یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۳۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
یک متخصص طب سنتی ایرانی در خصوص خوراکی های مناسب و غیرمناسب برای افراد با طبع سرد توضیحاتی ارائه کرد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
یک سال قبل خبر درگیری خونینی به مأموران پلیس تهران داده شد. زمانی که پلیس به محل رفت قربانی حادثه که صدمه دیده بود، به بیمارستان انتقال یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۰    
دوازدهم بهمن سال 95 عابرانی که از فلکه صادقیه می گذشتند، با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند. جنازه خونین یک پسر جوان در حاشیه خیابان رها شده بود. عابران بلافاصله با پلیس تماس گرفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۵    
یکی از دلایلی که باعث عدم اطلاع افراد از بالا بودن قند خونشان می شود، این است که علائم این بیماری آب زیرکاه هستند و آرام آرام تشدید می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۰    
در کنار نام های اشاره شده در گزارش، سه چهره را می توان با احتمال بالایی مثلث اصلی انتخابات سیزدهم دانست؛ علی لاریجانی رییس پیشین مجلس شورای اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۰    
معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که محموله ای حاوی 1.4 میلیون دوز واکسن کرونا امشب به ایران رسیده و تحویل وزارت بهداشت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۱:۴۵    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، دفاع در برابر ظلم و تجاوز را حق مسلم فلسطینی ها دانست و گفت: سکوت مرگبار و انفعال مطلق و توجیه ناپذیر شورای امنیت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۰    
در پی سقوط سکوی استقرار افراد در داخل کنیسه یهودیان در شهرک صهیونیست نشین جفعات زئیف دست کم دو نفر جان باخته و ده ها تن مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
تیم فوتبال اتلتیکومادرید، شکست مقابل اوساسونا را در دقایق پایانی به پیروزی تبدیل کرد تا در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
وزیر خارجه چین با محکوم کردن خشونت علیه غیرنظامیان فلسطینی گفت: مسئولیت اصلی صلح و امنیت بین المللی به عهده شورای امنیت است اما با اختلال یک کشور، نتوانسته است یکصدا شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۵    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در تماس تلفنی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مطلوم فلسطین تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: نزدیک به 600 نفر به وزارت کشور مراجعه کرده اند و افرادی که شرایط اعلامی توسط شورای نگهبان را داشته اند، ثبت نامشان قطعی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: حدود 40 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک لازم را ارائه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
پنجره های دوجداره از پروفیل UPVC تولید می شوند. یو پی وی سی نیز از متریال پی وی سی ساخته شده است. شرکت هایی که مواد اولیه این نوع پنجره را تولید می کنند توانسته اند با اضافه کردن ترکیباتی مانند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
سرمربی سپاهان گفت: نمی توانیم بگوییم همه چیزمان بی عیب و نقص بود و امیدوارم در بازی های باقی مانده مان که بسیار سنگین هستند، کمترین اشتباهات را داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
نفت مسجد سلیمان توانست از سد ماشین سازی عبور کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با روسای مجالس سوریه و لبنان بر ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
هیئت دولت با پیشنهاد لایحه اصلاح ماده (612) قانون مجازات اسلامی درخصوص تشدید مجازات مرتکبان قتل عمد که به هر علت قصاص نمی شوند، موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
دیدار تیم های فوتبال سایپا و پیکان با برتری 2 بر یک به نفع پیکان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: تلاطمات اقتصادی زمینه را برای جهش بازار مسکن، پولدارتر شدن مالکان و فاصله طبقاتی فراهم می کند؛ اگر هم فرضا قیمت خانه مقداری پایین بیاید تاثیری در توان متقاضیان واقعی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۵    
علی لاریجانی نمایندگی کدام جریان را در انتخابات 1400 دارد؟ آیا جهانگیری بدنه رأی اصلاح طلبان را به صحنه می آورد؟ ابراهیم رئیسی قدرت رویارویی با لاریجانی و جهانگیری را دارد یا نیازمند کاندیدای پوششی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرای بسته سیاستی وزارت اقتصاد را موجب تحقق شعار سال و رشد اقتصادی مثبت در سال 1400 دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
