شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۴۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۰    
قیمت انواع تلفن های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی را در بازار امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۶:۵۵    
رنگ آبی ناخن ها ممکن است نشانه ای از انتقال ناکافی اکسیژن توسط خون به انگشتان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
راهنمای ثبت نام در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۰    
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نشست مجازی با معاون وزیر بازرگانی پاکستان در مورد پیشبرد و اجرای تفاهم نامه بازارچه های مرزی فی مابین ایران و پاکستان گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۰    
سریال تعبیر وارونه یک رویا از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در جدول پخش کانال آی فیلم فارسی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 2435 نفر در سیلاب 16 استان کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۵    
دو تیم بنفیکا و پورتو در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر امروز ساعت 19:30 به وقت محلی با هم مسابقه می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
افزایش اخیر قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، باعث شد ویتالیک بوترین، بنیانگذار آن به جوانترین میلیاردر ارز رمزنگاری شده در تاریخ تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
معاون دادستان تهران در امور زندان ها از آزادی قدیمی ترین زندانی استان تهران خبرداد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان به بیش از 5 هزار مددجو مرخصی داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۰    
طبق جدول منتشرشده از سوی وزارت کشور درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبلیغات 20 خرداد امسال آغاز می شود و تا 26 خرداد ادامه خواهد داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
برنج را با 2 پیمانه آب و نصف قاشق چای خوری نمک روی حرارت گذاشته و آنقدر بپزید تا برنج کاملا وا برود. شیر را همراه خامه به برنج اضافه کرده و حرارت را زیاد کنید تا مواد به جوش آیند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
اگر بلافاصله قطعاتی از محصولات تازه کشاورزی را جدا کرده و در سطح زباله بیندازید، بسیاری از مواد مغذی قدرتمند این محصولات را از دست داده اید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تعدد نامزد های ثبت نام کننده برای انتخابات ریاست جمهوری خیلی نگران کننده نیست؛ پیش بینی می شود 10 نفر در انتخابات پیش رو با هم رقابت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۰    
مهاجم ایرانی پورتو در بازی امشب مقابل بنفیکا یک ماموریت بسیار مهم دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۵    
سعید جلیلی، مذاکره کننده پرونده هسته ای دوره احمدی نژاد با انتشار توییتی نوشت: چه کسی گفته طولانی شدن مذاکرات غلط است؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۰    
مگان مرکل عروس جنجال ساز خانواده سلطنتی انگلیس به زودی اولین کتاب خود در ژانر ادبیات کودک را چاپ و روانه بازار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان زهک توسط اشرار کور دل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۵    
روابط عمومی سازمان انرژی اتمی در بیانیه ای از برخی رسانه ها بشدت انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۵    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح فعالیت های سپاه قدر در منطقه گفت:سپاه قدس پیشانی جنگی وسیعی تشکیل دادکه دشمن را در هر نقطه ای با یک ساختار قدرت مواجه کردو باعث تحلیل قدرت آمریکا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۵    
وزیران خارجه گروه هفت در بیانیه ای گفته احیای توافق هسته ای برجام راه را برای پرداختن به مسائل منطقه ای باز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
یک پایگاه آمریکایی به نقل از برخی منابع مدعی بروز بن بست در مذاکرات وین به دلیل پاره ای اختلافات شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش های اردیبهشت سیستان و بلوچستان در 30 سال اخیر بی سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
در بین این افراد شهروندانی از کشورهای سوئیس، ایتالیا، مقدونیه، صربستان و بوسنی دیده می شوند. این 11 مرد و یک زن همگی بین 24 تا 40 سال سن دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
فاکس نیوز در این زمینه از قول یک کارشناس گفته است که این سامانه به ترامپ امکان می دهد تا با طرفداران خود بهتر ارتباط برقرار کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۰    
پنجم ماه می، مصادف با 15 اردیبهشت، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
علیرضا زاکانی از مؤسسان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مجلس شورای اسلامی، جزئیاتی از حوادث سال 88 بعد از سال ها روایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۵    
