یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۵۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
گفت: همان اندازه که حفظ سلامت دانش آموزان مهم است، هدایت تحصیلی و آینده تحصیلی دانش آموزان هم امر مهمی محسوب می شود که نباید لطمه و آسیبی به آن وارد شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
در نتیجه ترک فعل ها از سوی ولی الله سیف، علاوه بر وقوع اخلال در نظام اقتصادی، 30 میلیارد و 200 میلیون دلار منابع ارزی و 60 تن ذخایر طلا تضییع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه، 15 اردیبهشت ماه) پنج هزار و 203 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 172 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۲۰:۳۵    
سرفه و تنگی نفس با کوچک ترین عامل محرکی آغاز می شود و تا چند دقیقه ادامه پیدا کند و امان می برد. این عامل محرک می توان از بوی سوختگی نان تا عطر و گرده گل ها باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۵    
تیم های تخصصی در قالب چهار تیم 30 نفره از ظهر روز شنبه و بدون وقفه و با تلاش فراوان در حال آواربرداری برای رسیدن به 2 کارگر محبوس در معدن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۵    
یک مرکز پزشکی در هامبورگ به این نتیجه رسیده است که شمار زنان بارداری که به کرونا مبتلا می شوند رو به افزایش است و اگرچه تاکنون به زنان باردار توصیه نمی شد که این واکسن را بزنند اما حالا گفته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق درمورد جزییات واکسیناسیون عمومی کووید 19 در گروه های بالای 80 سال، تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با افتتاح حساب برای کودک چهار ساله خود اقدام به 320 میلیارد ریال پولشویی کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۰    
رتبه بندی 2021 تأثیرات دانشگاه ها از سوی نظام رتبه بندی بین المللی تایمز منتشر شد و 27 دانشگاه ایرانی در جمع یک هزار و 115 دانشگاه مؤثر دنیا قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۰    
رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از مرگ گورخر نر آفریقایی باغ وحش صفادشت که حدود یک هفته پیش به ایران منتقل شده بود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
تعویض نورالدین آمرابات و برخورد او با کمک داور بازی، عجیب ترین لحظه مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۶:۴۵    
یک مقام دولت سابق آمریکا گفته دولت پیشین این کشور بارها از رهبران فرانسه و انگلیس خواسته بود برای مذاکره با ایران وساطت کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۶:۰۵    
کارناوال هشدار به شهروندان به راه افتاده است تا کرمانشاهیان بیشتر و بهتر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۵:۰۵    
بزرگترین تظاهرات ضد دولتی در کلمبیا تاکنون منجر به کشته شدن 17 تن و جراحت 800 نفر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۴:۲۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر تصادف عصر دوشنبه یک دستگاه خودرو پراید با یک کامیون نفتکش در جاده گناباد سه نفر از چهار سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۳:۴۵    
مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ای، به افراد و شرکت های دانش بنیان در حوزه های داده کاوی، کشف جرم، کشف تقلب و هوشمندسازی مبارزه با پولشویی فراخوان همکاری داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۳:۰۵    
پرونده درگیری مسلحانه و حادثه کشته شدن غیرعمد یک شکارچی در سوادکوه توسط محیط بان علی اکبر ایمانی، ظهر امروز با پرداخت دیه توسط بیمه و اعلام رضایت محضری اولیا دم، بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۲:۴۰    
بررسی های آماری درحوزه ساختمان نشان دادکه شامخ کل در فروردین ماه 1400با ثبت 40.5 نسبت به ماه قبل کاهش قابل ملاحظه ای داشت که نشان دهنده کاهش فعالیت های کسب و کار درفروردین نسبت به اسفند است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۱:۵۰    
زیردریایی های جدید هسته ای چین به موشکی های بالستیکی مجهز شده اند که توانایی هدف قرار دادن هر نقطه ای را در داخل آمریکا دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۱:۲۵    
این هیأت علاوه بر اسد با سرلشکر "علی مملوک" معاون امنیتی رییس جمهوری سوریه دیدار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰    
باشگاه والنسیا اسپانیا در پی نتایج ضعیف و شکست خانگی شب گذشته سرمربی تیم فوتبال خود را اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور دستور قضایی برای جلوگیری از تخریب شرکت لوله سازی خوزستان به دنبال دستور رییس قوه قضاییه در خصوص برخورد قاطع با عاملان اوراق شدن کارخانجات خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
ایالات متحده و انگلیس گزارشهای منتشره دال بر تصمیم برای تبادل زندانیان با تهران را رد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
