شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 5 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۸    
رئیس کمیته ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به 1107 نفر رسیده است .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
همزمان با سراسر کشور و استان مرکزی رزمایش کمک مومنانه در اراک برگزار شد در مرحله اول بیش از 30هزار بسته توزیع خواهدشد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۲    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام بر لزوم ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت آغاز هفته سلامت و به منظور قدردانی از زحمات کادر بهداشتی و درمانی کشور در ایام مبارزه با ویروس کرونا، پیام تبریکی صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۰    
مردمان دیار مهربانی دوباره غرور آفریده اند و در کنار هم بسیج شده اند تا به فرمان ولی امرشان در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شیرینی به فکر هم بودن را حس کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۰    
مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا برنامه های سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ماه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۱:۳۶    
لبیک سپاه ناحیه الشتر به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای رزمایش " کمک مومنانه " در اولین روز از ماه مبارک رمضان در بین اقشار مردم شهرستان سلسله انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۱    
فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: اتحاد و انسجام بین ارگان ها و کمک های مردمی، مردم شریف سرخه در این روز های کرونایی چشمگیر بود و امیدواریم همه مردم در این رزمایش سهیم باشند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۰    
داماد خیر بسیجی گفت: تصمیم گرفتیم با لبیک گفتن به فرمایشات رهبرفرزانه انقلاب و در راستای کمک مومنانه هزینه های عروسی مان را به نیازمندان اهدا کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۳    
سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت وگویی اظهار داشت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه این طرح شروع شد و در شهرستان ها به ریاست ائمه جمعه آغاز به کار کرد و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۰    
مطابق رسم سالیان گذشته، محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در اولین روز از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
فرمانده سپاه الغدیر به همراه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه یزد و جمعی از مسئولان ارشد سپاه الغدیر با حضور در منزل شهید محمد منتظر قائم با همسر وی دیدار و یاد و خاطره تنها شهید واقعه طبس و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
آیت الله ابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان در 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دکتر سعید حقیقی، متخصص طب اورژانس که از هفته قبل بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان الزهرا(س) به کما رفته بود، به فیض شهادت نائل آمد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از راه اندازی پویش ملی هر_خانه_ایرانی_یک_جلسه_قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه شاهرود گفت: مسائل فرهنگی، تبلیغی و بصیرتی یک منظومه هماهنگ در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه است که باید به آن توجه کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع 10 هزار سبد کالا در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی 25 کربلا ماه رمضان را منشا خیر کثیر و غنیمت بزرگی از جانب خداوند متعال دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
فرماندها ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در ششمین مرحله از رزمایش پدافند زیستی اندیمشک، گفت: سپاه در هر عرصه ای ورود کند موفقیت های چشمگیری خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: آمریکا این را باید فهمیده باشد که ایران با تهدید قوی تر می شود و دیگر در منطقه جایی برای جولان دادن ندارند. به جای دخالت در امور کشورها به خودتان بپردازید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
اولین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع 300 بسته غذایی بین نیازمندان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 740 مورد تخلف اضافه تناژ وسایل نقلیه باری در لرستان شناسایی و به پلیس راه اعلام شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۰    
فرمانده انتظامی لرستان از فعالیت گشت های انتظامی و نظارتی این نهاد در استان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۰    
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان از پیشرفت 60 درصدی پروژه آماده سازی جاده دسترسی به نیروگاه برق خرم آباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۰    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه های هنری با حضور مستقیم مخاطبین وجود ندارد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۸    
