جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۱:۱۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 24 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۴    
مهدیخانی گفت: در شهر ها به متقاضیان 60 میلیون تومان وام و 12 میلیون تومان هم بلاعوض پرداخت خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
سرهنگ فرهودی به شهروندان خاطر نشان کرد: از نگهداری تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی در گوشی های هوشمند و سایر وسایلی که احتمال سرقت و مفقودی وجود دارد،خودداری کنید
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۶    
سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مراسم افتتاح حوزه 169 پیامبر اعظم(ص) واقع در کوی سازمانی ارتش گفت: بسیج، حاصل به هم گره خوردن دو مولفه ایمان و بصیرت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: قبل از پیروزی انقلاب، عشایر وفاداری خود را به نهضت امام اعلام کردند و پس از پیروزی انقلاب هم همچنان به عنوان جمع قابل اعتماد نظام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۵    
به دنبال عملیات تک تیراندازانِ ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مرزی عسیر 7 عنصر مزدور سعودی به هلاکت رسیدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۵    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت: کتاب صوتی خاطرات شهید حامد جوانی با عنوان شبیه خودش برای ماندگاری خاطرات این شهید مدافع حرم به همت بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در تبریز تولید و عرضه می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۷    
نشست هماهنگی برای اجرای طرح همیار فرهنگ در شهرستان ری، با حضور تنی چند از فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۷    
مطرح کردن موضوع حجاب اختیاری نشان از بی سوادی و بی فرهنگی طراحان آن دارد، کسانی که این مسأله را مطرح کردند دنبال نوعی هرج و مرج و بی قانونی هستند که هیچ جامعه ای آن را قبول ندارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۷    
یادواره سرداران شهید محمد بیگلو، کامران ملک پور، شهدای آموزش نظامی گیلان و 96 شهید عملیات رمضان در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: دیگر دوران شناسایی نیروهای اجتماعی ایران با سبک های قدیمی نظیر اصلاح طلبی، اصولگرایی و اعتدال گرایی به پایان رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی پژو-سیتروئن از کاهش 12.8 درصدی فروش این شرکت در نیمه نخست سال 2019 میلادی خبر داد و گفت که این افت فروش عمدتا ناشی از خروج از بازار ایران و افت فروش در چین بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: با وجود درخواست های مکرر سازمان تعزیرات در خصوص سر وسامان دادن به قیمت بلیت ها، شاهدیم در برخی خطوط پر مسافر تا 6 برابر قیمت دیگر روزها، بلیت به فروش می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
شبکه قطری الجزیره اسناد همکاری بحرین با القاعده را برای ترور معارضان و عملیات در ایران فاش کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
گویا امثال آقای مرعشی فکر می کند سال اول و دوم دولت است و همچنان می توان فرافکنی کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
هفته گذشته یکی از نمایندگان مجلس در نوشته ای تکرار محو یک سرزمین را هم جهت با دشمنی دشمنان قلمداد کرده که آبشخور مشکوک دارند و با غیب گویی، مدعی حرمت جان انسان یهودی و غیریهودی شده بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدکاظم انبارلویی در رسالت نوشت: سون تزو فیلسوف و حکیم چینی 2500 سال پیش کتابی نوشته به نام هنر جنگیدن ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۷    
عرضه ندارند قیمت پیاز و سیب زمینی را کنترل کنند، آن وقت تسلط بر تمام قوای کشور را هم می خواهند!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۷    
همیشه حرف های ظریف و جهانگیر و آشنا برای شما بود و سخنان ضخیم و کف گیر و غریبه برای منتقدان! حالا وقت پذیرفتن واقعیت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۷    
امام جمعه عجب شیر در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارپر این شهرستان گفت: شهدا الگوی حقیقی صداقت و وفاداری هستند و در این راستا بر ما لازم است که رهرو آن ها باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۷    
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام به ریاست استاندار و اعضای کارگروه تشکیل و جهت رفع مشکلات 6 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی تصمیماتی اتخاذ گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۲    
عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: رسانه تراز جمهوری اسلامی وامدار و مرعوب صاحبان قدرت نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه تغییرات مداوم معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثباتی مدیریتی در این حوزه را به خطر انداخته است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۷    
