سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 اردیبهشت 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 اردیبهشت 1399 بسیج 2 اردیبهشت 1399 بسیج 3 اردیبهشت 1399 بسیج 4 اردیبهشت 1399 بسیج 5 اردیبهشت 1399 بسیج 6 اردیبهشت 1399 بسیج 7 اردیبهشت 1399 بسیج 8 اردیبهشت 1399 بسیج 9 اردیبهشت 1399 بسیج 10 اردیبهشت 1399 بسیج 11 اردیبهشت 1399 بسیج 12 اردیبهشت 1399 بسیج 13 اردیبهشت 1399 بسیج 14 اردیبهشت 1399 بسیج 15 اردیبهشت 1399 بسیج 16 اردیبهشت 1399 بسیج 17 اردیبهشت 1399 بسیج 18 اردیبهشت 1399 بسیج 19 اردیبهشت 1399 بسیج 20 اردیبهشت 1399 بسیج 21 اردیبهشت 1399 بسیج 22 اردیبهشت 1399 بسیج 23 اردیبهشت 1399 بسیج 24 اردیبهشت 1399 بسیج 25 اردیبهشت 1399 بسیج 26 اردیبهشت 1399 بسیج 27 اردیبهشت 1399 بسیج 28 اردیبهشت 1399 بسیج 29 اردیبهشت 1399 بسیج 30 اردیبهشت 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: جهادگران اصلی در برهه کنونی کادر درمانی هستند و با تمام وجود برای مقابله با بیماری کرونا در عرصه حاضر شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
حجت الاسلام محمد سبزی با اشاره به رفتارهای ضد مقاومت اخیر دولتمردان آلمان گفت: تروریست اعلام کردن حزب الله و معرفی جاسوس به عنوان سفیر در ایران تحت فرمان آمریکا در نهایت به ضرر این کشور می شود و از ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در فرصت شب های قدر خدا را متوجّه به خودتان و لطف خدا و نگاه محبّت الهی را متوجّه و شامل حال خودتان کنید، اظهارداشت: خداوند می فرماید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای ناحیه ثارالله یزد در بخش مرکزی از تهیه و توزیع 130 بسته کمک معیشتی به ارزش 400 میلیون ریال بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا در بخش مرکزی یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۳    
حجت الاسلام حاتم نصیری نژاد به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان گیلان منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۴    
هنوز وضعیت عادی نیست اما در اکثر استانها به جز خوزستان کاهش تدریجی موارد فوت و ابتلا را داریم. در استان خوزستان و تهران موضوع متفاوت است و خوزستان همچنان وضعیت قرمز و نگران کننده دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
در ادامه طرح کمک مومنانه و با مشارکت بسیجیان حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید اسکندری شهرداری اهواز 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان و خسارت دیدگان ویروس منحوس کرونا توزیع گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۸    
سردار عبدالله ملکی از تهیه و توزیع 14 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه خبر داد داد و گفت: این بسته ها با همکاری هیئت محبان حضرت زینب (س)، دفاتر حفظ آثار شهرستان ها ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۵    
فرمانده انتظامی استان فارس شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناو کنارک را تبریک و تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه معرفت،طهارت و لیاقت سه شرط اساسی برای حضور موفق انسان در میهمانی ماه خدا است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
دبیر قرارگاه جهادی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 24 هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
فرمانده سپاه تنگستان در پیامی شهادت جمعی از دریادلان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۸    
سردار مطهری تصریح کرد: در نواحی بسیج سراسر استان آشپزخانه هایی برای تهیه غذا گرم راه اندازی شده و تاکنون بیش از 150 هزار پرس غذای گرم در بین ایتام و نیازمندان استان توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
مراسم شب های قدر حرم مطهر حٌدت معصومه (س) از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نقش انقلاب اسلامی در به وجود آمدن عزت و اقتدار فعلی کشور را بسیار مهم دانست و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تشکلات انقلابی در خصوص بازگشایی حرم مطهر رضوی به سعید نمکی وزیر بهداشت نامه ای ارسال نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۴    
معاون فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: مراسم احیای شب های قدر با توجه به شیوع ویروس کرونا با پروتکل های بهداشتی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اردکان از انجام طرح رزمایش همدلی در این شهرستان خبر داد و گفت: 520 ظرف غذای گرم در بین نیازمندان اردکانی توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
مسئولان از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری در ارومیه که با همت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی راه اندازی شده است، بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اعلام و ابلاغ پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در مساجد منتخب جهت برگزاری مراسم شب های قدر خبر داد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از جهش تولید ماسک با اتکا به توان بومی در استان خبر داد و گفت: در این مدت 270 هزار ماسک در آذربایجان غربی تولید شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
