چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۷:۳۵May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 19 آبان 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 آبان 1396 بلاغ مازندران 2 آبان 1396 بلاغ مازندران 3 آبان 1396 بلاغ مازندران 4 آبان 1396 بلاغ مازندران 5 آبان 1396 بلاغ مازندران 6 آبان 1396 بلاغ مازندران 7 آبان 1396 بلاغ مازندران 8 آبان 1396 بلاغ مازندران 9 آبان 1396 بلاغ مازندران 10 آبان 1396 بلاغ مازندران 11 آبان 1396 بلاغ مازندران 12 آبان 1396 بلاغ مازندران 13 آبان 1396 بلاغ مازندران 14 آبان 1396 بلاغ مازندران 15 آبان 1396 بلاغ مازندران 16 آبان 1396 بلاغ مازندران 17 آبان 1396 بلاغ مازندران 18 آبان 1396 بلاغ مازندران 19 آبان 1396 بلاغ مازندران 20 آبان 1396 بلاغ مازندران 21 آبان 1396 بلاغ مازندران 22 آبان 1396 بلاغ مازندران 23 آبان 1396 بلاغ مازندران 24 آبان 1396 بلاغ مازندران 25 آبان 1396 بلاغ مازندران 26 آبان 1396 بلاغ مازندران 27 آبان 1396 بلاغ مازندران 28 آبان 1396 بلاغ مازندران 29 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۲۱:۴۰    
نشانه های کلاسیک این بیماری عبارتند از: احساس تشنگی مفرط، تکرر ادرار و احساس گرسنگی مفرط. 90 درصد افراد مبتلا به دیابت به دیابت نوع 2 دچار هستند و 10 درصد دیگر به ترتیب به دیابت شیرین نوع 1 و دیابت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۹    
گیاه رازیانه دارای فیبر فراوانی است و نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین می کند.این گیاه خواص درمانی بی شماری به خصوص برای زنان دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۸    
محمد فاتحی با اشاره به اینکه افراد برای آنکه بتوانند عمل چشم جهت کاهش شماره چشم داشته باشند باید مواردی را بررسی کنند، گفت: سن یکی از ویژگی های است که باید به آن توجه کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۳    
بعد از خوردن غذاهای چرب چه اتفاقی در بدنتان رخ می دهد؟ چرا غذاهای چرب برای سلامت ما ضرر دارد؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۴    
یک فوق تخصص خون و سرطان بالغین توضیحاتی در مورد درمان سرطان به وسیله گیاه درمانی داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۸    
عطسه کردن شیوه ای است که بدن برای خارج کردن یک محرک از راه بینی به کار می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۳    
اپل سال آینده یک تبلت آیپد شبیه به آیفون ایکس، همراه با نمایشگر تمام صفحه و فیس آی دی را عرضه خواهد کرد. این تبلت در چند مدل مختلف با قیمت هایی متفاوت به فروش خواهد رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۰    
در طول تاریخ افراد بزرگ و معروفی مثل ادیسون، انیشتن، چرچیل، ناپلئون و خیلی های دیگر بوده اند که تحت هیچ شرایطی از چرت روزانه شان نمی گذشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۰    
چربی های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری های قلبی-عروقی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۸:۴۰    
حیدر العبادی که برای دیدار با مسئولان استان کربلا و اطلاع یافتن از طرح امنیتی ویژه اربعین به این استان رفته است با حضور در خیابان های این شهر جارو به دست گرفت و به نظافت خیابان های منتهی به حرم مطهر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۶    
واکنش ها در نقد توقیف دو روزه کیهان به خاطر تیتر شلیک موشک انصارالله به یمن؛ هدف بعدی، دوبی همچنان ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸    
نیویورک تایمز با یک مقاله جنجالی دیگر بازگشته و این بار لویی سی کی، یکی از شناخته شده ترین کمدین های آمریکا را مورد هدف قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۴    
بهاره رهنما بازیگر کشورمان و همسرش در روز اربعین اقدام به پخت حلیم نذری کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۰    
اگر مسی تابستان بعدی در مسکو جهان را فتح نکند دستاوردی نخواهد داشت؛ اما اگر او بتواند آنچه که مارادونا در سال 1986 انجام داد را تکرار کند تبدیل به یک خدای جدید خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۲    
دور کارت های صوری بازرگانی که به کارت های یک بار مصرف معروف شده اند، موجب شده افرادی با سوءاستفاده از آن ها با عدم پرداخت مالیات درآمدهای زیادی را از کشور سلب کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹    
رضا پورحسین که وی را با مجری مناظرات انتخابات سال 88 می شناسیم و یکی از مدیران رسانه ملی است در صفحه توئیتر خود راهپیمایی اربعین را بهترین کلاس درس دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۷    
