دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۵:۴۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 24 بهمن 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 بهمن 1397 افکار نیوز 2 بهمن 1397 افکار نیوز 3 بهمن 1397 افکار نیوز 4 بهمن 1397 افکار نیوز 5 بهمن 1397 افکار نیوز 6 بهمن 1397 افکار نیوز 7 بهمن 1397 افکار نیوز 8 بهمن 1397 افکار نیوز 9 بهمن 1397 افکار نیوز 10 بهمن 1397 افکار نیوز 11 بهمن 1397 افکار نیوز 12 بهمن 1397 افکار نیوز 13 بهمن 1397 افکار نیوز 14 بهمن 1397 افکار نیوز 15 بهمن 1397 افکار نیوز 16 بهمن 1397 افکار نیوز 17 بهمن 1397 افکار نیوز 18 بهمن 1397 افکار نیوز 19 بهمن 1397 افکار نیوز 20 بهمن 1397 افکار نیوز 21 بهمن 1397 افکار نیوز 22 بهمن 1397 افکار نیوز 23 بهمن 1397 افکار نیوز 24 بهمن 1397 افکار نیوز 25 بهمن 1397 افکار نیوز 26 بهمن 1397 افکار نیوز 27 بهمن 1397 افکار نیوز 28 بهمن 1397 افکار نیوز 29 بهمن 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
طی 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد خانوارهای کشور از 6.7 میلیون خانوار به 24.2 میلیون خانوار افزایش یافته (رشد 3.6 برابری) و تعداد واحدهای مسکونی از 5.3 میلیون واحد به 22.83 واحد یعنی 4 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان این که تلاش می کنیم تا پایان سال سود سهام عدالت سال مالی 96 شرکتهای سرمایه پذیر را به حساب سایر مشمولان واریز کنیم گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تأمین نهاده های دامی مورد نیاز امسال هفت ونیم میلیون تن ذرت به کشور وارد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصویب آیین نامه اجرایی قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی، شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی فعال می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۷    
یک کارشناس ارشد بخش مسکن می گوید:دولت برای رونق بخش مسکن می تواند از طریق یارانه، سیاستگذاری، تامین زمین و سایر ابزارهایی که در اختیار دارد در جهت توانمندسازی این دسته از تقاضا اقدام کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۸    
هزینه سبد معیشت کارگران با افزایش یک میلیون و هشتاد هزار تومانی نسبت به سال گذشته به تایید کمیته دستمزد شورای عالی کار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: بخش خصوصی در توسعه صنعت نفت توانمند است و در صورت افزایش این ظرفیت، بورس انرژی جذاب خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۰۸    
بیل گیتس گفت که موافق افزایش دریافت مالیات از اقشار ثروتمند است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۹    
طبق آمار بانک مرکزی شاخص کل بورس اوراق بهادار در سطح 156 هزار و 83 واحدی ایستاد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 63.4 درصدی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۱۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:اگرچه خودروسازان مشکلاتی دارند اما نباید با غارت جیب مردم، منابع مالی خود را تامین کنند
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۵:۱۸    
سفیر قطر در مسکو گفت: خرید بخشی از سهام روس نفت توسط صندوق پادشاهی قطر، زمینه خوبی برای همکاری بین غول نفتی روسیه و قطر پترولیوم فراهم می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۴:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه ستارخان تهران طی بهمن ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۴:۱۸    
سرانه روزانه استفاده ایرانی ها از شبکه های اجتماعی حدود یک ساعت و چهار دقیقه است و 94 درصد از اعضای فعال در این شبکه ها از تلگرام استفاده می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۳:۴۹    
برای خرید هرکیلو آناناس طلایی در میادین تره بار باید 22 هزار و 500 تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۲:۴۹    
در ماه ژانویه موتور تجارت چین همچنان با دنده معکوس کار کرد و انتظار می رود صادرات و واردات برای دومین ماه متوالی کاهش یابد. این موجب افزایش نگرانی در مورد کند شدن اقتصاد جهان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۲:۱۸    
