یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۱۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 23 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۰    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 924 واحد افت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
افزایش تقاضا در بازه های زمانی ویژه نظیر ایام نوروز 1398 و تعطیلات چند روزه 22 بهمن ماه سال جاری موجب می شود تا برخی سودجویان از طریق سایت های اینترنی اقدام به فروش بلیت جعلی هواپیما و یا با هزینه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۶:۱۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس با انتقاد از افزایش یکسان حقوق ها در سال آینده، گفت:افزایش 20 درصدی حقوق ها برای کسانی که حقوق زیر 3 میلیون تومان می گیرند، قابل توجه و اثرگذار نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۸    
براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران متوسط قیمت برخی محصولات و خدمات کشاورزی در پاییز سال جاری از جمله برنج 19.8 درصد و گاو زنده 76 درصد نسبت به پاییز 96 افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۹    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در ایران به دلیل کمبود گوشت نیست، بلکه قیمت گوشت با تغییر نرخ ارز بالا رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۲    
تمامی مشتریان سایپا که موعد تحویل خودروهای آنها در قرارداد، بهمن و اسفندماه سال جاری است مشمول تخفیف ویژه این شرکت خواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۱    
جمع مانده بدهی بانک های دولتی به بانک مرکزی در پایان مهرماه 1397 به میزان 50.7 هزار میلیارد تومان بوده است که از این مقدار بالغ بر 41 هزار میلیارد تومان آن بدهی بانک عامل بخش مسکن به بانک مرکزی بابت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که جایگاه ایران در میان 163 کشور عضو سازمان بین المللی استانداردسازی (ایزو) از رتبه 22 در سال 2018 به رتبه 21 در سال 2019 ارتقا یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
شاخص قیمت تولید کننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی در فصل پاییز سال 1397 برابر با 426.0 بوده است که نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 70.2 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حدود 80 درصد از بازار مسکن توسط بخش خصوصی تولید می شود، حال اگر سیاست های مالیاتی سختگیرانه در این حوزه اعمال شود، به طور حتم سازندگان انگیزه ای برای فعالیت نخواهند داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن مخالف با تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم این موضوع مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۸    
هندوستان خبر دور سوم مزایده سالانه بلوک های گاز و نفت را با توجه به سیاست های جدید این کشور اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۶:۴۹    
قاچاق خاک گرچه موضوع جدیدی نیست اما هنوز ابهاماتی حول این مسئله وجود دارد؛ البته در شرایط کنونی ابهام بزرگ این است که بدانیم بالاخره قاچاق خاک داریم یا نه؟ چون در حالیکه سازمان محیط زیست حدود دو ماه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۴۸    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برای ثبت نام در پیش فروش خودرو باید تمام شرایط، تجربه ها و بدعهدی های مکرر خودروسازان را مد نظر قرار دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۱۹    
بر اساس جدیدترین آمار ایالات متحده آمریکا همچنان با 17.91تریلیون دلار بدهی، بیشترین میزان بدهی خارجی را دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۴:۴۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تولیدکنندگان فرش دستباف ایران گفت: به راحتی می توانیم تحریم را دور بزنیم و تولیدات خود را در بازار های هدف عرضه کنیم، اما نمی توانیم با محدودیت و تحریم داخلی مقابله کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۴۹    
مقامات ترکیه برای مقابله با رشد چشمگیر قیمت مواد غذایی، بازارهایی را برای فروش مستقیم و ارزان سبزیجات و صیفی جات به خریداران افتتاح کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۱۹    
مانده تسهیلات اعطایی بانک ها در آذر امسال نسبت به اسفند سال گذشته 10.6 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۴۹    
عضو شورای رقابت گفت: فریز قیمت برق درست نیست و آسیب هایی که به اقتصاد می زند بسیار بیشتر از منافع آن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۴۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید در شرایط تحریمی افزایش یا حفظ پول ملی کار سختی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۸    
