یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۵۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به آمار ابتلای به اعتیاد در کشور گفت: متأسفانه طبق آمار سال 2020 حدود 2 درصد جمعیت کشور ما مبتلا به این بیماری هستند که نسبت قابل توجهی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۰    
ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۴:۵۵    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به جنایات اسرائیل اعلام کرد: ملت های مسلمان و کشورهای اسلامی می خواهم که با حمایت معنوی و مادی خود به کمک مردم ستمدیده فلسطین بشتابند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
از روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی در خصوص تایید و یا عدم احراز برخی کاندیداها به گوش رسیده که شورای نگهبان اعلام کرده، تمامی این حرف و سخن ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
وزارت دفاع تونس اعلام کرد: بیش از 50 مهاجر در آب های این کشور غرق یا ناپدیده شده و 33 نفر دیگر نجات پیدا کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مهدی طارمی در آخرین دیدار تیم پورتو در لیگ برتر پرتغال، گلزنی کرد و همچنین یک پاس گل داد تا فصل درخشانش را به بهترین شکل پایان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال با وقت کشی، ضد حمله و دفاع خوب تیمی توانست مسابقه را کنترل کند و ما هم سعی کردیم با تعویض های مان روند بازی را بهتر کنیم که متاسفانه جواب نداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۵    
یک عضو حزب اتحاد ملت درباره انصراف محمدرضا عارف از نامزدی انتخابات گفت: عارف از همان انتخابات دور اول، روحانی دل آزردگی داشت و تصمیم گرفت این بار خودش را فدا نکند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۵    
تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با برتری دو بر یک قشقایی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۱:۰۰    
صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۰:۳۰    
رئیس سازمان بازرسی گفت: آمار ابتلاء به اعتیاد در کشور نسبت به برخی کشورها کمتر ولی نسبت به برخی دیگر از کشورها بیشتر است و طبق آمار 2020 حدود دو درصد جمعیت کشورمان مبتلا به این بلا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه هنوز احراز صلاحیت هیچ متقاضی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مشخص نشده گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
معاون سیاسی وزیر امور خاجه گفت: به ساختار توافق دست پیدا کرده ایم و تاکنون تمام امور بر اساس مواضع قطعی ما پیش رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۵    
وزیر خارجه فرانسه گفت: با شرکای عرب برای توقف جنگ در غزه و آتش بس قطعنامه ای را در شورای امنیت آماده می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
استاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: میزان گردشگر خارجی ایران بر اساس آمار دستگاه های ذیربط حدود پنج میلیون نفر در سال است در حالی که گردشگران سالانه ترکیه بیش از 40 میلیون نفر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، 6 سوال نمایندگان از وزرای دولت را اعلام وصول کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از موافقت این سازمان با ایجاد مرز هوایی فرودگاه شهدای جهرم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
فرماندار ویژه شهرستان آبادان خبر حمله ی فرد ناشناس دارای سلاح سرد به این فرمانداری منتشر شده در یکی از پایگاههای خبری محلی را جعلی خواند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای از حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۰    
دیدار استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با پیروزی 2 بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسی
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص ماجرای انتصاب فامیلی در این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
محمد مهاجری روزنامه نگار اصولگرا گفت: آقای رئیسی نه شورای وحدت و نه شورا ائتلاف را قبول ندارد و آن ها را نمی داند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
وزیر کشور گفت: نامزدهای ریاست جمهوری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید و اسامی آنها از طرف وزارت کشور اعلام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
وزرای خارجه آمریکا و روسیه قرار است چهارشنبه شب به وقت محلی آمریکا جهت انجام هماهنگی های لازم جهت دیدار پوتین و بایدن در ایسلند با یکدیگر مذاکره کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
6 قسمت ابتدایی سریال مردم معمولی به دلیل آنچه شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان عنوان شده است، از دسترس خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: فرد مورد نظر در برخورد با خبرنگار آسیب دیده در مرکز واکسیناسیون، تعلیق شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مجازی تحریم، جهانی شدن و تجارت بین الملل در دانشگاه آراسموس هلند، مقاومت پذیری اقتصاد ایران و اتکاء به تولیدات و بازار داخلی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل آلومینیوم از هدایت این تیم کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۵    
کارشناس صنعت طیور کاهش 10 درصدی تولید را علت اصلی نوسان قیمت جوجه یکروزه دانست و گفت: میزان قاچاق به حدی کم است که تاثیری در بازار ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری از ایرلند مقصد پایانی تور اروپایی اش نوشت که با رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور درباره گسترش مناسبات، برجام، یمن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
دو سرمربی لیگ برتری که در نیم فصل جای خود را با یکدیگر عوض کردند در بازی جام حذفی با یکدیگر درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
دیدار استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با پیروزی 2 بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسی
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال آلومینیوم با شکست تراکتور به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بعد از پایان دور چهارم گفت وگوها گفت کاملاً مطمئن است توافق نهایی برای احیای برجام به دست خواهد آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توییت تازه ای از برخی تناقض گویی ها انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام پس از پایان دور چهار نشست کمیسیون مشترک نسبت به توافق اعضا در خصوص احیای توافق با ایران ابراز امیدواری کرد و گفت که دستیابی به توافق در دسترس است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز با مایکل دی هیگن رئیس جمهور ایرلند دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور گفتگو وتبادل نظر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
فرمانده سپاه پاسداران خطاب به گروه های مقاومت گفت: آن موقع که موشک قاسم و سجیل را به قلب رژیم صهیونیستی شلیک می کنید ما تا آخر با شما می مانیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فضای انتخابات می گوید اعتماد عمومی مردم آسیب دیده است، اما امید دارد معادله های ذهنی به هم بخورد و مردم این بار هم با رأی بالا منتخب خود را انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
در نشست کمیسیون برجام که با حضور هیأت های ایران و کشورهای عضو برجام در محل گراندهتل وین برگزار شد، روسای هیات ها مروری بر پیشرفت های حاصله در دور چهارم و آخرین وضعیت متن ها کرده و به تبادل نظر در ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
روابط عمومی وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای ضمن تأکید بر اینکه ساحت اصحاب شریف رسانه و فعالان پیشرو رسانه های نوین در فضای مجازی مبرا از رفتارهای افراطی و خبرسازی های جعلی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین کارویژه رئیس جمهور این است که بتواند ماشین بزرگ دولت که حجم عظیمی از سرمایه های انسانی، امکانات و بودجه کشور را در اختیار دارد، کارآمد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
چند روز پیش بود که بدن مثله شده بابک خرمدین، کارگردان سینما، در سطل های زباله شهرک اکباتان پیدا شد؛ در تحقیقات اولیه، پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
برخی منابع خبری، عصر امروز (چهارشنبه)، از شلیک چند راکت از خاک لبنان به سمت اراضی اشغالی در شمال فلسطین خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
سرپرست دادسرای جنایی تهران به تشریح ماجرای قتل بابک خرمدین پرداخت و گفت: در ادامه تحقیقات هم با توجه اینکه مشخص شد یکی از دختران خانواده به نام آرزو که فرزند اول خانواده و متولد سال 52 بوده مفقود شده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
تصور کنید که خبرنگاری برای تهیه گزارش از روند انجام واکسناسیون به یک مرکز پزشکی دانشگاهی می رود تا بتواند نقش مهم و موثری در انجام این فرآیند داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۵    
رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم همچنان ادامه دارد و از همین حالا خیلی ها یاد دیدار هفته آخر استقلال- سپاهان افتاده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 205 نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهوری درباره کم کاری های وزارت نفت و ترک فعل زنگنه وزیر نفت را قرائت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
مالک شهرخودرو بعد از مشکلات به وجود آمده و حواشی فراوان سرانجام بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
پدر و مادر بابک خرمدین صبح امروز در جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی حاضر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
سایت ایتالیایی آنسا از دستیار جدید فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از رأی مثبت مجلس به طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا از جمهوری خواهان کنگره درخواست کرد مانع از تصویب طرح تشکیل کمیسیون تحقیق درباره حمله به کنگره شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
وزیر خارجه آلمان بار دیگر بدون اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و در سخنانی سوال برانگیز، جنبش حماس را مسئول تنش های اخیر در اراضی اشغالی فلسطین دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
رهبر حزب حرکت ملی خواستار آن شده که دولت اردوغان، به شکل جدی موضوع خروج ترکیه از پیمان نظامی ناتو را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای درباره نشست امروز کمیسیون مشترک برجام تصریح کرد که شرکت کنندگان درخصوص بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و بررسی چگونگی تضمین اجرای کامل و مؤثر این توافق رایزنی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۰    
پس از آنکه سه انجمن مالی در چین روز چهارشنبه به استناد تصمیم دولت اعلام کردند استفاده از رمز ارزها در معاملات مجاز نیستند و به سرمایه گذاران نسبت به خرید و فروش آنها هشدار دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
در حال حاضر دستگاه هواکش در سه مدل خانگی، صنعتی و تأسیساتی تولید شده که با توجه به نوع کاربردی که دارد از ابعاد مختلفی برخوردار بوده و لازم است متناسب با مکانی که هواکش در آن مورد استفاده قرار می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
استاندار تهران با اشاره به این که افزایش هزینه های نانوایان در کارگروهی در حال بررسی است و پس از تصویب نرخ جدید اعلام خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برگزاری نشست تخصصی تبیین دستاوردهای حماسه خرمشهر توسط سپاه خبر داد و افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
توماس مولر و ماتس هوملس بعد از دو سال به تیم ملی آلمان دعوت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
نامه صادر شده از سوی جاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، همان ساعت از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران بلااثر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفته که ریاض برای پایان دادن به بحران غزه می کوشد و در عین حال اعتقاد دارد که ادامه درگیری ها منطقه را به مسیر اشتباه سوق خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
خواننده و آهنگساز برجسته تونسی اعلام کرده است که مساله فلسطین تا سال 2022 حل خوهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
امانوئل پتی با درست خواندن دعوت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه، او را بهترین بازیکن حال حاضر جهان دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