شادی نامتعارف عروسی، در شهرستان خرم آباد به قیمت جان یک کودک تمام شد. سرهنگ عباس دولتشاهی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد در رابطه با مرگ یک کودک 6 ساله به علت تیراندازی در مراسم عروسی اظهار ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در حال حاضر تصمیم به تعلیق عملیات نظامی خود در نوار غزه ندارد و این عملیات "با تمام قدرت" با حمایت کشورهای دیگر و در رأس آنها آمریکا ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۰    
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه 5 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
منابع خبری صهیونیست از موافقت کابینه امنیتی این رژیم با تداوم عملیات نظامی در غزه و جنگ با مقاومت فلسطین خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
با وجود اینکه سیاست های جمعیتی چین برخلاف سال های قبل تشویق به فرزندآوری و افزایش جمعیت است، این کشور مسلمانان چینی را تحت فشار قرار می دهد تا جلوی ولادت فرزندانشان را در سین کیانگ بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
منابع خبری از ماموریت موفق جنگنده های اف-16 نیروی هوایی عراق علیه مواضع تروریست های داعش در جنوب موصل خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۰    
گزارشات حاکی از آن است که دولت عراق دوباره به سمت ده هاه میلیارد دلار سرمایه گذاری در پروژه های گازی رفته تا در تولید این حامل انرژی خودکفا شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۰    
خبرورزشی نوشت:استقلال در بخش اداری باشگاه دچار مشکل شده و در حال حاضر مسئولان باشگاه قادر به پرداخت هیچ پولی نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۰    
فضای مجازی در هفته های منتهی به انتخابات به اصلی ترین عرصه های فعالیت نامزدها، رسانه ها و کاربران برای اعلام نظر در خصوص انتخابات 1400 تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۰    
شعب دیوان عدالت اداری صلاحیت رسیدگی به آراء صادره از شعب تعزیرات حکومتی در مورد پرونده های قاچاق کالا و ارز را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات برجام در وین دقایقی پیش در توئیتی از ملاقات دوجانبه هیات های روسیه و آمریکا حاضر در نشست وین خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: نبرد سیف القدس نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۵    
اسماعیل گرامی مقدم گفت: به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم که هر کدام از نحله های فکری چه وزنی دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
قهرمان این فصل فوتبال روسیه توانست با بردی پرگل فصل را به پایان ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: امشب بیش از یک میلیون و 400 هزار دُز واکسن آسترزنکا (ساخت ایتالیا) از مجموعه کوواکس وارد کشور می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۰    
ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم در حال حاضر با حملات موشکی بی سابقه ای از نوار غزه مواجه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۵    
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره عدم حضورش در میان کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
با اینکه کومان روز گذشته از مربیگری در بارسلونا برای فصل آینده نیز صحبت کرد ولی به گفته روزنامه اسپانیایی لاپورتا به دنبال بازگرداندن ژاوی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
مطلبی که با عنوان استفتاء آیت الله نوری همدانی درباره فروش کلیه در فضای مجازی منتشر شده شایعه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
رهبر کاتولیک های جهان، کودک کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین را نشانه ای از قصد آن برای نابودی آینده توصیف کرد و دو طرف را به آرامش دعوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۵    
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 2.5 درصد رشد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
روزنامه عبری زبان خبر داد نشست هیئت آمریکایی اعزامی به سرزمین های اشغالی با مسئولین سیاسی و نظامی اسرائیل بدون وارد کردن هیچ نوع فشاری بر تل آویو برای توقف حملات به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
ناپولی با پیروزی ارزشمند برابر فیورنتینا گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۵    
معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران از بازداشت سارقانی خبر داد که با معرفی خود به نام مأموران قلابی، مرتکب سرقت شده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
با وجود آنکه صادرکنندگان ارز خود را در سامانه نیما پایین تر از قیمت بازار آزاد عرضه می کنند اما به نظر می رسد تقاضایی برای آن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۰    
اسامی سه فیلم بلند سینمایی ایرانی راه یافته به سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