چراغ های جلو یکی از مهم ترین عناصر در زیبایی و ایمنی خودروها است و گاهی ممکن است با گذشت زمان کدر و زرد رنگ شوند که این امر زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۲    
حمیدرضاجلایی پور، از جامعه شناسان اصلاح طلب به تازگی طی اظهاراتی گفته است که زائران اربعین عموما گرسنه و هواپیما ندیده اند...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۶    
محسن رضایی با اشاره به این که عربستان هرگاه قصد اقدام علیه ایران را داشته، از مدتی قبل رفتاری دوستانه از خود نشان داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۵    
موهای عجیب یک پیرزن ویتنامی با طول 3 متر که 22 سال آنها را کوتاه نکرده است، سوژه رسانه ها شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۲    
کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط امسال برای صعود مهیا است و من مدیران باشگاه را مدیرانی لایق می دانم که تمام تلاش خود را انجام می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۹    
بیمه ها کار خود را راحت کرده اند و هرگز پاسخگوی عملکرد معیوب خود که باعث رنج بی شمار بیماران می شود، نیستند و در نهایت این بیمار است که باید روزهای سختی را پیش روی خود متصور شود زیرا مدیران دارویی و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۹    
حفظ فشارخون عادی و سالم اساس سلامت عمومی بدن و پیشگیری از بیماری قلبی-عروقی و سایر مشکلات مزمن سلامت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۵۹    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا در بررسی های خود متوجه شدند مقادیر بالایی از دو نوع آنتی اکسیدن در قارچ وجود دارد که در مقابله با پیری نقش مؤثری دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۹    
مدافع فرانسوی پیشین منچستریونایتد با محرومیتی بلندمدت از سوی یوفا مواجه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۲۹    
ناصر فریادشیران در خصوص اظهارات اخیر جهانیان بیانیه ای را صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۸    
پنجمین دوره مسابقات جام شهدای تکواندوکاران شهرستان گلوگاه برگزار شد که قالب مسابقات از شرق مازندران و تیم هایی از استان گلستان در رده های سنی خردسال، نونهالان و نوجوانان با هم رقابت می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۳    
سیب زمینی ها را در یک قابلمه آب جوش به مدت 15 دقیقه بپزید تا نرم و ترد شوند. آن ها را آبکش نمایید و داخل ظرف پذیرایی بریزید و تا زمان مصرف، آن را گرم نگه دارید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۰    
بازگشت ستاره ولزی رئال مادرید به میادین به تعویق افتاد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۴۱    
از سومین نماینده آفریقا در جام جهانی 2018 رونمایی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۸    
خوش وبش ترامپ و پوتین هنگام عکس یادگاری در نشست اَپِک در ویتنام را ببینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۸    
آزاده نامداری این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا حمایت واشنگتن از استقلال و تمامیت لبنان را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۲    
مادر شهیدان عزیزاللهی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۹    
ما در جلوگیری از شیوع وبا پیشرفت هایی داشته ایم اما چنانچه به همه مناطق آسیب دیده دسترسی کامل نداشته باشیم، با شکستی جدی مواجه خواهیم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۲۶    
در بازی های دوستانه فوتبال تیم های کره جنوبی، صربستان، برزیل و گرجستان توانستند حریفان خود را شکست دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:با حضور در جام شهدا می خواستیم یاد و خاطره شهدا زنده شود و مردم بدانند که به یاد شهیدان هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۴    
اودری ازوله مدیرکل جدید نهاد علمی، فرهنگی سازمان ملل (یونسکو) که از روز جمعه آغاز به کار کرده، تصمیم دولت ترامپ برای خروج از این نهاد را به باد انتقاد گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۴    
سردار تقی مهری امشب در جلسه قرارگاه اربعین مرزبانی ناجا اظهار داشت:در ابتدای ماموریت اربعین حسینی(ع) 100 هزار خودرو در مهران پارک شد و بعد از اربعین و ورود زائران به کشور بیش از 60 درصد از این ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۱    
