دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۴:۴۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۲    
عضو کارگری شورای عالی کاربا اشاره به اینکه جلسه کمیته دستمزد امروز برای تعیین سبدمعیشت و آماده سازی داده های برگزار می شود گفت:از حداقل های قانون درباره معیشت کارگران کوتاه نمی آییم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۵    
در نه ماهه امسال با واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی، 42 هزار میلیارد تومان یارانه به این کالاها اختصاص یافت و سهم بسیار اندکی به دست مردم رسید و مابقی در میان رانت جویان و گروه هایی که به این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۳۵    
همانگونه که آمریکا در دوران های مختلف از هم پیمانان بومی برای نابودی دشمنان خود استفاده کرده، در جنگ اقتصادی نیز یک هم پیمانی میان آمریکا و برخی از بازیگران اقتصادی ایرانی برای خودتحریمی و موثرتر شدن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۴    
نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از بررسی مشکلات مشتریان در کارگروه ویژه خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اصلاح برخی بندهای قانون بودجه سال 97 از جمله امهال وام و پرداخت مالیات بانک مرکزی از سود درآمد را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۳۶    
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت و سهمیه بندی سوخت در سال آتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۹    
زمان و حجم چهارمین عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی شرکت بورس انرژی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۹    
باکری گفت: با توجه به اختصاص 2.5 میلیارد دلار ارز یارانه ای به نهاده های دامی، افزایش قیمت شیر خام به بهانه نوسان دان معنا ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۳    
باوجودی که براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب بارش ها، شاهد افزایش 210 درصدی بارندگی ها در ایران هستیم اما وقوع خشکسالی در سال آبی 96-97 باعث شده که منابع آب برخی سدهای بزرگ که در شرایط بحرانی هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس می گوید برخی افراد که درآمد های میلیاردی دارند مالیات نمی دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۶:۱۸    
صادرات کالاهای غیرنفتی ایران در سال 96 به 46 میلیارد و 900 میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در آخرین سال حکومت پهلوی، 540 میلیون دلار بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۵:۴۸    
یکی از مهم ترین روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است و زمانی اجرایی می شود که هزینه های بنزین خانوارها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۴:۴۸    
یک کارشناس اقتصادی می گوید شورای عالی کار به جای چانه زنی برای افزایش حقوق کارگران، قدرت خرید خانوارهای کارگری را در سال آینده حفظ کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۲:۴۸    
یک موسسه بین المللی رصد نفتکش ها اعلام کرد بعد از تحریم آمریکا علیه ایران، این کشور نفت مورد نیاز مشتری های خود را از طریق نفتکش ها و بیمه های داخلی خود صادر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۱:۴۸    
فیض آبادی از رونمایی 3 دستاورد بزرگ نرم افزاری در نظام بانکی کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در صنعت آی تی 34 هزار میلیارد تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۴    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین توئیت خود نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان در شبکه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۳    
خرید خانه با 100 میلیون تومان هم در تهران امکان دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۰    
: تصویب قانون اصلاح قانون صدور چک در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 13 آبان ماه امسال و ابلاغ آن توسط رئیس جمهور در تاریخ 3 آذرماه امسال، موجب امیدواری کسبه و فعالین اقتصادی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۵    
محمدکشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، درباره وضع قیمت طلا و سکه در بازار گفت: قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۳    