مطالعات انجام شده نشان می دهد، آلمان برای پاسخگویی به تقاضای بازار اشتغال خود سالانه به ورود 260 هزار مهاجر نیاز دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۱:۴۹    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در پیش بینی ماهانه خود اعلام کرد انتظار دارد تولید روزانه نفت خام آمریکا تا پایان سال 2020 ، 2.24 میلیون بشکه افزایش یابد و به 13.2 میلیون بشکه در روز برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۱:۱۸    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی وانت های تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ وانتی نتوانسته بیش از سه ستاره کیفی را کسب کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۰:۴۸    
طبق گزارش مرکز آمار ایران در سال 1396 نرخ بیکاری کل کشور 12/1 درصد بوده که از این میزان 10/2 درصد مردان و 19/8 زنان بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۰:۴۱    
با توجه به تصویب حداقل دستمزد یک میلیون و 111 هزار تومانی شورای عالی کار در اسفند ماه سال گذشته، حداقل عیدی امسال کارگران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۰    
نیازی گفت: این دستورالعمل از طریق شبکه های اجتماعی، پرتال وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت در اختیار عموم قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۸    
در راستای تشویق صادرکنندگانی که مطابق دستورالعمل های ابلاغی نسبت به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود اقدام کرده اند کمیته سیاست گذاری نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۱    
حمید اکبری مدیرعامل پیشین شرکت پتروپارس در آیین معارفه حمیدرضا مسعودی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت، از پتروپارس به عنوان شرکتی در سطح شرکت های بین المللی نام برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۱    
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره سازوکار مالی جدید اروپا موسوم به اینستکس نامه ای را خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان مجلس نوشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:حقوق اسفند ماه همه کارمندان دولت از 20 اسفند پرداخت خواهد شد و یارانه اسفند ماه نیز زودتر از موعد پرداخت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت دارد به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از 5 تا 15 میلیون تومان گران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت گفت: سایت ثبت سفارش واردات خودرو براساس مصوبه هیات وزیران برای ترخیص خودروهای در گمرک مانده باز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۳    
در حالی انجمن شرکت های هواپیمایی لیست نرخ بلیت پروازهای نوروزی را در سایت خود منتشر کرده که قیمت بلیت پروازهای دو شرکت ایران ایرتور و تابان در مقایسه با نرخ پروازهای سایر شرکت ها عجیب و تقریبا دو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۴    
رئیس سازمان اموال تملیکی تعداد خودروهای موجود در این سازمان را 1000 دستگاه اعلام کرد و گفت: بعضاً حدود سه سال از دپوی این خودروها در انبارهای سازمان می گذرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
طبق آمار بانک مرکزی، 39.842 میلیارد ریال اوراق مشارکت در پایان دوره 9 ماهه ابتدایی امسال خریداری شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۶    
ملکی گفت: با توجه به توزیع مناسب آلایش دام در بازار انتظار می رود که قیمت کله پاچه 30 درصد کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۷    
یک مقام آگاه با اشاره به توافق بانک ها و بانک مرکزی برای اولویت قرار دادن تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۷    
در روند رو به رشد، تولید خودرو در شرکت سایپا از مرز 2 هزار دستگاه عبور کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۱    