جوانان و نوجوانان ملکان با شکستن قلک ها ی خود و با اندک پس انداز خود به یاری نیازمندان شتافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۸    
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت علامه عالیقدر استاد مرتضی مطهری(ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، بیانیه ای صادر نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری بسیج: رمضان فرخ رو ملقب به خسرو شمر مُعینُ البُکاء ایران و تعزیه خوان پیشکسوت شهرستان ری، چهارم اردیبهشت ماه در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت و به ارباب شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان 250 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند که در اثر ویروس کرونا بیکار شده اند توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۱    
توزیع یک هزار عدد بطری ماده ضدعفونی کننده و پاکسازی معابر توسط پایگاه های ابوذر و شهید مدنی حوزه شهید خادم پر همدان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: چند روزی است که اماکن تجاری و پاساژها بصورت رسمی باز شده اند اما جای تعجب است که فرموده اند اماکن مذهبی و مساجد و... باز نشود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
مجمع خیرین بخش قلعه نو به همت بخشدار این شهر تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با حضور مسئولین شهرستان ، گروه های جهادی ، بسیجیان و پاسداران سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک از امروز آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
در راستای اجرای رزمایش مومنانه، هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گرمه توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
بابایی گفت: در راستا کمک مومنانه، خانواده مرحوم آقاجانی در یک اقدام خداپسندانه، هزینه برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود فرزند بزرگوارشان را به #قرارگاه_کمکهای_مومنانه شهر بیدستان اختصاص دادند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
یک سازمان فعال در زمینه تامین حشیش (ماریجوانا) برای معتادان به این ماده در رژیم صهیونیستی از افزایش 330 درصدی آن در دوره قرنطیه و نقش وزارت بهداشت این رژیم در افزایش تقاضا برای خرید این ماده مخدر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای از گزارش سالانه آمریکا در خصوص کنترل تسلیحات اتمی انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
مسئول کمیته سلامت معنوی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تا کنون قریب به 500 طلبه و همچنین ائمه جماعت توجیه شده اند که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت هماهنگ به کار تبلیغی در مسجد بپردازند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۶    
پویش مردمی شکرانه سلامت و کمک مومنانه در شهر تودشک به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا رفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۶    
اغاز مرحله اول رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان بیش از 1000 بسته غذایی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به همت حوزه بسیج 6 امام جعفر صادق(ع) و مشارکت مردم و خیرین در شهر ورزنه و بخش ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه سلام الله علیها دهستان ریگ لردگان بیست و پنج هزار ماسک تولید شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
در آستانه ماه مبارک رمضان بسته های حمایتی بین نیازمندان در شهرستان لردگان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت هفت داعشی در حمله هوایی به تکفیری ها در ناحیه قره تپه در استان دیالی و انهدام یک مخفیگاه داعش خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد از اهدای بسته های معیشتی به هنرمندانی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات شده اند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
همزمان با رزمایش کمک مومنانه و جمع آوری بسته های معیشتی، طرح پخت نان توسط حوزه مطرح و با کمک گروه های جهادی پایگاه های بسیج خوهران و حوزه هفت کوثر؛ انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا، خواهران بسیجی حوزه حضرت زینب(س) از توابع جرقویه سفلی، منازل خود را به کارگاه تبدیل کرده اند و اقدام به دوخت ماسک در منازل خود نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
بر اساس نظرسنجی جدیدی در روسیه مشخص شد، بیش از نیمی از مردم این کشور یعنی 60 درصد به رئیس جمهوری خود اعتماد دارند و 28 درصد هم چنین حسی ندارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
گروه های جهادی کریم اهل بیت (ع) و محبان المرتضی (ع)، سومین مرحله از اقدامات جهادی و دومین مرحله از "رزمایش همدلی" با نیازمندان کشور عزیزمان را با آماده سازی و توزیع کمک های مومنانه میان نیازمندان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای به نامه ی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ارتباط با اهمیت قرآن و ضرورت کار برای ترویج و تفسیر آن پاسخ دادند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۳    
