شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 18 مهر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مهر 1399 عصر امروز 2 مهر 1399 عصر امروز 3 مهر 1399 عصر امروز 4 مهر 1399 عصر امروز 5 مهر 1399 عصر امروز 6 مهر 1399 عصر امروز 7 مهر 1399 عصر امروز 8 مهر 1399 عصر امروز 9 مهر 1399 عصر امروز 10 مهر 1399 عصر امروز 11 مهر 1399 عصر امروز 12 مهر 1399 عصر امروز 13 مهر 1399 عصر امروز 14 مهر 1399 عصر امروز 15 مهر 1399 عصر امروز 16 مهر 1399 عصر امروز 17 مهر 1399 عصر امروز 18 مهر 1399 عصر امروز 19 مهر 1399 عصر امروز 20 مهر 1399 عصر امروز 21 مهر 1399 عصر امروز 22 مهر 1399 عصر امروز 23 مهر 1399 عصر امروز 24 مهر 1399 عصر امروز 25 مهر 1399 عصر امروز 26 مهر 1399 عصر امروز 27 مهر 1399 عصر امروز 28 مهر 1399 عصر امروز 29 مهر 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۹    
به گزارش عصر امروز، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی درباره ارتباط دین و کرونا طی توییتی نوشت: ماجرای کرونا نشان داد ارتباط مستقیمی میان تدیّن و تمدّن وجود دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۴    
به گزارش عصر امروز، نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی طی اظهارنظری اعلام کرد که یکی از اعضای قبلی کمیسیون اصل 90 پارلمان دستگیر شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۴    
مگسی که در حین مناظره انتخاباتی روی سر مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا نشست، کمکی 350 هزار دلاری به کارزار جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ به بار آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۹    
محققان دانشگاه آریزونای آمریکا از یک فایده عجیب ویروس کرونا پرده برداشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۹    
هر گونه تجمعی صرفنظر از ماهیت تجمع، خطر رشد و گسترش بی رویه کرونا در مشهد را به دنبال دارد و اگر تعداد مبتلایان به یک باره افزایش یابد، شرایط مشهد غیر قابل کنترل خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای که جمعه منتشر شده بار دیگر ایران را تهدید کرده و گفته اگر ایران کاری علیه آمریکا انجام دهد، واشنگتن آن را پاسخ خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
افراد زخم خورده و منفعت طلب، با خالی کردن ذخایر کشت و صنعت درصدد انتقام از قوه قضاییه هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
بعد از تماس تلفنی برنامه شون هانیتی با ترامپ و شنیده شدن سرفه های رئیس جمهور و خس خس سینه او این نامه منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
از اعضای محترم کابینه انتظار می رفت و می رود که وقتی در اظهارات رئیس جمهور محترم خطایی می بینند و یا سخنان ایشان را ابهام آفرین تلقی می کنند، از تذکر خیرخواهانه به جناب ایشان دریغ نورزند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰    
به گزارش عصر امروز، در پی افزایش چشمگیر آمار ابتلاء به کرونا در کشور و گذشتن تعداد مبتلایان از 4000 نفر در روز ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت اگر نمی تواند ارز ترجیحی تهیه نهاده های دامی را تخصیص دهد قیمت نهاده ها را آزاد ولی به 6 دهک پایین جامعه یارانه پروتئینی پرداخت کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
به گزارش عصر امروز خشونت و شکنجه، آزار و اذیت، غذای بخور و نمیر و ... تصویری است که همواره ضدانقلاب از زندان های جمهوری اسلامی تصویر می کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
برنامه کشورهای خاورمیانه نظیر عراق، اردن و حتی عربستان برای متفق کردن شبکه خطوط انتقال نیروی خود می تواند بخشی از طرح ایران برای توسعه نفوذ خود در کل منطقه باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۵    
منابع خبری شامگاه جمعه از انفجار در انبار نفت کوره در یکی از مناطق پایتخت لبنان خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده بیرجند با کمینه دمای یک درجه زیر صفر، شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر و مشهد با کمینه دمای صفر درجه، سردترین مراکز استان خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۰    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام نصر الله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی میهمان برنامه دست خط بود. متن ذیل ماحصل گفت وگو با وی است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه امروز با استقبال مقامات کشور چین وارد استان یون نان چین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۷    
خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان با دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل ممنوع اعلام شد .
