شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۱۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۵    
کرونای آفریقای جنوبی در هرمزگان، هندی در قم و هندی-کالیفرنیایی در آذربایجان غربی، اعلام حضور کرده اند؛ فرزندخوانده های کرونای ووهان که سرکشی کرده و گفته می شود مقابل واکسن هم مقاومند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۰    
صد و بیست و سومین مرحله یارانه نقدی طبق روال ماه های قبل ساعت 24 روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از 24 ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم و سپاه پاسداران کاملا برای این هدف آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۰    
دو عامل باعث شد بار دیگر به پرونده شجاع خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس ورود کنیم. یکی موضوع بازگشت این بازیکن به پرسپولیس در فصل آینده که علی رغم تکذیب های گاه و بیگاه باشگاه پرسپولیس به شکل عجیبی از ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
یک جوان تبعه خارجی که پس از چند ماه فعالیت شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد، تاکنون راز قتل دو زن تنها در مشهد را فاش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 37 نفر از افرادی که در نزاع دسته جمعی شهرستان چرام دخیل بودند خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است زیرا در ادبیات استکبار نیز مستکبران به دنبال سلطه و ایجاد ظلم هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم ریزش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۵    
دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه معامله قرن همان تکمیل کننده طرح سازش فلسطین بود، گفت: اکنون دیگر چیزی به عنوان معامله قرن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل هلال احمر سمنان از پیدا شدن پیکر دومین معدن چی طزره خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای روز جهانی قدس را تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، نویدبخش انتقام خون فرمانده جبهه مقاومت، شهید سلیمانی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۵    
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از عدم قطعیت حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
رئیس سازمان حشدشعبی عراق شامگاه پنج شنبه در دیدار با رئیس جمهور سوریه در دمشق، پیام مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را تقدیم بشار اسد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل می گوید برخوردها و مصوبات مبتنی بر اهداف سیاسی، اقتدار و اعتبار کنوانسیون و سازمان منع سلاح های شیمیائی را تضعیف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۰    
ژان ایو لودریان ، وزیر امور خارجه فرانسه با بیان این ادعا که آمریکا برای رفع تحریم ها علیه ایران آمادگی نشان داده از ایران خواست این موضع آمریکا را با مواضع متناسب پاسخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۰    
محمود واعظی در تشریح آخرین روند گفت وگوها در وین، گفت: خوشبختانه گفت وگوها در چارچوب ترسیم شده نظام در حالی پیگیری است و بر اساس گزارشات واصله ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
پرچم القدس لنا در پارک مردم همدان به اهتزاز درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
رئیس پلیس راه گلستان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در مینودشت خبرداد و گفت: در این حادثه 16 نفر مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: وزش تندباد همراه با بارش نسبتا شدید باران در پایتخت بدون وقوع حادثه و مصدومیتی همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
وزارت دولت افغانستان در امور رسید گی به حوادث اعلام کرد که تلفات سیلاب های اخیر در این کشور به 56 کشته و 25 زخمی افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
دفتر آیت الله سیستانی میزان و مبلغ فطریه امسال (1400 هجری شمسی / 1442 هجری قمری) را اعلام کرد
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به پرسش های مطرح شده در یک مسابقه تلویزیونی درباره وزیر امور خارجه، اظهار کرد: برای این جماعت، مداحی بر منبر شب قدر تا اجرای مسابقه تلویزیونی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۵    
یک منبع آگاه نزدیک به شورای اطلاع رسانی دولت خبرسازی جدید یک شبکه برون مرزی درباره مذاکرات وین را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۰    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت، دور جدید مذاکرات احیای برجام که شاید آخرین دور باشد، فردا در وین برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