عطریانفر گفت: نگاه دوستان اصلاح طلب به شخصیت محترمی همچون آقای لاریجانی، نگاه مثبتی است و نسبت به ایشان علاقه مندی هایی هم وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
غلامحسین کرباسچی به کاندیداتوری محمد شریعتمداری واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
کریستیانو رونالدو در پایان فصل از یوونتوس جدا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از فردا (دوشنبه 27 اردیبهشت 1400) آغاز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک 6 ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما آماده ایم تا تمام اختلافات را کنار گذاشته و در دفاع از حقوق مردم فلسطین با توسل به هر ابزار مشروع سیاسی و قانونی، متحد شویم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
پژوهشگران معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 معتقدند که با توجه به تفاوت واکسن سینوفارم چین با واکسن های دیگر از نظر پلتفورم استفاده شده (ویروس غیرفعال) ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
تابلو نقاشی از پیکاسو که چند دهه از نظرها پنهان مانده بود در یک حراجی میلیون ها دلار فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: تمام پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت می شود و مردم هیچ نگرانی از حضور در شعب نداشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
سعید جلیلی در توئیتی نقش قوه مجریه در مبارزه با فساد را مهمتر از قوه قضاییه دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: واکسیناسیون امری ملی است و باید این طرح به صورت ملی پیگیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
یک کارشناس ارشد تغذیه مصرف شربت خاک شیر و تخم شربتی را موجب افزایش تشنگی و گرسنگی افراد عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
یک پژوهشگر منابع آب گفت: درست است که ما کشوری با مشکلات آب هستیم و متوسط بارندگی نسبت به نُرم جهانی پایین تر است اما منابع آب در دسترس هم کم نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برخی با برگزاری جسله هایی خواب های بدی برای این تیم دیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
با حکم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران علی عبدالله پور به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح بعدی ما افزایش توان حرکتی دانش آموزان است که امیدواریم بتوانیم آن را اجرایی و افزایش دهیم تا روند افزایش وزن را متوقف کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
عضو ستاد مقابله با کرونا گفت: با توجه به اینکه محدودیت های کرونایی کسب و کارها برداشته شده و همه اماکن بازگشایی شده است، در صورت غفلت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه ای گفت: شعار نه غزه، نه لبنان به صورت مشکوک از سوی جریان هایی با هدف انحراف اعتراضات مردم مطرح شد و نسبتی با آرمان های اصلاح طلبانه ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست اضطراری مجازی وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در باره جنایت های رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات فلسطین حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
250 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از محور مقاومت قدس شریف، بر لزوم اجماع منطقه ای و بین المللی علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: همانطور که در عرصه تولید داروهای ضروری در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز کشور را تامین کردیم، واکسن کرونا را نیز به تولید انبوه می رسانیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۵    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه 87 درصد مرگ های ناشی از کرونا در افراد بالای 60 سال یا دارای بیماری زمینه ای بوده و به همین دلیل واکسیناسیون را از این گروه سنی شروع کردیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ملاک و مبنای ما در احراز صلاحیت های داوطلبان ریاست جمهوری رای نهایی است که اعضای شورا می دهند و با توجه به 12 نفر اعضای شورای نگهبان 7 رای مثبت لازم است که بتوانیم بگوئیم یک ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو به ویژه در شرایط کنونی گفت: اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس اینگونه است، در مقابل ایران و حزب الله چگونه خواهد بود؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۵    
مراجعین سرپایی ما در مراکز بهداشتی درمانی خیلی کم شده و مراجعین بستری ما با شیب ملایمی در حال کاهش هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۵    
