یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 12 مهر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مهر 1399 عصر امروز 2 مهر 1399 عصر امروز 3 مهر 1399 عصر امروز 4 مهر 1399 عصر امروز 5 مهر 1399 عصر امروز 6 مهر 1399 عصر امروز 7 مهر 1399 عصر امروز 8 مهر 1399 عصر امروز 9 مهر 1399 عصر امروز 10 مهر 1399 عصر امروز 11 مهر 1399 عصر امروز 12 مهر 1399 عصر امروز 13 مهر 1399 عصر امروز 14 مهر 1399 عصر امروز 15 مهر 1399 عصر امروز 16 مهر 1399 عصر امروز 17 مهر 1399 عصر امروز 18 مهر 1399 عصر امروز 19 مهر 1399 عصر امروز 20 مهر 1399 عصر امروز 21 مهر 1399 عصر امروز 22 مهر 1399 عصر امروز 23 مهر 1399 عصر امروز 24 مهر 1399 عصر امروز 25 مهر 1399 عصر امروز 26 مهر 1399 عصر امروز 27 مهر 1399 عصر امروز 28 مهر 1399 عصر امروز 29 مهر 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با اشاره به تعطیلی موقت مراسم های حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۸    
موضع گیری ریاکارانه برخی اصلاح طلبان رادیکال درباره مرجعیت طی روزها و هفته های اخیر نشان می دهد که این جریان هیچ خط قرمزی برای استفاده ابزاری از موضوعات ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۰    
به دنبال ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه تأکید کرد: 48 ساعت آینده برای ترامپ سرنوشت ساز است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا درآمدی رویایی را برای خود رقم زد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۰    
دولت فرانسه بر تماس و همکاری با حزب الله لبنان در راستای حل و فصل مسائل سیاسی این کشور تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۴    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با تایید خبر موافقت دولت عراق با اعزام هزار و 500 زائر اربعینی از سوی ایران گفت: در مورد 2500 زائر اربعین دیگری که مطرح شده هنوز هیچ موضع رسمی از سوی عراق به ما اعلام نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۴    
به گزارش عصر امروز، یک منبع مطلع در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که 48 ساعت آینده برای شرایط سلامتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعیین کننده خواهد بود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: بارش باران گاهی رگبار ورعد و برق توام با تندبادهای لحظه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان همچنین کاهش قابل ملاحظه دما ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۹    
معاون کل وزیر بهداشت از اجباری شدن ماسک در استان تهران از هفته آینده خبر داد و گفت: میزان جرایم مربوط به عدم استفاده از ماسک ظرف یک هفته تعیین می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۹    
با زدن ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان مشخص شد و سرخپوشان ایران موفق شدند به فینال صعود کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۶    
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در تهران گفت: تمامی صنوف مشمول بخشنامه ستاد کرونا در صورت فعالیت در هفته جاری پلمب خواهند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۶    
وضعیت اتوبوسرانی تهران به شدت دچار بحران شده است. اینطور که معلوم است، چند وقتی است که مدیرعامل اتوبوسرانی هم چندین بار به این شرایط اعتراض کرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۱    
مجری و اداره کننده مناظره اول دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفته دونالد ترامپ در محل برگزاری این مناظره به موقع حاضر نشد تا از وی تست کرونا گرفته شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۶    
محدودیت های یک هفته ای به دلیل شیوع کرونا در تهران ابلاغ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۶    
به گزارش عصر امروز؛ محمدمهدی شریف؛ امام حسن عسکری(ع) فرمود: نشانه های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۶    
به منظور اجرای عملیات ایمن سازی، محور هراز در برخی محدوده ها از فردا مسدود می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱    
به گزارش عصر امروز، یکی از گزاره هایی که در طول سال های پس از جنگ تحمیلی و به ویژه در یک دهه اخیر بارها مطرح شده است، بسیج نشدن امکانات کشور برای جنگ، یا به عبارت دقیق تر دفاع مقدس بوده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۶    
به گزارش عصر امروز، لوران جاگاریان، سفیر روسیه در ایران گفتگویی با روزنامه رسالت انجام داده است که مهمترین بخش های آن در ادامه آمده است. روسیه آماده تحویل اس400 به ایران است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۱    
نگاهی به تاریخ رؤسای جمهوری آمریکا نشان می دهد ابتلا به بیماری جان سه تن از آنها را در زمان ریاست شان گرفته و 4 رئیس جمهور هم در زمان عهده داری این منصب ترور و کشته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۱    
مقامات شهر کلیولند ایالت اوهایو از مثبت شدن تست کرونای 11 نفر از افراد حاضر در مناظره انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا با رقیب دموکراتش خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۶    
به گزارش عصر امروز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد کمیته انضباطی عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مصوبه شورای اقتصاد را درباره قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی در سال زراعی 1400-1399 به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۶    
