چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۰۰May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 1 آبان 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 آبان 1396 بلاغ مازندران 2 آبان 1396 بلاغ مازندران 3 آبان 1396 بلاغ مازندران 4 آبان 1396 بلاغ مازندران 5 آبان 1396 بلاغ مازندران 6 آبان 1396 بلاغ مازندران 7 آبان 1396 بلاغ مازندران 8 آبان 1396 بلاغ مازندران 9 آبان 1396 بلاغ مازندران 10 آبان 1396 بلاغ مازندران 11 آبان 1396 بلاغ مازندران 12 آبان 1396 بلاغ مازندران 13 آبان 1396 بلاغ مازندران 14 آبان 1396 بلاغ مازندران 15 آبان 1396 بلاغ مازندران 16 آبان 1396 بلاغ مازندران 17 آبان 1396 بلاغ مازندران 18 آبان 1396 بلاغ مازندران 19 آبان 1396 بلاغ مازندران 20 آبان 1396 بلاغ مازندران 21 آبان 1396 بلاغ مازندران 22 آبان 1396 بلاغ مازندران 23 آبان 1396 بلاغ مازندران 24 آبان 1396 بلاغ مازندران 25 آبان 1396 بلاغ مازندران 26 آبان 1396 بلاغ مازندران 27 آبان 1396 بلاغ مازندران 28 آبان 1396 بلاغ مازندران 29 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۷    
آمریکا که در دوره اوباما دست پولادین خویش را با دستکش مخملین در صحنه مذاکرات هسته ای پنهان نموده بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۱    
یک تیم گنج یاب سوئدی، در سال 2011 با یک شی عجیب و غریب در اعماق آب های دریای بالتیک برخوردند. یک سفینه فضایی مرموز که قدمت آن 1400 سال برآورد شده است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۳    
سن تنها عدد تقویمی نیست! همین که صحبت اختلاف سن در ازدواج پیش می آید، همه با توجه به تاریخ تولد نظر می دهند که دو نفر برای هم مناسب هستند یا نه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۱    
وقتی در حال ایستادن شانه ها افتاده باشد آدم شعیف و بی اعتماد به نفسی نشان داده می شوید. اگر روی صندلی حالت خمیده بنشینید یا زیادی تکیه بدهید نشان می دهید که بیش از حد راحت هستید و به کاری که انجام می ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۸    
ماهی تن اگرچه حاوی پروتئین بالا، کم چرب و کم کالری است، اما می تواند خطر مسمومیت با جیوه و سم بوتولیوم را نیز افزایش دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۶    
زن و مرد بعد از تشکیل خانواده موظف هستند اولویت زندگی شان را بر این بگذارند که چگونه کاری کنم که همسرم در کنار من احساس بهتری داشته باشد و از زندگی اش لذت ببرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۱    
وقتی موتور های جست وجو در هرلحظه در کنار شما هستند، دانسته یا ندانسته، تلاش تان برای به خاطر سپردن اطلاعات کمتر می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۲۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان بابل خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۶:۳۳    
اجداد ما با وجود سختی هایی که داشتند زمانی را برای تهیه غذاهای خوشمزه پیدا می کردند. در اینجا ده مورد از جالبترین غذاهای آن ها مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از افزایش یک هزار و 53 هکتاری زمین در شهرک صنعتی استان در دولت یازدهم خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۳    
گوشی هوشمند پایین رده نوکیا 2 در یک فروشگاه اینترنتی آمریکایی حضور پیدا کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۹    
سخنگوی اورژانس بابل از مرگ کارگر 30ساله بر اثر سقوط از ساختمان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۴:۱۸    
کاغذ دیواری ها دارای انواع مختلف با قیمت های متفاوت می باشند و امکان خرید آن برای همه ی افراد جامعه با درآمد های مختلف وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۳    
زمانی که در محیط های پرفشار، تنبیه کننده و کنترل گر هستید، حس مهم بودن و آزادی شما آسیب می بیند. اما فردی که خود را یک انسان خودمختار می شناسد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: نخستین گازرسانی خانگی کشور به روش سی ان جی در منطقه کوهستانی لاریجان آمل اجرایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۲    
اصابت ساعت دیواری به سر نوزاد 2 ماهه زرندی مرگ وی را رقم زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۹    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان گفت: شب گذشته یک تابوت سفالی منقش به خط میخی فارسی باستان از قاچاقچیان اشیای تاریخی و فرهنگی به دست آمد که در بررسی ها مشخص شد این تابوت تقلبی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۶    
یک کارشناس طب سنتی گفت: حجامت به عنوان یک روش درمانی کارآمد برای پاکسازی بدن محسوب می شود، هرچند باید توجه داشت که هریک از روش های پاکسازی از جمله حجامت قواعد خاص خود را دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۶    
افسردگی یکی از شایعترین مشکلات سلامت روان به ویژه در عصر حاضر است که اگرچه یک اختلال روانی به حساب می آید اما می تواند به سلامت جسم هم آسیب وارد کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۳    
استاندار قیزیل آوردا قزاقستان از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون شهرستان جویبار بازدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۸    