معاون وزیر امور خارجه درباره مذاکرات جاری در وین گفت: راه درازی در پیش داریم و نمی شود برای آن زمانبندی پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
وزیر بهداشت گفت: در موج چهارم شیوع ویروس کرونا، با توجه به تجربیاتی که کادر درمان به دست آورده بود و همچنین امکانات ایجاد شده، درصد مرگ و میر به نسبت تعداد افراد بستری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
تیراندازی مرگبار میان نیروهای پلیس با قاچاقچیان در متروی ریودوژانیرو پایتخت برزیل حداقل جان 25 را نفر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
برخی رسانه ها از تولید مشترک خودروسازان ایرانی و اروپایی خبر می دهند. دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
ریزش دلار تا کانال 20 هزار تومان قیمت خودرو را به سراشیب کشاند. در بازار خودروهای خارجی کاهش قیمت شدیدتر بود و تا 80 میلیون تومان هم رسید اما آیا برای خرید خودرو باز هم دست نگه داریم؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
دلار تحت تاثیر اخبار مذاکرات تا کانال 20 هزار تومان ریزش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
دادستان دماوند از رواج پدیده جدید گورستان خواری در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
تیراندازی مرگبار میان نیروهای پلیس با قاچاقچیان در متروی ریودوژانیرو پایتخت برزیل حداقل جان 25 را نفر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه با گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
دقایقی پیش جسد بی جان دو معدن کار محبوس در تونل 42 معدن زغال سنگ طزره دامغان پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می کنندالبته که برای مردم دلنشین تر است، تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتقادات از مصوبه این شورا در خصوص شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از به تعویق افتادن آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 خبر داد و گفت: گفت، این آزمون در تاریخ 6 تا 8 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تالش از مرگ 2 سرنشین یک دستگاه خودرو پاترول بر اثر سقوط این وسیله نقلیه به دره خبر داد و فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان نیز آتش سوزی یک خودرو سواری را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیمات جدید کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر در همه رنگ بندی ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
ایوانکا اولین عضو خانواده ترامپ است که عکس های واکسیناسیون خود را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۰    
تضعیف ارزش دلار باعث شد امروز قیمت هر اونس طلای جهانی 7.6 دلار افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۵    
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که شکایت دستیاران مارک ویلموتس به دست آنها رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۵    
بریتانیا و اتحادیه اروپا مدت ها بر سر دسترسی به آب های ماهیگیری اختلاف نظر داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
عامل این حمله تاکنون مشخص نشده اما دولت و نهادهای بین المللی گروه طالبان را مقصر موجی از ترورهای هدفمند در ماه های اخیر در افغانستان می خوانند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای پیرامون ماحصل نشست وزرای امور خارجه هفت کشور صنعتی جهان در لندن نوشت که مسئول سیاست خارجی اتحادیه در این نشست بر لزوم استفاده از فرصت احیای برجام در ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
سخنگوی اورژانس کشور از سقوط یک دستگاه پژو 405 از پلی در محور جیرفت به راین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
طبق تصمیم ستاد کرونا، همه سفرها در سراسر کشور مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه این شورا تاکنون جلسه ای رسمی با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری نداشته است، گفت: در جلسه شورای نگهبان مقرر شد داوطلبان هنگام ثبت نام ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۵    
سمنان، منطقه ای کویری و خشک می باشد اما با این حال، این خطه باغ هایی زیبا در خود دارد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری از دیدار انتخاباتی خود با 2 تن از نامزد های احتمالی خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات 1400 فارغ از هر نتیجه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه هفته آینده فعالیت صنفی گروه های شغلی یک و دو در تهران مجاز است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
منابع خبری از صدور حکم بازداشت یکی از وزیران کابینه قطر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
