شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 28 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
در حالی که عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا خواستارانتشار لیست بدهی های قالیباف در شهرداری شد؛ حناچی گفت که ترجیح می دهیم به کار خود ادامه دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۱:۱۷    
کارشناسان معتقدند شاخص های اقتصاد ما نشان می دهد هنوز پیشران اقتصاد در دست دولت است و سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مورد گرانی خودرو با شکایت مردم مواجه هستیم؛ اما در این شرایط با توجه به سکوت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که متولی اصلی است و نبود قیمت مشخص ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
در دومین همایش تامین مالی از طریق بازار سرمایه کارشناسان این حوزه به استفاده از ابزارهای مالی در بازار سرمایه تاکید کردند و این موضوع را از راهکارهای رشد اقتصاد بیان کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
گروه خودروسازی سایپا برای کنترل قیمت ها در بازار فروش فوری محصولات خود را آغاز می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۹    
عضو شورای عالی بورس با اشاره به اینکه توسعه و تعمیق بازار سرمایه از اوایل دهه 80 باعث شد دولت توجه ویژه ای به تأمین مالی از طریق بازار سرمایه داشته باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۴    
قیمت پژو 207 صندوقدار اتومات با نظر و نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و براساس قیمت تمام شده این محصول ، برای تمامی مشتریان 79 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۹    
گروه خودروسازی سایپا در راستای روند رو به رشد تولید، در هفته گذشته به صورت میانگین روزانه 2062 دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۷    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه واردات بدون انتقال ارز، موجب فشار تقاضا می شود،گفت:چون با محدودیت منابع ارزی مواجه هستیم، ارز باید صرفاً برای مواد اولیه و کالاهای واسطه ای استفاده شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر کارخانه های تولیدکننده لوازم خانگی تنها با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند چراکه از یک سو نقدینگی آنها کم است و از سوی دیگر واردات مواد اولیه به ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۱۷    
در حالی که تاکنون دولت نزدیک به 42هزار میلیارد یارانه برای کالاهای اساسی تخصیص داده و واردات کالاهایی نظیر گوشت گرم به دو برابر مقدار مشابه در سال 96 رسیده، قیمت برخی از این اقلام کنترل نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۶:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز بانک ها به ویژه بانک مسکن برای افزایش سرمایه پیمانکاران جهت ساخت و ساز و همچنین افزایش تسهیلات مسکن با مشکلات اعتباری و بودجه ای رو به رو هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۵:۴۷    
عربستان سعودی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان است، رؤیای تبدیل شدن به یک قدرت در عرصه انرژی تجدیدپذیر را در سر می پروراند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۴:۴۷    
گلایه وزیر اقتصاد از نرخ بالای معافیت مالیاتی به برخی شرکت ها این سوال را مطرح می کند که آیا سال آینده معافیت های مالیاتی اصلاح خواهد شد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۴:۱۷    
برای خرید آپارتمان های با عمر 10 سال در تهران باید از متری 5 میلیون تا 12 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۳:۴۷    
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد: رشد اقتصادی کشورهای کوچک اروپایی از اقتصادهای بزرگ این قاره نظیر آلمان، فرانسه و انگلیس جلو زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۳:۱۷    
بازار رهن کامل واحدهای مسکونی اجاره ای در مناطق مختلف شهر تهران در آستانه آخرین ماه از سال 97 بیشتر مربوط به واحدهای مسکونی بزرگ متراژ واقع در نیمه شمالی شهر تهران به خصوص سه منطقه اول شهر تهران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۲:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد تخصیص کوپن ارزاق کارگری برای ترمیم دستمزد گفت: اگر مردم صبح زود در صف نایستند، چیزی در بازار باقی نمی ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۱:۴۷    
ابراهیم رزاقی با بیان اینکه در 30 سال گذشته پاسخ تهاجمات اقتصادی داده نشده است، گفت: برعکس به مهاجم اقتصادی کمک شده و تولیدکنندگان را ورشکست کرده ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۱:۰۲    
محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره وضع طلا و سکه در بازار اظهار کرد: حباب قیمت سکه امروز کمتر از 490 هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته 30هزار تومان کاهش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۱:۰۲    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صحبت هایی مانند اینکه مردم اکنون لوازم خانگی بخرند که در اریبهشت ماه این کالاها گران خواهد شد کاملا غیراصولی و غیرعلمی است مردم با شنیدن چنین ادعاهایی می فهمند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۸    
سعید مدنی، مدیرعامل اسبق خودروسازی سایپا، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: در حال حاضر خودروسازان با دو مشکل اساسی مواجه هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۱    
درحالی که مرغ در بازار به این قیمت ها به فروش می رسد، ستاد تنظیم بازار نیز گفته است که قیمت هر کیلوگرم مرغ نباید از 11 هزار و 500 تومان بیشتر باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۳    
قیمت خودروها در هفته های اخیر به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است؛ وضعیت به گونه ای شده که هر فرد عادی اگر قیمت خودروهای داخلی را صرفاً طی یک هفته اخیر دنبال کرده باشد از افزایش قیمت خودروها حتماً شوکه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۳    
گزارش امروز خودرو حکایت از روند صعودی قیمت ها دارد به نحوی که امروز خانواده پراید شاهد رشد 1 تا 2 میلیون و 500هزار تومانی و خانواده پژو 206 با افزایش 5 میلیون تومانی قیمت ها روبه روست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۶    
همتی با اشاره به فعالیت عده ای برای ایجاد تلاطم در بازار ارز نوشت: این عوامل، اطمینان دارند که با صدور مجوز اخیر بانک مرکزی به برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز خود در صرافی ها در یک ماهه باقی مانده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۷    
رئیس مجمع کارآفرینان ایران از رشد نقدینگی کشور نسبت به 10 سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود آن که بسیاری از کشورها رشد نقدینگی را تجربه کردند اما به دلیل آن که نقدینگی هایشان را در بخشهای مولد و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
وزیر نفت گفت: قیر برای دولت نیست که به کسی رایگان یا غیررایگان بدهیم، پالایشگاه های تهران، تبریز و بندرعباس قیر را واگذار می کنند و قیمت ها نیز تابع بازار است و دست دولت نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از قیمت گذاری خودرو توسط دولت، گفت: مدیرانی که احساس می کنند توانایی رفع مشکلات موجود در خودروسازی را ندارند کناره گیری کنند تا افراد توانا بتوانند با ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت:وزیر جهادکشاورزی خود با حمایت از افراد خاص یکی از عوامل افزایش قیمت محصولات است، این افراد خاص باعث گرانی قیمت مرغ شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۴    
حجت گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مبنی بر افزایش تولید، کمبودی در عرضه مرغ شب عید در بازار وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
در حالی که ذخایر دریای جنوب به اسم فانوس ماهی ها توسط شرکتهای چینی به تاراج می رود، سازمان شیلات می گوید گزارشی آماده می کند که به مردم توضیح بدهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
شبکه العین امارات اعلام کرد ایران به دنبال بازارهای جدید نفت است که این موضوع موجب می شود تا صادرات نفت ایران صفر نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۲    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 958 واحد افت و به ارتفاع 156 هزار واحد سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۰    
گرانی گوشت این روزها یکی از معضلات خانوارهای ایرانی شده و سوال اساسی مردم این است چرا ناگهان قیمت گوشت اینچنین بالا رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
همراه اول این ماه هم در قالب طرح دوشنبه سوری به مشترکین خود تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۹    
نمایندگان مجلس با کاهش سقف فروش نفت در سال 98 مخالفت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این که تصمیمات سوء مدیریتی عرصه را برای فعالان بخش خصوصی تنگ تر کرده است هشدار داد وضعیت صنعت در سال جاری مناسب نبوده و در صورت ادامه این روند شاهد بیکاری گسترده در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۲۰    
با تثبیت تولید بنزین به میزان 105میلیون لیتر در روز، محموله های بنزین ایران آماده صادرات شده و ایران به صادرکننده بنزین تبدیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۸    
دبیر انجمن قطعه سازان از پرداخت اولین سری بدهی خودروسازان به شرکتهای قطعه ساز در هفته جاری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
