یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۰۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 31 فروردین 1400 آفتاب نیوز 31 خرداد 1400 آفتاب نیوز 31 تیر 1400 آفتاب نیوز 31 مرداد 1400 آفتاب نیوز 31 شهریور 1400 آفتاب نیوز 30 مهر 1400 آفتاب نیوز 30 آبان 1400 آفتاب نیوز 30 آذر 1400 آفتاب نیوز 30 دی 1400 آفتاب نیوز 30 بهمن 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1400 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1400 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۵    
روند شیوع ویروس کرونا در مازندران همچنان نزولی است و اگر مسئولان به معنای واقعی کلمه مصوبات مقابله با سفرهای تعطیلات عید فطر را اجرایی کنند، پس از مدت ها این استان می تواند روی آرامش را به خود بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۵:۴۰    
کبد، مهم ترین قسمت بدن است و اگر به آن توجه نکنیم، دچار عوارض بسیاری می شویم. تغدیه، نقش اساسی در حفظ سلامت کبد ما دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
سکته قلبی، 12 نشانه ساده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
مردی که همسر اولش را به دلیل عضویت در اینستاگرام طلاق داده بود، از همسر دومش نیز به دلیلی مشابه شکایت کرد و خواستار جدایی از او شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفته تصمیم او برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 باعث خوشحالی طرفدارانش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۰    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه شنبه (14 اردیبهشت) به بیش از 154 میلیون و 178 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و 226 هزار نفر فراتر رفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۵    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مراسم شب های قدر در دوران شیوع کرونا، توصیه هایی را در قالب پیام های بهداشتی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۰    
ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام اعلام کرد که امروز (پنجشنبه) با هیات آمریکا به ریاست "رابرت مالی" فرستاده ویژه کاخ سفید در امور ایران درخصوص برجام رایزنی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
علی مطهری گفت: من چند ساعت قبل از اجرای این تصمیم از آن خبردار شدم. یکی از مقامات به من گفت قرار است ساعت 12 شب قیمت جدید بنزین اعلام شود. شوکه شدم. گفتم چرا قبلا اطلاع ندادید و حتما اعتراض می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
روند صعودی بیتکوین تقریبا متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
آرد، نمک، شکر و بیکینگ پودر را در یک ظرف با هم مخلوط کنید. در یک ظرف جداگانه، تخم مرغ را بریزید و هم بزنید تا زرده و سفیده یک دست شود. سپس شیر و کره ذوب شده را اضافه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۵    
نخست وزیر ایرلند شمالی در پی درخواست و اعمال فشار فزاینده اعضای حزب متبوعش از مقام خود کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۵:۲۵    
دو سارق موبایل قاپ با شلیک مأموران در خیابان اندرزگو دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۴:۲۰    
شبکه های سیما در دومین هفته از اردیبهشت ماه، 34 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را برای پخش در نظر گرفته اند که از این بین، سه فیلم پست خانه ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۲:۳۵    
فرمانده انتظامی استان گلستان از رهایی پسربچه گنبدی از چنگ آدم ربایان در عملیات هدفمند پلیس در شرق کشور خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۲:۰۰    
سرخپوشان روز گذشته در حالی هفتمین تست کرونا خود را در هند پشت سر گذاشتند که جواب این تست ها منفی بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۱:۵۰    
تیم فوتبال بیلبائو وایادولید از شکست در دیدار خارج از خانه مقابل بلیبائو گریخت و به تساوی دو بر دو دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۴۵    
فرماندار سلسله گفت: همه در برابر اجرای قانون و احقاق حق و عدالت موظف به تمکین هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۰    
روابط عمومی اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی اعلام کرد: "محمد حضرت پور" شهردار سابق ارومیه، دوباره بازداشت و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران ضمن تشریح اهداف سفرش به مسقط و رایزنی های انجام شده، گفت که گفت و گوهای خوبی با مقامات عمانی داشته و فردا نیز ادامه خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
سنخگوی دولت با اشاره به انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف - وزیر امور خارجه - تاکید کرد: نباید اجازه داد توطئه سرقتِ فایل با توطئه بازنمایی فایل مسروقه تکمیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
پایگاه خبری آکسیوس مدعی شد که در جریان گفتگو و رایزنی هیأت اعزامی رژیم صهیونیستی با مشاور امنیت ملی آمریکا، دو طرف بر سر پیشبرد امور در قبال مذاکرات هسته ای ایران توافق کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: نزاع ملکی در روستای حسن آباد سنندج منجر به درگیری با سلاح گرم و کشتن یک نفر و زخمی شدن نفری دیگر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۵    
