یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 19 مهر 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 مهر 1399 عصر امروز 2 مهر 1399 عصر امروز 3 مهر 1399 عصر امروز 4 مهر 1399 عصر امروز 5 مهر 1399 عصر امروز 6 مهر 1399 عصر امروز 7 مهر 1399 عصر امروز 8 مهر 1399 عصر امروز 9 مهر 1399 عصر امروز 10 مهر 1399 عصر امروز 11 مهر 1399 عصر امروز 12 مهر 1399 عصر امروز 13 مهر 1399 عصر امروز 14 مهر 1399 عصر امروز 15 مهر 1399 عصر امروز 16 مهر 1399 عصر امروز 17 مهر 1399 عصر امروز 18 مهر 1399 عصر امروز 19 مهر 1399 عصر امروز 20 مهر 1399 عصر امروز 21 مهر 1399 عصر امروز 22 مهر 1399 عصر امروز 23 مهر 1399 عصر امروز 24 مهر 1399 عصر امروز 25 مهر 1399 عصر امروز 26 مهر 1399 عصر امروز 27 مهر 1399 عصر امروز 28 مهر 1399 عصر امروز 29 مهر 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به 337 مورد فوتی کرونا در شبانه روز گذشته، از شناسایی 4251بیمار جدید خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۴    
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بامداد جمعه در دو شبکه تلویزیونی جداگانه به بیان مواضع خود پرداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۸    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 460 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 16 میلیون و 150 تومان و قیمت دلار 31 هزار و 600 تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش عصر امروز به نقل از سی تی جی ان، کاوشگر مریخ چین مانور اصلی در فضای عمیق را به پایان رساند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۳    
در حالی مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا میزان افزایش نرخ اجاره بها حداکثر 25 درصد بوده که مرکز آمار ایران از افزایش 41.2 درصدی نرخ اجاره بها طی تابستان 99 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۹    
فرمانده سپاه مراغه از کشف و ضبط دو انبار احتکار شکر و تخم مرغ و همچنین چندین دستگاه ماینر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه این شهرستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۹    
در بریتانیا از سه علامت جدید ویروس کرونا خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت این روزهای بیماری کرونا در کشور، گزارشی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۴    
نوبخت در تایید ابتلا به کرونا گفت: با بروز برخی علائم برای پیگیری به یک مرکز درمانی مراجعه و پس از معاینه و دریافت پاسخ مثبت تست تشخیص کرونا، به توصیه پزشکان و برای بررسی بیشتر تحت نظر هستم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۹    
به گزارش عصر امروز، "رافائل گروسی"، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگویی با روزنامه اتریشی "دی پرسه"، درباره روند گسترده غنی سازی اورانیوم در ایران ابراز نگرانی کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وضعیت استان از قرمز هم گذشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۴    
در جریان مناظره مستقیم کامالا هریس و مایک پنس، معاونان ترامپ و بایدن برای چندمین بار بر روی جرم محرز کاخ سفید مبنی بر پنهانکاری در خصوص ویروس کرونا و ماهیت آن از شهروندان آمریکایی صحه گذاشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۹    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه از شهروندان سرقت می کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۴    
نماینده مجلس اعلام کرد که 100 میلیارد تومانی برای ساختمان دانشکده ای که دختر حسن روحانی قرار بود در آن عضو هیات علمی شود، از اعتبارات کرونا تخصیص یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سران قوا مثل فرمانده لشگری هستند که باید درخط مقدم و صف مبارزه بوده و از شجاعت و ایثار و دلسوزی و تعهد و خلوصِ بیشتری نسبت به دیگران برخوردار باشند مثل فرماندهان لشگرها ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۹    
به گزارش عصر امروز، پیکرهای مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس، روز گذشته همزمان با ایام اربعین حسینی، توسط کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی چنگوله واقع در شهرستان مهران کشف شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۴    
در بازار آزاد امروز قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 399 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 15 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت دلار 30 هزار و 100 تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۹    
کارنامه تجارت خارجی کشور در شهریور ماه امسال با حدود 11میلیون تن به 5میلیارد و 767میلیون دلار رسید که صادرات در این ماه نسبت به مرداد از لحاظ ارزش بیش از 24درصد رشد داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۹    
قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد های ناظر برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۴    