پیرو انتشار برخی اخبار و اظهارات نادرست پیرامون روند تکمیل پرونده حرفه ای سازی باشگاه ها و با توجه به ضرورت شفاف سازی در این خصوص ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۸    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۸    
غلامعلی خوشرو، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی تنها مرجع صالح جهانی برای راستی آزمایی تعهدات هسته ای ایران تحت برجام است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۳    
میلیون ها زائر از سراسر جهان به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) مسیر بارگاه امیرالمؤمنین در نجف اشرف تا حرم سالار شهیدان در کربلا را پیاده می پیمایند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۵۰    
نیمار هنوز هم سوژه اصلی رسانه هاست. همه چیز از انتقال پر سر و صدای مهاجم برزیلی به پاری سن ژرمن در تابستان که او را به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرد (باشگاه فرانسوی برای این جا به جایی 222 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۷    
بر اساس این بیانیه، سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان امروز در خانه اش در ریاض با لوکا فراری، سفیر ایتالیا در عربستان و سرگئی کوزلوف، سفیر روسیه در عربستان دیدار کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۷    
پیرحسین کولیونددر مورد تصادف سه خودروی زائران اربعین، اظهار کرد: ساعت 13:54 دقیقه امروز سه دستگاه خودروی ال 90 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۷    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: عربستان حزب الله را یک سازمان تروریستی قلمداد می کند و بر علیه جبهه مقاومت و ایران موضع می گیرد، این کشور تمام سخنان و خواسته های نتانیاهو را از عبری به عربی ترجمه می کند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرانسه حقی درباره مذاکره پیرامون برنامه موشکی ایران ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تاکنون 700 هزار زائر از پایانه مرزی مهران وارد کشور شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۸    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وضعیت بدهی باشگاه ها را ببینید اگر آندرانیک تیموریان نامه نزده بود در حال حاضر کاری صورت می گرفت؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۵    
مجله فارین پالسی از توطئه مشترک جدید مشاور رئیس جمهور آمریکا، ولیعهد سعودی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه منطقه و خشم عربستان و هم پیمانانش از افزایش نفوذ ایران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۵    
نماینده سازمان یونیسف در یمن روز جمعه در پی اقدام ائتلاف سعودی در بستن بنادر و فرودگاه های یمن هشدار داد ذخایر سوختی و واکسنی این کشور جنگ زده رو به پایان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۲    
دستگیری های مختلف از سوی مقامات عربستانی باعث شد تا این کشور این روزها با درگیری ها و فعل و انفعالاتی دست و پنجه نرم می کند و در ادامه این دستگیری ها روز گذشته مقامات دو باشگاه الاتحاد و الرائد نیز ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۹    
سروان آرش رحیمی رییس پلیس راه میناب -جاسک گفت: حسین حبیب زاده بیژنی رییس دادگستری جاسک براثر تصادف خودروی پژو با شتر در محور میناب - جاسک جان باخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۹    
در این جلسه، اوضاع امنیتی تونس و همچنین اوضاع امنیتی منطقه و جهان و همچنین نتایح اولیه فعالیت برخی موسسه های اقتصادی حیاتی این کشور بررسی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۶    
یوکیا آمانو با حضور در این مجمع درباره جلوگیری از گسترش سلاح های هسته ای گفت: 182 کشور در حال حاضر پادمان را پذیرفته اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۶    
میر مسعود حسینیان، با ارائه توضیحاتی از وضعیت زائران ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی اظهارکرد: امسال برای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بیش از 2 میلیون ویزای انفرادی صادر شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۳    
ژنرال جوزف عون فرمانده ارتش لبنان امروز از دفتر اطلاعاتی جبل لبنان واقع در منطقه الریحانیه بازدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۳    
ابراهیم حعفری وزیر خارجه عراق در مصاحبه با شبکه الجزیره عنوان کرد: پیامدهای هر گونه اقدام نظامی دامن همه را خواهد گرفت و نمی توان این پیامدهای را در طرف های بازنده خلاصه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۲۰    