آری، وقت، وقت پرده برداری و رونمایی از ذات و فرهنگ واقعی و البته پوشالی دنیای غرب و تمدن غنی، عاشورایی و دفاع مقدسی ایران اسلامی است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
با اینکه آمار فوتی های ناشی از ویروس کرونا در کشورهای اروپایی و پیشرفته روز به روز افزایش می یابد، اما در کشور ما با رشادت ها و شجاعتی که مدافعان سلامت دارند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام موسوی گفت: کار جهادی با اقدام تشکیلاتی، منضبط و سازمان دهی شده مغایرت ندارد؛ بلکه لازمه ی آن است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
دکتر سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی از تدبیر جنبش استادی در حمایت از 200 کارگاه خانگی کمیته امداد امام خمینی قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این کمک ها در مراحل بعدی ادامه یابد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۹    
مجتبی زارعی رئیس بسیج اساتید کشور گفت: با توجه به مبانی اقتصادی لیبرالیسم کلاسیک و سیاست های افراطی نئولیبرالیسم اقتصادی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
مسئول قرارگاه بهداشتی، درمانی و فرهنگی شفاء پایگاه مقاومت میثم تمار گفت: 3 روز نان نذری در تمامی نانوایی های منطقه جعفر آباد محمد شهر کرج به همت این قرارگاه توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: یکی از ویژگی های زمان ظهور این است که مردم به صورت خود جوش از اموال خود به نیازمندان می دهد و این کمک مومنان بوی ظهور را در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
یک صد بسته کمک معیشتی از طرف قرارگاه مواسات سپاه جوادالائمه خراسان شمالی برای اهدا به بیماران خاص به انجمن ام اس استان تحویل داده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در خصوص جایگزینی و تحمل مجازات هنرمندان به صورت انجام کار هنری تقدیر و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: حجم خدمات مردم این شهرستان در پشتیبانی از جبهه سلامت و امداد مستضعفین از مرز 4 میلیارد تومان گذشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
رییس شوراهای حل اختلاف استان زنجان گفت: در اواخر سال 97 شمار زندانیان شوراهای حل اختلاف این استان 343 نفر بود که این عدد در پایان سال گذشته با 75 درصد کاهش به 85 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۴    
بانوان روستا های بخش رخ تربت حیدریه مانند دوران دفاع مقدس در یک اقدام جهادی، 20 هزار ماسک مورد نیاز اهالی منطقه را تولید کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
این یادواره 24 اردیبهشت ماه بصورت مجازی برگزار و از طریق صفحه رسمی دانشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام بصورت زنده پخش خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت حفظ حرمت و کرامت افراد نیازمند تاکید کرد و گفت: احترام افراد نیازمند حفظ شود و این حرکت خیرخواهانه با نهایت تکریم نیازمندان باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد دستورالعمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم عمومی شب های قدر در مساجد و اماکن شهر یزد را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۲    
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب های جاسک و چابهار را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۳    
مسئول بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدرقزوین با اشاره به موضوع اجرایی شدن پنهانی سند 2030 در آموزش و پرورش گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۲    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران از جذب و توزیع 90 تن برنج ویژه ماه مبارک رمضان در بازار این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۹    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه بلاها نباید انسان را مشغول کند و سبب بازماندن از تکالیف شود، گفت: انسان در هیچ شرایطی نباید نسبت به اراده الهی شک و شبهه پیدا کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۹    
همرمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از 21 محصول دانش بنیان این دانشگاه در مقابله با شیوع ویروس کرونا رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۲    
ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از امروز 22 اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و به مدت 15 روز ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۹    
فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاونین و جمعی از پرسنل، در دیدار با علی اکبر ولایتی، نسبت به تلاش و جانفشانی کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و همه مدافعان سلامت ادای احترام کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رزمایش فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
به منظور کمک به اقشار نیازمند و محروم جامعه در قالب رزمایش بزرگ و مردمی کمک مومنانه از ظرفیت شب های قدر برای جمع آوری کمک های مردمی استفاده شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