کمپانی فنلاندی HMD که اکنون موبایل هایی با نام نوکیا را تولید و عرضه می کند تصمیم دارد یک نمونه بسیار ارزان قیمت اندرویدی ارائه دهد؛ موبایلی که جای آن در سبد محصولات نوکیای امروز خالی بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۲    
تحقیقات نشان می دهد افزایش مواجهه با امواج ناشی از وسایل بی سیم مانند تلفن همراه، لپ تاپ، ، تبلت و ... باعث ایجاد اثرات سوء بر باروری مردان و زنان می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۲    
قام مقام و مدیرکل وزارت بهداشت با هشدار نسبت به زیان نمک های بالای نان های کشور که باعث سه بیماری شدید می شود، نسبت به کیفیت داروهای داخلی توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
کوهنوردی از آن دست تجربه ها و فعالیت هایی است که روح انسان را جلا می دهد و لذت صعود فتح یک قله یکی از برترین لذت های دنیاست که همتا ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
این میوه ارزشمند در درمان استرس و برای افراد سیگاری نیز بسیار مفید است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۹    
مرد 47 ساله فیلیپینی پس از اینکه 3 سال تمام بالای یک درخت بود و پایش به زمین نرسیده بود به زور مأموران پلیس از درخت پایین آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶    
در بناهای تاریخی و فرهنگی کشور در خانه های خشتی یزد، در مجموعه عالی قاپو میدان نقش جهان در اصفهان و حتی در چغازنبیل که جمعیت زیادی از موریانه ها کلونی داشتند، اتفاقات خوبی برای کنترل جمعیت آنها افتاد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۷    
به گزارش بلاغ ، روستای تاریخی انبوه در 180کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان و 116کیلومتری نیمه شرقی شهرستان رودبار واقع شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در سال 1390 مقرر شد تا فرودگاه اهواز به طور دقیق قیمت گذاری شود تا بتوان با کمک 2 وزارتخانه نفت و راه و شهرسازی برنامه جابجایی فرودگاه اهواز را عملیاتی کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۹    
در مراسم سال گذشته که اولین دوره سبک جدید بهترین بازیکن جهان از نظر فیفا بود، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و آنتوان گریزمان در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۶    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات از فردا می توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات این سازمان برای اعزام به این سفر زیارتی ثبت نام کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۲    
در یکی از پر بازدیدترین سایت های داخلی، با سوء استفاده از فضای ارائه شده به زنان و مادران جوان، علاوه بر ترویج سبک زندگی غربی، انواع توهین ها به مقدسات و مسئولان نظام قابل مشاهده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۲    
مرادی کارشناس داوری برنامه نود بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۱۲    
فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری جاعل و کلاهبردار 2 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۳    
مدیر آموزش وپرورش نکا از تحصیل بیش از 900 دانش آموز با شرایط اجتماعی خاص در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۴:۱۶    
شاید برای شما هم پیش آمده باشد گاهی دچار مشکلاتی در ظاهرتان شده اید که برایتان هم نگران کننده است و هم از وارد شدن به محیط های اجتماعی خجالت می کشید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۳۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از بهبود جایگاه زنان در دولت دوازدهم برای حوزه های اشتغال با هدف گذاری زنان سرپرست خانوار و تاب آوری اجتماعی و شناخت آسیب ها و توانمند ساری برای مقابله اصولی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۵۱    
هم زمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و عظیمت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از سراسر کشور به کربلای معلی، هشت تیم فوریت پزشکی استان مازندران، مجهز به بالگرد 115 در مرز مهران مستقر می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۵    
با فرا رسیدن فصل سرما ممکن است که کمتر برای پیاده روی فکر کنیم. اما لازم است که بدانیم در فصل پاییز یکی از ورزش های مناسب برای افزایش سلامتی و سوزاندن کالری پیاده روی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از آغاز مرمت برج تاریخی رسکت ساری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۳    
شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، میزان 10 تن آرد مورد نیاز نان مصرفی زائران امام حسین (ع) در اربعین سال جاری را تأمین می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۸    
گلوکز به عنوان سوخت مغز عمل می کند. از این رو، برای حفظ عملکرد ذهنی بهینه نیازمند حفظ سطح قند خون پایدار هستید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۷    
به گزارش بلاغ ، از هر که بپرسید چراغ قرمز را دوست داری یا چراغ سبز، قطعاً چراغ سبز را انتخاب می کند اما هستند بچه هایی که انتخاب شان چراغ قرمز است! دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۷    