بانوان بسیجی حوزه حضرت زهرا سلام الله علی ها همزمان با رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اقدام به برپایی غرفه قرارگاه همدلی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با همت و وحدت ناحیه مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری، نهاد های انقلابی و مردمی و دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان با تهیه 450 بسته معیشتی و توزیع آن بین خانواده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: نهادهای دینی همانند شرایط بحرانی گذشته به نحو شایسته ای کنار سایر اقشار جامعه حضور دارند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
وزارت خارجه انگلیس با ابزار نگرانی از پرتاب ماهواره توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مدعی شد سازمان ملل از ایران خواسته چنین فعالیت های موشکی انجام ندهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۱    
پزشکان و همه گیرشناسان (اپیدمیولوژیست ها) به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر اینکه تزریق مواد ضدعفونی کننده و اشعه فرابنفش می تواند در مقابله با کرونا به مردم کمک کند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
پاک سرشت گفت:این هفته فرصت مناسبی جهت تقدیر و تشکر از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
بسیجان خستگی ناپذیر ساوجی هر شب بر حسب تکلیف مناطق مختلف شهرستان ساوه را ضدعفونی و گندزدایی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود از جمع آوری بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال کمک در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت پایگاه های این حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۹    
جانشین قرارگاه مواسات، همدلی و کمک های مومنانه ابرکوه گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات تعداد 1100 بسته غذایی به ارزش تقریبی هر بسته 200 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۹    
جانشین قرارگاه مواسات، همدلی و کمک های مومنانه ابرکوه گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات تعداد 1100 بسته غذایی به ارزش تقریبی هر بسته 200 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۹    
رزمایش کمک مومنانه در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهرود از نصب المانهای ماه رمضان در سطح شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه 800 بسته کمک معیشتی با حضور مسولین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
همزمان با فرارسیدن ماه ضیافت الهی رزمایش همدلی ومواسات کمک مومنانه 800بسته کمک معیشتی با همکاری حوزه امام خامنه ای ناحیه ثارالله یزد با حضور مسولین به نیازمندان وقشر اسیب پذیر از ویروس کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۹    
با همکاری حوزه کوثر ناحیه ثارالله کمک های مومنانه رزمایش همدلی ومواسات در محله اکرم آباد یزد اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
به همت پایگاه کمیل حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) بسته های معیشتی به ارزش 300 هزار تومان در محله فاطمیه شاهرود در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
برخی هیئات مذهبی برای ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و آنلاین برنامه مناجات خوانی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
شاعر رزمنده و بسیجی پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) به مناسبت ماه ضیافت الهی رمضان المبارک شعری سروده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
یک نشریه آمریکایی در یادداشتی آورده است، رویکرد تغییر رژیم و فشار حداکثری علیه ایران باید کنار گذاشته شود و در مقابل واشنگتن به اتخاذ دیپلماسی و خروج نیروهایش از غرب آسیا بپردازد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: آمریکا و اروپا نمی توانند بر پایه تفسیر اشتباه و بی مبنا از قطعنامه 2231 شورای امنیت، ایران را موعظه کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در 18 استان کشور و بارش برف در ارتفاعات نقاط سردسیر مناطق شمال غرب، البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خبر داده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت فناور با تولید انبوه کیت ستونی استخراج RNA ویروسی بهینه شده برای استخراج ژنوم ویروسی کرونا (Covid -19)، گام مهمی در تشخیص بیماران آلوده به کرونا برداشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
محفل انس با قرآن کریم از طریق ارتباط زنده تصویری و با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد. طبق رسم هرساله، محفل انس با قرآن مجید در روز اول ماه رمضان برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهوری در گفت وگو با وزرای بهداشت و ارتباطات بر تقویت بررسی های لازم در زمینه چگونگی و زمان بازگشایی اماکن مذهبی و نیز افزایش سرعت اینترنت تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
عربستان سعودی که ده ها فلسطینی حامی مقاومت را بازداشت کرده است، علیرغم شیوع ویروس کرونا در این کشور همچنان حاضر به آزادی آنها نیست تا بار دیگر نشان دهد که حقوق بشر جایگاهی در قاموس آن ندارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