9 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال در روز نخست شروع این اردو به تیم اضافه می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرض از سوی آذربایجان و ارمنستان به خاک ایران را غیرقابل تحمل خواند و به همه طرف ها در این زمینه هشدار جدی داد که مراقبت های لازم را صورت بدهند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۱    
ایران که در سالهای پیش واردکننده بنزین بوده، اکنون با تولید روزانه 115 میلیون لیتر بنزین، به صادرکننده فعال این فرآورده استراتژیک نفتی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها تعدادی از سیاستمداران استحاله طلب غرب گرا و وابستگان نسبی و سببی تلاش عجیبی دارند که به رغم اینکه مفسر و هدایت گر و تبیین کننده انقلاب اسلامی و مسیر گذشته و ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۱    
ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کرونا در مقطع نزدیک به انتخابات آمریکا واقعه ای با تبعات غیرروشن و گیج کننده است که معلوم نیست در دنیای واقع کدام یک از آن ها به واقعیت بپیوندد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری عوامل حادثه به شهادت رساندن 3 مدافع وطن خبرداد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
جیم آکوستا خبرنگار حوزه کاخ سفید در شبکه سی ان ان به نقل از یک مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ خبر داد، رئیس جمهور آمریکا آمریکا مشکل تنفسی پیدا کرده و خیلی خسته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۶    
نامزد دموکرات ها در انتخابات آمریکا گفت: اگر در انتخابات پیروز شوم در روابط واشنگتن با ریاض تجدیدنظر خواهم کرد و حمایت آمریکا از جنگ یمن را پایان میدهم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۱    
به گزارش عصر امروز محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از وضعیت حاکم بر بازار گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۱    
به گزارش عصر امروز، علیرضا زالی طی نامه ای، به استاندار تهران، خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۶    
بر خلاف همه گمانه زنی های صورت گرفته در خصوص نیمکت تیم فوتبال استقلال، احتمال سپرده شدن مسئولیت هدایت این تیم به فرهاد مجیدی زیاد است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
انبارهای قطعات یدکی مترو در حال خالی شدن است.تعداد زیادی از قطارها نیاز به اورهال دارند. مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو می گوید باید قطعات خریداری کنیم اما پول نداریم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز یکی از خوانندگان در خصوص مطلب هیات دولت یا کمپانی وعده ها! "علی برکت الله" مطلب زیر را ارسال کرده است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۶    
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی بسته است و هیچ موکبی در این مرز برپا نشده و هیچ زائری نیز در آن وجود ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
پس از ابتلای رئیس جمهور آمریکا و همسرش و گروهی از کارکنان کاخ سفید به کرونا، تست کووید-19 مدیر ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا نیز مثبت اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
پزشک کاخ سفید اعلام کرد که گرچه رئیس جمهور آمریکا هنوز به دستگاه اکسیژن برای تنفس نیاز پیدا نکرده است اما درمان با داروی رمدیسیور را آغاز کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
در پی اتهام زنی واشنگتن علیه پکن در رابطه با قتل میلیون ها نوزاد ، چین آمریکا را به دروغ پردازی و تلاش برای بازگرداندن جهان به عصر جنگل متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای از ادامه ناپایداری همرفتی، ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش باران و برف، تندبادهای لحظه ای در 19 استان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۶    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز اگریک بررسی اجمالی درخصوص دولت های بعداز جنگ داشته باشیم می بینیم؛ 1- در دولت مرحو م هاشمی فقط یک شاه دزد بود بنام فاضل خداداد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
هدف اصلی رئیس جمهور از طرح ادعای غیرواقعی آغاز جنگ اقتصادی از سال 97، منحرف کردن افکار عمومی از توجه به نقش دولت در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و همچنین نقش برجام در تشدید تحریم ها و آغاز مجدد جنگ ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۱    
ستاد انتخاباتی دموکرات ها انتشار پیام های منفی علیه رئیس جمهور این کشور را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا متوقف کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۶    
کارشناس پزشکی یک شبکه آمریکایی گفت، با اینکه رئیس جمهور این کشور پس از ابتلا به ویروس کرونا در معرض خطر فزاینده ای قرار گرفته است ولی شانس بالایی در بهبودی خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۶    
به گزارش عصر امروز، یک منبع به شبکه خبری سی ان ان خبر داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از صبح روز جمعه تب داشته اما گفت که همچنان با توصیف کاخ سفید درباره پدیدار شدن علائم خفیف کرونا در رئیس ...