بیشتر مردم زمانی به فکر سلامت خود می افتند که احساس بدحالی یا درد می کنند. واقعیت این است سال ها قبل ما فقط بیماری هایی را می شناختیم که باعث اختلال واضح در سلامت افراد می شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در واکنش به چاقوکشی در تمرین این تیم منزلش را در شهر بابل تخلیه کرد و به تهران بازگشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه ایران می گوید که برعکس آمریکا که منافعش را در منازعات منطقه ای برای فروش سلاح می بیند، تهران حامی مذاکره بین همسایگان خود است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۵    
فرمانده سپاه آمل گفت: 178 پسر دانش آموز دبیرستان های شهرستان آمل راهی مناطق راهیان نور شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۲    
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق حرفه ای با 4 فقره سرقت در آمل خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۰    
هیئت 20 نفره قزاقستانی با هدف همکاری دوجانبه و توسعه صادرات مازندران از شرکت لبنی کاله آمل بازدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۳    
با حضور نماینده ولی فقیه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، اعضای جدید هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری معارفه شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۱    
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور در منزل سید حسین آملی جانباز 70 درصد مازندرانی با وی دیدار کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر تاریخی نوشهر تأکید کرد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۶    
ویژه برنامه شهادت رقیه(س) به مدت سه شب در بابل برگزار خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۶    
دومین نشست ادواری کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل شهرستان رامسر به میزبانی شهرداری رامسر ، با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از شعار برخی در تبعیت از ولایت، تأکید کرد: جسارت دشمنان بعد از برجام بیشتر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۷    
فرماندار سوادکوه از کاهش فوتی های تصادف های محور این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۴    
در حرکتی ارزشمند جمعی از مسئولین تنکابن با حضور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، از سپاه انقلاب اسلامی اعلام حمایت کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۷    
خرید بلیت برای هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال برای دربی هشتادو پنجم در موسسه کوثر انجام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۷    
هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ به مدت سه هفته به دور از مستطیل سبز خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بازیکن و ستاره خوبی در استقلال و پرسپولیس وجود ندارند که خیلی تاثیرگذار باشد، شاید بازیکن در لیگ خوب بازی کند اما دربی باز نباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در خصوص مدیریت بازار ارز نظر رئیس جمهور بر مدیریت قیمت ارز و جلوگیری از رشد آن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه محمودآباد در جمع اهالی ورزش گفت: امروز ورزش جنبه سیاسی پیدا کرده پس لازم است امکانات بهتر ورزشی را برای جوانان فراهم کنیم تا شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر ورزش باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۲    
معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار یکی از اهداف مهم در برنامه های مورد توجه سازمان بهزیستی و معاونت زنان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رقم خوردن برخی نتایج و موفقیت تیم هایی که انتظاری از آنها نمی رود سالهاست که شائبه استفاده تعدادی از مربیان و ورزشکاران از جادوگر را در جامعه ایجاد کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۰    
سرمربی تیم ملی برای انتخاب دروازه بان های خود در جام جهانی 2018 روسیه با چالشی سخت روبه رو خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۰    
به گزارش بلاغ ، تصاویر زیر برداشت زعفران در مناطق خراسان شمالی- جنوبی و رضوی را نشان می دهد. همزمان با رسیدن به میانه های فصل پاییز و سرد شدن هوا برداشت این گیاه گران بها در شهرهای مختلف آغاز می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
استاندار قیزل اوردا قزاقستان گفت: در طی سال های اخیر، ایران وحدت ملی خود را به تمام کشورهای جهان نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه استعمال یک بار قلیان برابر با کشیدن 100 سیگار است و اگر ورزشکاری قلیانی باشد اصلاً نمی تواند بدود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اصلا چنین قراری نیست که ما برسر مسائل دفاعی مذاکره کنیم، صحبت ما با گروه های غربی فقط درباره برجام بوده و فراتر از آن نبوده و نخواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی شهید سیدمصطفی خمینی را شخصیتی آبدیده خواند و گفت: باید این شخصیت به نسل جوان معرفی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون گفت: اگر انتقال تحصیلی فریدون قانونی بوده چرا نامه اش را محرمانه نوشته اند تا کسی مطلع نشود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
استاندار مازندران گفت: ایران و قزاقستان به عنوان دو کشور دوست همکاری های سیاسی خوبی دارند که به همان میزان سطح مراودات تجاری نیز باید افزایش یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶    