گزارش پلیس از حوادث شبانه روز گذشته استان فارس حاکی از جان باختن سه نفر در پی لایروبی چاه در شهرستان قیروکارزین و همچنین کشته شدن سه نفر در آتش اختلاف مالی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در چند روز آینده در اغلب نقاط کشور به دلیل بارش های بهاری احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس و از حامیان دولت احمدی نژاد با انتشار تصویری از رئیس جمهوری در لباس زندان خواستار محاکمه حسن روحانی پس از پایان دوران مسئولیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
در شرایطی که آمریکا برای خروج از افغانستان آماده می شود، وزیر دفاع پیشین آمریکا درباره این تحولات و همچنین پشت پرده تصمیم گیری درباره حمله به مخفیگاه اسامه بن لادن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
معاون سیاسی وزیرامور خارجه کشورمان روز پنچ شنبه وارد وین شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
محققان یک استارتاپ هلندی به نام "InsectSense" و محققان دانشگاه و پژوهشگاه واخِنینگِن(Wageningen) از روشی غیرمعمول برای تشخیص افراد مبتلا به کووید-19 استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 31 نفر از عاملان اصلی تیراندازی مراسم عزاداری روستای سویره هندیجان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
چین امروز (پنجشنبه) بیانیه وزیران امور خارجه گروه هفت که به انتقاد از سیاست حقوق بشر و همچنین سرکوب در هنگ کنگ می پردازد، به شدت محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گتوند گفت: فاضلاب شهرهای گتوند، ترکالکی، جنت مکان و سماله در 10 نقطه وارد رودخانه کارون می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
مسول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: بر اثر واژگونی و برخورد یک دستگاه خودرو تیبا با درختان حاشیه جاده در این شهرستان یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی چرداول گفت: سارقان خودرو و عاملان چاقو کشی منجر به جرح شهر ایلام در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
یک عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت به 10 نفر از کاندیداهای احتمالی جریان اصولگرایی تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
فرماندار خرمشهر در خصوص ویدیوی منتشرشده از سرقت جداکننده های پل خرمشهر توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به شناسایی هندی های مبتلا به کرونا در بوشهر گفت: وزارت بهداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
یک منبع آگاه گفت: طرح ادعا علیه دولت، شخص رئیس جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می شوند، مسبوق به سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو تحریم های یک جانبه اتحادیه اروپا علیه سیاستمداران و شرکت های روسی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
شمارش معکوس تا ماراتن نفس گیر برای فتح پاستور آغاز شده است که هر کدام از جناح های سیاسی برای بدست آوردن آن در تلاش هستند و سیاست ها و خط مشی بخصوص خود را برای اداره کشور و تامین منافع ملی ترسیم می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
وزیر ارتباطات از تمدید بسته اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه و حوزه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران با افتخار کنار مردم فلسطین ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا تولید مشترک ایران و کوبا روز پنجشنبه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان این استان در بندرعباس آغازشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای، رفتار شستا در قبال بدهی این فدراسیون را خارج از عدل و انضاف دانست و از تظلم خواهی به رییس قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه در حضور رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه روسای کمیته های بهداشت و درمان، اجتماعی- امنیتی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
به نظر می رسد با کنار رفتن ترامپ در آمریکا، آغاز گفتگو میان دولت بایدن با ایران و تشدید حملات انصارالله علیه منافع پادشاهی سعودی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی حزب ندای ایرانیان از نامه دبیرکل این تشکل اصلاح طلب به دبیر شورای نگهبان درباره ابلاغیه جدید این شورا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج- قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و آزادراه کرج- تهران محدوده وردآورد سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
سرانجام تکلیف چند و، چون قانونی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در فاصله حدود یک ماه مانده به موعد قانونی برگزاری انتخابات در شرایطی روشن شد که این بار محل تعیین تکلیف نه مجلس شورای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
