یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۲۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس قوه قضائیه در بیست و ششمین سفر استانی خود یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در راس یک هیئت عالی قضایی به استان همدان سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: متاسفانه گروهی با زیر ذره بین بردن قیمت خودرو مترصد نشستند تا با هر افزایشی در نرخ کارخانه ای خودروها هیاهویی به راه بیاندازند و مسیری را که دشمنان برای نابودی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۵    
ماه مبارک رمضان امسال هم روزهای پایانی خود را سپری می کند. زکات فطره یا فطریه یکی از فروع دین اسلام است که در عید فطر پرداخت می شود.برای همین میزان زکات فطریه سال 1400 از سوی مراجع تقلید اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۰    
بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در هفته بیست و دوم لیگ برتر بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند، پس از سوت داور با یکدیگر درگیر شدند و صحنه های زشتی را خلق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۰    
2 کارشناس داوری معتقدند بیژن حیدری قضاوت خوبی در دیدار سپاهان و پرسپولیس نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۵    
گزارش ها نشان می دهد 12هزارو 940 میلیارد تومان از منابع شهرداری که املاک، عوارض، هولوگرام و حواله را شامل می شده و همچنین پرداخت های نقدی پرداخت شده است که نشان می دهد شهرداری به رساتجارت پول می داده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۶:۰۵    
از میان این چهار نفر، برای دو نفرشان ازسوی شورای وحدت اصولگرایان دعوت نامه ارسال شده است. نیکزاد و قاضی زاده که از قضا هر دو عضو هیئت رئیسه اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۴:۵۵    
بررسی ها از بازار خودروی پایتخت حاکی از تداوم رکود در این بازار با وجود اجازه بازگشایی نمایشگاه ها از ابتدای هفته جاری است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۰    
منابع خبری گزارش دادند که افرادی به آتش زدن دیوار بیرونی کنسولگری ایران در کربلا اقدام کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تا یکی دو روز آینده پول به صندوق تثبیت بازار سرمایه تزریق می کنیم، گفت: برای مقاصد سیاسی ارزپاشی نمی کنیم تا قیمت ها در بازار ارز کاهشی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۰    
دیدار استقلال برابر ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت با شکست به پیشواز دیدار شهرآورد بروند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که احزاب متحد مسیحی در آلمان بعد از انتخاب "آرمین لاشت" به عنوان نامزد صدر اعظمی آینده همچنان در سراشیبی کاهش محبوبیت قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۵    
تظاهرکنندگان به دنبال ترور صبح امروز ایهاب الوزنی به خیابان ها آمده و ضمن شعار علیه دولت عراق، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند و خشم خود را نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید نیمکت نشینان پرسپولیس به بازیکنان شان می گفتند که روی زمین بیفتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۰    
دیدار تیم های فوتبال پیکان و تراکتور با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید درگیری های بعد از بازی تیمش برابر سپاهان، ادامه اتفاقات قبل از مسابقه در هتل بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص آخرین وضعیت دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: این لایحه در سازمان برنامه و بودجه درحال نهایی شدن است و احتمالا در هفته جاری یا نهایتا اوایل هفته آینده به ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تا یکی دو روز آینده پول به صندوق تثبیت بازار سرمایه تزریق می کنیم، گفت: برای مقاصد سیاسی ارزپاشی نمی کنیم تا قیمت ها در بازار ارز کاهشی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
در پایان دیدار سپاهان و پرسپولیس بازیکنان 2 تیم درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
تیم های فوتبال سپاهان و پرسولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه تروریستی در افغانستان در توئیتی تاکید کرد که از تیغ جهل دجال هم چنان خونابه می چکد!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