درحالی که پیش از این قرار بود از امروز تمرین پرسپولیس آغاز شود اما به دلایلی این تمرین برگزار نمی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه شهرداری از ظرفیت منابع غیرنقد همچون دوره های گذشته بهره نمی برد، فقدان جسارت در مدیران شهرداری را از جمله دلائل بر زمین ماندن پروژه های عمرانی دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رئیس جمهور کشورمان از توافق بدست آمده در جریان رایزنی های وزرای خارجه روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان به منظور برقراری آتش بس برای اهداف انسانی و نیز آغاز مذاکرات برای دستیابی به راه حل صلح اعلام ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3 هزار و 875 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و یک هزار و 273 نفر آنها بستری شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هرقدر به انتخابات 1400 نزدیک می شویم استحاله طلبان که چشم انداز از دست دادن پی درپی ساختارهای سیاسی کشور را نزدیک و نزدیکتر می بینند مجبورند برای آماده نمودن عقبه فتنه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۴    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 متهم دیگر پرونده به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۹    
بعد از حدود دو هفته درگیری نظامی میان جمهوری آذر بایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی منابع خبری از آغاز مرحله اجرایی شدن توافق آتش بس در این منطقه خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۹    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت ایران از توقف درگیری ها در قره باغ کوهستانی به عنوان گامی به سوی صلح استقبال می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۹    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آخرین وضعیت اعطای یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور گفت: اگر کسی از ماسک استفاده نکند 50 هزار تومان جریمه می شود تا ظرف دو هفته به حسابی که اعلام می شود واریز شود. نیروی انتظامی از ابزار خود استفاده خواهد کرد. این مصوبه برای تهران بزرگ است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۴    
مدیر مرکز ملی آلرژی و بیماری های واگیر آمریکا درباره منشأ خوشه ابتلا در کاخ سفید که تاکنون 37 نفر را درگیر کرده، گفت مراسم معرفی قاضی ایمی بارت منشا شیوع کرونا در این کاخ بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۹    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: داروی رمدسیویر تحت پوشش بیمه قرار گرفته و بیمارستان ها موظفند این دارو را برای بیمارانی که بستری شده اند تهیه و تزریق کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۹    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (شنبه 19 مهر ماه) در پاسخ به این سوال که آیا طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان تهیه شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۴    
رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا با بیان اینکه 6نوع واکسن کرونا در کشور در حال تست هستند، گفت: ما عمدا در تولید این واکسن ها جلو نمی رویم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۴    
به گزارش عصر امروز، محمد محیی سخنگوی گردان های حزب الله عراق در گفتگو با شبکه المسیره اعلام کرد که آمریکایی ها باید از عراق خارج شوند و اگر با اراده خود این کار را انجام ندهند به صورت افقی از عراق ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۹    
به گزارش عصر امروز به نقل از المانیتور، راجنات سینگ، وزیر دفاع و سوبرا مانیام جیشان کار، وزیر امور خارجه هند هر دو ماه گذشته به طور مجزا به ایران سفر کردند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۴    
2 جلد دیگر از مجموعه هشدارهای جنسی و جسمی برای کودکان از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار کتاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۹    
اوضاع کرونا در تهران به شدت نگران کننده است و همین مسئله سبب شد تا محدویت های کرونایی یک هفته دیگر تمدید شود. اما، سئوال اینجاست که آیا این محدودیت ها جواب می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران جزئیات حریق در ایستگاه مترو اکباتان را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۴    
یک روزنامه قطری از تغییر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد که این به معنای گرفتن میزبانی از پرسپولیس و ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۴    
باشگاه النصر عربستان بعد از رد شکایتش در کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، دومین اقدام حقوقی خود را علیه باشگاه پرسپولیس آغاز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۹    
وزیر خارجه روسیه از توافق ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای برقراری آتش بس در منطقه قره باغ خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: اشتباه اصلی دولتی ها این است به جای توجه به داخل، چشم امید به این بسته اند که آمریکا چگونه تغییر سیاست می دهد؛ متأسفانه این سیاست غلط همچنان در دولت ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۴    
میزگرد بررسی عملکرد مجلس در طرح جمعیت و تعالی خانواده و پرهیز از کاهش باروری ها با حضور فاطمه محمدبیگی و امیرحسین بانکی پور عضو کمیسیون های بهداشت و فرهنگی با حضور اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۹    
برای نخستین بار از زمان آغاز همه گیری کرونا در جهان، ابتلای روزانه به کرونا در کشورهای اروپایی به رکورد 100 هزار نفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۹    
یک نشریه آمریکایی به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد که با تصمیم کمیسیون مناظرات انتخاباتی آمریکا، مناظره دوم بین نامزدهای انتخابات امسال لغو شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی، به هتاکی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایرانیان واکنش نشان داد.