علی ادیانی راد عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 98 ، با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه، 7 بهمن) این کمیسیون، گفت: در جلسه عصر امروز موضوع قیمت و ساماندهی حامل های انرژی بررسی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت اظهار داشت : امیدواریم که بتوانیم سرمایه گذاران خارجی را مجاب کنیم که به ایران بیایند و از فرصت های موجود استفاده کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این که اجرای پروژه های مسکونی و زیرساخت ها در پردیس با توجه به سرمای هوا به خوبی پیش می رود خبر داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۰    
برای خرید مزدا، 3 (مونتاژ)، تیپ 2 در بازار مدل 1386 با کارکرد 120 هزار کیلومتر به سرمایه 118 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۳    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از تغییرات جزئی قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98، گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 98 برای کسانی که کمتر از 2.5 میلیون تومان دریافتی دارند در اولویت اجرا قرار بگیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۸    
در حالی وزیر راه و شهرسازی می گوید برنامه ای برای افزایش سقف وام مسکن ندارد که رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز بر این باور است که با مُدل تعریف شده وزارت راه امکان خانه دار شدن اقشار متوسط و به پایین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رییس کل گمرک از ثبت تقاضای 10 هزار نفر برای ترخیص حدود 10 تا 13 هزار خودروی متوقف در گمرک و مناطق آزاد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای به وزیر کشور ضمن گلایه از توقف طرح مبارزه با قاچاق پوشاک، خواستار اجرای مجدد طرح و برخورد با سنگ اندازان در این مسیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
سعید اشتیاقی کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی باید محفل بازرگانان و تجار باشد نه باشگاه ثروتمندان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: حدود 2 ماه پیش وزیر اقتصاد بین 50 تن از نمایندگان اعلام کرد که ما به طور حتم آقای پوری حسینی را برکنار خواهیم کرد و به ایشان هم اعلام کردیم که شما دیگر نباید مسئول ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۷    
روند رو به افزایش قیمت کالاهای اساسی که از ابتدای سال جاری آغاز شده است، طبق آمار به دست آمده همچنان ادامه دارد تا جایی که تغییر قیمت برخی کالاهای اساسی در سبد خانوارها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از انجام مطالعات روی مالیات عائدی سرمایه و مجموع در این سازمان خبر داد و گفت: برای تحقق کامل درآمدهای مالیاتی، ابزارهای نوین و شیوه های مؤثر و کارآمدی در اختیار داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: قیمت قطعات یدکی امسال 300 درصد افزایش پیدا کرده حال اگر 70 درصد دیگر هم بر این قیمت ها اضافه شود وضعیت بازار قطعات یدکی خودرو چگونه خواهد شد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: بر اساس ارزیابی سازما ن های بین المللی، ایران در حال حاضر در مقایسه با سایر کشورهای نفت خیز منطقه دارای متنوع ترین اقتصاد با کمترین وابستگی به درآمدهای نفتی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
معامله گران بورس تهران امروز با پرحجم شدن معاملات سهام در گروه بانکها در حالی شاهد افزایش عرضه در برابر تقاضا در این گروه بودند که گروه سیمانی ها و دارویی ها با اقبال بورس بازها برای جمع آوری سهام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۶    
پاتریک پویان مدیر اجرایی شرکت توتال در اجلاس داووس از راه اندازی جایگاه های سوخت گیری بنزین در عربستان خبر داد و گفت: توتال و آرامکو دو شریک راهبردی تجاری در صنعت نفت و گاز هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۹    
موسسه رتبه بندی استاندارد اند پورز آمریکا گزارش داد تعطیلی 35 روزه دولت فدرال آمریکا به اقتصاد این کشور 6 میلیارد دلار ضرر زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۳    
با وجود این که سطح ذخایر نفت جهانی کافی به نظر می رسد اما قیمت نفت سنگین به عدم توازن فزاینده ای که میان عرضه نفت سبک و سنگین وجود دارد، واکنش نشان داده و بالاتر رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۰    
اضافه برداشت بانک ها از بانک مرکزی به یکی از راهکارهای ساده برای نشان ندادن ضعف در مدیریت سیستم بانکی کشور تبدیل شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
رشد قیمت مسکن در یک سال گذشته باعث شد تا سازندگان مسکن با استقبال از این وضعیت برای دریافت پروانه ساختمانی به شهرداری ها مراجعه و ترغیب بیشتری برای ساخت از خود نشان دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