سیاوش محبی دقایقی پیش استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۷    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران در سمرقند درباره دیدارش با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۴    
لایحه بودجه دفاعی آمریکا که اعضای مجلس سنا و نمایندگان این کشور روز پنجشنبه بر سر متن نهایی آن توافق کردند، خواستار اختصاص 705 میلیون دلار به برنامه موشکی رژیم صهیونیستی شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۱۴    
نخست وزیر عراق از موفقت آمیز بودن طرح تأمین امنیت مراسم اربعین حسینی خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۸    
حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی که خود در مراسم راهپیمایی حسینی در عراق شرکت کرده است، در مورد وضعیت امنیتی این مراسم باشکوه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۵    
علیرضا رحیمی، رییس فدراسیون هندبال ایران در مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آسیا به عنوان نایب رییس کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۲    
پسری که مادرش او را در11 سالگی به دلیل ابتلا به نوعی تومور سرطانی که تمام صورتش را احاطه کرده بود، ترک کرد، بالاخره پس از 6 سال شیمی درمانی از مرگ نجات یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۲    
مزدوران رژیم بحرین با استفاده از تجهیزات نظامی خود برای شصت و نهمین هفته متوالی، ورودی های منطقه الدراز بحرین را به محاصره خود در آوردند و مانع از اقامه نماز جمعه در این منطقه شدند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۹    
بادمجان با رنگ بنفش تیره خواص غذایی متنوعی دارد که آن را به یک ماده غذایی فوق العاده تبدیل کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز -- مسئولان شبکه رادیویی میکس مگاپل Mix Megapol سوئد که از شبکه های رادیویی اقتصادی این کشور به شمار می رود روز جمعه از هک شدن برنامه های این شبکه توسط گروه تروریستی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۶    
در این بیانیه آمده است: بسیار جای تعجب و شگفتی دارد که وزارت امور خارجه بریتانیا با اشاره به گزارش ائتلاف نظامی به رهبری عربستان در خصوص ماهیت ایرانی موشک پرتاب شده اخیر به فرودگاهی در عربستان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۰    
خواهر رفیق حریری به اطرافیان خود اطلاع داده است که نمی تواند در قبال آنچه که در مورد حریری رخ می دهد، ساکت بماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۹    
یکی از ملی پوشان تیم فوتبال سایپا در اردوی تیم ملی و در هنگام خواب دچار شکستگی دنده شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۶    
بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تائید کرده که در تابستان در آستانه پیوستن به بارسلونا بوده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۳    
حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه بازدید از موکب همدانی شهدای منا با تأکید بر اینکه راهپیمایی اربعین در حفظ نظام اسلامی تأثیرگذاری بالایی دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
حضور کاروان هنرمندان در راهپیمایی اربعین در کنار دو گفتگوی جنجالی از عزت الله ضرغامی و افسانه بایگان و همچنین حواشی حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره فیلم اورشلیم از جمله مهمترین اتفاقات فرهنگی هفته ای ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (جمعه) در حاشیه اجلاس سمرقند با عبدالعزیز کامل اوف، وزیر امور خارجه ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۷    
سیدعلی ضیا درباره ترانه عاشقانه ای که چندی پیش از وی منتشر شد، صحبت کرد و از انتشار قطعه دیگری پس از ماه صفر و یک کار با دکلمه خودش خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۴۴    
رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین امروز جمعه در سخنانی از کمک به موقع روسیه در شکست تروریست های داعش در جنوب این کشور تشکر کرده و تمایل خود را برای خرید تسلیحات روسی ابراز داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۶    
منابع محلی از زیر گرفته شدن عابران پیاده توسط یک خودرو در جنوب فرانسه خبر می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۳    
سفر به عتبات عالیات در تمام طول سال، دغدغه های زائران در ایام اربعین حسینی، حج تمتع سال 96، عمره مفرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۰    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی درخصوص وضعیت این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه ای گری ارائه کرد. در این اطلاعیه آمده است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۲۰    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن دستکم دو نظامی این کشور بر اثر انفجار در انبار مهمات روسیه واقع در منطقه ترانس بایکال خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۷    