121 مالخر و سارق طی 72 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: اگر حماس تصور کند که پیروز می شود، این برای همه ما و برای تمام غرب یک شکست و ناکامی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه واقعا عجیب است زمانی که می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند، عنوان کرد: نمی شود عده ای بگویند ما به فکر مردم هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۰    
دبیرکل سازمان ملل امروز چهارشنبه نسبت به وخامت اوضاع انسانی در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
نشست کمیسیون مشترک برجام عصر چهارشنبه ساعت 16 به وقت وین (18:30 به وقت تهران ) در سطح معاونان و مدیران سیاسی کشورهای ایران و گروه 1+4 (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) در گرند هتل برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
رئیس کمیته بین المللی المپیک بار دیگر بر ایمن بودن شرایط کشور ژاپن برای برگزاری بازی های المپیک تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
کنترل کووید 19 به طور مشهودی دشوار است و زمانی که پای مدیریت همه گیری به میان می آید، رهبران جهانی تنها بخشی از محاسبات هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه) 18 هزار و 746 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 154 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
درحالی که برخی گزارش ها حاکی از پیشرفت نسبی در مذاکرات و تلاش ها برای آتش بس میان غزه و رژیم صهیونیستی است، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند مصر طرحی را برای اجرای آتش بس از فردا(پنجشنبه) ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا بر ادامه حمله به نوار غزه تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
وزیر خارجه لبنان امروز چهارشنبه استعفایش را به میشل عون تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
ارتش جمهوری خلق چین به عبور ناو هواپیمابر آمریکا از تنگه تایوان اعتراض کرد و آن را اقدامی دانست که باعث تضعیف صلح و ثبات در منطقه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
با رسیدن تعداد بیماران بدحال مبتلا به کووید-19 در ژاپن به رقمی بی سابقه در روز سه شنبه، شبکه بهداشتی برخی شهرها نیز بیشتر تحت فشار قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به دغدغه اولیای دانش آموزان در خصوص برگزاری آزمون حضوری با توجه به شیوع ویروس کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
ویروس کرونا تقریبا تمام زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و اثرات مخربی بر جهان داشته است. بر اساس نتایج نظرسنجی جدید ارائه شده در هفتادمین جلسه علمی سالانه کالج قلب آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در مخالفت با دستور نانسی پلوسی رئیس این مجلس برای استفاده از ماسک، روز سه شنبه کمپین نافرمانی مدنی به راه انداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
دادستانی کل بحرین با ادعای پولشویی شکایتی علیه بانک مرکزی و چند بانک ایرانی دیگر تنظیم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو درباره فروش رمدسیویر برای درمان کرونا در ناصرخسرو به قیمت 3 میلیون تومان و ادعای نشت آن از داروخانه ها توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: با بالا رفتن سن ازدواج، توان باروری زنان به طور فزایندهای کاهش می یابد و در صورت ازدواج کردن در سنین بالا در اسرع وقت اقدام به باروری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
لرزش ناگهانی یک آسمانخراش در شهر "شنزن" واقع در جنوب چین منجر به هراس افراد حاضر در آن و تخلیه این برج تجاری 70 طبقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مدیریت فنی خودرویی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران از انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت دفاع برای استفاده از بالگردهای این وزارتخانه برای اطفای حریق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
سفیر فلسطین در عراق تاکید کرد، موضع مرجعیت عالی قدر شیعیان عراق جهان باعث وحدت و یکپارچگی مواضع عراقی در قبال مسأله فلسطین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل موافقت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
توییتر به فکر راه اندازی یک سرویس اشتراکی است که در ازای پرداخت حق عضویت امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
شرکت ائتلاف پرتاب و راه اندازی یک فروند ماهواره جدید هشدار دهنده موشک را از فلوریدا برای نیروی فضایی آمریکا به مدار زمین ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مدیر گروه بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تغذیه با شیر مادر به ویژه در 6 ماهه اول زندگی، موجب کاهش احتمال ابتلای فرد به بیماری آسم و همچنین آلرژی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور گفت: هیچ تغییری در ارتباط با افزایش قیمت نان اعلام نشده و هر واحد صنفی که افزایش قیمت داشته، مرتکب تخلف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
شرکت عمومی پخش همگانی (رسانه ای) رژیم صهیونیستی به نقل از "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم در دیدار با مقامات ارشد محلی در منطقه جنوب سرزمین های اشغالی گزارش کرده که هر حمله موشکی پس از عملیات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم در هر دوره ای از زندگی از کودکی تا بزرگسالی موجب افزایش سلامتی و کاهش خطر ابتلا به بیماری ها به خصوص سرطان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی مراغه گفت: ربایندگان تاجر ترکیه ای با تلاش ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
بمب افکن های رژیم صهیونیستی منزل مسکونی یکی از رهبران حماس در مرکز شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار پراکنده باران در برخی استان های کشور خبر داد و گفت: طی امروز (29 اردیبهشت) سرعت باد در برخی مناطق افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه واقعا عجیب است زمانی که می خواهیم تحریم را برداریم یک عده مرثیه می خوانند و ناراحت می شوند، عنوان کرد: نمی شود عده ای بگویند ما به فکر مردم هستیم ...
  • ۱