طی حکمی از سوی استاندار مازندران شهردار جدید شهر کوهی خیل جویبار معرفی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
فرمانده پایگاه بسیج شهید اباذر غفاری از برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای روستای کوچک بیشه محله فریدونکنار خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
امداد خودرو کشور از مدال آوران جهانی و المپیک کشتی شهرستان جویبار تقدیر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
هافبک عراقی صنعت نفت آبادان اعلام کرد که در پایان این فصل از دنیای لژیونری خداحافظی خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۸    
ستاره ثروتمند و کلیدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه مالک جایزه مربوط به "پسر طلایی" فوتبال اروپا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تبعات انتشار اخبار خودکشی در جامعه گفت: اخبار خودکشی را برجسته نکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیته فنی استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس قبل از دربی بهتر است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲    
نمایشگاه صحیفه سبز با حضور مسئولان کشوری و استانی در بابل افتتاح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه گفت: به عقیده من اخراج نیمار به سود ما بود و باعث تحریک بازیکنان برای جبران گل خورده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از احتمال احداث پل هوایی به صورت تردد رفت و برگشت هوایی و عدم توقف در منطقه سرخکلا سوادکوه به دلیل عدم همکاری اهالی این منطقه خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان جرو بازیکنانی است که در بازی های مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا درخشیدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ شاید به دربی نرسد اما همچنان در انتظار تست نهایی کادر پزشکی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هپاتیت و ایدز، کودکان زباله گرد را تهدید می کند و نیاز است این کودکان هرچه سریع تر شناسایی، جمع آوری و ساماندهی شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
منابع آزمون سراسری کنکور سراسری سال 97 برای گروه های درسی اعلام شد. میزان- منایع آزمون سراسری کنکور سراسری سال 97 برای گروه های درسی اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۸    
دو تیم استقلال و پرسپولیس تاکنون در دربی برگزار شده در آبان ماه هر کدام 2 بار موفق به شکست یکدیگر شده و 3 مسابقه دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰    
به گزارش بلاغ ، مداحی زیبای نزار القطری به زبان عربی و فارسی برای اربعین حسینی (علیه السلام). دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
به گزارش بلاغ ، بازیکن فوتبال پس از امتناع از دست دادن با داور بازی پیش از شروع دیدار توسط داور با کارت زرد جریمه شد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به علائم ابتلا به سرطان کلیه گفت: افراد سیگاری دو برابر بیشتر از دیگران به سرطان کلیه مبتلا می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
اگر تا به حال تصور می کردید که کابل های فیبرنوری تنها برای دسترسی به اینترنت و انتقال داده قابل استفاده هستند، سخت در اشتباه بودید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۴    
بسیاری از مسکن های گیاهی ،گیاهانی هستند که همیشه در دسترس بوده و به راحتی قابل استفاده و مصرف هستند اما بسیاری از مردم از خواص شگفت انگیز آنها بی اطلاع هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
نائب رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه گفت: قیمت گوشی موبایل در نتیجه 4 دلیل افزایش یافته که این دلایل با آغاز اجرای رجیستری همزمان شده است و عملا هنوز رجیستری عملیاتی نشده که بخواهد روی قیمت اثرگذار باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا در مازندران گفت: هر کالای قاچاق که به کشور وارد شود سبب رونق بخشیدن به کارخانجات کشورهای خارجی و ایجاد بحران در کارخانجات و شرکت های ایرانی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس شبکه هپاتیت ایران به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: دو هفته قبل از مسافرت تحت واکسیناسیون ضد هپاتیت آ (A) قرار گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۳    
بعد از اینکه زین الدین زیدان در مقابل انتقادات گری لینکر از بنزما، به دفاع از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در عین تمجید از هری کین، به سرمربی فرانسوی هم کنایه زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۳    
از بعدازظهر امروز با نفوذ جریان های شمالی، کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و بارش پراکنده در برخی نقاط اردبیل و گیلان پیش بینی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۳    
رئال مادرید امشب در برنابئو با سه گل بر ایبار پیروز شد، ولی همچنان با کیفیت همیشگی خود فاصله دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که تیمش در بازی با پرسپولیس با اشتباهات داوری بازنده شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۰    
دروازه بان پیشین استقلال گفت: تا زمانی که دروازه استقلال مقابل نساجی باز نشده بود شرایط بهتر بود ولی گل خوردن باعث شد تا مثل همه بازی های گذشته ترس از نباختن و استرس بلای جان آن شود.
  • ۱