دولت طبق برآورد در بودجه سال 98 بیش از 33 میلیارد دلار درآمد ارزی خواهد داشت که جزئیات مصارف آن مشخص است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، گفت: کارنامه سازمان خصوصی سازی باید بررسی و اهلیت افراد در واگذاری شرکت ها و کارخانه ها مورد بحث قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۴    
سهمیه بندی بنزین پرونده ای است که هنوز در کشور باز است، نظرات مختلفی درباره این موضوع چالش بر انگیز وجود دارد و یکی از طرح هایی که گفته می شود احتمال اجرایی شدن آن وجود دارد " هر ایرانی روزی 1 لیتر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی، پیشنهاد حذف ارز ترجیحی برای برخی اقلام اساسی را به دولت ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۳    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به در دست بررسی بودن پرونده ثبت سفارش غیرقانونی خودروها و بازداشت 2 نفر از سازمان توسعه تجارت گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:دولت اگر ظرف چند هفته آینده سامانه ثبت حقوق مدیران را راه اندازی نکند، مجلس به عنوان گام اول سامانه ثبت حقوق را در دید عموم قرار می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل بورس تهران گفت: با حذف سودهای روزشمار سرمایه های مردم بیشتر به سمت بازار سرمایه سوق داده و اثر آن در تولید دیده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت که نتیجه عملکرد ارزی بانک مرکزی، 2400 میلیارد تومان منفی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۴    
جدیدترین آمار بانک مرکزی حاکی از افزایش 20 درصدی قیمت اجاره بهای مسکن در دی ماه امسال است؛ این در حالی است که حجم معاملات در این ماه نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته با کاهش همراه بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۴    
اتفاقات سازمان خصوصی سازی و واگذاری های پر ابهام، اخبار مربوط به ممنوع الخروجی یا برخورد قضائی با رئیس این سازمان همچنان نامشخص است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
پرونده بنزین همچنان باز است و درحالی که دولت همواره بر اینکه تصمیمی برای سهمیه بندی یا دو نرخی کردن بنزین ندارد، تاکید می کند، بهارستانی ها هر روز یک طرح جدید را برای سرنوشت بنزین معرفی می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۲    
آمار خرید و فروش مسکن شهر تهران در دی ماه 1397 حاکی از آن است که قیمت خانه در مناطق 18، 20، 16 و 12 نسبت به سایر نقاط ارزان تر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۵    
یک کارشناس حوزه انرژی گفت: امکان ورود شرکت ها به گفتگو با شرکت ملی و خرید آسانتر و حتی با قیمت پایین تر نفت موجب می شود خریداران وارد سازوکار بورس نشوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۳    
اجاره روزانه واحدهای مسکونی طی چند ماه اخیر رواج یافته و همین موضوع زمینه ساز مشکلات بسیار زیادی برای صنعت هتل داری کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۹:۱۳    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه بیشترین سرمایه گذاری سال های اخیر کشور صرف آب و خاک ایران شده است، از جهش 100 میلیون تنی تولید کشاورزی ایران در 40 سال اخیر خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۰    
بنزین از نمونه محصولات استراتژیک در کشور محسوب می شود که برای اقتصاد کشور و تسهیل مدیریت اقتصادی خانوارها، امری تعیین کننده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
: رابطه اجاره بها و قیمت مسکن در تهران از فرمول متعارف خارج شد. داده های رسمی از معاملات خرید و اجاره آپارتمان در پاییز نشان می دهد نسبت متوسط مبلغ رهن به میانگین قیمت آپارتمان در پایتخت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۶    
سیاست تخصیص دلار 4200 تومانی به هدف نخورد. دولت با هدف ثبات قیمت ها، به کالاهای اساسی وارداتی ارز ارزان تخصیص داد. اما مرکز پژوهش های مجلس می گوید تخصیص ارز ارزان به ثبات قیمت منجر نشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۴    
در اولین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی توانست از مرز 4 میلیون و 100 هزار تومانی عبور کند، حال آنکه دلار در برابر شکست دادن مرز 12 هزار تومانی ناکام بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۶    
نزول مجدد شاخص دلار آمریکا به زیر مرز 96 واحدی منجر به صعود قیمت طلا به بالاترین سطح خود در 8 ماه اخیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۹    
ترکیب اخیر تقاضای سهام در قالب عقبگرد قیمت در بزرگان کالایی و تقویت خریدها در نماد شرکت های اصطلاحا کوچک تر بورس تهران طی دادوستدهای دیروز هم انعکاس پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۸    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 7 بهمن 97 را در اینجا مشاهده کنید.