شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 29 مهر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مهر 1399 عصر امروز 2 مهر 1399 عصر امروز 3 مهر 1399 عصر امروز 4 مهر 1399 عصر امروز 5 مهر 1399 عصر امروز 6 مهر 1399 عصر امروز 7 مهر 1399 عصر امروز 8 مهر 1399 عصر امروز 9 مهر 1399 عصر امروز 10 مهر 1399 عصر امروز 11 مهر 1399 عصر امروز 12 مهر 1399 عصر امروز 13 مهر 1399 عصر امروز 14 مهر 1399 عصر امروز 15 مهر 1399 عصر امروز 16 مهر 1399 عصر امروز 17 مهر 1399 عصر امروز 18 مهر 1399 عصر امروز 19 مهر 1399 عصر امروز 20 مهر 1399 عصر امروز 21 مهر 1399 عصر امروز 22 مهر 1399 عصر امروز 23 مهر 1399 عصر امروز 24 مهر 1399 عصر امروز 25 مهر 1399 عصر امروز 26 مهر 1399 عصر امروز 27 مهر 1399 عصر امروز 28 مهر 1399 عصر امروز 29 مهر 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 459 بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی وزرت بهداشت گفت: کرونا طی شبانه روز گذشته جان 453 هموطن دیگر را گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۳۰    
در بازار آزاد امروز قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 256 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت دلار 28 هزار و 200 تومان بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۲    
فیلیپ لوکور، یک کارشناس چین در "هاروارد کندی اسکول" در آمریکا، با اینکه سیاست های با محور شعار "اول آمریکا"ی دونالد ترامپ در بلندمدت به پکن سود می رساند، موافق بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۴    
موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری، به محل اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی تبدیل شده است. زیرا، گفته می شود که در افزایش حقوق بازنشستگان تبعیض دیده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۲    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ممنوعیت صید ترال که قرار است با هدف آیش دریا انجام شود، دو ساله است و از ابتدای آذرماه اجرایی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در حال حاضر وضعیت 245 شهر ایران قرمز است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۲    
شهید محمد محمدی روز گذشته در راه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شرق تهران (تهران پارس) به دست تعدادی از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم، با ضربات چاقو به شهادت رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۲    
از روز گذشته برخی کانال ها و سایت ها در حالی برای هجمه به حکم صادره علیه مهدی محمودیان، ادعاهایی مطرح کرده اند که اولا هیچ اشاره ای به عناوین اصلی محکومیت نکرده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر مشارکت ایران در ترویج صلح و امنیت منطقه و همچنین مالکیت ایران بر جزایر سه گانه تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۷    
وزیر بهداشت گفت: آزمایش ها و مدل های حیوانی ساخت واکسن در ایران طی شده و از اواسط آبان قرار است مراحل آزمایش های بالینی و انسانی واکسن آغاز شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۲    
به گزارش عصر امروز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر استفاده از ظرفیت جلسات سران قوا برای رفع مشکلات کشور، گفت: رهبر انقلاب ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۲    
دادستان کل کشور گفت: در جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه عزم راسخ برای مقابله و مبارزه با فساد و مفسدین داشته و در این رسالت و وظیفه مهم، هرگز کوتاه نخواهد آمد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۷    
به گزارش عصر امروز، علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور عصر دیروز با حضور در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۷    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به وقاحت رسانه های بیگانه در ماجرای کمبود انسولین در ایران طی توییتی نوشت: همان ها که میلیون ها نفر از مردم بی گناه ایران را قتل عام کردند.. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۸    
الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد، ارتش این کشور از ابتدای درگیری های اخیر با ارمنستان، 4 سامانه اس-300 این کشور را از بین برده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد رسمی از باشگاهی در سوپر لیگ چین دریافت کرده ولی هنوز به این پیشنهاد پاسخ منفی نداده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۸    
به گزارش عصر امروز، عبدالله گنجی، فعال رسانه ای درباره استیضاح روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت: گر چه طراحان استیضاح رئیس جمهور از نظر حقوقی واجد ملامت نیستند اما به نظر می رسد غلبه عواطف باعث شد به ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۳    
حساب کاربری حضرت آیت الله خامنه ای در توئیتر در پیامی نوشت: ملت های مسلمان ذلت سازش با رژیم صهیونیستی را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۸    
شورای پول و اعتبار در مصوباتی جداگانه با افزایش سقف مانده تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تخصیص منابع بانکی به اولویت های دو بخش صنعت و معدن و مسکن ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۸    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از نهایی شدن طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور در جلسه امروز صبح این کمیسیون خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۸    