شصت و ششمین برنامه افتتاح طرح ها به دستور رییس جمهوری امروز به بهره برداری از پروژه های ملی در حوزه دانشگاه ها و آموزش و پرورش اختصاص یافت که با سرمایه گذاری 2 هزار و 375 میلیارد تومان زمینه اشتغال ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ یک فروشنده سلاح در فضای مجازی را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
حرفه آموزش، یک عنصر حیاتی برای بقاء اقتصادی هر کشور است. حقوق معلم به عوامل مختلفی از جمله سال های تجربه، مکان، مدارس خصوصی و دولتی، تحصیلات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش، گفت: همه مدارس خشت و گلی جمع شد؛ این در حالی است که در سال 97 تعداد هزار مدرسه خشت و گلی داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۰    
رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های ملی وزارت خانه های علوم و آموزش و پرورش در شصت و ششمین هفته از پنج شنبه های افتتاح، گفت: این افتتاح ها نشان داد که کشور ما در طول 8 سال ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
عضو شورای وحدت گفت: پس از دیدار برخی اعضای این شورا در هفته های گذشته و مذاکره و رایزنی، آخرین قرائن و شواهد نشان می دهد به احتمال بسیار زیاد رییسی به عرصه انتخابات 1400 وارد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش جدیت خود را برای بازگشت به برجام برمبنای "پایبندی در برابر پایبندی" نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۵    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که برقراری آرامش و صلح پایدار در فلسطین جز از طریق حل و فصل مسائل اساسی بحران فلسطین از جمله پایان اشغالگری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
سرقت اموال عمومی در مازندران بنا به گفته مسئولان در حوزه های مختلفی انجام می شود که در برخی حوزه ها طی سال های اخیر روند رو به افزایش داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های ملی وزارت خانه های علوم و آموزش و پرورش در شصت و ششمین هفته از پنج شنبه های افتتاح، گفت: این افتتاح ها نشان داد که کشور ما در طول 8 سال ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
صف طولانی ای برای تزریق واکسن کرونا افراد بالای 80 سال تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
مکرون پس از سخنرانی در موسسه فرانسه به لزنولید پاریس جایی که مقبره ناپلئون در آنجا قرار دارد حاضر شد و دسته گلی را برای ادای احترام بر روی مقبره او گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
قیمت دلار در بازار آزاد امروز بالا رفت و به 21،230 (بیست و یک هزار و دویست و سی) تومان رسید. طلا هم افزایش قیمت را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
انتظار می رود موشک 21 تنی لانگ مارچ 5 بی(Long March 5B) چین در روز شنبه 8 مه(18 اردیبهشت) به زمین بازگردد و طبق هشدار دولت ایالات متحده آمریکا ممکن است به یک منطقه ی سکونی برخورد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
دادستان تهران از ارسال پرونده ولی الله سیف، رییس کل سابق بانک مرکزی در سال های 92 تا 97 به دادگاه ویژه رسیدگی به اخلال در نظام اقتصادی خبر داد و گفت که علاوه بر وقوع اخلال در نظام اقتصادی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
دانشمندان معتقدند وقتی فرد در یک جمع حضور دارد، تمایل بیشتری به فریاد زدن پیدا می کند/ جیغ زدن در ترن های هوایی باعث می شود افراد لذت بیشتری ببرند
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۵    
گورخر (Zebra) جانوری از خانواده اسب و بومی آفریقای مرکزی و جنوبی است. این جانور به خاطر خطوط مشکی و سفید روی بدنش معروف است. این خطوط معمولا روی سر، گردن و تنه به صورت عمودی وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
بررسی های یک مطالعه نشان داد که مشکلات مالی، آگاهی کم و اعتماد کم به دولت ها، مهم ترین عواملی هستند که باعث می شوند مردم قرنطینه را رعایت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۰    
این عکس با واکنش های متفاوت و طنز بسیاری در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
باقلاقاتق یکی از غذاهای محلی استان گیلان است که گیاهی است و ترکیبی از انواع طعم های جذاب است و سریع هم درست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
صبحانه یکی از وعده های اصلی روزانه است که اگرچه بسیاری از ما از آن صرفه نظر می کنیم، ولی این وعده در تعیین سطح متابولیسم روزانه، عملکرد فیزیکی و فکری نقش اساسی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
قیمت خودرو تا قبل از تصمیم شورای رقابت، روند کاهشی به خود گرفته بود اما اکنون مجدد گران شد.
  • ۱