تیم فوتبال پورتو با کمک مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود، رکورد پنالتی های خود را در 10 سال گذشته شکست. در همین ارتباط، یک روزنامه پرتغالی به طارمی لقب پادشاه پنالتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۴۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از وقوع سیل در مناطقی از یزد خبر داد و گفت: در جاده چوپانان اردکان، سیل چند خودرو را با خود برد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۳۰    
بر اساس اعلام اپلیکیشن ماست با کاهشی شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز تعداد شهرستان های قرمز به 102 شهرستان کاهش یافت. علاوه بر آن 235 شهرستان نارنجی و 111 شهرستان زرد هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
مبتلایان به دیابت نوع دو در معرض خطر بسیاری از مشکلات جدی از جمله حمله قلبی، سکته مغزی، از دست دادن بینایی و قطع عضو هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
کارنامه نهایی آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۱۰    
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه اپه، گفت: تمام بودجه فدراسیون هزینه اسلحه سابر می شود اما از ما نتیجه می خواهند. این در حالی است که کمترین بودجه ممکن را به اسلحه اپه می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۳:۰۰    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه هفت به لندن سفر کرده با همتای انگلیسی خود دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم سید محمد هادی نژاد حسینیان اظهار داشت: این انسان فرهیخته و پرتلاش در سنگرهای مهم خدمتگزاری به مردم و نظام اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
رسانه های خبری دوشنبه شب از حمله راکتی به دفتر شرکت آمریکایی سالی پورت در نزدیکی پایگاه هوایی البلد در شمال بغداد خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش تعداد شهرستان های قرمز کرونایی در استان خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۵    
نتیجه نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می دهد که میزان مخاطبان این رسانه در فصل زمستان 99 نسبت به زمستان 98 حدود 2.6 درصد افت داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که اعضای هیات مدیره از انتقال فراز کمالوند به سایپا اطلاع نداشتند و ما هم شوکه شدیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
پس از تصویب اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، سرمربیان تیم های ملی فوتبال بانوان منصوب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
فدارسیون فوتبال کره شمالی از تصمیم خود برای انصراف از حضور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به میزبانی کره جنوبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان بورس گفت: در جلسه امروز دوشنبه ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، همه 7 پیشنهاد سازمان بورس و اوراق بهادار جهت حمایت از بازار سرمایه با اصلاحات جزیی به تصویب رسید و این مصوبات بعد از ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در 13ماه بیش از 2 و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از 2 برابری داشته اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۰    
اسامی کشتی گیران واجد شرایط برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۵    
اعمال شب های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن هایی که مخصوص هر شبی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۵۰    
فرمانده سپاه سپاه پاسداران سلماس گفت: سپاه پاسداران گمنام و رزمندگان سپاه سلماس که شبانه روز در حال پاسداری و صیانت از مرزهای میهن اسلامی هستند و در این راستا برای سومین بار در 15 روز گذشته در ادامه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آزادی دختربچه هشت ساله اهل هرسین تنها دو ساعت پس از آنکه گروگان گرفته شده بود، با تلاش پلیس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: مجلس حامی سهامداران خرد زیان دیده از سیاست های غلط است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۰    
مسجد کوفه چهارمین مسجد مقدس پس از مسجدالحرام، مسجدالنبی و مسجدالاقصی است. بنابر برخی روایات، نخستین کسی که مسجد کوفه را بنیان گذاشت، حضرت آدم (ع) بود و حضرت نوح (ع) پس از طوفان آن را تجدید بنا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۵    
رییس بخش مهاجرت هلال احمر لیبی عصر دوشنبه گفت جسد حدود 50 مهاجر در سواحل شهر الزاویه در شمال لیبی از آب بیرون کشیده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
حادثه تلخ معدن طزره دامغان بدون شک برای همه دردناک و برای خانواده 2 معدنچی محبوس در آوار سخت و طاقت فرسا است که تاکنون 55 ساعت چشم انتظار فرزندان خود هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: در حوزه نفت و انرژی بر روی 13 طرح به عنوان راهکار پایدار مقابله با تحریم و تحقق پیشرفت و همچنین در بحث تجارت و تبادل کالا بر روی 5 طرح مطالعه و اقدام صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری رسمی عراق (واع)، عصر امروز (دوشنبه)، گزارش داد که وزارت خارجه این کشور، کاردار سفارت ترکیه در بغداد را احضار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