تیم فوتبال آاِس رم بعد از حذف شدن از لیگ اروپا، موفق شد تیم کروتونه را گلباران کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه با خروج افراد باهوش از کشور در آینده نه چندان دور با بحران جدی مواجه می شویم، اعلام کرد: سرمایه ژنتیکی ما در حوزه علوم پزشکی به اتحادیه اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۰    
آلرژی ها می توانند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهند و موجب هر چیزی از راش های پوستی تا عطسه، احساس تنگی در سینه و استفراغ شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات (ویژه امتحانات حضوری آموزش و پرورش) ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۵    
وزرای خارجه اروپا در نشست خود در ژنو آخرین تحولات منطقه و جهان از جمله برجام و اوضاع افغانستان را بررسی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
جمعی از فضلا و طلاب ایرانی مقیم در نجف اشرف طی نامه ای خطاب به رئیسی از وی دعوت کردند تا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو کاندید شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
یک مقام دفاعی آمریکا مدعی شد کشتی که در دریای عرب توقیف شده حامل اسلحه از ایران به مقصد یمن در حرکت بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
با توجه به مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر افزایش تدریجی وپیرو مطالعات صورت گرفته؛ هیات مدیره سازمان بورس؛متقارن سازی دامنه در همین مقطع و سپس افزایش تدریجی دامنه به صورت متقارن را مصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی ایران تأکید کرد: ایران در جریان مذاکرات هسته ای خواستار رفع تضمین شده و قطعی تحریم ها علیه صنعت بانکداری خود شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۵    
عرضه اولیه سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان با نماد فگستر روز چهارشنبه (22 اردیبهشت ماه) در فرابورس انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
پس از انتشار شایعاتی درباره وضعیت سلامتی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری که در یکی از کانال های خبری منتشر شد، این ادعا از سوی دفتر وی تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه برای شرکت در انتخابات ضرورتی برای داشتن شناسنامه مکانیزه نیست و با شناسنامه های قدیمی می شود در انتخابات شرکت کرد افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور گفت: سهام عدالت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: باید در مجموعه قضایی از سلامت، صیانت شود تا مبادا آسیب ببیند چراکه مجموعه سالم می تواند حکم عادلانه صادر کند و در حفظ سلامت فقط مدیران و مجموعه نظارتی نقش ندارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
حزب راه ملت با انتشار بیانیه ای محسن مهر علیزاده را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
سلطان عمان در پیامی به رییس جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
در پی بازداشت های اخیر در یکی از مناطق شهرداری قزوین؛ رشوه دهنده گان مربوط به این پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی و دستور مراجع قضایی دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
به بهانه دیدار حساس امشب یوونتوس و میلان ترکیب منتخب از ستاره های دو تیم منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۰    
"به عنوان شهروند تقاضا دارم نامزدهای انتخاباتی وعده هایی که می دهند در چهارچوپ قانون اساسی و در حد توان و اختیار خودشان باشد تا در آینده موجب بدبینی مردم نشوند." اینها را پدریک شهید می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۰    
رییس کمیته ملی المپیک در هشتادوسومین نشست هیات اجرایی این نهاد گفت که برای اعزام کاروان ایران به المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشده شده و به منظور تامین بودجه و منابع لازم دغدغه ای وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از موافقت نمایندگان با تحقیق و تفحص از فعالیت های 8 سال گذشته مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
با اعلام نتایج نظرسنجی صداوسیما از برنامه های رمضانی، سریال احضار در مقایسه با دیگر سریال ها پربیننده تر معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۰    
پس از اعلام مصوبه جدید شورای نگهبان درباره ثبت نام نامزدها و شروط رجل سیاسی و مذهبی، علاوه بر نامزدها و سیاسیون، کاربران شبکه های اجتماعی نیز در خصوص این مصوبه نظرات مثبت و منفی خود را ابراز داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۰    
روزنامه دی ولت نوشت: منابعی در اتحادیه اروپا پاریس را به جلوگیری از سفارش حدود 2 میلیارد دوز واکسن ویروس کرونا به شرکت آلمانی آمریکایی بیونتک ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
