جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۲:۵۹Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 تیر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 تیر 1398 بسیج 2 تیر 1398 بسیج 3 تیر 1398 بسیج 4 تیر 1398 بسیج 5 تیر 1398 بسیج 6 تیر 1398 بسیج 7 تیر 1398 بسیج 8 تیر 1398 بسیج 9 تیر 1398 بسیج 10 تیر 1398 بسیج 11 تیر 1398 بسیج 12 تیر 1398 بسیج 13 تیر 1398 بسیج 14 تیر 1398 بسیج 15 تیر 1398 بسیج 16 تیر 1398 بسیج 17 تیر 1398 بسیج 18 تیر 1398 بسیج 19 تیر 1398 بسیج 20 تیر 1398 بسیج 21 تیر 1398 بسیج 22 تیر 1398 بسیج 23 تیر 1398 بسیج 24 تیر 1398 بسیج 25 تیر 1398 بسیج 26 تیر 1398 بسیج 27 تیر 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 29 تیر 1398 بسیج 30 تیر 1398 بسیج 31 تیر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۵    
شرح شوق عنوان کتابی است که در آن زندگی نامه و خاطرات شهید محمدرضا شیخی گردآوری و منتشرشده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مکتب آیت الله خویی، تطبیقی و مکتب فقهی امام خمینی (ره) تحلیلی است، گفت: این دو مکتب همواره در طول تاریخ فقه بالیده و جلو آمده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۳    
خمسه عنوان کرد: خسارت سرمازدگی کشاورزان استان در سال 97 پرداخت شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
محکومین به جرم رباخواری جهت اجرای حکم مطابق اصل 49 قانون اساسی به دادگاه رسیدگی به پرونده های اصل 49 معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
معاون مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و 312 هکتار از اراضی کشاورزی استان به سامانه نوین ابیاری تجهیز شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
پویامنش گفت: اسلامی که قرار است توسط ایران به کل دنیا صادر شود اسلام عزت و اقتدار، اسلام عدالت و گفتمان است نه اسلامی که در جریان سقیفه برایش تصمیم گیری کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از یک واحد تولیدی در قزوین بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: سیاست کمیته امداد امام (ره) پرداخت تسهیلات برای مشاغل تولیدی است از این رو از حضور و فعالیت مددجویان جویای کار در صنایع تبدیلی حمایت می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در میان مسئولان تصمیم گیر تعامل خوبی برقرار شده و استان قزوین به عنوان دومین استان صنعتی کشور از ظرفیت خوبی برخوردار است و باید بتوان به صورت پایلوت کارهای خوبی را ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: آمریکا می خواهد مسیر حرکتی اقتصادی ایران را تغییر دهد و باید بدانیم که رشد پایدار با اقتصاد نفتی محقق نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
نبیل عنوان کرد: ما نیز در سازمان راه را برای تکمیل ظرفیت های استان هموار و برای توسعه صادرات غیرنفتی حرکت خواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۱    
بخشنده گفت: امروز در حقیقت با جنگ بزرگ اقتصادی مواجه هستیم و تحریم ها نتوانست حریف ما شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۶    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل گفت: کاروان های راهیان نور زمینه انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس را به نسل های امروزی به ویژه دانشجویان فراهم می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۶    
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند است، عنوان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه های امنیت کشور کمک شایانی می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۱    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حفظ اتحاد در مقابل دشمن وظیفه رسانه های جمعی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۱    
فیلم نیمه بلند باغ بهشت در خصوص زندگی خانواده شهدای مدافع حرم از سوی حوزه هنری آذربایجان شرقی تولید شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۱    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه آذربایجان شرقی از اجرای اردوی جهادی طرح شهید رهنمون با انجام 867 مورد ویزیت رایگان در خاروانا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۶    
توجه به شکوفایی و رونق اقتصاد دریا محور از محورهای اصلی توسعه هرمزگان محسوب می شود و از همین رو پرورش ماهی و میگو و تجارت از طریق دریا در راستای تحقق این اقتصاد در دستور کار قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس اداره تبلیغات شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: حجاب و عفاف از تعالیم مورد تاکید دین اسلام است که تبیین و ترویج آن به آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع نیازمند است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۵    
فیلمی از نخستین سفر استانی سردار غلامرضا سلیمانی و حاشیه های حضور در استان اردبیل و سخنرانی در مجمع بسیجیان استان اردبیل.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردبیل: بسیج یک نیروی انقلابی و برخواسته از متن جامعه و مردمی است به همین دلیل دشمنان اسلام و استکبار جهانی در مقابل تفکر و قدرت الهی بسیج ناکام مانده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی حجة الاسلام محمّد عبادی زاده را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۵    
سرکار خانم میر مومنی مدیریت حوزه علمیه خواهران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزان سال 98 سازمان بسیج اساتید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۰    
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:ارتقای روحیه امید در جامعه با تبیین عملکرد چهل ساله نظام محقق می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۵    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در بسیج اساتید نیازمند 100 استاد تراز انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف هستیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج 20 میلیونی از برنامه ها و ابتکارات امام راحل بود و با فرمان ایشان بسیج تشکیل شد و امروز شاهد آن هستیم که بسیج در همه عرصه ها تبدیل به الگوی کشور های دنیا شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۰    
عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی تهران با تاکید بر این که مسجد محوری، ضرورتی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی است، تصریح کرد: شبکه سازی و تولید محتوای موثر ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۵    
مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین یکی از مهره ها و پازل هاست که آمریکایی ها سعی می کنند علیه مردم ایران، ولو هرچقدر که بتوانند از آن ها بهره برداری کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۵    