وزیر امور خارجه و رئیس سابق مجلس با صدور پیام های جداگانه، درگذشت محمد هادی نژاد حسینیان سفیر اسبق ایران در سازمان ملل را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
باشگاه پرسپولیس از پایان دوره قرنطینه این تیم در هتل آکادمی فوتبال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۰    
با وجود منفی شدن دومین تست کرونای اعضای تیم پرسپولیس تلاش ها برای خروج این تیم از قرنطینه ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
کریس مورفی سناتور دموکرات کنگره در سفر به اردن گفت که توافق هسته ای تهران با قدرت های جهانی برای صلح در یمن بسیار مهم است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
سرمربی استقلال برای مدیرفنی پیشین تیمش آرزوی موفقیت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انگیزه انتخاباتی پشت تخریب دیگران و کوچک کردن انسان های بزرگ بوده و برخی در پی بزرگ کردن خود از طریق کوچک نشان دادن انسان های دیگر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۵    
پنجاه و نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بعد از ظهر دوشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد و در این جلسه وضعیت بازار سرمایه و راهکارهای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
هیات رییسه فدراسیون فوتبال استان کرمان را به عنوان میزبان مسابقات فینال جام حذفی انتخاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از جان باختن زن کبودراهنگی بر اثر مسمومیت با قرص برنج خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۵    
باشگاه ماشین سازی تبریز تمامی فعالیت های ورزشی خود را تعطیل اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حق الزحمه داروان سه برابر شده است، گفت: علیرضا امامی فر مهلت و مرخصی 2 هفته ای گرفت و همه چیز حل شده است و ضرب الاجلی در کار نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۰    
سازمان مالیاتی اعلام کرد: سود علی الحساب پرداختی بانک ها و موسسات اعتبازی مجاز به سپرده گذاران که بالاتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار باشد، هزینه قابل قبول مالیاتی نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۰    
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران فردا (سه شنبه 14 اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
شورای رقابت در جلسه امروز خود که ساعتی قبل به پایان رسید با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 30 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵    
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، مهلت تسیلم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سر رسید پرداخت مالیات آن برای تمامی مودیان مالیاتی تا 15 اردیبهشت 1400 تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ضمن اعلام اینکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هست، گفت: برنامه ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۰    
سید محمد هادی نژاد حسینیان که سابقه وزارت در دوران دفاع مقدس و دولت سازندگی را دارا بود، امروز پس از یک دوره طولانی بیماری درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از احتمال بروز خیز جدید کرونا با ویروس جهش یافته جدید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
رسانه ها گزارش دادند، وزرای امور خارجه آمریکا و ژاپن امروز (دوشنبه) دیدار و درباره چین و کره شمالی گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
گذشته از برخی شواهد علمی، قرن ها در مورد تأثیر ماه بر سلامت و رفتار انسان نیز افسانه های زیادی وجود داشته است. عجیب ترین این افسانه ها، تبدیل شدن انسان به گرگ تحت تاثیر ماه کامل است!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
اتحادیه اروپا در ادامه تنش ها با روسیه، سفیر روسیه در بروکسل را احضار کرد تا مراتب اعتراض خود را به تصمیم این کشور برای تحریم 8 مقام این اتحادیه اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا (سه شنبه) از سر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت چندین گروه از اوباش در تهران خبر داد و گفت: برخی از این اوباش در فضای مجازی اقدام به کری خوانی برای یکدیگر می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور سه هشدار از رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در بیشتر استان های کشور و طوفانی شدن دریا در شمال، طی سه روز آینده خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۰    