وزیر ارتباطات با بیان این که برخی از افراد نسل قدیم، حاضر نیستند صندلی ها را به دیگر نسل ها بدهند و سهمی برای ارزش ها و نگرش های آنان قائل نیستند، گفت: این انحصار چه بر سر کشور خواهد آورد؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
عمران خان حمله نظامیان اشغالگر صهیونیستی به مسجدالاقصی و خشونت علیه فلسطینیان را به شدت محکوم کرد و آن را مغایر با هنجارهای بشری و نقض قوانین بین المللی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی به یک مدرسه دخترانه در کابل بر ضرورت اتحاد برای پایان دادن به تروریسم تاکید کرد و گفت: ایران سوگوار دختران معصوم و مظلوم افغانستان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری ترند به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان ارسال کالا به قره باغ توسط کامیون های ایرانی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
کینگزلی کومان فرانسوی تاکنون 10 بار قهرمان رقابتهای لیگ شده است که یک رکورد جالب توجه محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
برایتون در حالیکه علیرضا جهانبخش را از ابتدا در ترکیب اصلی داشت برابر ولورهمپتون شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: دولت من دولت حل منازعه است، اگر من بر سر کار بیایم هدفم ایجاد وفاق است، دولت گفتمان مشترک بین گروه های ذینفع است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت تصادفات پایتخت در سال گذشته را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در پیامی به مناسبت روز اروپا، عنوان داشت که بزرگترین مشکل این قاره نداشتن صبر و دیدگاه استراتژیک است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: یک زن در جهرم، حین مشاجره با شوهر جوان خود، او را با سلاح سرد کشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرد، به هیچ وجه قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵    
رسانه ها از وقوع انفجار در یک نفتکش در بندر بانیاس سوریه خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۰    
قالیباف تاکید کرده است که با آمدن رئیسی، رقابت با ایشان را خلاف مصالح انقلاب می داند و علی رغم فشارها وظیفه ای برای کاندیداتوری احساس نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۰    
سه شنبه 21 اردیبهشت ماه، دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به پیامدهای مراجعه دیرهنگام بیماران به بیمارستان ها گفت: برخی بیماران ابتدا درمان های خانگی و سنتی را انجام می دهند یا به مراکزی که درمان استاندارد انجام نمی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری با اشاره به صحبت های روحانی در جلسه با جمعی از مسؤولان نظام سلامت، تولیدکنندگان و تأمین کنندگان گفت:پخش این نشست از صداوسیما می توانست به آرامش و امید بیشتر بیانجامد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
نهاد مبارزه با تروریسم اتحادیه میهنی کردستان عراق در بیانیه ای هرگونه اطلاع و مشارکت در ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
بر اساس گزارشی، دست داشتن مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی سبب شده که او اکنون با خطر بالقوه حمله انتقام جویانه مواجه باشد و ترامپ هم از بیم همین موضوع ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در استان مازندران، از دستگیری زوج رمال با بیش از 3 میلیاردریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می گوید سه عامل اصلی بر قیمت دلار در اقتصاد ایران تاثیر دارد که با کنار هم قرار دادن آنها می توان آینده این نرخ را پیش بینی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از مدرک دیپلم خود در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۰    
تایلند قصد دارد قرنطینه اجباری را برای مسافران واکسینه شده ای که قصد دارند به نقاط گردشگری این کشور سفر کنند لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰    
با موافقت وزارت بهداشت، مرحله نخست واکسیانسیون تیم ملی فوتبال ایران با حضور برخی از بازیکنان داخلی از فردا در کمپ تیم های ملی انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
این گزارش نگاهی دارد به حال و هوای ندامتگاه بانوان تهران.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
روز گذشته و امروز رایزنی ها میان هیأت های ایران و گروه 1+4 به صورت مستمر و فشرده در وین ادامه یافته و دیدارهایی میان سید عباس عراقچی رئیس هیأت ایرانی و سایر روسای هیأت ها برگزارشده است .