طبق آمار بانک مرکزی در 9 ماهه امسال 380 میلیارد تومان مالیات بر فروش سیگار وصول شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۸    
در حال حاضر هفت استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و اردبیل به طور متوسط بین 10 تا 50 درصد بارندگی های کمتری را نسبت به مدت متوسط بلندمدت تجربه می کنند و حدود 40 درصد از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۴۸    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مصرف سالانه یک میلیون تن آسفالت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: به دنبال استفاده از فناوری های جدید برای کاهش مصرف قیر در معابر هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۹    
مهدی پندار اظهار داشت: دولت موظف است به منظور تحقق سیاست های کلی برنامه و اقتصاد مقاومتی، شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در نواحی روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جایگاه روستاها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۰:۳۴    
احمد میدری در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان بسته حمایتی گفت: افرادی که کد ملی خود را از طریق دو شماره ای که قبلا اعلام شده بود پیامک کردند از روز یکشنبه پیامکی به آنها ارسال خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۸:۴۹    
کوچه پس کوچه های سوهانک هم عموما راه های متعدد ارتباطی دارند. اگر به خرید خانه در سوهانک فکر می کنید می توانید مطمئن باشید که محله ای دنج و آرام را انتخاب کرده اید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۳    
ویلا را از شخص یا مشاور املاک معتبر خریداری کنید، حتما از وضعیت مالکیت ویلا اطمینان حاصل کنید تا مورد سو استفاده سودجویان و کلاهبرداری قرار نگیرید و تر جیحا در همان زمان برای انتقال سند اقدام نمایید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۵۶    
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه جدیدی شرایط برخورداری شرکت های بورسی از معافیت مالیاتی را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۳    
چنانچه فروشنده یا موجر ملکی هستید باید از توان مالی خریدار نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده اطمینان پیدا کنید و در قولنامه برای عدم پرداخت شرط و شروطی تعیین نمایید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
ترکاشوند گفت: با وجود مازاد تولید، اتخاذ تصمیم ممنوعیت صادرات تخم مرغ از سوی وزارت صمت برای مرغداران مشکلات متعددی ایجاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه با انتقاد از ممنوعیت های بی رویه و بدون ارزیابی در صادرات گفت: نقل و انتقالات مالی و حمل و نقل 2 مشکل عمده تجارت بین ایران و روسیه است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
طی 10 ماهه امسال واردات موز به کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی 40.11 درصد و از نظر ارزشی 33.62 درصد را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حداکثر تا اردیبهشت ماه سال آینده شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه گزارش خود درباره اصلاح ساختار اقتصادی کشور را تقدیم رهبر معظم انقلاب می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
افزایش بیش از 22 درصدی نقدینگی در یک سال اخیر، حجم نقدینگی را به 1764 هزار میلیارد تومان رسانده است؛ امری که یک اقتصاددان با اشاره به فاصله آن با حجم 1400 هزار میلیارد تومانی تولید ناخالص داخلی معتقد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این که نرخ بلیت پروازهای چارتری در کشور غیرمعمولی است، گفت: پروازهای چارتری در ایران به معنای واقعی خود نیستند و به صورت بنکداری هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۲    
مدیر عامل بورس انرژی از آغاز عرضه یک میلیون بشکه ای میعانات گازی پارس جنوبی طی فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: قیمت پایه دلاری این محموله که در سفارش های 35 هزارتنی عرضه می شود، 61 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۳    
کمیته دستمزد شورای عالی کار با هدف بررسی هزینه معیشت کارگران و تعیین رقم دقیق هزینه زندگی خانوارها فردا تشکیل جلسه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۸    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به فشار ترامپ به عراق برای قطع واردات گاز و برق از ایران نوشت: مقامات عراق می خواهند زمانی کل انرژی کشورشان را خودشان تامین کنند ولی تا ساخت زیربناهای مناسب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۸    