یک منبع آگاه اعلام کرد: روش جدید توزیع گوشت تنظیم بازاری امروز ابلاغ می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تحریم ها در شرایط جدید از تعقیب و مراقبت به صورت اقدام و عمل درآمده است و این خلاف معاهده های بین المللی و نوعی یاغی گری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ظرفیت سوخت رسانی به کشتی ها غافل مانده ایم، گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر نفت آخرین آمار تولید بنزین و گازوئیل نفت گاز را اعلام کرد و گفت: ظرفیت تولید بنزین یورو 4 و یورو 5 به 76 میلیون بشکه در روز رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی از واردات 133 هزار تن گوشت قرمز تا 12 بهمن امسال خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۳    
نبی زاده گفت: با توجه به اتخاذ سیاست شیلات مبنی بر ممنوعیت دو ماهه واردات تخم چشم زده تولید قزل آلا به 115 هزار تن خواهد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۳    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی، از آغاز انسداد حساب های بانکی با گردش مالی بدون حساب و کتاب خبر داد و گفت: دستگاههای کارتخوانی که کارتهای ایرانی را می پذیرند در کوچه های استانبول فعال هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۶    
در اولین روز هفته، بازار در ابتدای روز میل بیشتری برای حرکت به ابتدای مرز 12 هزار تومانی داشت؛ ولی کمی پس از ساعت 12 ظهر این وضعیت تغییر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی لایحه بودجه سال آینده به دولت اجازه دادند از واردات خودرو رقمی معادل 5 هزار و 600 میلیارد تومان درآمد کسب کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۶    
در روزهایی که خودروسازی کشور با افت تیراژ ناشی از تحریم و مشکلات داخلی اقتصاد، دست به گریبان است، میهمانان چینی این صنعت نیز روند نزولی را در تولید پیش گرفته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۶    
وزیرصنعت با اعلام، ابلاغیه رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت صادرات مرغ اعلام کرد که با توجه به اینکه قیمت مرغ در بازار داخلی به شدت افزایش یافته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
مک کنزی در چشم انداز مصرف انرژی تا سال 2050، آینده تاریکی پیش روی تقاضای نفت متصور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی کشور که صبح امروز 28 بهمن در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود، مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر تحویل 500 هزار واحد هنوز محقق نشده که مسؤولان قول داده اند این تعداد را تا سال 1398 تحویل دهند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه تمام پزشکان موظف به پرداخت مالیات هستند، گفت: اگر زیرساخت های نصب کارت خوان در مراکز درمانی و مطب ها فراهم شود، پزشکان از آن استقبال می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: میانگین افزایش حقوق در لایحه بودجه سال آینده 20 درصد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
متولی زاده گفت: در صورتی که مشترکان پرمصرف الگوی مصرف خود را تغییر ندهند، تعرفه آنها به نرخ انرژی های تجدیدپذیر نزدیک می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
نحوه تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرک به این دلیل که پرونده این خودروها تحت عنوان کالای قاچاق در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، هنوز مشخص نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کاهش قاچاق دام زنده در هفته های اخیر با همکاری و تلاش همه دستگاه های مسئول خبر داد و گفت: همکاری مناسبی بین دستگاه های اجرایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
پس از حرف و حدیث های فراوان پیش آمده پیرامون ممنوعیت فروش بلیت پروازهای چارتری، وزیر راه و شهرسازی به صراحت اعلام کرد که اگر باوجود تذکر ارائه شده به برخی ایرلاین ها برای قطع فروش بلیت چارتری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ تمام ارز های بین بانکی به علت تعطیلات آخر هفته میلادی ثابت ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
عضو شورای ملی زعفران قیمت هر کیلو زعفران را با توجه به کیفیت بین 6 تا 11 میلیون تومان اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
مدیر سد و نیروگاه زاینده رود شرکت آب منطقه ای اصفهان از کاهش خروجی سد زاینده رود از نخستین ساعت امروز 28 بهمن ماه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداخت تسهیلات به قطعه سازان را یکی از راهکارهای افزایش تولید و ارزانی خودرو دانست و گفت: تاکنون تسهیلاتی به قطعه سازان پرداخت نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در نشست امروز اعلام کرد که با واردات گوشت باید قیمت این محصول را در بازار بر روی هر کیلوگرم 50 تا 60 هزار تومان تثبیت کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۱۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی بهمن ماه 97 است.