پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۲۳:۵۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۳    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 97، تعداد مراکز نیکوکاری استان با رشد 257 درصدی از 14 مرکز به 36 مرکز رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۳    
رویکرد اسلام اجتماعی و به عبارتی اسلام برای تمام ابعاد زندگی، چه میزان توسط متولیان تبلیغ دین در جامعه مورد توجه است؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۳    
جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بهزیستی که کارگردانی جامعه هدف خود را بر عهده دارد، لازم است بخشی از خدمات را به دستگاه های دیگر واگذار کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
حبیبی با اشاره به اینکه رویکرد و سیاست اصلی دولت، حمایت ویژه از مجتمع های گلخانه ای است بر تسریع در راه اندازی این مجتمع ها در استان تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
کشاورز گفت: نهمین جلسه از سلسله نشست های "دفاع همچنان باقی است..." برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
سردار حاجیان از دستگیری 2 کلاهبردار که با طراحی صفحات جعلی اقدام به برداشت های غیرمجاز از حساب افراد مختلف کرده بودند، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۹    
یادواره شهدای بخش احمدی و دومین سالگرد شهدای گمنام در گلزار ملکوتی این بخش با حضور مسئولین شهرستان و استان و مردم شهید پرور این بخش برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان گفت: بیانیه گام دوم نقشه راهی است که نباید به آن شعاری و تشریفاتی نگاه شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۱    
سلیمانی گفت: امسال با تلاش مسئولان ستادبازسازی واقعه غدیرخم در سراسر کشور، این برنامه نمایشی در 124 نقطه از کشورمان در روز عیدغدیرخم برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۵    
معاون تبلیغ حوزه های علمیه، فعالیت های مراکز پنج گانه مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این که حجاب جامعه را باحیا می کند، گفت: زنان در غرب هویت اصلی خودشان را ازدست داده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۰    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: به دانش آموزان کم بضاعت برای شرکت در اردوی راهیان نور کمک می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حنیف غفاری در رسالت نوشت: برداشته شدن گام دوم برجامی جمهوری اسلامی ایران ،مولد مباحث تازه ای در حوزه سیاست خارجی کشورمان بوده است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تیپ 321 متحرک هجومی شهید اشراف نیروی زمینی ارتش در مرند بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان جوانه های صالحین در 200 پایگاه بسیج این استان اجرایی شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰    
همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران و جمعی از مدیران و نخبگان فرهنگی روز پنجشنبه 27 تیرماه در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۵    
روزنامه ای که تا پارسال برای اروپایی ها تیتریک های جانبدارانه و تبلیغاتی می زد، اکنون تصریح می کند وعده های اروپایی ها فاقد اعتبار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
متابولیسم شما همیشه کار می کند تا انرژی بسوزانید. وقتی فعالیت زیاد انجام می دهید، بدن شما کالری بیشتری می سوزاند تا زمانی که استراحت می کنید؛ اما حتی در زمان استراحت نیز بدن شما انرژی مصرف می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
اگر هر روز پنج تا ده دقیقه وقتتان را با تمرکز لازم و حضور ذهن صرف تنفس عمیق بکنید، شاهد 6 مزیت شگفت انگیز آن خواهید بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
ایران سیاست و راهبرد خود را دنبال می کند و برگ های برنده زیادی در دست دارد و می تواند هم تحریم ها را پشت سر بگذارد و هم از امنیت و منافع ملی کشور با اقتدار دفاع کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
خبرهای موثق حکایت از آن دارند که بعد از توقیف نفتکش ایرانی، کشتی های تجاری و نفتکش انگلیسی از ترس توقیف وارد تنگه هرمز نشده و در سواحل کشورهای عربی لنگر انداخته و منتظر مانده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
برخی مطالعات نشان داده اند که افراد تنها با نگاه کردن به گل های طبیعی هنگام صبح از احساس شادی و انرژی بیشتری برخوردار می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۵    
سیداحمد دهقان حسینی گفت: سپاه الغدیر استان اربعین امسال نیز طبق سنوات گذشته در شهر کربلا جنب جسرالعباس اقدام به برپایی موکب در فضایی به مساحت هشت هزار مترمربع خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بابیان اینکه والدین شهدا از راویان اصلی ایثار و شهادت هستند، گفت: بیش از 500 مورد از خاطرات خانواده هایشاهد و ایثارگر استان ثبت و ضبط شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
شهردار کلیبر در دیدار با خانواده شهدا با اشاره به لزوم زنده ماندن فرهنگ مقاومت گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، سرمایه ای بزرگ است که فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در جامعه زنده می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی شازند گفت: در سال گذشته حدود 1200 میلیارد تومان مجموعه پتروشیمی شازند سود دهی داشته است که در عمر این شرکت بی سابقه است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۷    
آمنه عالم راسی گفت: نفوذ و ظهور فرهنگ غرب و مظاهر اجتماعی آن که خود به شکل بارزی در کمرنگ شدن حیا و عفت عمومی بد پوششی و بد حجابی زنان و مردان و اختلاظ های نابهنجار و شکستن حدود مقرر شرع مقدس اسلام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۷    