استاندار تهران گفت: اگر روند روزهای اخیر در استان تهران ادامه یابد و شرایط موج بیماری صورت پذیرد همه گشایش های که صورت گرفته، لغو و نسبت به اِعمال محدودیت ها اقدام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
به همت پایگاه فاطمیون حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، 600 بروشور سخنان رهبر انقلاب در باب رزمایش کمک مومنانه به همراه عناب در شهرک فرهنگیان شاهرودتوزیع و نیازمندان محله شناسایی شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
شاعر بسیجی پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در این روزهای سخت قرنطینه شعری طنز سروده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۱    
نشست اعضای ستاد نمازجمعه بندر دیر با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از اعطای تسهیلات بانکی به کسب و کارهای زیان دیده از کرونا در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح استان سمنان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع 30 هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح استان سمنان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه قم گفت: قشر ضعیف به خاطر ویروس کرونا دچار مشکلات شدیدی شده است، از گذشته ملت ایران در سیل و زلزله پای کار آمدند، دولت باید در زمینه کمک به اقشار ضعیف جامعه اهتمام و برنامه ریزی داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
روز گذشته همزمان با رزمایش کمک مومنانه در مصلی امام خمینی(ره) تبریز اهالی رسانه نیز تلاش کردند گوشه هایی از این همدلی و وحدت بسیجیان را برای دستگیری از نیازمندان به تصویر کشند./ عکس ها از: رسول نجفی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، به همت حلقه قرآنی بسیجیان پایگاه مطهره حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود، 10 بسته کمک معیشتی در روستای قهج بسطام تهیه و توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۴    
از دو ماه گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد، دستگاه های اجرایی و نهاد های گوناگونی برای مقابله با این مهمان ناخوانده وارد عمل شدند، اما تلاش های سپاه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع 110 بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به ارزش قریب به 30 میلیون تومان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان نمادسازی را امری مهم و اثرگذار دانست و گفت: مسئولان باید در ایام مناسبتی سال به طور هدفمندانه نمادسازی کنند و صرفا برای رفع تکلیف در ایامی مانند ماه رمضان و محرم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
معاون سازمان برنامه ریزی استان سمنان از پروژه سالن 3000 نفری شاهرود بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
فرمانده پایگاه شهید خانلرخانی حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام از توزیع بسته های معیشتی در روستای قاسم آباد، به ارزش 200 تا 250 هزار تومان بین نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: از آنجا که به دلیل شیوع ویروس کرونا گردهمایی ها و برنامه های ماه رمضان در مساجد برگزار نمی شود پویش هرخانه یک محراب در سطح استان اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
فرمانده سپاه خوی از توزیع 34 هزار مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با همدلی و مشارکت گسترده مردم قائم شهر برگزار شد .در این رزمایش 20 هزار خانوار جامعه هدف تحت حمایت قرارگاه کمک مواسات و همدلی مومنانه قرار می گیرند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 8 هزار و 34 لیتر روغن خوراکی احتکار شده از یک انبار شخصی در زنجان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نماینده منتخب مردم شهرستان های بجستان و گناباد تاکید کرد: چله دوم انقلاب به مراتب سنگین تر از قبل و این چهل سال اخیر است که نیاز به ریل گذاری دقیق منطبق با آرمان های انقلاب اسلامی دارد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: در نشست نخست رزمایش کمک مومنانه قول دادیم که حدود 500 بسته ارزاق در سطح شهرستان توزیع کنیم، ولی امروز این عدد به 1300 بسته با کمک کمیته امداد، بهزیستی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی پرتاب موفقیت آمیز و مسرت بخش ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: توسعه فرهنگ قرآنی ضروردت دارد و باید در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: نقاشی حجم وعکس ((کروناورنسانس جهان معاصر))، اثر هنرمند شاهرودی، در نمایشگاه آنلاین گالری دانژه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۹    
امام جمعه پیرانشهر از توزیع 500 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
آیت اله عابدینی گفت: روح انسان با تقوا متحول و منقلب شده و یک نورانیت درونی است که انسان با کسب آن شخصیت و عقلش نورانی و دانا شده و اراده اش توانا می شود .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از بازگشایی مراکز تعویض پلاک از فردا 6 اردیبهشت خبرداد.
  • ۱