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به کاهش شتاب افزایش گرانی قیمت مسکن در سال آینده گفت: عرضه مناسب مسکن می تواند موجب پاسخگویی مناسب به تقاضا باشد تا دیگر شاهد رشد جهشی قیمت ها نباشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۶    
کم فروشی در برخی از جایگاه های سوخت موضوعی است که سال هاست آفت این حوزه شده و صدای اعتراض بسیاری از مردم را بلند کرده است؛ در این راستا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۶    
نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به تأثیر منفی تحریم ها روی قیمت نفت و ریسک های احتمالی برای سایر اعضای اوپک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت BP هشدار داد تشدید مجموعه ای از ریسک ها ممکن است به بحران بازار انرژی در ماه های آینده منجر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه نصب کارت خوان در مطب پزشکان ابزاری برای شفافیت درآمدی و جلوگیری از فرار مالیاتی است، گفت: این اقدام و همچنین اخذ 10 درصد دستمزد پزشکان به عنوان مالیات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
وزیر صنعت با اعلام اینکه بازار با بخشنامه اصلاح نمی شود گفت: باید با مکانیزم های علمی به این حوزه ورود کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
بر اساس گزارش ارزشیابی ملی خودرو های ساخت داخل، پرستاره های رده های کیفی در دی ماه امسال مشخص شدند و 17 خودروی سواری 4 ستاره کیفی گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۳:۰۳    
یک مقام مسئول، گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 300 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 15 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ریشه تولید صنایع نفتی در فعال سازی جریان سرمایه گذاری دانست و گفت: تولیدکنندگان در دوران تحریم به رغم تمامی محدودیت ها از قافله توسعه صنایع نفتی و گازی عقب نمانده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بخش هایی از توزیع یارانه دچار رانت می شود و عمده این یارانه ها هم به صورت ناعادلانه توزیع می شود که این موضوع مشکلاتی را برای کشور بوجود می آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس می گوید اگر برنامه های مدیریت بازار استمرار داشته باشد کاهش قیمت ارز ادامه پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۸    
از ابتدای سال 96 تا پایان ده ماهه نخست امسال 118 فقره تسهیلات به مبلغ هزار و 450 میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب سازمان صنعت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۸    
گمرکات ایران و ترکیه برای پذیرش روزانه 450 دستگاه کامیون توافق کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۵    
طرح فروش اینترنتی گوشت قرمز به دلیل عدم تامین این کالا از سوی شرکت پشتیبانی امور دام وابسته به وزارت جهادکشاورزی، ظاهرا متوقف شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۵    
کاهش تولید اوپک و تحریم های آمریکا ضد ایران و ونزوئلا سبب شد قیمت نفت در معاملات امروز ، 23 بهمن ماه افزایش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
موافقت وزارت نیرو با اجرای توافق پاریس در حالی است که اجرای این توافق نامه، علاوه بر تحمیل بار مالی نزدیک به 11 میلیارد دلاری به این وزارتخانه، تولید برق کشور را کاهش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۹    
دبیرکل اوپک در واکنش به تصویب طرحی در کنگره آمریکا علیه این سازمان گفت: کار ما دستکاری و تعیین قیمت نفت نیست، بنابراین متهم کردن ما به این امر یک قضاوت اشتباه است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۷    
بررسی های انجام شده توسط پلیس فتا نشان میدهد، خودروهایی که از ثبت سفارشهای غیر قانونی برای واردات استفاده کرده اند از 6 به 11 هزار دستگاه افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۸    
هیئت دولت در مصوبه ای حقوق ورودی واردات انواع گوشت قرمز به نرخ ارز در سامانه نیما را 4 درصد تعیین کرد که نسبت به قبل یک سوم شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
عرضه نفت آمریکا به اروپا در سال 2018 دو برابر شد و به 430 هزار بشکه در روز رسید که هم اندازه صادرات نفت ایران به اروپا قبل از اعمال تحریم های واشنگتن بر تهران بود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
مدیر بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول گفت: قیمت مورد نیاز عربستان برای برابر کردن دخل و خرجش در بودجه ، 80 تا 85 دلار در هر بشکه است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای نوروز 98 از سوی شرکت های هواپیمایی آغاز شد، گفت: با هماهنگی شرکت های هواپیمایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۲    