حسن قشقاوی، با اشاره به ورود بیش از 60 درصد از زائران به کشور، اظهار کرد: با توجه به این آمار می توان به بررسی عملکرد پرداخته و نتیجه گیری کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۴    
مهدی تارتار پس از شکست 3 بر 2 تیم پارس جنوبی برابر سایپا در جام شهدا اظهار داشت: این مسابقات بسیار باارزش است و می توانیم یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۴    
من به جناب آقای رئیسی عرض کردم که شما به تنهایی تقریبا در انتخابات وارد تبلیغات شدید و توانستید 16 میلیون رای بیاورید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز طی سخنانی که به مناسبت هفتاد و نهمین سالگرد بزرگداشت مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار ترکیه ایراد می کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۸    
بر اساس پیش بینی های هواشناسی آسمان استانهای کربلا و نجف که در حال حاضر میزبان میلیون ها نفر از زائران است، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده است و این روند در دو روز آتی نیز ادامه می یاد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۵    
علی دایی بعد از پیروزی تیم فوتبال سایپا برابر پارس جنوبی در جام شهدا، گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی را برگزار کردند. جدا از بازی و نتیجه، این جام به احترام شهدای عزیزمان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۶    
رکس تیلرسون ، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض با مواضع کاخ سفید، از پاکسازی های اخیر محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی تحت پوشش مبارزه با فساد ابراز نگرانی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۲۰    
اعضای تیم استقلال خوزستان که از روز دوشنبه به دلیل عدم پرداخت مطالبات و مشکلات موجود، دست به اعتصاب زده بودند، امروز جمعه نیز به تمرین نپرداختند تا اعتصاب آن ها به روز چهارم کشیده شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۷    
ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است اواخر ماه جاری میلادی در اجلاس کارآفرینی جهانی در شهر حیدرآباد هند با حضور نارندرا مودی، نخست وزیر هند و چند تن دیگر از رهبران شرکت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۷    
جیمز وولزی رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت باید عملا تمام زیرساخت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تاسیسات هسته ای ایران را نابود کند تا تهدید اتمی این کشور برطرف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۴    
در آخرین مبادلات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1283.9 دلار قیمت گذرای شد که در مقایسه با روز گذشته 0.6 دلار کاهش داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۴    
دفتر آمار دولتی ترکیه گزارش داد حجم مبادلات تجاری بین ایران و این کشور در 9 ماهه نخست سال جاری 14 درصد نسب به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۱    
در پی اظهارات علی کریمی در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش، روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۸    
به نوشته روزنامه هاآرتص، پادشاهی عربستان در روزهای گذشته، در کمتر از 24 ساعت چندین شوک در سراسر خاورمیانه ایجاد کرد که تحولاتی را در پی خواهد داشت که تنش ها با ایران را دامن می زند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۵    
نوری مالکی -- معاون رئیس جمهور عراق -- بار دیگر اعلام کرد ملت عراق در برابر طرح ها و توطئه های وهابی ها و تروریست ها ایستادگی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۵    
ولادیمیر پوتین -- رئیس جمهور روسیه -- امروز (جمعه) در حاشیه نشست سران اپک در ویتنام، سخنان کوتاهی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رد و بدل کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۲    
همسر رییس جمهور آمریکا پس از حضور در باغ وحش پکن به تماشای دیوار چین رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۳    
ماموران پلیس مبارزه با ترور ترکیه به محض دریافت اخباری محرمانه از سرویس های اطلاعاتی کشور مبنی بر ورود یک جلاد داعشی به ترکیه، در یک عملیات سری ...