تیم فوتبال زوریا در دیدار معوقه از هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال اوکراین و در شب گلزنی اللهیار صیادمنش با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
شایعات عجیبی در حالی که هنوز استراماچونی با الغرافه قطر قرارداد نبسته و همه چیز در حد حرف و نهایتاً مذاکره است به گوش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در البرز گفت: تاریخ انقضای کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان تا پایان سال 1400 و به مدت یکسال تمدید شده است و شهروندان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به روند افزایشی کرونا در تهران، گفت: در طول 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی در میزان بستری جدید در استان به ثبت رسید و کمامان بالاترین میزان بستری و مرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
پروانه سلحشوری به تغییرات غیرقانونی بودجه 1400 توسط مجلس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
نماینده مجلس دهم تاکید کرد: ظریف یک سیاستمدار شفاف و مصلح است لذا شایسته تقدیر و پاداش است. اگر همه مسئولان این گونه بودند کشور وضع دیگری داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
کوی گلدشت یکی از مناطق حاشیه شهر در غرب اهواز است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۵    
سرپرست مدیریت مخابرات اهواز گفت: شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان در مرکز شهر اهواز با اجرای عملیات توسعه در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) شهرستان اهواز، دچار اختلال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۵    
ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته، سه شنبه 7 اردیبهشت در پی حریق بازار خشکبار مصلی مشهد 100 آتش نشان به همراه 28 خودروی سبک و سنگین و تانکرهای پشتیانی اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۰    
بلومبرگ به نقل از برخی منابع خبری گزارش داد که مقامات ارشد آمریکایی جهت گفت وگو درخصوص ایران به خاورمیانه سفر خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۵    
وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود به آزمایش موشکی اخیر فرانسه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
امیر سرتیپ قادر رحیم زاده شامگاه چهارشنبه (8 اردیبهشت) طی حکمی از سوی فرمانده کل قوا، به سمت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
معاون اول رئیس جمهوری در توییتی نوشت: باید از تلاش های ظریف و وزارت خارجه برای رفع عزتمندانه تحریم ها پشتیبانی همه جانبه ملی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۵    
احمد توکلی دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به قالیباف رییس مجلس در خصوص دستکاری بودجه 1400 تاکید کرد: جدای از اشکال اصولی و نواقص قانونی و محدودیت های تحمیلی اقتضایی در مسیر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
اقدام کمیسیون تلفیق در تغییر جداول بودجه بدون اطلاع دولت و حتی نمایندگان مجلس، مغایر با اصل شفافیت و بر ضد سیاست اصلاح ساختار بودجه است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۵    
تعطیلی موزه ها و کاهش درآمد آن ها برخی موزه ها را به صرافتِ گرانی در دوران بازگشایی انداخته است. با این وجود، مدیرکل موزه ها می گوید قرار نیست نرخ ورودیه موزه ها در سال 1400 تغییر کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
ویدئویی از واکسیناسیون اتباع چینی در بیمارستان نیکان تهران بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۵    
بر اساس پژوهشی که با موضوع ازدواج انجام داده ایم، 37 درصد جوانان کشور اعلام کرده اند که انگیزه تشکیل خانواده را ندارند و انجام عمل ازدواج جزو لزومات زندگی آنها نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ قادر رحیم زاده را به فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء صلی الله علیه وآله منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۰    
در ششمین انتخابات شورای شهر 12 از اعضای شورای فعلی شهر تهران ثبت نام کرده اند که 10 نفر از آن ها با استعلام های گرفته شده از مراجع چهارگانه توسط هیأت اجرایی احراز صلاحیت نشده اند و تنها 2 نفر تأیید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور از کارگران به عنوان ستون فقرات جامعه که همواره پای نظام و کشور ایستاده و در همه صحنه های دفاع از انقلاب و نظام حضور داشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۵    
سامانه نیما در فروردین 1400 شاهد عرضه 4.8 میلیارد دلار به صورت حواله ارزی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری گفت: نقش برجسته قاجاری چشمه علی که دو روز پیش، توسط فرد یا افرادی به وسیله رنگ مخدوش شده بود با انجام یک کار مرمتی پاکسازی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۰    
تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و بازیکنی از تیم های ایرانی در این تیم حضور ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در عمان به سر می برد با محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۰    
وزیر ارتباطات ادعای بودجه سه هزار میلیارد تومانی پنهان در شرکت ارتباطات زیرساخت را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵    
رئیس قوه قضاییه گفت: حاج قاسم فقط یک فرمانده و سردار نظامی نبود بلکه یک دیپلمات انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و حقیقتا در کار دیپلماسی انقلابی اثربخش، گره گشای در میدان بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۰    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از 5 نرخی شدن شکر در بازار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵    
سرلشکر سلامی قدرت سازی در سرزمین های اسلامی و درهم شکستن نقاط تمرکز دشمن را از کارکردهای نیروی قدس سپاه پاسداران دانست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۰    
در این تصاویر شاهد طبیعت بسیار زیبا از ریگ یلان در منطقه سیستان و بلوچستان اطراف نصرت آباد در چشم اندازهای روز و شب هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: برخی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت کوین می کنند که این امر مشکلات عدیده ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
تزریق واکسن کرونا به افراد بالای 80 سال آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
ارتش آمریکا مدعی شد که کشتی این کشور پس از آنکه 3 قایق سپاه پاسداران در خلیج فارس به آن نزدیک شدند، تیر های هشدار شلیک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
هرچند مهدی قایدی هنوز 2 سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد اما با یک پیشنهاد وسوسه انگیز از سوی تیمی قطری مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال ورود یک شرکت چینی برای تامین مالی ساخت قطعه سوم آزادراه تهران- شمال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
با افزایش قیمت مسکن در چند سال اخیر، نرخ اجاره مسکن هم افزایش پیدا کرده است. بسیاری از مناطق هستند که در نرخ اجاره ماهیانه بالای 11 میلون تومان را دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان می گوید نتایج بررسی ها و رصد تحرکات به او و همکارانش نشان می دهد که احتمال حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار افزایش یافته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۰    
انتشار تصاویر دلخراش از بیمارستانهای هند جهان را شوکه کرده و این درحالیست که روند شیوع کووید-19 در این کشور همچنان افزایشی است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۳۰    
این روزها بازار خودرو همچون بسیاری از مشاغل و اصناف در تعطیلی و رکود به سر می برد و هنوز از بازگشایی آن در هفته آینده اطلاعی در دست نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
نکته دیگر این است که ظریف در تمام این سال ها از تمامی مواضع نظام در همه عرصه های بین المللی دفاع کرده و تا آنجا پیش رفته که اپوزوسیون و ضدانقلاب او را "ماله کش اعظم" نامیده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
بعد از کشمکش های فراوان بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم بر سر پست وزارت دادگستری، نتانیاهو بالاخره تسلیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
ورزشکاران استرالیایی شرکت کننده در بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
همه مقصرند؛ تمام کسانی که امروز مدعی هستند که باید جلوگیری می شد ، مقصرند چون باید نظارت می کردند و نکردند؛ آن هایی که نیامدند و بازرسی نکردند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۵    
اگر جزو افرادی هستید که هزینه سفر برایتان مهم است، پیشنهاد می کنم از تور استانبول ارزان یا تور لحظه آخری استانبول استفاده کنید که قیمت های کاهش یافته تری نسبت به دیگر تور ها دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
علیرضا امامی فر دومین نفری است که در فاصله کمتر از دو ماه از شروع به کار عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، تصمیم به کناره گیری از سمت خود می گیرد؛ استعفایی که به علت یک سوء تفاهم صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۰    
بعد از گذشت چند روز از اعلام ممنوعیت تردد مسافر در مرز پاکستان و البته مسافر از یا به هند به دلیل شیوع ویروس کرونای هندی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نگاه به شرق و نگاه به همسایگان و استفاده از ظرفیت بسیار بالای موقعیت ژئوپلیتیکی و جغرافیای ایران برای امر صادرات می تواند کلید راه گشای اقتصادی ایران برای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه حتی احتمال بروز جهش در کشور خودمان نیز وجود دارد، گفت: در خصوص محدودیت های فعالیت گروه های شغلی 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
با موافقت فرمانده کل قوا، نشان درجه 1 فتح به فرمانده نیروی زمینی ارتش اعطا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