جهانگیر امامی عصر امروز در مجمع بسیج استان اردبیل بسیج را مظهر ولایتمداری دانست و اظهار کرد: بسیج نماد اخلاص در خدمت رسانی به مردم است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۲    
مجمع بسیجیان استان اردبیل که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اقشار مختلف بسیج، فرمانده سپاه استان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۲    
ملت ایران در تمامی عرصه های انقلاب پیش رو هستند و دشمنام ما در مقابل قدرت فرهنگی ملت ایران به زانو در آمده اند چرا که فرهنگ این ملت نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و ریشه در فرهنگ شهدا دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۲    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: هم افزایی و انسجام نیروهای بسیج استان اردبیل در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۲    
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سیلمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در منزل شهید مدافع حرم علی آقایی با خانواده این شهید مدافع حرم استان اردبیل دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۷    
پس از ورود سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اردبیل با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل به مقام شامخ شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آل الله ادای احترام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تکامل برنامه های بسیج میتوانیم در عرصه خدمتگذاری به انقلاب اسلامی و کمک به دولت و در عرصه های مختلف اقتصادی و رونق تولید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۷    
در آستانه ورد سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستعضفین کشور به استان اردبیل در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل نسبت به مقام شهدای والامقام ادای احترام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۷    
سردار غلامرضا سلیمانی به منظور دیدار با بسیجیان و بازدید از طرح های اعتلای بسیج لحظاتی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۷    
در پی انتشار گزارش مفصلی در خصوص پرونده شریفی معاون وقت شهرداری تهران از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی، محمد باقر قالیباف از این خبرگزاری شکایت کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۷    
مانورهای امربه معروف و فرهنگی در فضای آزاد، تاکسیرانی، پشت شیشه مغازه ها، آرایشگاهها و... در بوستان ها و پارک های استان تهران و شهرستان های استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۷    
پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) از تیپ زینبیون در قم تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه (س) به خاک سپرده می شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۲    
امام جمعه موقت اصفهان دعوت مردم به وحدت و همدلی را از وظایف ائمه جمعه دانست و افزود: ائمه جماعت سراسرکشور از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب استفاده کردند تا هرچه بهتر در این سنگر رسالت تبلیغی خود را ایفا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات کل سپاه ناحیه اراک گفت: آنچیزی که امروز در نظام اداری نیاز داریم عملیاتی شدن مولفه های مهم بیانیه گام دوم است که باید مورد توجه همه ادارات و کارمندان و به خصوص ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
در دیدار وزیر امور اقتصاد و دارایی با رئیس قوه قضاییه، آیت الله رئیسی بر موضوعاتی از قبیل مالیات های معوق، فرار مالیاتی، ایجاد نظام هوشمند مالیاتی و عدالت مالیاتی تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۲    
معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا مازندران،نقش بسیج در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را بی بدیل خواند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۲    
سروان پاسدار سلطانی گفت: راهبرد مقاومت فعال در همه دوران انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات ونقشه های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی بوده است
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۲    
فرمانده سپاه شازند گفت: ساخت خانه های آسیب دیده از بارش های سال جاری توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان شازند آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
تعدادی از گروه های جهادی طلاب خواهر بسیجی به مناسبت دهه کرامت به مناطق محروم استان قم اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی ره در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از برگزاری برنامه دخترانه در روز شنبه 22 تیرماه سال جاری در پارک بانوان با هدف گمتمان سازی جریان انقلاب خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
یک فعال فرهنگی گفت: مقابله تفکر فاسد سبک زندگی غربی جهادی همه جانبه و هوشمندانه می طلبد که باید همه پای کار بیایند و به خصوص جوانان نقش آفرینی کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را می دزدد؛جنایت میکنند و شکل قانونی به آن می دهند، تاکید کردند: جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۷    
خیر بسیجی حوزه 222 ناحیه امام سجاد(ع) کرج در طول بیست سال اخیر، فعالیت هایی از قبیل محرومیت زدایی و کمک به مردم در بحرانهایی از قبیل سیل و زلزله ،جهیزیه و سیسمونی ، کار آفرینی و... داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۷    
عربستان سعودی در جنگ با یمن و حوثی ها و ناکارآمدی پدافند این کشور در مقابل حملات پهپادی و موشکی انصارالله به فرودگاه های عربستان علیرغم خرید سامانه های پیشرفته با دلارهای هنگفت از آمریکا و عدم مقابل ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از انتشار مصاحبه ام درباره رهبر معظم انقلاب، مجله را به ایشان نشان دادم، فرمودند: مطالبی را که درباره خودم باشد نمی خوانم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷    