الکسی ناوالنی فعال زندانی منتقد دولت روسیه علیه دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه که وی را به همکاری با سازمان سیا متهم کرده بود، به دادگاه شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر بیرون کردن قاسم آهنین جان شاعر خوزستانی از بیمارستان به دلیل فقر وی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این ادعا را رد و اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
رئیس رژیم صهیونیستی در پی ناکامی نخست وزیر این رژیم در تشکیل کابینه، رئیس حزب یش عتید را مأمور تشکیل کابینه در فلسطین اشغالی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهورعراق در مصاحبه با یک اندیشکده لبنانی مدعی شد ایران و عربستان بیش از یک بار در بغداد گفت وگو کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
وزیر اسبق امور خارجه گفت: بعضی به این واقعیت توجه ندارند که سیاست بدون قدرت، امکان توفیق ندارد؛ وگرنه کشورهای کوچک و حتی ذره بینی، این امکان را داشتند که سرنوشت دنیا را در دست بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۵    
آنچه آقای وزیر را به این گرداب هدایت کرده است نارسیسم مفرط همراه با نایئوته (بساطت) غیرقابل توجیه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۵    
قاسم آهنین جان، شاعر خوزستانی، شامگاه سه شنبه 14 اردیبهشت ماه، در سن 63 سالگی دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۵    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
بانک مرکزی در هشدار مجدد به معامله گران رمزارزها، به هم میهنان توصیه کرد که از خرید و فروش رمزارزها خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبر آنلاین : محمد غرضی گفت: در حال حاضر بازنشسته هستم. تا سال 99، 8 میلیون تومان اما الآن 12 میلیون تومان حقوق می گیرم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
همزمان با انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان گزینه قطعی شورای وحدت اصولگرایان، به نظر می رسد نگاه اصلاح طلبان روی چهره هایی نظیر اسحاق جهانگیری ، محمدجواد ظریف و علی لاریجانی متمرکز شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه 4 شهر در استان تهران در وضعیت قرمز هستند گفت: روز گذشته هزار و 600 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس تصمیم کمیته کارشناسی ستاد کرونا، زمان برگزاری کنکور تغییر نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۰    
در حالی که قیمت سکه طرح قدیم وارد کانال هشت میلیون تومان شده است ، شمرش معکوس برای ورود بهای سکه طرح جدید به این کانال نیز آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۰    
آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه، 15 اردیبهشت ماه) پنج هزار و 203 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 172 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۵    
یک منبع آگاه در ریاست جمهوری با رد ادعاهای جواد کریمی قدوسی، گفت: از مراجع قضایی انتظار می رود در قبال بیان این گونه اظهارات و نشر آنها که مصداق تشویش اذهان عمومی و آشکارا تهمت و افتراست، سکوت نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرنگار وال استریت ژورنال اعلام کرد که در طی روزهای آتی تیم ارشدی از آژانس بین المللی انرژی اتمی عازم تهران خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
بررسی ها از بازار خودروی تهران حاکی است در هفته گذشته با ریزش قیمت دلار به کانال 21 هزار تومانی و در روز جاری به کانال 20 هزار تومانی، خودروهای خارجی افت قیمت های 10 تا 15 درصدی را تجربه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اظهارات انتخاباتی درباره رئیسی داشت: مطالبه عمومی برای آمدن آقای رئیسی ازطرف استان ها افزایش و به ائتلاف نیز منعکس شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
بعد از انتشار فایل صوتی ظریف، حملات به وزیر امور خارجه افزای یافته است و جریان اصولگرا به انوع مختلف سعی در تخریب ظریف دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
بازنشستگی در عرض 10 تا 15 سال آن هم با حقوق چندین میلیونی که از سوی شرکت های بیمه ای تبلیغ می شود در ظاهر بهترین روش برای رفتن یک شبه رهی صدساله ست اما این ماجرا پشت پرده ای هم دارد...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۰    
داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی کرد که با توجه شرایط انتخاباتی کشور و نزدیکی آرای داوطلبان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات به دور دوم کشیده شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای از وزیر بهداشت خواستار استفاده از ظرفیت سایر بخش ها نظیر آموزش و پرورش و شهرداری برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