با شناسایی علائم کمبود کلسیم و درمان به موقع آن به راحتی می توانید از بروز عوارض بعدی جلوگیری کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تدارک برای برگزاری دوره آتی این رویداد سینمایی به صورت کاملا حضوری و با شرایط دوران پیش از کروناست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۵    
5 کارشناس داوری ادعای پرسپولیسی ها مبنی بر خطای روی سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان در داربی 95 را رد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
بحران سیاسی داخلی و دستان خالی اسرائیل در حمله به غزه اصلی ترین دلایل رهبران این رژیم برای ادامه جنگ علیه نوار غزه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان یار صدیق دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: این مدیر توانمند و دلسوز، با حضور فعال و موثر در مناصب مختلف و مهم خدمتگزاری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
دویست و بیست و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد و اعضا پیش از ورود به دستور جلسه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400 را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف یک مجمع برای اولین بار در کشور تشکیل داد و اسامی افرادی که کاندیدا شدند و با شورای ائتلاف هماهنگ هستند را به مجمع دادیم که رای گیری برای حضور ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۰    
وزیر ارتباطات گفت: برای نامزدهای تایید صلاحیت شده، بسته های انتخاباتی درنظر گرفته ایم که جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۰    
فشار خون بالا یکی از بیماری هایی است که خود از عوامل متعددی به وجود می آید و موجب بروز بیماری های دیگر نیز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۰    
یک استاد علوم سیاسی و روابط بین المللی دانشگاه اصفهان گفت: جو بایدن و حسن روحانی از پیشرفت مذاکرات در وین راضی بوده اند که این امر اراده سیاسی هر دو طرف را برای احیای برجام و حل مشکل نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از دستگیری زنی 29 ساله که در یک اختلاف خانوادگی،خواهر 36 ساله خود را به قتل رسانده بود، در عملیات پلیس این شهرستان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۰    
کشورهای عربی و اروپایی روز شنبه برای چندمین روز منوالی شاهد برگزاری راهپیمایی ها در حمایت از مردم فلسطین بودند و حاضران درخواست هایی برای مداخله جهت توقف عملیات نظامی رژیم صهیونیستی مطرح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها براساس قانون عمل می شود و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نیز با دقت به اعتراضات رسیدگی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای انقلاب حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان شاء الله میدان گسترده تری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رییس دولت اصلاحات در پیامی، درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، یک رسانه صهیونیستی از تهدید امارات علیه جنبش حماس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
یک روانشناس با توجه به شروع امتحانات دانش آموزان، درباره کاهش اضطراب روز امتحان گفت: فراهم کردن صبحانه ای سبک برای دانش آموز در کاهش اضطراب او بسیار موثر است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: خوشبختانه ثبت نام ها روند خوبی داشت و با توجه به مصوبه شورای نگهبان، ما به عنوان گام اول راضی هستیم، چرا که ثبت نام های بی رویه خیلی کمتر بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم فعلا قصد ندارد عملیات نظامی علیه نوار غزه را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۵    
یکی از استارت آپ های حوزه موسیقی نجومی درصدد است تا با برگزاری کنسرت دالبی سراند جامعه را با دنیای بی انتهای نجوم آشنا کند، ولی شیوع کرونا این برنامه را به طور موقت، متوقف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در سخنانی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که با آتش بازی نکند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
روز شنبه آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است، افراد با تصور داشتن توانایی حل مشکلات بی شمار کشور در چهار سال آینده وارد ستاد انتخابات شدند که این قاعده درباره تعدادی از نمایندگان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۰    
انتخابات ریاست جمهوری امسال یکی از پر کاندیداترین انتخابات های تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است؛ با این وجود تعداد کاندیدای احتمالی بازمانده از ثبت نام؛ آن هایی که آمدند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره مباحثی مانند وضعیت کرونا در کشور، وضعیت رعایت پروتکل ها و جرایم، دستورالعمل های انتخاباتی در شرایط کرونایی، نحوه برگزاری آزمون های مدارس ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مدارک ثبت نام کنندگان در اختیار شورای نگهبان قرار گرفت.
  • ۱