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: با سیاست ورزی و سیاست زدگی رایج و با هندسه قبیله ای و متصلّبِ اصلاح طلب، اصولگرا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۲    
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی به روستای "سمام" شهرستان املش در هفته دولت امسال به بهرداری رسیده و مراحل نهایی آن در دهه فجر افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۷    
سرهنگ علی خالقیان گفت : دشمنان با جنگ رسانه ای و عملیات روانی درصدد ناامید کردن بسیجیان هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۷    
فرمانده سپاه خداآفرین گفت: دستگیری از افراد نیازمند از رسالت های مهم انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس پلیس فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: اعزام زائران حج تمتع استان های اذربایجان شرقی و اردبیل به خانه خدا از سوم مرداد 98 آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۲    
اردوی جهادی یکروزه میز خدمت به همت بسیج کارگری و کارمندی شهید کلاهدوز ساه میانه در منطقه عشایر نشین بزقوش این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۷    
مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان با بیان این که حفظ و توسعه روحیه انقلابی در دانشگاه های استان خوزستان از وظایف بسیج اساتید است گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیز بر این مسئله تأکید داشتند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: اروپایی ها را دنباله رو سیاست های دولتمردان آمریکا دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم سید هادی رضوی در پرونده بانک سرمایه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۲    
یک تروریست داعشی تحت تعقیب بین المللی با نام دیه گو مارادونا، اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان در کشور آلبانی دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۲    
در ادامه مواضع متناقض محمدجواد ظریف پیرامون میزان انجام تعهدات کشورهای اروپایی در برجام، وی روز گذشته اعلام کرد اروپا برای حفظ برجام حاضر به سرمایه گذاری نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۲    
این روزها ثبت نام دانش آموزان در مدارس برای اولیا به کابوسی تبدیل شده است که هر روز شکل عجیب تری به خود می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۷    
ائمه جمعه سراسر کشور به مناسبت ایام چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب، با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۷    
به همت کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان کاشان، کارگروه اجرایی طرح جهاد روشنایی با حضور مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان، مدیر اجرایی طرح و مسئولین شهرستان تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۷    
مسئول جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران خبر داد: گروه های جهادی برای 60 خانواده سیل زده در شهرستان سیمرغ مشغول خانه سازی هستند که تا پایان مرداد این تعداد از واحد هاتحویل شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۷    
یکی از هادیان سیاسی گفت: مادر تاثیرگذارترین فرد در خانواده است و دشمن درصدد نابودی بنیان خانواده از طریق مادران خانواده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
جلسه هماهنگی سازمان بسیج کارمندان استان در خصوص جمع آوری کمک های نقدی برای سیل زدگان منطقه واگذارشده به سپاه حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۷    
امام جمعه شهرستان بهار گفت: فرهنگ فاطمی به عنوان مترقی ترین و متعالی ترین طرح برای حضور اجتماعی زنان بوده و ترویج آن به عنوان تنها نسخه شفابخش برای زن امروز از رسالت های مهم فرهنگ فاطمی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیر فرهنگ عاشورایی در تجلی و پایداری انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۲    
فرمانده سپاه قدس گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان قلی پور پیام تسلیت صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۷    
با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با حضور 2 هزار و دویست دانش آموز خواهر و برادر طرح شهید بهنام محمدی در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین در حال برگزاری است و تا 29 تیر ماه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۷    
گروه جهادی "فردوس" که توسط مقام معظم رهبری مورد تجلیل قرار گرفته اند، اینبار و همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع) در محله حمیدیان رشت به برپایی ایستگاه های خدماتی پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۲    
همزمان با دهه گرامت و با حضور خادمان حرم رضوی اهالی مسجد صفای بنی هاشم و پایگاه شهید دلخاک تبریز به نوعروسان جهیزیه اهدا کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۲    
روزهای 26 و 27 تیر، تبریز میزبان مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیچ مستضفین خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: دشمن با قدرت رسانه ای و تبلیغاتی خود سعی در گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است که بایستی نسبت به این موضوع هوشیار بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
اهواز- فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اتحاد، انسجام و اتفاق نظر مسئولان نظام و دولتمردان به رویای آمریکا برای مذاکره با ایران پایان داد .