به گزارش عصر امروز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در مورد اظهارات امروز ربیعی که گفته بود لازم است قوه قضاییه در موضوع توهین برخی نمایندگان مجلس به رییس جمهوری ورود کند گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۳    
وزیر خارجه چین در سخنرانی خود در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل گفت با وجود سرکوب و حتی تهدید، اکثریت اعضای شورای امنیت سازمان ملل برجام را حفظ کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۳    
به گزارش عصر امروز، در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نظرسنجی سراسری جدید انجام شده در این کشور حاکی از آن است که جو بایدن نامزد دموکرات ها نُه درصد از دونالد ترامپ ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اخبار موثق آزادسازی منابع عظیم ارزی بلوکه شده ایران در عراق و همچنین سیر صعودی فروش نفت ایران 2 عامل اصلی کاهش نرخ ارز است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۸    
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت99 از فردا آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۳    
به گزارش عصر امروز، فرمانده معظم کل قوا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم این نیرو قدردانی کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۸    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز همه ما با نام "گینس" آشنایی داریم/ کتاب رکوردهای جهانی، کتابی مرجع و دارای مجموعه ای از رکوردهای بین المللی است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۳    
مدیران شهری بارها هشدار داده اند که وضعیت حمل و نقل عمومی حاد است . دولت هزاران میلیارد تومان به شهرداری بده کار است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۳    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: صادرات محصولات بی کیفیت، سرمازده، باران خورده و در بسته بندی های نامناسب از سوی برخی صادرکنندگان ناشی باعث شد اداره قرنطینه عراق محموله های گوجه را برگشت بدهد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۸    
بر اساس جزئیات مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت برای اصلاح قانون مالیات های مستقیم که در حال بررسی و تصویب در هیأت وزیران است، معافیت مالیاتی هنرمندان ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 322 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 31 هزار و 34 نفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
برخی دارندگان عمده ارز در حال تبدیل دارایی های ارزی خود به ریال هستند و همین مساله موجب عرضه سنگین ارز در بازار شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
براساس مصوبه کمیسیون اقتصاد دولت درباره لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم که در حال بررسی و تصویب در هیات دولت است، خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
در پی کاهش نرخ ارز، قیمت ها در بازار خودرو نیز کاهشی شد به طوری که قیمت خودروهای داخلی 7 تا 10 میلیون تومان پایین آمد. در عین حال قیمت خودروهای خارجی نیز به طور متوسط حدود 30 میلیون تومان کاهش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵    
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای به اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور کشورش علیه خود واکنش نشان داد و این اظهارات را موجب حواس پرتی دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۵    
به گزارش عصر امروز، زنی که در روزهای اخیر در یکی از میادین شهر نجف آباد اقدام به قانون شکنی تعمدی کرده و در حین دوچرخه سواری به صورت علنی اقدام به کشف حجاب و تهییج احساسات شهروندان کرده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۵    
با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر بیستم از روز 16 آبان آغاز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به سخن دو سال قبل محسن غرویان مبنی بر اینکه اگر رئیسی، رئیس جمهور می شد، دلار 40 هزار تومان بود نوشت: 8 تومن مونده تا رئیسی رئیس جمهور بشه!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل کانون هموفیلی ایران، ضرورت تعطیلی 15 روزه تهران در روزهای سخت کرونایی را مورد تاکید قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در خصوص پیگیری سند همکاری ایران و چین ادامه دهد، او هم پذیرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۵    
وزارت دادگستری ایالات متحده 6 مأمور اطلاعاتی ارتش روسیه را به حملات سایبری متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۰    
بانک مرکزی در حالی از عرضه روزانه اسکناس در بازار متشکل برای کنترل قیمت ارز خبر می دهد که عملا ضوابط سختگیرانه ای را هم برای معاملات این ارزها گذاشته و صرافی ها عملا امکان خرید ندارند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰    
با وجود رفتن تاماش آیان از فدراسیون جهانی وزنه برداری، به نظر می رسد بحران و فساد هنوز از این فدراسیون ریشه کن نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۵    
به گزارش عصر امروز، مقام های آمریکایی می گویند وقوع آتش سوزی در داخل یک صندوق اخذ رأی در لس آنجلس باعث آسیب به رأی شهروندان شده است. ...