دو منبع آگاه عربستانی گفتند که دولت سعودی در حال بررسی امکان ممانعت از ورود حجاج غیر عربستانی به این کشور برای انجام فریضه حج است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۰    
وزیر بهداشت ضمن اعلام آخرین وضعیت شناسایی سویه های جهش یافته کرونا در کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
یک کشاورز مرزنشین بلژیکی با جابجایی علامت مرزی کشورش با فرانسه، سهوا باعث ایجاد جنجالی شد که ممکن است کار را به جاهای باریک بکشاند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: فاز اول کارآزمایی واکسن فخرا به پایان رسید و ان شاءالله پس از جمع آوری و تجزیه و تحلیل نهایی داده ها وارد فاز دوم خواهیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای سوری ضمن اعلام حمایت از تمامیت ارضی و حاکمیت دولت سوریه بر لزوم احترام به قانون اساسی این کشور و مشروعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
پیرترین انسان دنیا از دایره افرادی که قرار بود مشعل المپیک 2020 توکیو را حمل کنند، خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه، این نیرو را در صف مقدم ایمان و اعتقاد توصیف و تصریح کرد: امروز در هر نقطه از عالم، مجاهدان و علاقمندان به فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
دبیر شورای نگهبان درباره بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات، گفت: نامزدها باید در فرایند تبلیغات انتخابات ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
وکیل اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی در بلژیک از پس گرفتن درخواست تجدید نظر اسدی و محکوم شدن او به 20 سال حبس پس از اتهامات مطرح شده علیه او در دادگاهی در بلژیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
تفاوت متوسط قیمت مسکن در منطقه یک پایتخت با متری 66.8 میلیون تومان و منطقه 18 به عنوان ارزانترین محله تهران با متوسط متری 13.4 میلیون تومان به حدود 400 درصد رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
دروازه بان افسانه ای سابق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بار دیگر در هنگام ورزش راهی بیمارستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز قدس تاکید کرد که اطمینان می دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، همچنان هوشیارانه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
یک زن در مالی که به او گفته بودند هفت قلو باردار است، هنگام وضع حمل 9 نوزاد به دنیا آورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
کمپ های پیش ساخته سازه هایی توسعه پذیرند و با توجه به کاربری آنها، از بخش ها و واحد های متعددی تشکیل شده اند که در واقع هر کدام از واحدها، یک کانکس پیش ساخته است که جزئی از یک کل را تشکیل می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک جاعل حرفه ای در تحقیقات کارآگاهان پلیس استان و اعترافش به 39 جعل مهرهای مختلف ادارات دولتی و دیگر شرکت ها و بخش های خصوصی در اراک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
در حالی که باب راس با اختلاف، پرکارترین نقاش تاریخ بوده اما هیچ یک آثار او برای خرید و فروش در بازار آثار هنری موجود نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سان می نویسد: "این تصاویر روز یکشنبه پیش از سخنرانی رهبری ایران از تلویزیون آن کشور منتشر شدند. پخش این تصاویر آن هم توسط تلویزیون، نگران کننده به نظر می رسد".
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
یک جراح دندانپزشک درباره چرایی نامگذاری دندان های عقل گفت: به علت اینکه این دندان ها در سن بلوغ و بعد از سپری کردن دوران طفولیت و نوجوانی (17 تا 25سالگی) در حفره دهان ثبت می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
هرکیلو زردآلو در بازار با قیمت حدود 90 هزارتومان، گوجه سبزبا قیمت70 تا 100 هزارتومان و توت فرنگی با قیمت هرکیلو حدود50 هزارتومان در حال حاضر گرانترین میوه های فصل موجود در بازار هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس خطاب به امت اسلامی و ملت ایران سخن خواهند گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری مهران در واقع مطالعه عمومی مردم، نمایندگان دوره های مختلف مجلس و... بود که امروز این مهم محقق و به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در نفاط مختلف کشور هشدار داد و درباره امتناع از کوهنوردی توصیه کردو
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
کاهش قیمت طلای سرخ طی سال های اخیر باعث شده کشاورزان دیگر رغبتی به کشت این محصول نداشته باشند؛ روایت های چندگانه از ورود دست های پشت پرده به صنعت زعفران را بخوانید
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۰    
با نزدیک شدن به انتخابات و افزایش تردیدها درباره رییسی شاهدیم که باهنر می گوید: اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می تواند جزو کاندیداهای شورای وحدت باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
رییس جمهوری گفت: به عنوان رییس دولت به مردم اعلام می کنم تحریم شکسته شده است و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۰    