روزنامه عبری معاریو در یادداشتی نوشت که رژیم صهیونیستی در یک بحران بی سابقه قرار دارد و در آستانه "جنگ داخلی" است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۵    
در ماه ابتدایی سال جاری بیش از 1.3 میلیون تن کالای اساسی به ارزش 856 میلیون دلار در 25 قلم کالای اساسی وارد کشور شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
رگبار باران باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر سمنان شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
هنوز روند مراجعه مبتلایان، به این بیمارستان بالا و تاکنون بیش از 600 بیمار در بیمارستان ابوذر اهواز پذیرش شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب مهریز یزد گفت: یک عضو شورای اسلامی این شهر به جرم تصرف غیر قانونی و استفاده غیرمجاز از اموال شهرداری به 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اعلام نامزدی برخی برای انتخابات ریاست جمهوری، توهین به ملت ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۰    
اگر چه در مقایسه بین مصرف ظاهری فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) و تولید کل محصولات فولادی، برای یک سال کامل شمسی، اختلاف حدود 3 میلیون تن مشهود است اما با توجه به یک سری نکات و عوامل مهم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با گنجینه ای از مناطق گردشگری و تاریخی همچون نگینی در میان دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد می درخشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
کاترین هپبورن با چهار بار دریافت جایزه اسکار بیش از هر بازیگر زن و مرد دیگری برنده این جایزه شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
معاون سیاسی، اجتماعی استانداری قم گفت: واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می دهد؛ اما واکسن تنها یک طرف موضوع است و کسانی که واکسن دریافت کرده اند نیز باید حتما در کنار آن پروتکل ها را رعایت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
گمانه زنی ها نشان می دهند که چیدن چمن ها توسط "توماس" باعث ایجاد سر و صدا شده و همین موضوع زنبور ها را واداشته تا رفتاری تهاجمی داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۰    
این پژوهش نشان می دهد که مکالمه و صحبت کردن در مورد دیگران با شخصی ثالث و یادگیری در مورد تجربیات افراد به تقویت ارتباطات اجتماعی و تقویت کارکرد ذهن کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم روزه دار و مومنان توصیه کرد که در شرایط شیوع ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
در پی مثبت اعلام شدن تست کرونای سورنا ستاری، وی به قرنطینه رفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۰    
تاریخ دربی بزرگ پایتخت عوض شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، گفت: استفاده از کولرهای گازی در ادارات و دستگاه های اجرایی تهران در راستای اطمینان از تامین برق منازل، مراکز کسب و واحدهای درمانی ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
شجاع خلیل زاده بعد از عذرخواهی رسول پناه از اظهارات خود در فایل ویدیویی منتشر شده طی ماه های گذشته، نسبت به شکایت خود در کمیته انضباطی، رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش برخی آسیب های کنکور را برشمرد و گفت: کنکور ناخواسته اهداف نظام تعلیم و تربیت را ویران و منهدم کرد و آسیب جدی به اهداف نظام تعلیم و تربیت زد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
برق یکی از مهم ترین نیاز های روزمره زندگی این روز های ماست که بدون آن نمی توانیم کاری انجام دهیم! همین موبایل یا کامپیوتری که با استفاده از آن مطالب را می خوانیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
او با اشاره به اینکه این طرح مراقبتی در 16 استان کشور درحال اجراست، گفت: همچنین 11 هزار و 523 تست pcr از مسافران گرفته شده است و تا کنون 57 مسافر قرنطینه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
خوش چهره گفت: "امتیازاتی که امریکا ارائه می دهد معمولا مستمر نیستند. این امتیازات نمی توانند تاثیر اساسی بر اقتصاد ایران داشته باشند اما از نظر روانی و در کوتاه مدت جو مثبتی را ایجاد می کنند که ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
رئیس کل دادگستری گلستان از بخشش سومین محکوم به قصاص در استان طی سال جاری خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
این خانه در ایندهوون هلند واقع شده و شرکت سازنده مدعی شده که این سبک خانه را ظرف مدت پنج روز یا حدود 120 ساعت می سازد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۰    
بازار سرمایه امروز هم روندی کاهشی داشت به طوری که شاخص کل بورس بیش از 13 هزار واحد سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
دادگاه عالی قانون اساسی سوریه از تأیید سه نامزد ریاست جمهوری این کشور و رد صلاحیت دیگر نامزدها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع آمار بررسی هیئت نظارت و هیئت اجرایی 81 درصد اعضای فعلی شوراهای شهر استان تهران رد صلاحیت شدند.
  • ۱