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفین فضای مجازی را بزرگ ترین فرصت برای اسلام و تمدن سازی عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۲    
فرمانده سپاه استان البرز گفت :بسیج یک تفکر ارزشمند، قدرت حرکت آفرین و نسخه شفابخش و کاربردی برای همه زمان ها و مکان ها و عامل موفقیت در مقابل هر قدرتی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۲    
با معرفی رده های برتر بسیج و سپاه، جشنواره مالک اشتر شهرستان لارستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۲    
قرار است فردا (چهارشنبه 26 تیرماه) جشن امضا و همنشینی نویسنده این داستان نعمیه اسلاملو با مخاطبانش از ساعت 17 در این پاتوق فرهنگی برگزار شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۲    
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از تخصیص یارانه درمان برای درمان معتادان در مراکز اقامتی و سرپایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۷    
نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد قنبر بلالی دهکردی در نمایشگاه عشق ماندگار به معرض دید مخاطبین گذاشته شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۷    
تاکنون استفاده چندانی از فرصت اجرای مراحل مختلف قانون هدفمند کردن یارانه ها برای کاهش شدت انرژی و اصلاح الگوی مصرف نشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۷    
مالکان وسایل نقلیه که به توصیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تا پایان تیر ماه باید حداقل یک بار از کارت سوخت خود استفاده کنند در زمان سوخت گیری با مشکلاتی مانند فراموش کردن رمز ابتدایی خود مواجه شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
امام صادق علیه السلام در سخنی ارزشمند روش درست طلب و درخواست رزق و روزی فراوان از خداوند را بیان فرموده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۷    
وزرا و مدیران ارشد دولت تا سطح فرماندار که بحمدالله وضع شان بد نیست، بسم الله! از امروز به جای دریافت حقوق های نجومی، رایگان برای مردم کار کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید صادق غفوریان در خراسان نوشت: دستگاه قضا و رئیس قوه قضاییه طی چهار ماه گذشته به گواه آمار در مقایسه با گذشته ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۷    
کانون بسیج مهندسین صنعتی شهید چمران استان قم برنامه بازدید علمی-تخصصی مهندسین بسیجی از مرکز مدیریت مصرف و کنترل کیفیت آب استان را برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۲    
نشست بصیرتی کانون بسیج مهندسین اراک با موضوع رابطه مستقیم رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات کانون بسیج مهندسین اراک برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۷    
یادواره شهید مفقودالاثر هشت سال دفاع مقدس، شهید رحیم جلالی ، صبح امروز همزمان با سالروز شهادتش با حضور خواهر شهید و استقبال پرشکوه بانوان در حوزه بسیج حضرت معصومه(س) قرچک برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۲    
فرمانده سپاه ناحیه کازرون درجشنواره ملک اشتر این ناحیه گفت: در شرایط کنونی، حفظ انقلاب اسلامی از هر موضوعی از اهمیت بالاتری برخوردار است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۲    
حجت الاسلام و المسلمین شفیعی زاده ریاست سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزان به بیان نکاتی پیرامون بیانیه گام دوم انقلا ب پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۷    
امام جمعه مرند با اشاره به توطئه دشمنان در خصوص ترویج سبک زندگی غربی و بی بندوباری، اظهارداشت: الگوهای دینی باید در جهت سبک زندگی ایرانی اسلامی به نسل جوان و مردم معرفی شوند تا با امید به آینده در ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۷    
فعال فرهنگی و رسانه ای با تاکید به اینکه نهادینه شدن فرهنگ در جامعه می تواند از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۲    
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور دیدار با بسیجیان و بازدید از برنامه های اعتلای بسیج به استان اردبیل سفر می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۲    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۷    
باید آگاه باشیم که هدف دشمن به تنهایی حجاب، عفاف و حیای جامعه ی اسلامی نیست و هدف اصلی آن از بیخ و بن زدن این بنیان است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۲    
عضو شورای بسیج جامعه زنان، گفت: درباره حجاب و عفاف ما نیازمند به یک قانون با چهارچوب مشخص، کامل و جامع هستیم.
  • ۱