یکی از اخبار پربحث این روزهای حوزه انتخابات در جمع سیاسیون کشور رد صلاحیت گسترده برخی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بویژه تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
شریعتمداری گفت: درمان همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهر هایی که سازمان، بیمارستان ملکی ندارد در بیمارستان های دولتی رایگان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۰    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 17 هزار و 567 ماما در بیمارستانهای کشور مشغول خدمت هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۰    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه عربستان تلاش می کند تا با تغییر شرایط بوجود آمده در جهان مخصوصا در آمریکا خود را هماهنگ کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان در سطح 70 هکتار از اراضی شهرستان آستارا آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به رقبای خود اعلام کرد: متهم سفره های خالی مردم کارگزاران هستند نه انقلاب ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: واکسن رازی کووپارس تنها در صورتی تولید انبوه خواهد شد که تمام مراحل بالینی و فاز سوم را به طور کامل و با موفقیت پشت سر بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
رهبر حزب "جنبش ناسیونالیست" ترکیه که از متحدان رئیس جمهور این کشور است، اعلام کرد، حزبش پیش نویس یک قانون اساسی جدید برای ترکیه را آماده کرده که یک تجدیدنظر کامل در قوه قضائیه را در نظر دارد و به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
عضو شورای شهر تهران از پذیرفته نشدن استعفای خلیل آبادی و منتفی شدن این موضوع در هیأت ر ئیسه شورای شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه سائوپائولو در برزیل در پژوهشی بالینی به بررسی نقش ویتامین D بر بیماران بستری با نوع شدید کووید 19 پرداختند و دریافتند که تجویز دوز بالای این ویتامین به این بیماران ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
مهم است که ما خردادماه برابر بحرین و عراق نتیجه لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی برسیم. در شرایط فعلی اما دست کم دو دلگرمی قابل توجه وجود دارد که نشان می دهد تیم ملی می تواند از پس این ماموریت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری حدود 19 هزار فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 1466 میلیارد تومان پرداخت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مصوبات بورسی ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس انجمن آسم و آلرژی ایران گفت: در کشور ما، 10.9 درصد کودکان و نوجوانان و 8.9 درصد بزرگسالان به آسم دچار هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک توکیو راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
یک خبرنگار ایتالیایی خبر داد مهاجم ایرانی زنیت در رادار باشگاه دورتموند قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری و مصطفی تاجزاده شخصیت هایی هستند که بیشترین آرا را از سوی اعضای نهاد اجماع ساز به دست آورده اند و تا اینجای کار سه گزینه اصلی اصلاح طلبان محسوب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
بنابر گزارش پلیس برزیل، در پی حمله یک مرد جوان 18 ساله با قمه به مهدکودکی در جنوب این کشور، پنج تن شامل سه کودکِ زیر دو سال و دو کارمند جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
درپی وارد کردن سه راس گورخر آفریقایی و تلف شدن گورخر نر و انتشار ویدیویی درباره نحوه انتقال این سه راس به کشور باغ وحش صفادشت در جوابیه ای خطاب به رسانه ها آورده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۰    
دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری ترکیه از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری این کشور و پادشاه عربستان درباره روابط دوجانبه میان دو کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
دولت لندن اعلام کرد، نخست وزیر انگلیس و وزیر امور خارجه آمریکا درباره عرضه واکسن کووید19، افغانستان، ایران و چین مذاکره کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
از دیدگاه محمد درویش، مدیرکل سابق دفتر مشارکت های محیط زیست، ایران دارای بیشترین میزان فرسایش خاک در دنیا و 8 برابر متوسط جهانی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از نوسازی 198 واحد مسکونی استان ایلام با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفت، از نظر جو بایدن بسیار مهم است که با ولادیمیر پوتین رک و شفاف باشد و معتقد است که بهترین راه برای این کار از طریق یک نشست حضوری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
قاهره امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه)میزبان اولین نشست مقامات مصر و ترکیه طی 8 سال گذشته است که با حضور شخصیت های عالی رتبه دیپلماتیک و امنیتی دو طرف برگزار می شود.
  • ۱