شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 23 مهر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مهر 1399 عصر امروز 2 مهر 1399 عصر امروز 3 مهر 1399 عصر امروز 4 مهر 1399 عصر امروز 5 مهر 1399 عصر امروز 6 مهر 1399 عصر امروز 7 مهر 1399 عصر امروز 8 مهر 1399 عصر امروز 9 مهر 1399 عصر امروز 10 مهر 1399 عصر امروز 11 مهر 1399 عصر امروز 12 مهر 1399 عصر امروز 13 مهر 1399 عصر امروز 14 مهر 1399 عصر امروز 15 مهر 1399 عصر امروز 16 مهر 1399 عصر امروز 17 مهر 1399 عصر امروز 18 مهر 1399 عصر امروز 19 مهر 1399 عصر امروز 20 مهر 1399 عصر امروز 21 مهر 1399 عصر امروز 22 مهر 1399 عصر امروز 23 مهر 1399 عصر امروز 24 مهر 1399 عصر امروز 25 مهر 1399 عصر امروز 26 مهر 1399 عصر امروز 27 مهر 1399 عصر امروز 28 مهر 1399 عصر امروز 29 مهر 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
نظرسنجی ها دو هفته مانده به انتخابات آمریکا درباره احتمال پیروزی بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری چه می گویند؟ این گزارش به بررسی این موضوع پرداخته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۵    
آقای زنگنه به جای اینکه در ماه های پایانی وزارت بگوید دیگر وارد کار دولتی نمی شوم، کاش همان سال 92 به دولت برنمی گشت و فرصت های کار را هدر نمی داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۴    
بعد از رای سازمان تجارت جهانی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا لحن خود در برابر اتحادیه اروپا در مناقشات گمرکی در این باره را شدیدتر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۷:۳۹    
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنج شنبه 24 مهرماه 1399، در صرافی های بانکی 31 هزار و 700 تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۹    
به گزارش عصر امروز، سند امنیت قضایی در 37 ماده از سوی آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد. متن این سند به شرح زیر است: سند امنیت قضایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
به گزارش عصر امروز، مجید تخت روانچی روز چهارشنبه در کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل این مطلب را مطرح کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۹    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت در تهران می تواند بسیار کارگشا باشد بر اهمیت دورکاری کارمندان تأکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۴    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات تردد خودروها در 5 شهر کشور، گفت: تردد بین تهران و کرج هیچ محدودیتی ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سفر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در ر أس هیأتی در روز یکشنبه 27 مهر ماه به تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۹    
همسر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد پسر 14 ساله اش بارون ترامپ به کرونا مبتلا شده اما علائم این بیماری را ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۴    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با ابتلای دستکم 60 هزار و 76 مورد جدید ، مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 7.9 میلیون نفر عبور کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۰    
سلبریتی ها برای گرفتن امتیازات و دستمزدهای کلان، چماق مهاجرت به کشورهای دیگر را بالای سر مدیران رادیو و تلویزیون نگه دارند و فارغ از اینکه در آن سو چه چیزی در انتظارشان است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۰    
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اهمیت نظرسنجی های انتخاباتی نیز در این کشور افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۰    
استاندار گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان و روند افزایشی مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۰    
دولت فرانسه از اعمال مجدد وضعیت اضطراری در این کشوربه دلیل شیوع موج دیگری از بیماری کرونا خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۰    
18000 حلقه لاستیک دولتی و 28 هزار تن انواع ورق های فولادی توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شناسایی و توقیف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهور روسیه از اعطای مجوز برای تولید دومین واکسن کووید-19 ساخت این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۵    
به گزارش عصر امروز، رئیس پلیس بین الملل ناجا از استرداد یکی از متهمان پرونده چند هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز رئیس جمهور 1400 چه کسی باشد؟ در همین زمینه به دوتجربه سالهای گذشته اشاره می شود: ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ستاد مقابله با کرونا هنوز مصوبه ای مبنی بر توقف تردد ناوگان عمومی مسافری جاده ای در تعطیلات پیش رو نداشته است اما اگر ابلاغ کنند حتما اجرا می ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۷    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است، گفت: شهروندان فقط برای تدفین بستگان درجه یک به بهشت زهرا مراجعه کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۷    
35 تن از خدمه زیردریایی اتمی اچ ام اس ویگیلانت انگلیس در جریان سفر این زیردریایی به آمریکا و پهلو گرفتن در ایالت جورجیا به ویروس کرونا مبتلا شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۷    
قاضی مسئول پرونده تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت اعلام کرد که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (پلیس اف بی ای) نتیجه گزارش خود در خصوص انفجار بیروت را به وی ارائه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی شورای عالی بورس از دو تصمیم مهم در شورایعالی بورس خبر داد و گفت: در جلسه شورایعالی بورس در خصوص دو محور فرآیند داد و ستد سهام عدالت و تاسیس شرکت های تامین سرمایه تصمیم گیری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۲    