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بخشی از کالاهای اساسی که در گمرکات و بنادر است سریعتر ترخیص خواهد شد چرا که برای بازار گوشت یک کار اساسی صورت گرفت و اجازه اقدامات دیگر برای کالای اساسی مورد نیاز گرفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و چهارمین روز بهمن ماه با کاهش بیش از 662 واحدی به پله 157 هزار و 311 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تورم دی ماه سال جاری به حدود 1.8 درصد رسید که نسبت به شهریور ماه حدود 6 الی 7 درصد بود کاهش داشته است که این نشان می دهد بازار به سمت ثبات بیشتری حرکت می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار از اوضاع نابسامان معیشتی کارگران گفت و خاطرنشان کرد: اوضاع کارگران در این شرایط خوب نیست و مثلاً 90 درصد کارگران این روزها از خوردن گوشت محروم هستند زیرا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام، اعلام کرد که برنامه واردات و عرضه گوشت قرمز و دام زنده تا شکستن قیمت ها ادامه دارد و این شرکت تنها مباشر مصوبات دولتی بوده و متخلفان را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی، خانه اولی ها در اولویت دریافت مسکن ارزان هستند و پس از آن اقشار دیگر در اولویت قرار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده که برای کاهش قیمت ارز برنامه ریزی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۴    
معاون صندوق ضمانت صادرات ایران از برگزاری اجلاسOECD برای تغییر در رتبه ریسک اعتباری کشورها خبر داد و گفت: رتبه ایران هم اکنون شش است که البته در اجلاس اخیر، درخواست بررسی وضعیت نداده ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پایان کار تدارک، حمل و ذخیره سازی 23 هزار و 760 تن سیب درختی همراه با ذخیره احتیاطی شش هزار تنی این محصول خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از نامه این کمیسیون به لاریجانی درباره تأخیر ارتش در ارسال گزارش سقوط هواپیمای باری بوئینگ 707 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
شفاف سازی همیشه معجزه می کند، اگرچه برخی از معجزه شفافیت در دوره کنونی تحت عنوان اقدامی دیرهنگام یاد می کنند، اما به نظر می رسد تحقق آن هرچقدر هم دیر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال خرید تعدادی هواپیما هستیم که هواپیماهای خوبی هستند و وارد آسمان کشور می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
شرکت انرژی سلوشنز فیلادلفیا (PES)، مالک بزرگترین و قدیمی ترین پالایشگاه ساحل شرقی آمریکا با یک بحران مالی دیگر مواجه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
تحریم های آمریکا بر ایران و ونزوئلا به همراه کاهش تولید اوپک، باعث کمبود نفت متوسط و سنگین در بازار و در نتیجه افزایش قیمت این نوع نفت شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۹    
دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد، مرغ گرم را بالاتر از 11 هزار و 500 تومان عرضه کند و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت نظارت بر بازار، قیمت لوازم خانگی به میزانی که غیراستاندارد افزایش یافته، کاهش پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
رشد اقتصادی روسیه در سال 2018 به بالاترین رقم 6 سال اخیر رسید، اما برخی معتقدند این رشد تحت تاثیر عوامل موقتی بوده و بدون افزایش درآمد خانوارها، روسیه به اهداف تعیین شده پوتین نخواهد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ایران دارای تجارت پیچیده ای است،گفت:33 نوع عوارض از واردات و صادرات در حال وصول است؛22 سازمان در مجوزهای ترخیص کالا دخیل هستند و12رویه گمرکی در گمرکات وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۳    
وزیر نفت ونزوئلا گفت امیدوار است بتواند یک بلوک تجاری شامل چین، هند و روسیه برای کمک به کشورش برای دریافت پول نفت با ارزی غیر از دلار به وجود آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۳    
روز دوشنبه 29 بهمن برای پنجمین بار نفت خام سبک در رینگ بین الملل بورس انرژی با حجم خرید حداقل 35 هزار بشکه و قیمت پایه 56 دلار و 81 سنت عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۸    
اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد تولید نفت ایران در ماه ژانویه با 4 هزار بشکه کاهش به 2.754 میلیون بشکه در روز رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه در خصوص اینکه دولت با پول پاشی به ایفای نقش در اشتغال پرداخته است، گفت: در اقتصاد رویکردی است که امر اشتغال را صرفا حاصل رشد اقتصادی می دانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۰    
پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا شامگاه سه شنبه به وقت تهران اعلام کرد که یک گروه 17 نفره که هفت تن از آنها ایرانی هستند را به اتهام دست داشتن در پولشویی دستگیر کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی اتاق اصناف ایران تأکید کرد: در توزیع و تأمین کالا برای ایام عید مشکل خاصی وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۴    
توزیع سبد گوشت و مرغ و تنظیم بازاری توسط یکی از فروشگاه های اینترنتی گوشت تنظیم بازاری که با دولت همکاری می کند، آغاز شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.19 درصد افزایش به 1313 دلار و 25 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: اولین محموله دام زنده کشور ساعات اولیه بامداد امروز وارد کشور شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از ادامه مذاکرات با هندی ها برای توسعه میدان مشترک فرزاد B خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
شورای پول و اعتبار راه اندازی سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان را تصویب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۶    
عضو هیئت رییسه مجلس، گفت: پیش بینی می شود قیمت دلار در روزهای آتی به زیر10 هزار تومان برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۴    
هزینه های زندگی در نقاط مختلف کشور متفاوت است و تعیین حداقل دستمزد با یک نرخ برای کل کشور، موجب می شود تا در حق کارگران ظلم شود.براین اساس لازم است حداقل حقوق به صورت منطقه ای تعیین شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۴    
راه اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پرونده واردات بنزین را بست و ایران در تولید بنزین خودکفا شد؛ این اتفاق در حالی افتاد که قبل از خودکفایی در تولید بنزین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۸    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو( ایساکو) ازابتدای بهمن ماه سال جاری طرح همراه با مشتریان رابا هدف اعتماد سازی دوسویه در نمایندگی های مجاز این خودرو ساز را آغاز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۷    
پس از این که قانون گذاران آمریکا توانستند به توافقی تایید نشده برای جلوگیری از تعطیلی مجدد دولت، دست پیدا کنند و با بالا رفتن امیدها برای توافق تجاری چین و آمریکا، وال استریت جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۱    
قیمت های نفت در حالی با کاهش شدید تولیدات اوپک بیش از 2 درصد جهش کرد چراکه عربستان اعلام کرد در ماه مارس تولید خود را بیش از نیم میلیون بشکه در روز کمتر از سطح متعهد شده اولیه، کاهش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
بسیاری از مسئولان بر این باورند که با توجه به فراوانی تولید و ذخیره سازی مناسب، قیمت میوه در ایام پایانی سال نوسان چندانی نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۷    
مقدسی گفت: با توجه به دپو شدن 10 هزار تن شیرخشک صنایع لبنی و یک میلیون قوطی شیرخشک نوزاد پیگیر دریافت مجوز صادرات هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۹    
بر اساس اعلام وزارت خزانه داری ایالات متحده، بدهی ملی دولت فدرال آمریکا برای اولین بار تاریخ این کشور به بالاترین میزان یعنی 22 تریلیون دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۳    
انتشار گزارش کیفی خودروهای سواری در دی ماه سال جاری گویای آن است که سطح کیفی محصولات تولیدی همچنان روند پایدار خود را حفظ کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۶    
برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال 98، با دو نظرسنجی تلگرامی طی دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۴    
آمار روزانه گمرک کشور نشان می دهد ایران در 18 روز ابتدای بهمن ماه به طور متوسط روزانه 476 هزار بشکه میعانات گازی صادر کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۹    
افزایش قیمت خودرو به یکی از مهمترین اخبار رسانه ها تبدیل شده است، آیا با تحقق این موضوع، کیفیت اتومبیل ها نیز تقویت خواهد شد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۹    
شاخص دلار آمریکا به بالاترین سطح خود در سال جاری میلادی رسیده است. این شاخص که ارزش دلار در برابر سبد 6گانه ارزهای معتبر دنیا را نشان می دهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۱۸    
برای خرید قیمت آپارتمان در منطقه 13 تهران باید متری 5 میلیون تا 13 میلیون تومان هزینه کرد.