این روزها همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان دارالارشاد اردبیل شاهد جلوه هایی از مهربانی، ایثار و همدلی هستیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کمک های مومنانه برکت بزرگ و عظیمی در جامعه ایجاد می کند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار حرفه ای باهوش که به دام گارگاهان پلیس آگاهی افتاد خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از فعالیت مساجد استان در لیالی قدر امسال خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه کردن 74 میلیارد ریالی متخلفان صنفی کلا و ارز در استان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۴    
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت 150 بسته معیشتی با ارزش بیش از 350میلیون ریال میان اصحاب رسانه این استان توریع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی حمید حسین پور را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی منصوب کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: تاکنون دو و نیم میلیون ماسک و 27 هزار گان در 215 کارگاه، تولید شده است که عمده کارگاه ها در مساجد، حسینیه ها و منازل راه اندازی شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
ستوان یکم پاسدار علی رضا سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه زرند از کسب رتبه دوم وسوم کشوری طرح شهید بهنام محمدی توسط دو تن از دانش آموزان بسیجی زرندی این حوزه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۴    
جلسه ویدئو کنفرانس مجمع استادیاران صالحین استان سمنان با حضور امام جمعه و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
همزمان با رزمایش کمک مومنانه سپاه رفسنجان 40 بسته مواد غذایی توسط پایگاه مکتب الجواد مسجد سجادیه این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
به جهت ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی وبه همت ستاد نماز جمعه ریحانشهرزرندوحوزه مقاومت سیدالشهداء (علیه السلام) ناحیه زرند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۵    
شهردار همدان از راه اندازی سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI) در شهرداری همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
در حادثه ناوچه کنارک ارتش که منجر به شهادت 19 نفر از پرسنل ارتش شد، نام دو تن از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد به چشم می خورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
حسین کاظمی در جمع کارکنان سپاه زرند گفت:نقش سپاه ودلاوری های این نهاد مقدس ، نشان از جایگاه والای آن در انقلاب اسلامی دارد که باعث تداوم انقلاب اسلامی شد که همه ما خصوصامسئولین باید قدردان سپاه باشیم
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۲    
دومین مرجله رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه سپاه شهرستان آق قلا با حضور ؛ فرمانده سپاه آق قلا سرهنگ پاسدار علی ضیائی انجام شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۲    
مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان کلاله با توزیع 700 بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه کلاله انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۰    
تولیت های آستان های مقدس کشور با صدور بیانیه ای در خصوص برگزاری مراسم شب های قدر، آمادگی این اماکن دینی را برای فراهم کردن زمینه استفاده مردم از فرصت شب های قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۰    
مرحله دوم رزمایش سراسری #کمک_مومنانه مرکز استان گلستان با حضور سردار علی ملک شاهکوهی ، حجت الاسلام و المسلمین رعایتی ؛ فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا و دکتر حق شناس ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
دومین مرحله رزمایش مواسات ، همدلی وکمک مومنانه با توزیع افزون بر60 بسته معیشتی به ارزش هرکدام سه میلیون ریال در بین نیازمندان شهر کشکوییه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
کمک های مومنانه به نیازمندان منطقه شهرک انقلاب سمنان توسط گروه جهادی شهید علی عربی پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
پاسداران تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به توزیع بسته های خوراکی و بهداشتی بین نیازمندان هم استانی نمودند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۰    
اولین نشست هیئت اندیشه ورز مرکزی سازمان بسیج مهندسین صنعتی در سال جاری روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه در سالن شهید سپهبد سلیمانی مجتمع حضرت ولی عصر (عج) تهران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
به مناسبت بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان کلاس اخلاق ویژه پایواران و سربازان در تیپ علی اکبر سیستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۴    
سردار آبسالان گفت: رمز تحقق شعار سال در گرو ولایت مداری است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