اعمال منع عبور و مرور در 5 شهر کشور موضوعی بود که وزیر بهداشت از آن خبر داد اما مشخص نیست که چرا دولت گیلان را به عنوان کانون شیوع کرونا از لیست خود حذف کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۷    
نماینده مردم تبریز در مجلس، بیان داشت: اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در 10 محور برای کارآمد تر شدن قوه مقننه در دستورکار نمایندگان قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۷    
معاون فنی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 2500 شرکت کاغذی در 2 ماه خبر داد و گفت: براساس اطلاعات به دست آمده 200 شرکت با یک آدرس پستی شناسایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: محور کرج - چالوس به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۷    
در میان تنش های چین و آمریکا و تلاش های تحریک آمیز واشنگتن برای فروش سلاح به تایوان، شی جین پینگ از نیروهای نظامی کشورش خواست تمام انرژی و فکر خود را بر آمادگی برای جنگ متمرکز کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۲    
ترون (TRX) در سال 2017 توسط جاستین سان و بنیاد ترون تأسیس شد. در عرضه سکه اولیه، این بنیاد 100 میلیارد TRX را ایجاد و در مجموع 70 میلیون دلار جمع آوری کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۷    
به گزارش عصر امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد اختلال در شبکه ارتباطی موبایل و اینترنت برخی مناطق تهران در روزهای گذشته گفت: یکبار این اتفاق رخ داده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۸    
این روزها همکاری با شبکه های ماهواره ای شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده و این در حالی است که قانون در مقابله با این ماجرا عوض نشده و این کار همچنان تخلف است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۳    
چهره هایی که مسائل اجتماعی را به عنوان دغدغه اصلی مردم مطرح می کردند، در جایگاه لیدری یک جریان سیاسی، بی تفاوت به مسائل اقتصادی و با سوءاستفاده از مساله شهرت به انتخاب مردم جهت دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۸    
برخی شعب بانکی از تغییر سقف وجه برداشت انتقالی خبر می دهند و می گویند از 15 مهرماه وجه انتقالی از 5 میلیون تومان در باجه های درجه یک و دو به 15 میلیون تومان افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۳    
در حالی که عدم توافق بر سر یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب شده تا ارزش دلار تثبیت شود، قیمت طلا امروز شاهد افزایش اندکی بوده و هنوز نتوانسته از رقم مهم 1900 دلار فراتر برود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۳    
دو نفر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۸    
در حالی شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه با محدودیت های ترددی در تعطیلات پیشِ رو مواجه شده اند که هیچ تصمیمی درباره اعمال محدودیت و ممنوعیت برای سفر به استان های شمالی کشور اتخاذ نشده است!
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۸    
عضو شورای شهر تهران از دفن 390 تهرانی طی روز گذشته در بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت های حضور در بهشت زهرا (س) را ابلاغ کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۸    
44 هزار یورو از 250 هزار یورویی که باشگاه پرسپولیس به حساب مربی کروات واریز کرده تا صبح امروز به این حساب نشسته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از ارسال نامه مهم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سرپرست استانداری خراسان رضوی خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: سفر ظریف به چین سفر خوبی بود و در مذاکرات که من آن را خواندم جامع بحث کرده بودند؛ گزارشی هم در هیات دولت دادند و یک گشایشی در امور ایجاد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۳    
اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: تولید نفت ایران در ماه سپتامبر به 1.964 میلیون بشکه در روز و تولید نفت این سازمان به 24.106 میلیون بشکه در روز رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۸    
اخیرا با آزادی نرگس محمدی ادعای بی اساس رسانه های ضدانقلاب درباره اعتصاب غذای وی افشا شد و مورد تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. اما این ماجرا تنها محدود به نرگس محمدی نیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۳    
به گزارش عصر امروز، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی امروز (چهارشنبه 23 مهرماه 99) در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۸    
به گزارش عصر امروز، سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان صبح امروز(چهارشنبه 23 مهر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
سکون و پایداری جوی از کیفیت هوا در تهران همچون دیگر شهرهای صنعتی کاسته و هوا برای گروه های حساس جامعه ناسالم است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۹    
مرکز ماهر در اطلاعیه ای با تایید اخبار حملات سایبری اخیر اعلام کرد: رخداد حمله مهم سایبری صرفا مربوط به دو سازمان دولتی بوده که مراجع مسئول در حال رسیدگی به موضوع هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور کنترل تسلیحات به دولت روسیه پیشنهاد کرد که در ازای آغاز موقت اجرای پیمان هسته ای نیو استارت ، توسعه زرادخانه سلاح های هسته ای تاکتیکی روسیه متوقف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۹    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان اعلام کرد رشد اقتصادی ایران علی رغم اینکه همچنان منفی است اما در سال 2020 بهبود یافته و به منفی 5 می رسد و در سال 2021 مثبت خواهد شد و به ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۴    
هافبک عراقی پرسپولیس با انتشار یک استوری جدایی خود از این تیم را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۴    
به گزارش عصر امروز امین خسروی از شناسایی و انهدام بیش از 7 هزار متر خط لوله انتقال و مخازن 4هزار لیتری سوخت قاچاق در بندر معلم خبر داد. ...