رشد قیمت مسکن درسال گذشته باعث کاهش قدرت خرید متقاضیان شده و تسهیلات صندوق پس انداز مسکن کارایی سابق برای خرید مسکن را ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۲    
دفتر صادرات گمرک ایران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که صادرات خاک زراعی و مرتعی (کشاورزی) ممنوع است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: برای موفقیت بخش خصوصی باید اتاق های فکر قوی تشکیل شود که به عنوان اتاق فکر اقتصاد کشور ایفای نقش کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۲    
وزیر اقتصاد گفت: تلاش داریم تا سهام عدالتی که مردم دارند را آزاد کنیم تا آن را اگر دوست دارند بفروشند و به یک کالای سرمایه ای تبدیل کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس می گوید اگر رایزن های اقتصادی خوب عمل کنند و طراحی استراتژی مشخصی در این راستا داشته باشند، می توان فشار تحریم ها را کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۳    
عضو هیئت رییسه مجلس، از تهیه طرحی دو فوریتی توسط تعدادی از نمایندگان برای ابطال قرارداد برخی بنگاه های واگذار شده خبر داد و گفت: این طرح هنوز به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هر گونه افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین را در سال 98 رد کرد.اظهارنظرها در مورد افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین بر اساس نظر شخصی برخی نمایندگان بوده و مجلس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برای جلوگیری از ایجاد رانت در سال 98 باید کالاها را با ارز نیمایی تامین کرد و از اقشار آسیب پذیر با شکل اصولی و نه صرفا پرداخت یارانه نقدی حمایت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۹    
وزارت نفت با هدف تنوع سازی روش های فروش و مشارکت بخش خصوصی در فروش، تصمیم به عرضه میعانات گازی در این رینگ گرفته و بر این باور است از آنجا که بازار و مشتریان نفت خام نسبت به میعانات گازی و فرآورده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی طی روزهای اخیر در خصوص احتمال افزایش میزان تسهیلات بانکی برای کمک به افزایش توان خرید در حوزه مسکن گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۵    
بر اساس طرح دولت، وزارتخانه های صنعت، اقتصاد و امور خارجه، مامور شده اند تا زمینه ایجاد شرکتهایی برای تهاتر کالا و خدمات، بدون انتقال پول میان ایران با سایر کشورهای دنیا را فراهم کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۸    
وام ازدواج 30 میلیون تومانی قدم به قدم به صحن علنی مجلس نزدیک می شود و این سوال مطرح است که آیا بانک ها توان پرداخت آن را خواهند داشت؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۸    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به مصوبه این کمیسیون درباره ساماندهی تراکنش های بانکی گفت: اگر پول کلانی در اقتصاد جابجا شود باید مشخص گردد این پول برای چه کاری است و تحقق این امر از وقوع جرایم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۸    
سهام آسیایی درحالی اندکی رشد کرد که سرمایه گذاران امیدوارند دور جدید مذاکرات تجاری چین و آمریکا بتواند منجر به حل اختلافات این دو کشور شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۷    
رئیس شورای عالی هماهنگی بانک ها با اشاره به دلایل تمایل نداشتن بدهکاران بانکی به بازپرداخت تسهیلات، درخواست کرد در تصویب دستورالعمل اجرایی فوق العاده حمایت قضایی با هدف جلوگیری از روند خروج کارشناسان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۰    
یک مقام مسئول گفت: قیمت مواد شوینده تا پایان سال، 10 درصد کاهش می یابد و خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۳    
در حالی که سالهاست مالیات بر عایدی سرمایه با هدف مقابله با تقاضاهای سوداگرانه در بیش از 180 کشور جهان در حال اجراست، ولی به خاطر مخالفت برخی از مسئولان دولتی و نمایندگان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۶    
مجله آتلانتیک در گزارشی تفصیلی از انتقال میلیاردها دلار سرمایه از روسیه به آمریکا در اوایل دهه 1990 میلادی پرده برداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۱    
براساس آمارهای پولی و بانکی کشور، میزان بدهی بانک ها به بانک مرکزی، در دو ماه آخر پاییز روند نزولی را ثبت کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۱    
با اعلام آمار تولید خودرو در کشور طی 10 ماه امسال، مشخص شد تولید سه خودروساز بزرگ کشور در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۱    
روز پنج شنبه، دلار به زیر مرز 12 هزار تومانی بازگشت، ولی دلالان در یک روز نیمه تعطیل توانستند قیمت را یک بار دیگر به بالای مرز یاد شده ببرند.