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: زمانی موفق خواهیم بود که احساس مسئولیت پیدا کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله جوانان، مدارس، دانشگاه ها، ادارات ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۷    
تحریم بهانه خوبی است که عرضه نفت ایران و ونزوئلا در بازار جهانی به حاشیه برود و نفت آمریکا جایگزین آنها شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۷    
سفر الحوالی مفتی عربستانی که در زندان به سر می برد در پاسخ به امان نامه بن سلمان برای او نوشته است که باید منتظر عواقب وخیم اقداماتش باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۲    
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در حکمی حجت الاسلام والمسلمین اعرافی را به عنوان عضو جدید شورای نگبهان منصوب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت رعایت تعهدات از سوی شرکت ها و خودداری از نقض یکطرفه توافق با مشتریان، به برخی شرکت ها از جمله خودروسازان هشدار داد در صورت تغییر قیمت و زمان تحویل کالا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۲    
بسیجی نخبه حقوقی استان مرکزی گفت: شورای نگهبان مانع این است که نظام اسلامی از خطّ دین و اسلام و همچنین از خطّ قانون اساسی منحرف شود و رد طول این سالها آن را اثبات کرده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۷    
در ایام دهه کرامت و سالروز میلاد پرخیروبرکت امام رضا(ع) مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی شهرستان نوشهر با بهره برداری از 10 خانه محروم مددجویی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم ولادت امام رضا(ع) با اشاره به درس هایی از مکتب حضرت گفت: گره گشایی از مشکلات مردم از درس های مهم مکتب امام رضا(ع) است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: مهمترین سفارش امام رضا(ع)، سفارش به توحید و ولایت بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۲    
مسئول گروه جهادی شهید وزوایی توانمند سازی روستاها را یکی دیگر از اولویت های گروه جهادی دانست و گفت: اگر ارگان های دولتی و گروه جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی مناطق محروم همسو و در تعامل باشند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۷    
نماینده دادستان تهران از قطعی شدن حکم پیروز و فیروز ریخته گران به مدت 15 سال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۷    
مامور مخفی داستان زن جاسوسی به نام راشل را روایت می کند که از طرف موساد مأمور رفتن به ایران می شود تا بتواند از نیروگاه های هسته ای ایران اطلاعاتی به دست آورد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۷    
منابع رسانه ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی دو جنگنده اف 35 دیگر را از آمریکا تحویل گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۷    
رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه ای آیت الله یزدی، آیت الله آملی لاریجانی و حجت الاسلام و المسلمین اعرافی را به عنوان فقهای شورای نگهبان برای دوره جدید منصوب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور اجرایی شدن گام دوم انقلاب را در گرو تقویت هویت زن مسلمان دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۲    
معصومه ابتکار معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در گفتگویی تفصیلی پیرامون بحث عفاف و حجاب و فعالیت های دولت در این بخش به لزوم پرداختن به سبک زندگی ایرانی – اسلامی پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۷    
سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۷    
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: ولایت فقیه، ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی بوده وپاسداران،بازوئی قدرتمند نظام ونزدیکترین افراد به این ستون که همان ولایت فقیه است، می باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه پیشکسوتان ذخیره های نیروهای مسلح هستند، گفت: آنچه که این تهدیدات را خنثی کرده حضور سربازان و نیروهای مومنی همچون شما است که اکنون پیشکسوتان جهاد و شهادت هستید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۲    
یک شبکه خبری اسنادی را مبنی بر اقدام سرویس جاسوسی بحرین برای جذب عناصر القاعده جهت ترور مخالفان سیاسی خود یا اقدامات خرابکارانه در ایران منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۲    
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 تا ساعت 24 روز سه شنبه 25 تیر فرصت دارند با مراجعه به سایت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۷    