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۷    
وزیر نیرو اعلام کرد: تا پایان سال جاری هر 18 طرح سد سازی مطابق برنامه، آبگیری و بهره برداری خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۲    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم شرایط به گونه ای نشود که بخواهیم بخاطر کمبود بودجه به فکر ترانسفر قائدی باشیم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۲    
اتفاقات بازار سرمایه طی دو ماه گذشته بسیاری از سهامداران را با ضرر همراه کرده است و آنها نیز برای جلوگیری از ضرر بیشتر خواستار ورود قوه قضائیه به این مساله شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید19 در کشور به 492 هزار و 378 نفر رسید، گفت: از دیروز تا امروز 18 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۲    
استاندار تهران ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک توسط شهروندان در تهران از درب منازل از فردا (شنبه)، تمدید محدودیت های کرونایی را در پایتخت تا 23 مهر اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۷    
باشگاه النصر عربستان بعد از رد اعتراض این باشگاه علیه پرسپولیس قصد دارد که شکایت را به کاس ببرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۷    
خانم کارگردان، سخنان فمینیستی اش را در پشت شعارهایی انسان دوستانه پنهان کرده. مهربانی با سالمندان را ترویج می کند اما مقصودش تعطیل کردن غیرت مردانه است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۲    
این نخستین تمرین آبی پوشان با کادر فنی جدید بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۷    
مرغداران از گرسنگی مرغ هایشان می گویند اما مسئولان این روزها فقط وعده تحویل می دهند، مرغداری ها در آستانه تعطیلی هستند و معلوم نیست نهاده های دامی کی می رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۲    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از درخواست ادامه محدودیت ها در تهران خبر داد و گفت: درخواست تمدید تعطعیلات را داشته ایم که احتمالاً محقق خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۲    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که مدافع کروات این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قرارداد خود با آبی پوشان را فسخ کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال در مجموع 9 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به واردات کالاهای اساسی تخصیص یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۲    
آلن لیچمن تاریخ دان سرشناس آمریکایی که در سال 2016 جزو معدود کسانی بود که علی رغم نتایج نظرسنجی ها ترامپ را پیروز انتخابات پیش بینی کرده بود، نظر خود را درباره نتیجه انتخابات پیش رو بیان کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۲    
دولت فرانسه از احتمال برقراری آتش بس رسمی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در روز جمعه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۷    
به گزارش عصر امروز به نقل از سپاه نیوز، در پی فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر در اختیار قرار گرفتن کلیه مراکز درمانی و بیمارستانهای ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۷    
با اعلام سرمربی تیم فوتبال استقلال کادر فنی این تیم برای فصل آینده تغییر خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۷    
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص ممنوعیت ورود بدون ماسک به تمام ناوگان عمومی پایتخت اطلاعیه ای منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۲    
به دنبال تضعیف ارزش دلار و افزایش خوش بینی ها پس از اعلام ترامپ مبنی بر از سرگیری مذاکرات مربوط به بسته مالی جدید مقابله با کرونا، قیمت طلا روز جمعه شاهد افزایش یک درصدی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۷    
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پس از مخالفت با برگزاری مناظره بعدی به صورت مجازی، خواستار به تعویق افتادن این مناظره شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر راه از افتتاح پروژه های طرح ملی مسکن با حضور روحانی خبر داده است. بخشی از این واحدها، پروژه های مسکن مهر است که در قالب طرح ملی افتتاح خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۲    
چین با امضای توافقنامه با اتحادیه جهانی واکسیناسیون (Gavi) به طور رسمی به برنامه تسهیل دسترسی جهانی به واکسن کووید-19 (کووَکس) پیوست.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۲    
کارشناس فوتبال گفت:مهدی طارمی و سردار آزمون در بهترین شرایط سنی و جسمی هستند که اگر آنها همیشه در وضعیت ایده آل قرار بگیرند خوش شناسی بزرگی برای اسکوچیچ محسوب می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۷    
کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شکایت النصر از پرسپولیس را رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۷    
به دنبال دعوت روسیه از جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای مذاکره در مسکو، نخست وزیر این کشور برای دیدار و رایزنی با مقامات ارشد ارمنی وارد ایروان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۷    
به گزارش عصر امروز، سردار محمدرضا نقدی در برنامه بدون توقف در خصوص افول قدرت آمریکا یادآور شد: کشوری که هر زمان هر خطر و نشانی می کشید، انجام می داد امروز نمی تواند اراده خودش را تحمیل کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۷    
در نرخ نامه جدید بلیت پروازهای داخلی که به تازگی در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، سقف و کف قیمت های جدید مشخص شده است که حداقل قیمت 491 هزار تومان و حداکثر 2 ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور ازواژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار به سمنان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۷    
در آینده نزدیک، تغییراتی در ترکیب مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق می افتد. این تغییرات تا پایان آبان ماه انجام می شود و انتظامی و احمدی راهی اروپا می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۷    
آمارهای اعلامی از ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 56 هزار نفری بوده است.