانک ها به دلال، واسطه گر و سوداگر در حوزه مسکن تبدیل شده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به تدابیر دولت برای واردات و ذخیره سازی کالا، هیچ گونه محدودیتی در توزیع اقلام گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: از تعداد 6 میلیون نفری که قرار بود بسته حمایتی دریافت کنند سه میلیون نفر این بسته را دریافت کرده و مابقی نیز تا پایان روز یک شنبه گذشته بسته خود را دریافت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۲    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس 12 ارز ثابت ماند، 23 ارز کاهش و 13 ارز افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس بنیاد توانمندی سازی گندمکاران گفت: با توجه به جمعیت 30 میلیونی قبل از انقلاب و واردات 1.5 میلیون تن گندم به کشور پیشرفت قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته به طوری که در حال حاضر با وجود 80 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
نخستین ماه زمستان در شرایطی به پایان رسید که همه بازارهای داخلی با کسب بازدهی همراه شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
از ابتدای سال 1397 تا پایان آذرماه سال جاری، 51 مورد واگذاری انجام شده که ارزش این واگذاری ها حدود 3 هزار و 900 میلیارد تومان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
امسال هلدینگی در بازار ساخت و ساز متولد شد که با هماهنگ کردن قیمت ها باعث افزایش 30 تا 35 درصدی شن و ماسه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۸    
در آخرین روز دی ماه، سکه تمام بهار آزادی سرانجام از سد 4 میلیونی عبور کرد و دلار به محدوده 11 هزار و 600 تومان سرک کشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
مجوز عرضه خودرو با قیمت 5 درصد کمتر از حاشیه بازار در شرایطی از سوی وزارت صمت به شرکت های خودروساز داده شد که به نظر می رسد این شیوه قیمت گذاری چندان با اهداف مدنظر وزارت صنعت مبنی بر تاثیرگذاری این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
طی 28 روز نخست دی ماه کمتر از پنج هزار فقره معامله مسکن در سامانه اطلاعات بازار املاک به ثبت رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
روند قیمت طلا ظرف ماه های آینده وابستگی زیادی به سیاست های پولی و نرخ بهره هدف فدرال رزرو آمریکا خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۷    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است هرچند پیمان سپاری ارزی در قوانین بالادستی منع شده بود، اما در ماه های گذشته دوباره به اجرا درآمد و البته نتیجه مدنظر دولت را به همراه نداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۸    
روزنامه های اقتصادی دوشنبه 1 بهمن 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه بلوار فردوس تهران در دی ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۵:۴۹    
برای خرید برلیانس v5 در بازار مدل 1393 با کارکرد 50 هزار کیلومتر به سرمایه 140 میلیون تومانی نیاز است.