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۵    
مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی به بیان نکاتی پیرامون FATF، برجام، انتخابات 1400 و شکایت قالیباف از وی پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۵    
خراسان جنوبی میزبان نزدیک به 180 گونه پرنده بومی و مهاجر است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۵    
محمد مهاجری در توئیتی به افرادی که دنبال دزد فایل صوتی ظریف می گردند، کنایه زد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در هفته گذشته شاهد کاهش 16.5 درصدی موارد مثبت بستری به علت کرونا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۰    
عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص مصوبه اخیر شورای نگهبان پیرامون شرایط ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سلب اختیار مردم خلاف جمهوریت است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۰    
میزان آلایندگی هوا در کرمان در حد خطرناک و شاخص آلودگی و ریزگردها در ایستگاه هوانیروز این شهر 408 گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس قوه قضاییه در پیامی اقدام تروریستی روز گذشته غرب کابل را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
بندر رحمانلو که قرار بود زیباترین بندر تفریحی و توریستی دریاچه ارومیه شود، اکنون پس از سالها خشکی در جنوب دریاچه که زودتر از بسیاری از بنادر و سواحل ارومیه صورت پذیرفته بود، کاملا تخریب و رها شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
وزیر کشور گفت: منتظر تفسیر حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره مصوبه اخیر شورای نگهبان هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از گفت و گوی وزیر امور خارجه و سخنان اخیر معاون وی معتقد است که این اظهارات در راستای ارائه وارونه تاریخ است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
باند قاچاق اقلام دارویی شناسایی و سه متهم در خصوص این پرونده دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
شبکه فرانس24 در گزارشی با اشاره به مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام در وین برای احیای این توافق تصریح کرد: دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای در موقعیت دشواری قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: تاکنون 27 هزار و 51 نفر از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بهره مند شده اند و سایر افراد نیز در حال تکمیل مدارک هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پی جان باختن 50 افغان در حمله تروریستی اخیر در کابل پیام تسلیتی منتشر و بر لزوم میارزه همه جانبه با داعش تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۵    
همزمان با تشدید موج دوم شیوع کروناویروس در هند، پزشکان مواردی از ابتلا به یک نوع عفونت نادر موسوم به "قارچ سیاه" را در میان بهبودیافتگان و بیماران رو به بهبود کووید-19 گزارش کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
بسیاری از بیماری ها ریشه در کم خوابی و کاهش تعداد ساعات خواب دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: دیوار ضلع جنوب شرقی یکی از برج های قلعه پرتغالی های جزیره هرمز براثر ترک خوردگی و فرسودگی بالا در گذر زمان، امروز فرو ریخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
کشاورز 53 ساله اراکی در حین کار با تیلر کشاورزی، در حومه شهرستان اراک جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۵    
بوگاتی در فرانسه تعداد محدودی از این میز ها (30 عدد) را می سازد. انتظار می رود شیخ "خلیفه بن زاید آل نهیان" امیر ابوظبی یکی از افرادی باشد که خواستار خرید این میز برای قایق تفریحی لاکچری 180 متری 400 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری های انتخاباتی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
رییس پلیس فتا بوشهر از کلاهبرداری، سودجویانی خبر داد که با عنوان ثبت نام واکسن کرونا برخی از شهروندان را در دام خود می اندازند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
عقرب گزیدگی و نبود امکانات در روستای پیشانی کنده جان پسرک 6 ساله را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
یکی از حرف هایی که من زدم که گفتم من نمی خواهم وام دار هیچ جریان سیاسی باشم. این حرف برای این است که نمی خواهم خودم را بدهکار به یک جریان کنم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
فرمانده کل ارتش گفت: قرارگاه پدافند خاتم الانبیا(ص) طی دو سال گذشته، سنگین ترین ماموریت های سال های اخیر در رصد و حراست از آسمان ایران عزیز را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر انقلاب تاکید کرد رژیم صهیونیستی از تمامی خطوط قرمز فراتر رفته و احساسات و عواطف امت اسلامی را جریحه دار کرده و شهر قدس و تاریخ ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
عضو هیات علمی گروه صنایع غذایی دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص رژیم غذایی افراد روزه دار از افطار تا سحر توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهوری با بیان اینکه تهیه، تامین و ساخت واکسن اصلی ترین اولویت کاری سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت است، گفت: طبق برنامه وزارت بهداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۵    
نوع جدیدی از شفق قطبی در یک ویدئو متعلق به 20 سال پیش کشف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
در هم خوری و عدم رعایت تناسب در خوراکی های مختلف باعث سوء هاضمه و مشکلات گوارشی می شود و دانستن دانش چگونه خوردن، موضوع بسیار مهمی در تغذیه است.
  • ۱