فعال فرهنگی و اجتماعی در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت: در جنگ نرم یکی از سلاح های جدید دشمن فضای مجازی است، سلاحی که اعتقادات، ارزش ها و فرهنگ ملت ایران اسلامی را نشانه گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲    
کارشناس و فعال رسانه ای با اشاره به اینکه فرهنگ پایه و اساس یک زندگی سالم و با نشاط است، بسیاری از آسیب های اجتماعی را نتیجه فرهنگ غلط وارداتی دانست که هیچ گونه سنخیتی با فرهنگ اصیل ایرانی ندارد و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۷    
صبح امروز در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تفاهم نامه همکاری ما بین سپاه امام سجاد(ع) و اداره کل بهزیستی استان هرمزگان امضاء شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۲    
مدیر آموزش و پرورش میانه در این همایش ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب، گفت: عفاف و حجاب و پوشش اسلامی نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده ها دارد و ارتقای سطح عفاف و حجاب از برنامه های محوری ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۷    
امام جمعه شهرستان سرعین گفت: حجاب و پوشش زن یکی از ضروریات دین مبین اسلام است و آیات 30 و 31 سوره نور موید این مطلب است در رساله کلیه مراجع تقلید آمده هر کس ضروریات دین را قبول نکند کافر و مرتد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۲    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:عظمت انقلاب به برکت خون شهدا و انسجام مردم در همراهی نظام است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۷    
فرمانده سپاه تنکابن اعلام کرد:20 واحد مسکونی محرومین تا شهریور ماه سال جاری در تنکابن به بهره برداری می می رسد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دشمنان اسلام بیش از گذشته به اولین انتخابات گام دوم انقلاب چشم طمع دارند و براین اساس باید زمینه انتخابات پرشور، گسترده، با آرامش ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۲    
چندی قبل، مقامات صهیونیست تهدید کرده بودند که چنانچه جنگی رخ دهد، لبنان را به عصر حجر بازمی گردانند که با پاسخ زیرکانه دبیر کل حزب الله مواجه شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی حسن زاده در خراسان نوشت: دو روز پیش، شورای هماهنگی سران قوا، کلیات طرح اصلاح ساختار بودجه را تصویب کرد و دیروز سرفصل های 9 بسته اجرایی در این زمینه منتشر شد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۷    
تلاش اسرائیل در شرایط کنونی این است که با الحاق شهرک های غیرقانونی در کرانه باختری به خاک اسرائیل امکان تشکیل کشور فلسطین یکپارچه را از بین ببرند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۷    
صادق ورزشکار بود؛ رزمی کار بود؛ در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کرد و در زمان شهادتش، حدود چهار سال بود که ازدواج کرده بود؛ آقازاده ای که همه چیز را برای زندگی پر از آرامش و آسایش داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۲    
بسیجی اردبیلی آورده است: اگر چه میان حکم شرعی ستر به معنی حدود خاصی که باید به حکم دین از نامحرم پوشانده شود با مفهوم اخلاقی آن که نوعی پوشش عرفی است، پیوندی عمیق وجود دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۷    
دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد از تیپ سرافراز 48 فتح استان که پس از 8 سال مأموریت و صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و تقدیم 7 شهید در راه حفاظت از امنیت مردم این مرز بوم به استان بازگشتند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۷    
طرح " چهارشنبه های طلایی" با اهداف معرفی فرهنگ اصیل عفاف و حجاب در بندر انزلی برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۲    
10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان محمودآباد با هزینه بالغ بر 550 میلیون تومان در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) به همت بسیج سازندگی به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۷    
امام جمعه میانه بر لزوم توجه جدی والدین به مسائل فرهنگی و دینی فرزندان، گفت: بهترین زمان آموزش اخلاقی ، دینی و پوشش اسلامی برای فرزندان، همان دوران کودکی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۲    
مسئول قران، عترت و نماز نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قران کریم کارکنان سپاه عاشورا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، گفت: وجود یگان های نمونه نیروهای مسلح در لباس مقدس ارتش و سپاه امنیت آور و امیدآفرین است و آمادگی رزمی و دفاعی آن ها همیشه دشمنان را به هراس ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۷    
حضور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در بیش از 400 شهر، محکم ترین مشت بر دهان عناصر دست نشانده خارج نشین و مروجان شکسته خورده طرح های ضد فرهنگی عفاف و حجاب بود که نتیجه تلاش اصحاب قلم و رسانه است.