با حضور سرهنگ محبی مسئول جدید بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۴    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تعداد 50 جلد کتاب با همت دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند تهیه و به پایوران اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
مراسم اختتامیه مسابقه "بهترین عکس و دلنوشته مهدوی" در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: اجساد دو جوان ظهر امروز در منطقه دره شور حوالی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از توزیع 14 هزار بسته معیشتی با اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی در قم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۴    
مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج هیرمند برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بروجردی حوزه شهید ابراهیمی قم چند راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی گفت: 64 گروه جهادی بسیج ادارات آذربایجان غربی برای ضدعفونی اماکن عمومی شامل مساجد، اماکن مذهبی، مدارس، ادارات و ... از نخستین روزهای شیوع کرونا تاکنون اقدام کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش ایران همدل اظهار داشت: در لیالی قدر با تاسی از شب گردی های حضرت امیرالمومنین(ع) برای اطعام مساکین ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هر گونه راهپیمایی فیزیکی روز قدس در شهر تبریز را منوط به اجازه وزارت بهداشت دانست و گفت: در غیر این صورت راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
حبیبی گفت: در خصوص بازگشایی امامزاده حسین(ع) نیز مراسم در فضای باز و بصورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با چیدن صندلی در حیاط امامزاده برگزار شود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: حمایت ها و مراقبت های بعد از ترک اعتیاد به منظور پیشگیری از گرایش مجدد فرد به مصرف مواد مخدر هم اینک صوری دنبال می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم به همت پایگاه های بسیج کارگری الغدیر شاهرود بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
محقق و تحلیلگر سیاسی گفت: برخی کشورهای اروپایی به نیابت از آمریکا در ایران فعالیت های اطلاعاتی و جاسوسی انجام می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
مرحوم سیدعلی محسن زاده بر اثر کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
به همت پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه کربلا بسطام، بیش از 4 هزار بسته ماسک و بسته های معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
با حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دو واحد از ساختمان های طرح جهاد همبستگی که توسط بسیج سازندگی احداث شده اند، افتتاح و تحویل مالکین شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
جلسه کارگروه اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و توجیه برنامه های فرهنگی سال 99 با اعضای کارگروه و شماری از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و کانون های اقشار شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد از راه اندازی پویش اهدای عاشقی در یزد به منظور تامین ذخایر خون استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
به مناسب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد تعداد 100 بسته معیشتی در بین نیازمندان منطقه ازادشهر توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
150 بسته معیشتی به ارزش 60 میلیون تومان و به همت حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سمنان بین نیازمندان توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
ولدی، فرماندار ویژه، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از اجرای طرح اصلاح باغات بازدید کردند./شهرام ذبیحی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
امام جمعه سرخه با تاکید بر اهمیت رزمایش مواسات و مومنانه گفت: مردم سرخه بار دیگر در این رزمایش خوش درخشیدند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از 70 بسته معیشتی در محلات فدک و ذوالفقار شاهرود با همکاری پایگاه های حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند،طرح هر حلقه صالحین یک سبد کالای معیشتی در حال اجراست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
20 نفر از دختران روزه اولی محله دولتخانه تکریم و تشویق شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۲    
مراسم تقدیر و تشکر از فرماندهان پایگاه ها و جهادگران حوزه حضرت معصومه سلام الله علی ها برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
جلسه ابلاغ برنامه های پایگاه های حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان در سالن جلسات سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
اصغری گفت: آموزش و پرورش در یک برنامه 5 ساله سازمانی تحول پذیر و بهسازی شده باشد که در افق 1403، دانش آموزانی پرورش دهد که رویکردی علمی و اخلاق مدار نسبت به مسائل داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود از اجرای برنامه های متنوع در هفته بزرگداشت مقام معلم در شاهرود با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این فعالیت ها در راستای تجلیل از مقام معلم برگزار شد.