سفیر عربستان در بیروت در دیدار با فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد که شرط ریاض برای کمک به ارتش لبنان دور کردن حزب الله است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
در پی افزایش موارد ابتلا به کووید 19 تا 63 هزار مورد روزانه و جولان ویروس سرکش در ترکیه, فرمان تعطیلی کامل در سطح این کشور از ساعت 19 روز پنجشنبه به مدت 18 روز صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
"هوشیده آکیهیکو" فضانورد ژاپنی، فرمانده جدید ایستگاه فضایی بین المللی شد. او در طول شش ماه اقامتش در این ایستگاه، اداره آن را برعهده خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان سرای کمپ تیم های ملی موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
شهر میمند از توابع شهرستان فیروزآباد استان فارس یکی از کانون های اصلی گل محمدی در فارس است که سالانه بیش از 10 هزار تن گلاب در کارگاه های سنتی و صنعتی این شهر تولید می شود و این حجم تولیدات باعث شده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۰    
یک رسانه لبنانی فاش کرد که نخست وزیر این کشور در سفر اخیرش به قطر درخواست شغل کرده است!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
تحلیل گران اقتصادی ترکیه معتقدند که سوء مدیریت و سیاست های اقتصادی دولت اردوغان در کنار بی اعتنایی به انتقادات سیاسی و حقوقی مطرح شده از سوی اتحادیه اروپا ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۵    
گرگیعان یا قرقیعان نام یک آیین سنتی است که ریشه در تکریم میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) دارد. این مراسم در بین مردم بوشهر به مراسم گرگشو (گره گشا) معروف است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
دادگاه انتظامی مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت حسام نواب صفوی را به دلیل محکومیت در دادگاه کارکنان دولت تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
مقامات بورکینافاسو اعلام کردند دو خبرنگار اسپانیایی و یک شهروند ایرلند در جریان حملهٔ یک گروه تروریستی در شرق این کشور به قتل رسیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
روزهای اولی که مرحله نخست تزریق واکسن اسپوتنیک به کادر بهداشت و درمان البرز آغاز شده بود، به دلیل موجی از نگرانی و شائبه هایی که درباره اثر گذاری و عواقب احتمالی تزریق این واکسن ایجاد شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اعلام کرد که حدود 40 درصد متوفیان کرونایی در تهران مورد رسیدگی قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۵    
یک متخصص بیماریهای عفونی اظهار کرد: احتمال ابتلای افرادی که واکسن کرونا زده اند به این بیماری وجود دارد، اما در صورت ابتلا علائم در این افراد بصورت خفیف بوده و یا حتی بی علامت هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
در حالی که نتایج ضعیف تیم فوتبال یوونتوس هواداران این تیم را نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کرده، دو فرد اصلی کادر فنی این تیم هم دچار اختلاف شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
رسانه های عربستانی از عملکرد الاهلی برابر استقلال رضایت دارند و براین باور هستند که تیم شایسته پیروزی در این بازی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
آرایش های سیاسی جریان های مختلف کشور در حال شکل گیری است و گفتمان ها یکی پس از دیگری آغاز شده است، حال باید منتظر ماند و دید در روزهای نزدیک به ثبت نام انتخابات 1400 کدام چهره ها حضورشان را نهایی می ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتر گزارشی از سفرش به بغداد و اربیل و دیدارهای انجام شده ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه حاج قاسم قهرمان ملی ماست، تصریح کرد: ما حتی حاضر نیستیم یک خط کوچک بر سیمای درخشان این عزیز وارد شود؛ این برای ما سخت و سنگین و غیرقابل تحمل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
جسد دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2006 دوحه بعد از شش روز در خانه اش پیدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد موارد ابتلا به سویه هندی کووید-19 که بیم آن می رود عامل توفان کرونایی اخیر در این کشور باشد، در 17 کشور جهان شناسایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
یک روزنامه نگار ساکن فنلاند مدعی شد که این فایل از طریق نزدیکان محمود احمدی نژاد به دستش رسیده است. پیش از این کانال های نزدیک به محمود احمدی نژاد خبر داده بودند که مخاطبان تا قبل از انتخابات منتظر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
استاد بیماری های زنان گفت:مناسب ترین سن بارداری از 18 سالگی تا 35 سالگی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از حضور یولیان ناگلس مان استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
علت اجرای این حکم مجازات تلفنی صحبت کردن زن قربانی با یک مرد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
سرطان ریه علت اصلی مرگ های ناشی از سرطان در ایالات متحده و سراسر جهان است. کارسینومای سلول سنگفرشی ریه به ویژه نوع سلول و سیگنال هایی که در شروع بیماری نقش دارند به خوبی درک نشده اند.
  • ۱