سرکار خانم جلالی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزان سازمان بسیج اساتید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
زمانی که یک غذای لذیذ می خوریم، خاطره خوبی از آن لحظات در ذهن ما ثبت می شود و مواجهه بعدی ما با آن غذای خاص، آن احساس خوب را دوباره زنده می کند و در نتیجه مقاومت در برابر خوردن غذاها سخت می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با تاکید بر برخورد جدی با واحدهای صنفی که آرایشگران مرد اقدام به اصلاح موی مشتریان زن کنند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
برنی سندرز می گوید ترامپ خودش آتش در سبد می اندازد و سپس برای خاموش کردن آن انتظار تقدیر دارد. این البته تنها ترفند ترامپ در عملیات روانی روی مخاطبان نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید برند در خراسان نوشت: مشکل ما همیشه این است که سوداگران خودرو، سکه، ارز، مسکن و ... همواره چند قدم از مسئولان ما جلوتر هستند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۵    
ادعای دروغین وزیر خارجه آمریکا که مدعی شد ایران آماده است تا بر سر برنامه موشکی خود مذاکره کند موجب شد قیمت نفت بیش از 3 درصد سقوط کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۵    
یکی از بستگان محمدعلی نجفی از عزل یکی از وکلای وی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۰    
– محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی از بیم آن که امارتش در معرض حملات نظامی انصارالله قرار گیرد، به محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی اعلام کرد که باید در یمن عقب نشینی صورت بگیرد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد حتی مصرف روزانه مقدار کم آبمیوه یا نوشابه گازدار خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
دومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵    
یکی از فرهنگیان بسیجی برای نهادینه شدن فرهنگ جامعه، توجه به پرورش فرهنگی اسلامی دانش آموزان را به عنوان سرمایه آینده کشور مهم و از وظایف آموزش و پرورش خواند و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۵    
یکی از اساتید نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی توکل به خدا را تنها راه نجات وعزت، استقلال دانست و اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۵    
انتشار اخباری در خصوص پیشنهاد ولی عهد عربستان به نیروهای انصارالله مبنی بر تقسیم کردن کنترل یمن نشان از آن دارد که بن سلمان برای حفظ آبروی ائتلاف خود دست به دامن مذاکره با انصارالله شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۰    
تحقیقات انجام شده نشان می دهد که سرکه سیب ممکن است مزایای زیادی برای بدن داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه محوریت اردوهای جهادی خدمت رسانی و محرومیت زدایی است، گفت: اولویت فعالیت گروه های جهادی بسیج دانش آموزی مدارس مناطق محروم و بیشتر آسیب دیده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۰    
سازمان بسیج کارمندان استان کرمانشاه به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب نشستی با موضوع عفاف و حجاب با حضور تعداد 250 نفر از خواهران بسیجی ادارات و برخی مدیران کل ادارات و با سخنرانی سرکار خانم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۰    
مسول سازمان بسیج کارمندان استان درحاشیه نظارت تخصصی از برنامه های حوزه ادارات شهرستان جیرفت با مهندس عطاپور فرماندارجیرفت دیدار نمود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۵    
نشست معرفت افزایی با عنوان " نشانه های افول آمریکا " به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بسیجیان مسجد قدس اردبیل شامگاه روز گذشته با بسیجیان پایگاه نخبه مقاومت بسیج شهید اصغر صبور در مسجد قدس اردبیل دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۰    
شورای فرماندهی سپاه مرند به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی از مرکز نگهداری معلولان این شهرستان بازدید و از آن ها دلجویی کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
محمد بسکابادی گفت: این طرح تاثیر زیادی در بیداری مردم در جهت مشارکت خواهد داشت ومشارکت می تواند تاثیر فراوانی در کاهش بزهکاری و جرم داشته باشد.طرح همبستگی جهاد ملی در بسیج محلات پیگیری می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ؛ نظام سیاسی بر آمده از انقلاب است لذا جمهوری اسلامی ایران موهبت الهی است و خدای متعال جمهوری اسلامی را به ملت ایران ارزانی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۰    
مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام 20 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
مراسم بزرگداشت هفته عفاف وحجاب با حضور خیل عظیم خواهران در شهرستان خوانسار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و پیاده سازی آن، تبدیل این بیانیه به مطالبه عموم مردم از مسئولان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۵    
جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین شهرستان صحنه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۵    
روز گذشته طی مراسمی با حضور دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور، مهندس بیگدلی به عنوان جانشین جدید بسیج اساتید استان زنجان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۵۵    
همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و با حضور جمعی از شاعران برجسته کشور، از کتابهای ، پر پرواز ، سفیران برگزیده الهی و خنیاگر خزر رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پایگاه ها مرکز جوشش جوانان انقلابی و مومن است و در همه جنبه ها می توانند جوابگوی نیاز های کشور باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
یک بسیجی فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ترویج بی حجابی در کشور است، گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک نوع مطالبه عمومی محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد:ما اگر بخواهیم عفاف و حجاب را به شکل واقعی و اصولی براساس آموزه های اسلام پیاده کنیم مهمترین نکته پیاده سازی آن فرهنگ ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
به مناسبت دهه کرامت، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
همایش بزرگ حمایت از ارزشهای عفاف و و حجاب و حفظ حریم خانواده در تاکستان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۲    
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا شهرآبیک بیان کرد:لقب معصومه نشان دهنده اوج عظمت و بزرگی حضرت فاطمه معصومه است